2quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het waren 3 GEWELDIGE ronden.
De TV wil vanmiddag graag wat anders uitzenden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wie heeft in godsnaam die drie uur maximaal evenement bedacht ook. Wat een onzin. Het is steeds 5 uur lokale tijd. Tijd zat erna nog.
En minstens dimlichtquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:25 schreef pmponer het volgende:
ze kunnen ook gewoon wat meer afstand van elkaar houden "halveer de snelheid verdubbel de afstand"
Heeft blijkbaar een rendier genaamd Rosa.quote:
Zal vast wel iets over in het contract staan. Minder/niet betalen als er geen race is.quote:
Volgens mij hebben ze in Japan geen lichtinstallatie voor een race in het donker.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wie heeft in godsnaam die drie uur maximaal evenement bedacht ook. Wat een onzin. Het is steeds 5 uur lokale tijd. Tijd zat erna nog.
En mistlicht achterkant.quote:
paper champ!!!quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:26 schreef Maver24 het volgende:
Max heeft hier zowiezo voordeel van al zou die uitvallen. Geen volledige punten meer van de concurrentie en het zullen er nog minder worden
Toen hadden ze betere regenbanden en hadden de wagens zelf nog geen grondeffect.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vroeger reden ze minder hard, gaven de auto's minder spray en werd er ook echt wel eens afgevlagd.
Blazen ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
17:30 zonsondergang lokaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Want om 5 uur wordt het donker?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Japan geen lichtinstallatie voor een race in het donker.
Het is ook niet erg warm.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:27 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand goed in rekenen hier?
Ik heb ff een formule nodig=gemiddelde in excelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Aah, wtf, houdt de zomertijd even aan zeg..quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
17:30 zonsondergang lokaal.
O nee? De Red Bull is net zo dominant als de Mercedes enkele jaren terug. Vanaf de eerste paar races wist ik al dat Max met twee vingers in de neus kampioen zou worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:24 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Dot is niet 1 vd saaiste seizoenen ooit..
De echte echte hebben om 06:40 de wekker gezet, hun vrouw omgedraaid en nog ff vlug een veeg gegeven en nog net op tijd voor de start bij de tv gezeten.quote:
van de regen in de drupquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:28 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam even bijlezen of Max al kampioen is, maar die kampioensrace valt dus een beetje in het water.
Ik denk dat dat compleet aan gort wordt geredenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar even serieus: ZOAB?
In Nederland zijn de snelwegen altijd droog.
Iets met inrubberenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja precies, dus dan zenden ze maar helemaal geen F1 uit. Man man man.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De TV wil vanmiddag graag wat anders uitzenden.
Het moet gewoon weer terug naar 4 uur.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De TV wil vanmiddag graag wat anders uitzenden.
Iets na 5 uur maar dichter bij de evenaar is de overgang van licht naar donker sneller dan hier bij ons. Het is niet lang schemerig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Want om 5 uur wordt het donker?
Slijt veel te snel, bovendien is ZOAB in eerste instantie voor geluiddemping.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
De FIA. Daarvoor was het vier uur nav Canada 2011.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
bekend misverstand. ZOAB is bedoeld om geluidsoverlast tegen te gaan. niet zozeer tegen regen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geprobeerd ook op Spa en Monza. Het is veel te stroef om op te racen en het slijt bij die krachten veel te hard. Ook al bij veel lichtere klassen dan F1.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bekend misverstand. ZOAB is bedoeld om geluidsoverlast tegen te gaan. niet zozeer tegen regen.
het is niet geschikt voor een racecircuit, met name vanwege de slechte condities bij remmen.
Lawaai is er toch wel genoeg tijdens een race dus dat lijkt me geen probleemquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bekend misverstand. ZOAB is bedoeld om geluidsoverlast tegen te gaan. niet zozeer tegen regen.
het is niet geschikt voor een racecircuit, met name vanwege de slechte condities bij remmen.
Zijn meer coureurs die de wagen hebben gezien op de baan. De FIA heeft wat te verklaren, buiten het hele Gasly verhaalquote:
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O nee? De Red Bull is net zo dominant als de Mercedes enkele jaren terug. Vanaf de eerste paar races wist ik al dat Max met twee vingers in de neus kampioen zou worden.
Zoek maar terug, er waren er toen nog veel verblind door de uitvalbeurten die dachten dat ik gek geworden was. Maar met een beetje verstand van zaken was het duidelijk.
trekker was sowieso al op de baan toen RIC voorbij kwamquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:31 schreef Toby56 het volgende:
Sky, samengevat: Gasly reed te hard, gegeven de beroerde omstandigheden en de dubbele gele vlaggen (dit is vooral de mening van enkele oud-coureurs), en op het moment zelf zelfs rood. Plus: de tractor had aan de zijkant moeten blijven totdat Gasly was gepasseerd. Zeker in moderne tijden moet zoiets te regelen zijn.
Beter lezen, na een uurtje racen liggen er een hoop steentjes los.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lawaai is er toch wel genoeg tijdens een race dus dat lijkt me geen probleem
They're all DEAD! That's.... FANTASTIC!quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef heywoodu het volgende:
Murray Walker die zware crashes amazing en fantastic noemt
Jij maakt jezelf niet populair onder de Britse fans nuquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik vond hem geweldigquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef heywoodu het volgende:
“LALALALALALALA hij reed te hard LALALALALALALA”quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn meer coureurs die de wagen hebben gezien op de baan. De FIA heeft wat te verklaren, buiten het hele Gasly verhaal
Britse fans kunnen mijn bips zoenen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf niet populair onder de Britse fans nu
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:33 schreef Maanvis het volgende:
Krijg ik nu mijn geld terug voor viaplay
Ach. Gebeurde toch weinigquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
They're all DEAD! That's.... FANTASTIC!
[Sorry.]
Nee, maar wellicht is het feit dat het afbrokkelt na 4 ronden F1 geweld wel wat lastig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Jep. Wat dat betreft fijn dat hij vorige race niet beter presteerde, zou heel kut zijn op deze manier zonder race kampioen te worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen lacht in zijn vuistje nu denk ik. Over 2 weken lekker naar de titel cruisen.
Ach.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf niet populair onder de Britse fans nu
Met wat fantasie kan je een middelvinger zien in die piek om 9:15.quote:
ZOAB heeft minder contactoppervlak met de banden. Dus minder grip.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vouchter voor gratis film.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:33 schreef Maanvis het volgende:
17.30 Gunners tegen de Reds.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:33 schreef Maanvis het volgende:
Ultranat.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een hoosbuien joh.
Niet normaal
Wolkbreuk
Drijfnat
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
trekker was sowieso al op de baan toen RIC Max voorbij kwam
Die had hem waarschijnlijk liever gewoon hier gepakt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen lacht in zijn vuistje nu denk ik. Over 2 weken lekker naar de titel cruisen.
Dat doe ik, waar zoab voor bedoeld is doet er niet toe.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Beter lezen, na een uurtje racen liggen er een hoop steentjes los.
Ik ook, hoor.quote:
Ik denk het niet, die wil gewoon racenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij ViaPlay vinden Giedo en Christijan het 'fantastisch' dat de coureurs geen zicht hebben. 'Prachtig'quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:32 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben toch een halo nu? Kan niks meer gebeuren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Norris moet geen F1 coureur willen zijn dan. Jezus man. Wat een doetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |