verfris mijn geheugen ffquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
“Kunnen” maakt zaken meestal niet beter hebben we al gemerkt.
Omdat ie nu uitlegt wat iedereen inmiddels al lang begrijpt maar hij vanochtend ook niet inzag?quote:
Er staat overal "will be" toch? Ik zie niks staan dat je als "kunnen" kan lezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar er staat een provisie: "kunnen" volledige punten gegeven worden.
Dus het is een beslissing van de leiding.
17;00 Ziggo of NOS?
[..]
Eens
Masi kon de regels naast zich neer leggen.. los van het resultaat hiervan, was dit natuurlijk niet wat je wil.quote:
maar is dat eerder gebeurdquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Masi kon de regels naast zich neer leggen.. los van het resultaat hiervan, was dit natuurlijk niet wat je wil.
Het is dan niet de regels naast je neerleggen, het is een mogelijkheid in dezelfde regels..quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Masi kon de regels naast zich neer leggen.. los van het resultaat hiervan, was dit natuurlijk niet wat je wil.
Dat zijn sarcastische pom pomsquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ie nu uitlegt wat iedereen inmiddels al lang begrijpt maar hij vanochtend ook niet inzag?
Masi voldeed volgens mij aan de wens van en afspraak met de teams dat er alles aan gedaan zou worden om niet achter de safety car te finishen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Olav begint het kwijt te rakenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:09 schreef wdn het volgende:
"Gestackte pitstop bij Ferrari" "Oh nee Redbull"
Olav
welke afspraakquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Masi voldeed volgens mij aan de wens van en afspraak met de teams dat er alles aan gedaan zou worden om niet achter de safety car te finishen.
Oh gelukkig, ik was even bang dat je het meende.quote:
Toch is het iets wat je voorkomen moet.quote:
kan wel ja maar er gaan teveel miljarden in om om het zo simpel te makenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Toch is het iets wat je voorkomen moet.
Volgens mij kunnen heel wat zaken gewoon een stuk simpeler.
Ja nou ik snap acheraf dat het niet echt duidelijk isquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was even bang dat je het meende.
Dat stelt me gerust.
"simpeler" betekent dat het makkelijker wordt misbruik te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Toch is het iets wat je voorkomen moet.
Volgens mij kunnen heel wat zaken gewoon een stuk simpeler.
Dat is niet wat ik bedoel. Dat Max tóch hard door de bocht ging op banden die geen gevoel gevenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat er toen misschien teveel water op de baan stond voor inters?
'Afspraak' is misschien niet het goede woord, maar ik heb ff voor je gegoogled. (en ga nu de samenvatting kijken)quote:
Hij had de racelijn en vrij zicht,quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel. Dat Max tóch hard door de bocht ging op banden die geen gevoel geven
Dat geloof ik niet. Tenminste niet in elk geval.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:14 schreef wdn het volgende:
[..]
"simpeler" betekent dat het makkelijker wordt misbruik te maken.
thx voor het opzoekenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:15 schreef Jane het volgende:
[..]
'Afspraak' is misschien niet het goede woord, maar ik heb ff voor je gegoogled. (en ga nu de samenvatting kijken)
https://thejudge13.com/20(...)ty-car-at-all-costs/
Omdat ik het logischer vind om punten uit te delen over de verreden afstand in plaats van of die wel of niet is afgebroken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet waarom je dat eigenlijk zou willen. Niet voor de eenvoud, want niets is eenvoudiger dan het nu is. Chequered flag = volle punten.
En een plotseling afgebroken races is ook wel daadwerkelijk anders dan een verkorte race, waar je rekening mee kunt houden, natuurlijk. Ik vind eigenlijk de huidige regel helemaal niet raar. Het zou pas raar zijn als ze het nu gingen aanpassen omdat we allemaal (maar vooral de teams!) als een stel sukkels hebben zitten slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |