abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206257721
Het schijnt dus een truck met kunstmest te zijn geweest die ontplofte:
pi_206257744
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 05:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
https://www.newsweek.com/(...)-just-insane-1750069

Wel een goed en mooi verhaal van een Amerikaanse soldaat die al een tijd woont in Polen met een Poolse vrouw en besloot om te gaan vechten in Oekrane van meet af aan.
Hoe en wat er zich ontwikkelde, hoe ook Oekrane eerst een hoop problemen had maar er van leerde waar Rusland is blijven hangen in zeer ouderwetse tijden, zij zich vooral lijken te richten op burgers en tijdens de strijd zelf de meeste Russische soldaten niet eens wapens hebben.

Absoluut krankzinnig op een hoop punten, Rusland gaat dit dan ook gewoon verliezen.
Podcast #191 is ook goed: https://independentamericans.us/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 9 oktober 2022 @ 08:34:08 #178
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 9 oktober 2022 @ 08:35:43 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206257793
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 08:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Je bent geraakt, je voertuig doet niets meer en staat in de fik maar toch blijf je stug achter je machinegeweer zitten :')
  zondag 9 oktober 2022 @ 08:36:09 #180
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206257797
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 08:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Waarom al die luiken op die BTR open… dat lijkt me toch niet handig als er overal drones rondvliegen die granaten droppen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206257873
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:15:04 #182
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206258449
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 08:30 schreef grrrrg het volgende:
Het schijnt dus een truck met kunstmest te zijn geweest die ontplofte:
[ afbeelding ]
Dat zou wel een mooie truuk zijn geweest, een legitiem transport waar een Oekraeners een springlading in heeft gezet.
Veel commercile kunstmest is volgens mij wel behandeld om het moeilijk te maken om te laten exploderen, maar niet onmogelijk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_206258560
quote:
Echt heel veel begrip hebben degenen die willen onderhandelen ook niet van onderhandelen.

Stel nu dat dat echt het beste zou zijn, dan nog moet je nu het nog kan door gaan met Rusland te vernederen ten einde in de winter een betere uitgangspositie te hebben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206258649
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Hoe krijg je dit uit je toetsenbord geklopt. :')
Helaas heeft hij wel een punt.
Het ligt er aan hoe de wind staat, niet altijd maar veelal komt de wind in de regio uit het (min of meer dan) westen.
Waardoor enige fallout met name Rusland zelf zou bereiken.

Maar goed ik wilde bijna typen dat weten die Russen ook wel, maar gezien het hoge amateurisme gehalte en bijna cartoon achtige wijze waarop ze tekeer gaan in Oekrane en elders, snappen ze daar waarschijnlijk helemaal niets van.
pi_206258741
quote:
Een greep uit de rest van zijn oeuvre:
quote:
Ron the Magnificent
DeSantis forced a national conversation on the unsustainable, egregious situation at America's southern border.
quote:
The Biden Regime Collapses the 'Public'-'Private' Distinction
Big Tech gave Biden the election, and Big Tech now does Biden's dirty work for him.
quote:
American Stasi
The Biden Regime has demonstrated its willingness, and indeed its eagerness, to take America to hitherto unprecedented depths of depravity.
quote:
Resign, Joe
These are not mere frivolous "gaffes," the sort of thing one can laugh off.
quote:
Democrats' Selective Outrage Over 'Insurrections'
For Democrats, what constitutes an actual "insurrection" is merely in the eye of the beholder.
The MAGA is strong in this one
pi_206258870
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Helaas heeft hij wel een punt.
Het ligt er aan hoe de wind staat, niet altijd maar veelal komt de wind in de regio uit het (min of meer dan) westen.
Waardoor enige fallout met name Rusland zelf zou bereiken.

Maar goed ik wilde bijna typen dat weten die Russen ook wel, maar gezien het hoge amateurisme gehalte en bijna cartoon achtige wijze waarop ze tekeer gaan in Oekrane en elders, snappen ze daar waarschijnlijk helemaal niets van.
De Russen (Sovjet unie) waren als eerste bemand in de ruimte. De kernreactoren komen uit eigen ontwerp en uit eigen fabriek.

Ik vermoed dat ze wel een ietsie pietsie weten wat ze doen op dat vlak.
Vakman pur sang
pi_206258887
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 04:36 schreef Ulx het volgende:
Komen ze nu mee aan.

[ twitter ]
Dan hadden ze beter dat 'grootste reuzenrad van Europa' dat Poetin met veel bombarie opende in Moskou en dat 3 uur later al kapot was _O- achterwege kunnen laten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206258956
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan hadden ze beter dat 'grootste reuzenrad van Europa' dat Poetin met veel bombarie opende in Moskou en dat 3 uur later al kapot was _O- achterwege kunnen laten.
Poetin belachelijk maken is altijd goed natuurlijk.

Maar dat is echt een slechte reden.
Ten eerste is dat wiel gebouwd door Europese contractors (waaronder nederland)
En ten tweede komen storingen regelmatig voor na opening waarbij het staal gaat werken en alle beveiligingen nog nagesteld moeten worden.

De Londen Eye stond de eerste maanden meer stil dan in bedrijf. Of was je dat alweer vergeten?
Vakman pur sang
pi_206259020
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:15 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat zou wel een mooie truuk zijn geweest, een legitiem transport waar een Oekraeners een springlading in heeft gezet.
Veel commercile kunstmest is volgens mij wel behandeld om het moeilijk te maken om te laten exploderen, maar niet onmogelijk.
Ik heb daar ooit onderzoek naar gedaan. In 1994 is er in de VS een aanslag geweest met kunstmest. Sindsdien is westerse kunstmest brandvertragend behandeld. Dat spul fikt nog niet al hou je er een vlammenwerper bij.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:50:53 #190
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206259070
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 07:43 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Erdogan vroeg erom toch? Of gaat het al gebeuren?

Oekrane niet uitnodigen zou niet slim zijn.
Je grote broer zou, als jij flink ruzie hebt met je buurjongen ook zeggen, bemoei maar niet mee, blijf jij maar thuis Schop zijn zusje nog maar een keer

Ik zal samen met Arie en Jan wel even met hem gaan praten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:52:04 #191
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206259087
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 06:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
oekraine heeft nu de beste gevechtseenheid ter wereld, alle tanks hebben internet aan boord, zet weten altijd waar ze zijn en de commandleiding weet waar iedere tank is en wie er aan boord is
Iedere tank krijgt de nieuwste posities door, en de Russen die werken nog met landkaarten

Dat merkte in toen ze die ingepikte T90 tank gebruiksklaar maakten en er allerlei zaken aangepast moesten worden ondermeer Internet

Deze oorlog wordt in de USA aangestuurd met SpaceX spysatellieten
Nee
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:52:25 #192
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206259093
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik heb daar ooit onderzoek naar gedaan. In 1994 is er in de VS een aanslag geweest met kunstmest. Sindsdien is westerse kunstmest brandvertragend behandeld. Dat spul fikt nog niet al hou je er een vlammenwerper bij.
Het gaat om detonatie, als je een voldoende sterke schokgolf initieert met een lading hoog explosief dan kun je de massa kunstmest detoneren.
Wat ze volgens mij doen is de deeltjes grootte controleren, kleinere deeltjes minder gevaarlijk, en een coating op de deeltjes.
pi_206259099
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De Russen (Sovjet unie) waren als eerste bemand in de ruimte. De kernreactoren komen uit eigen ontwerp en uit eigen fabriek.

Ik vermoed dat ze wel een ietsie pietsie weten wat ze doen op dat vlak.
Ja vergane glorie, iets wat je grote leider Poetin weer probeert te herstellen.
Maar die kennis en kunde is er niet meer, omdat ook destijds hele generaties zijn uitgemoord door het regime in feite.
pi_206259111
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 01:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Hoezo wil ie Oekrane er niet bij hebben? Dat is toch raar?
Oekrane heeft laten weten niet met Rusland te praten zolang Putin aan de macht is.
pi_206259147
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja vergane glorie, iets wat je grote leider Poetin weer probeert te herstellen.
Maar die kennis en kunde is er niet meer, omdat ook destijds hele generaties zijn uitgemoord door het regime in feite.
Dat is je reinste flauwekul.
Nooit gehoord van ROSATOM?

Dat daar wellicht in de toekomst veel leegloop is en dat Rusland nieuwe opdrachten voor de bouw van reactoren zal mislopen en een inzakkende economie heeft ala.
Maar ROSATOM heeft 280.000 man personeel in die business, das geen kleine partij.
Vakman pur sang
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:56:28 #196
500074 Rode_Wijn
pi_206259164
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik maar Duitsland heeft simpelweg geen munitie om zichzelf te verdedigen, laat staan om weg te geven.
Dld ziet dit als verdediging van het eigen grondgebied
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:58:05 #197
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206259191
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:56 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dat bedoel ik niet, Duitsland heeft geen kogeltjes meer, in geval van oorlog is het na twee dagen op.
graag verwijderen
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:58:09 #199
500074 Rode_Wijn
pi_206259192
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik maar Duitsland heeft simpelweg geen munitie om zichzelf te verdedigen, laat staan om weg te geven.
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 01:46 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Oekrane mag niet aanschuiven _O-

Het enige wat dit dient zijn de belangen van Turkije.
  zondag 9 oktober 2022 @ 09:59:06 #200
500074 Rode_Wijn
pi_206259204
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat bedoel ik niet, Duitsland heeft geen kogeltjes meer, in geval van oorlog is het na twee dagen op.
Je impliceert hiermee dat ze zichzelf niet kunnen verdedigen toch? Mocht dat nodig zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')