ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben het wel zat, nog 4 uur.
Neem aan dat ze het nu niet meer verknallen
Wss wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
en vanavond liggen ze allemaal om 8 uur in bed
Esther begint alquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wss wel.
Maar ik hoop nog op discussies over hoe het geld te besteden
Mss het bril gedoe?quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft zich blijkbaar laten gaan , heeft over haar temperament. Niets van meegekregen
Neem aan dat ze het daar zelf ook zat zijn. 50 uur dansen ga er maar aan staan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben het wel zat, nog 4 uur.
Neem aan dat ze het nu niet meer verknallen
tegen Sasha gisteren over de deurquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft zich blijkbaar laten gaan , heeft over haar temperament. Niets van meegekregen
Zeker moet er niet aan denkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat ze het daar zelf ook zat zijn. 50 uur dansen ga er maar aan staan.
ik was het kijken er na al na een uurtje zat
Ah ok, ik ook niet meegekregen danquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ging over gisteren volgens mij
Ja valt mij al weken op dat Berend dat ook op die manier doet: toestemming nodig hebben van Jeff. Ik heb de indruk dat ze dat bewust doenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef mootie het volgende:
Esther zit ook in volle stookmodus. Maaaar eerst ff vragen wat Jeff er van vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |