Even een Snicker.quote:
Weer een reden om ze af te straffenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:07 schreef Deisyy het volgende:
Ze zijn er na 44 uur achter dat er als koppel gedanst moet worden?
bij de dansmarathon stonden ze ook voornamelijk tegen over elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:07 schreef Deisyy het volgende:
Ze zijn er na 44 uur achter dat er als koppel gedanst moet worden?
Erik heeft best veel gedanst, die zal ontzettend moe zijn.quote:
Dat doen ze in de loods niet, de meeste tijd danst ieder voor zich, terwijl er vooraf is gezegd dat er als koppel gedanst moet worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij de dansmarathon stonden ze ook voornamelijk tegen over elkaar
te dansen
en dat was voldoende
was even kaboutdans aka de vögeltjedans?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:09 schreef Charmian het volgende:
hoe zou martin dansen als hij gezopen heeft?
wie zegt dat dat ongepast gedrag is?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:10 schreef D. het volgende:
Voor ongepast gedrag (het niet dragen van een shirt) mag men ook wel straffen
hij is vast vergeten dat de kabouterdans al is afgelopenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
was even kaboutdans aka de vögeltjedans?
Hij moest meedoenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft best veel gedanst, die zal ontzettend moe zijn.
Ik had niet verwacht dat Erik zo zou meedoen
*kijktquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
wie zegt dat dat ongepast gedrag is?
i knowquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doen ze in de loods niet, de meeste tijd danst ieder voor zich, terwijl er vooraf is gezegd dat er als koppel gedanst moet worden.
preuts tiepjequote:
Jij wil ze wel heel graag straffenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:10 schreef D. het volgende:
Voor ongepast gedrag (het niet dragen van een shirt) mag men ook wel straffen
Ik bedoelde dus dat ik niet had verwacht dat hij zo goed en zo lang zou meedoen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moest meedoenMaar hij heeft zich inderdaad niet laten kennen.
zijn er geen schuifelplaatjes geweest, of de weense wals of zo?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
maar ja wat versta je onder dansen als koppel
Hij moet wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft best veel gedanst, die zal ontzettend moe zijn.
Ik had niet verwacht dat Erik zo zou meedoen
is dat dat selfde als de vögeldans?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij is vast vergeten dat de kabouterdans al is afgelopen
niet dat ik weetquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
zijn er geen schuifelplaatjes geweest, of de weense wals of zo?
Minstens met zijn tweeën tegenover elkaar of naast elkaar dansenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
Ze zijn veel te lief daar bij de regie, na de 3x 10K in het begin zijn er geen straffen meer uitgedeeldquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil ze wel heel graag straffen
Maar ik snap je punt wel.
Je D trouwens ook
Hij had zich ook aan de minimale uren kunnen houden, zoals Zoe, maar dat heeft hij duidelijk niet gedaan.quote:
Inderdaad, hij leek er plezier in te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ik niet had verwacht dat hij zo goed en zo lang zou meedoen.
En hij leek het zelfs naar zijn zin te hebben, kwam af en toe helemaal los
ze zijn toch gewoon 'thuis'.quote:
Hij doet heel goed mee idd, en zeurt ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had zich ook aan de minimale uren kunnen houden, zoals Zoe, maar dat heeft hij duidelijk niet gedaan.
en dat had ik dus niet verwacht
nee, kabouterdans is van kabouter plop. Vogeltjesdans is van iemand.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat dat selfde als de vögeldans?
Erik heeft elke keer maar een half uurtje gedanst en ik dacht dat Zoe de eerste nacht drie uur achter elkaar op de dansvloer heeft gestaan omdat mensen niet wakker werden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had zich ook aan de minimale uren kunnen houden, zoals Zoe, maar dat heeft hij duidelijk niet gedaan.
en dat had ik dus niet verwacht
altijd?quote:
Vogeltjesdans is van deze danserquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, kabouterdans is van kabouter plop. Vogeltjesdans is van iemand.
Twee uit het zelfde groepjequote:Op zondag 9 oktober 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
oke ja vögeldans is nederlandse electronicasquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, kabouterdans is van kabouter plop. Vogeltjesdans is van iemand.
Ik dacht dat dat verteld/uitgelegd werd.. We gaan het wel horen, als het afgelopen is..quote:
en haar mond constant vol etenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:22 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind het zo onprettig om naar Morai te luisteren met haar gehoest en dat gerogel.
Ik zie de teller oplopen van de kosten voor Tena Ladyquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:22 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind het zo onprettig om naar Morai te luisteren met haar gehoest en dat gerogel.
De FEBO gaat ze niet door laten dansen als het al mislukt zou zijnjquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verteld/uitgelegd werd.. We gaan het wel horen, als het afgelopen is..
Of ze wachten gewoon tot ze klaar zijn met dansen..quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO gaat ze niet door laten dansen als het al mislukt zou zijnj
Wat die daar doet is me echt een raadselquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:22 schreef claire3500 het volgende:
Jammerquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hahahahahahhaha maar echtquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie de teller oplopen van de kosten voor Tena Lady
of juist wel om ze een lesje te leren. Niet luisteren naar de opdracht, geld al bijna uitgegevenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat we allemaal hopen dat het misluktquote:
Mij ook. Ik vind haar echt geen toegevoegde waardequote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat die daar doet is me echt een raadsel
wishfull thinkingquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of juist wel om ze een lesje te leren. Niet luisteren naar de opdracht, geld al bijna uitgegeven
De groepjes heeft de regie sowieso niets over gezegd, want dat had Bern bedachtquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verteld/uitgelegd werd.. We gaan het wel horen, als het afgelopen is..
Da's een aanname van jouw kant, toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vreten en slapen, hoesten en proesten, kreunen en kraken. Meer doet ze nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Mij ook. Ik vind haar echt geen toegevoegde waarde
Dus niet zo ver uit elkaar wat zij doen zeg maarquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
De groepjes heeft de regie sowieso niets over gezegd, want dat had Bern bedacht
Er moesten 3 koppels staan, en een koppel (vind ik) ben je als je samen danst, dus met elkaar
echt perfecte beschrijving :-)quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vreten en slapen, hoesten en proesten, kreunen en kraken. Meer doet ze niet
Je mag haar nergens op aanspreken ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Mij ook. Ik vind haar echt geen toegevoegde waarde
Zo maar echt dan krijg je fikse ruziequote:Op zondag 9 oktober 2022 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag haar nergens op aanspreken ook.
Uiteraard, Greet werkt niet bij de productiequote:
Je weet niet of Bern dat heeft bedacht. Mssn moest hij de spelregels uitleggen van de regie, omdat hij bekend was met een dansmarathon, dat weten wij niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
De groepjes heeft de regie sowieso niets over gezegd, want dat had Bern bedacht
Er moesten 3 koppels staan, en een koppel (vind ik) ben je als je samen danst, dus met elkaar
Wat is 'niet echt'?quote:
Dat is wel mijn ding.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:27 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zo maar echt dan krijg je fikse ruzie
Er is door de stem gezegd dat er in koppels gedanst moest worden, niet door Bernquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet niet of Bern dat heeft bedacht. Mssn moest hij de spelregels uitleggen van de regie, omdat hij bekend was met een dansmarathon, dat weten wij niet.
Als het in de regels staat is het geen aannamequote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, Greet werkt niet bij de productie
Er is vooraf niets over gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als het in de regels staat is het geen aanname
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet niet of Bern dat heeft bedacht. Mssn moest hij de spelregels uitleggen van de regie, omdat hij bekend was met een dansmarathon, dat weten wij niet.
bij overtreding van de regels was het meteen afquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is 'niet echt'?
Of het is door de regie gezegd, een feit dus, of het is niet gezegd, en dan is het een aanname van jouw kant
Greet is myn leafste.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als het in de regels staat is het geen aanname
mario....hou op, het is echt niet belangrijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt niet de doet nur nachzingen
original is 1981 van nederlandse Electronicas
Ok, dan is het een feitquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij overtreding van de regels was het meteen af
dus als het op deze manier dansen een overtreding zou zijn dan was het al af
Ja gisteren al, ze deed er niet zo moeilijk over.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft hij tegen Kenzy gezegd dat hij dropjes van haar had gejat?
Dacht ik al,Kenzy is leukquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gisteren al, ze deed er niet zo moeilijk over.
het was ook niet heel duidelijk allemaalquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, dan is het een feit
Ik heb dat niet meegekregen bij de uitleg
Verwende kleuterquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:32 schreef D. het volgende:
Zoe: ik maak nooit ei, ik woon nog bij mijn ouders
Met een horeca-opleiding toch?
Haar reden: omdat ze nog thuis woont hahaahaha echt Zoe vind ik soms echt 12 jaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:32 schreef Ireth het volgende:
Bern die Zoë moet uitleggen hoe ze een ei moet koken????
Ja ze nam het echt leuk opquote:
Waarschijnlijk hebben ze bij de horeca-opleiding het koken van een ei overgeslagen omdat ze er vanuit gingen dat iedereen dat wel al onder de knie zou hebbenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze bij de horeca-opleiding het koken van een ei overgeslagen omdat ze er vanuit gingen dat iedereen dat wel al onder de knie zou hebben
Hij is ook heel moeilijk te verstaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat is die Ima vermoeiend om naar te luisteren
Het ligt niet aan mij dus. Hoelang is hij in Nederland?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is ook heel moeilijk te verstaan
Nederlands is de moeilijkste taal om te lerenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij dus. Hoelang is hij in Nederland?
Hier de uitleg, er wordt alleen gezegd dat als er stil gestaan wordt het voorbij isquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, dan is het een feit
Ik heb dat niet meegekregen bij de uitleg
dacht 2 jaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij dus. Hoelang is hij in Nederland?
Ja klopt, alhoewel ik Duits dan weer een moeilijke taal vindquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nederlands is de moeilijkste taal om te leren
En ze staan nog net niet stilquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier de uitleg, er wordt alleen gezegd dat als er stil gestaan wordt het voorbij is
ik finsquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, alhoewel ik Duits dan weer een moeilijke taal vind
Interne opleiding bij McDonald'squote:Op zondag 9 oktober 2022 11:32 schreef D. het volgende:
Zoe: ik maak nooit ei, ik woon nog bij mijn ouders
Met een horeca-opleiding toch?
Dat is nog niet lang, dan snap ik het welquote:
Fries,quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, alhoewel ik Duits dan weer een moeilijke taal vind
Alleen dat ze moeten blijven dansen, dus niet dat als de opdracht mislukt is ze ook gelijk stoppenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier de uitleg, er wordt alleen gezegd dat als er stil gestaan wordt het voorbij is
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen dat ze moeten blijven dansen, dus niet dat als de opdracht mislukt is ze ook gelijk stoppen
Ik blijf hoop houden
Ik blijf het ook hopen, maar ik denk dat de productie niet zo streng zal oordelenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen dat ze moeten blijven dansen, dus niet dat als de opdracht mislukt is ze ook gelijk stoppen
Ik blijf hoop houden
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer die wel tegen onrecht kon daar?
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef Ireth het volgende:
Nadir die Zoë adviseert direct met mexx te gaan praten ipv eerst met anderen
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef Ireth het volgende:
Nee, het zijn best watjes daarquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf het ook hopen, maar ik denk dat de productie niet zo streng zal oordelen
Man3quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:48 schreef Ireth het volgende:
Nou ja, eigenlijk over Mexx, want die heeft de praatjes de wereld in geholpenquote:
Vrouwen ding.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk over Mexx, want die heeft de praatjes de wereld in geholpen
Itquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:53 schreef D. het volgende:
[..]
Een echte man kun je 'm ook niet noemen natuurlijk
De stofzuiger,grapjas.quote:
Ik snap dat welquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik word boos als ik wakker word en gelijk zo'n shitload aan haat krijg.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik ben niet boos.. het is vervelend dat er een woord verdraaid is.
Wat is het nou?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik word boos als ik wakker word en gelijk zo'n shitload aan haat krijg.
Ik heb Sasha wel af en toe gezien, maar Wendy amper, misschien danst ze 's nachtsquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
Ik heb eigenlijk iedereen wel een keer op de dansvloer gezien behalve Sasha en Wendy![]()
Heb ik die nu gewoon misgelopen of zijn die niet geweest?
Volgens mij is ze best pissing, want ze zeurt al de hele ochtend tegen iedereen die (niet) luisteren wilquote:
Hen beiden al een paar keer gezienquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
Ik heb eigenlijk iedereen wel een keer op de dansvloer gezien behalve Sasha en Wendy![]()
Die heb ik juist meerdere keren gezienquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb Berend amper op de dansvloer gezien?
Gelukkig staat er geen trap op de dansvloerquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK geblesseerd aan haar voet. Ze kan met moeite de trap af vertelt ze.
Mexx?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK geblesseerd aan haar voet. Ze kan met moeite de trap af vertelt ze.
Ik sidder van angstquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef Ireth het volgende:
Oje, zandzakken halen en deuren barricaderen, JW wordt bikkelhard!!
Je hebt ze misgelopen hoor, sasja heeft in ieder geval vaak gedanstquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
Nou als je continu een koude douche hebt, zou ik ook pissed wordenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef D. het volgende:
JW klaagt weer eens over dat sommige mensen te lang douchen en het warme water opmaken
Is verfrissendquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou als je continu een koude douche hebt, zou ik ook pissed worden
Ik zou daar ook niet heel blij van worden, het huis zit vol met egoistenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:04 schreef D. het volgende:
JW klaagt weer eens over dat sommige mensen te lang douchen en het warme water opmaken
Ik ging echt als eerste opstaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou als je continu een koude douche hebt, zou ik ook pissed worden
Dat is inderdaad wel lafquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is verfrissend
En hij klaagt tegen veel mensen, maar gooit het niet in de groep
Ik douche ook vaak met lauw water, maar dat is een keuze. Ik vind dat iedereen warm moet kunnen douchen als je dat wiltquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is verfrissend
En hij klaagt tegen veel mensen, maar gooit het niet in de groep
Ja, de 'daders' confronteren wil ie niet, want zo is hij niet zegt iequote:
Behalve Zoe, want die stinkt liever dan dat ze 'iedere keer weer moet douchen'quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:09 schreef Verida het volgende:
Tijdens deze opdracht douchen de bewoners op allerlei tijdstippen van de dag.
Het gaat lekker daar, die zegt zus en die zegt zo en ik hoor dat en dan hoor ik daar wat die zegt en dan...............quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx: Zoe is boos, en toen heb jij [Maddy] gezegd dat het van mij afkomt.
Maddy : Ja, ik dacht dat het van jou kwam. Ik werd vannacht m'n nest uitgehaald dat Zoe geen zin meer heeft.
Ja ze wilde niet gaan dansen omdat ze last had van der benen ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:11 schreef D. het volgende:
Erik is Maddy die net 3 uurtjes sliep gaan wakker maken om over Zoe te 'klagen'?
kutmillenialquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:12 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ze wilde niet gaan dansen omdat ze last had van der benen ofzo
hahhaahhahaahahahaha ja ik moest er zo om lachen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik ga zo ook even naar Erik .. waar is ie?
Mexx : Hij zit daar ...
Maddy : Oh .. ja.. doe ik straks wel.
Alleen voor een wisselmoment gelukkig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:14 schreef claire3500 het volgende:
MUTE MUTE Madeleine komt de dansvloer op
Ik hou zo van die gast met zijn opmerkingenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Die [Maddy] is 10 jaar ouder geworden in 3 dagen .. die heeft de verf van de trap gelopen.
hahahhaha ja hij heeft echt humor vind ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hou zo van die gast met zijn opmerkingen
Caps genoeg?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hou zo van die gast met zijn opmerkingen
Nou weten we het wel marioquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:38 schreef mario390 het volgende:
en heb ik nog gerban gevt gaaas
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:38 schreef claire3500 het volgende:
Het super mooie, luxe menu volgens Madeleine en haar baas Wanda:
Pita broodje
AVG'tje
Pannenkoeken
Zo ver ik weer
hahahahah echt he...quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:40 schreef Was-beer het volgende:
[..]Ik ben zo benieuwd wat zij thuis eten
Er staan spruiten op het menu, ik ben benieuwd hoe ze daar over denkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:38 schreef claire3500 het volgende:
Het super mooie, luxe menu volgens Madeleine en haar baas Wanda:
Pita broodje
AVG'tje
Pannenkoeken
Zo ver ik weer
Heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staan spruiten op het menu, ik ben benieuwd hoe ze daar over denken
Klopt, te lui om zelf pannenkoeken te bakken, die dingen zijn trouwens niet te vretenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kant en klare pannenkoeken denk ik
Ik vind spruiten ook heerlijk, maar heel veel mensen nietquote:
ook dat nog hahahaha. Ben ook zo benieuwdquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staan spruiten op het menu, ik ben benieuwd hoe ze daar over denken
Dat scheelt dan wel weer :quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, lekker zelf bakken en dan een hartige pannenkoek of met appelquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, te lui om zelf pannenkoeken te bakken, die dingen zijn trouwens niet te vreten
Heb ik ook met jou.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind spruiten ook heerlijk, maar heel veel mensen niet
hahhaahaha ik las 'harig'' hahhahah zo stom van mij maar inderdaad lekker. Vooral Appel met kaneelquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, lekker zelf bakken en dan een hartige pannenkoek of met appel
Ik hoorde ook iets over kant en klare kokossoepquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
echt?? wat triest, ik weet zeker dat Rupert dat nog lekker zou kunnen makenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over kant en klare kokossoepEcht onnodig geld uitgeven aan de kant en klare troep
Dat denk ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:48 schreef claire3500 het volgende:
[..]
echt?? wat triest, ik weet zeker dat Rupert dat nog lekker zou kunnen maken
hoop dat er lekker reuring van komt met hun beslissing. Wat een geweldige manager is Madeleine hequote:
Van de dropjesgate naar de waspoedergatequote:
quote:
Dan staat Sasha in zijn aura en maakt hij minder kans dat hij opvalt en zoquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha en Bern samen op de dansvloer, maar dansen niet samen
Hier gaat het al 4 uur over...Vermoeiende meiden pff..quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:10 schreef Flow3r het volgende:
Madeleine had gezegd : "IK moet nu gaan dansen omdat JIJ niet wil "
[ afbeelding ]
Als ze wel samen dansen maakt iemand dan even wat caps/gifs 😇quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zijn geen koppel, zitten beide in een andere groep.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Als ze wel samen dansen maakt iemand dan even wat caps/gifs 😇
Oh ja klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zijn geen koppel, zitten beide in een andere groep.
Heb zelden koppels samen zien dansen, iedereen beetje door elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zijn geen koppel, zitten beide in een andere groep.
Ze waren er op geattendeerd door de jury hoorde ik daarstraks. Ik zag het eerder ook niet dat ze in koppels dansten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb zelden koppels samen zien dansen, iedereen beetje door elkaar
Dan is de opdracht toch mislukt?quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze waren er op geattendeerd door de jury hoorde ik daarstraks. Ik zag het eerder ook niet dat ze in koppels dansten.
Als ze klef zijn is niet goed en als ze apart zijn of elkaar even met rust laten is ook niet goed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |