SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Had je die laatst ook niet als nep-George? Je nieuwe Oscar Harris?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook maar even. Ddm hoorde het goed.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je die laatst ook niet als nep-George? Je nieuwe Oscar Harris?
Als het bijna als George Baker klinkt heb je 2 opties: Ferrari of The Classics. Dan is het gokken welke van de 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je die laatst ook niet als nep-George? Je nieuwe Oscar Harris?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als het bijna als George Baker klinkt heb je 2 opties: Ferrari of The Classics. Dan is het gokken welke van de 2
Kop of munt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij hadden in overleg onze winkansen gespreid
Dan heb je nog even.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed, we verhuizen 22 november
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt me bekend voor, maar ik ben de artiest en titel vergeten.
Ik kan ook niet hele dagen doorgaan met dingen regelen en uitvoeren en hier spullen uitzoeken en inpakken, dus we nemen het een beetje ruim. Maar alsnog doodvermoeiend, ik zal blij als ik 22 november daar in mijn nieuwe bed lig, uitpakken doen we dan rustig aanquote:
Toch nog best snel hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed, we verhuizen 22 november
Groot gelijk. Je hoeft voor niemand te jagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan ook niet hele dagen doorgaan met dingen regelen en uitvoeren en hier spullen uitzoeken en inpakken, dus we nemen het een beetje ruim. Maar alsnog doodvermoeiend, ik zal blij als ik 22 november daar in mijn nieuwe bed lig, uitpakken doen we dan rustig aan
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan ook niet hele dagen doorgaan met dingen regelen en uitvoeren en hier spullen uitzoeken en inpakken, dus we nemen het een beetje ruim. Maar alsnog doodvermoeiend, ik zal blij als ik 22 november daar in mijn nieuwe bed lig, uitpakken doen we dan rustig aan
Onze buren hebben 3 weken en daar moet het plafond nog gestuct en gespoten worden ook…quote:
Groot gelijk. Altijd zorgen dat je Sisi in huis hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze buren hebben 3 weken en daar moet het plafond nog gestuct en gespoten worden ook…
Ik ben blij dat we even meer tijd hebben
Dit is inderdaad 1 van zijn betere.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:40 schreef livelink het volgende:
Als niet MJ-fan vind ik dit nummer toch wel heel fijn!
Iets minder zoetsappig waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is inderdaad 1 van zijn betere.
Iets meer uptempo dan zijn andere nummers. Misschien daarom?
Onze (huidige) buren zijn boring…quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke Annie gaat er zo laat nog wokken? Waarschijnlijk de buren van Symph en Ddm.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Peter Sarsted - Where do you go to my lovely
Al die babies lijken ook op elkaar he...quote:
Dat is maar goed ook.quote:
Ik vond hem wel op Symph lijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Al die babies lijken ook op elkaar he...
De neus was meer van DDM zou ik zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit hele nummer niet, maar het doet me denken aan die cover van Radar Love door Mai Tai. Dus gok ik maar dat het Mai Tai is?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Al die babies lijken ook op elkaar he...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
Mr. Manic and Sister Cool. Ik ken het wel, maar van wie ook alweer??
quote:
Op de drie-maanden echo zie je er nog wel goed een baby in. Ik heb ook echo's gehad vlak voor de geboorte en dan onderscheid je inderdaad helemaal niks meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Op deze echo herken ik ook echt een baby, dat is op die vroege echo’s niet, daar kan ik geen hoofd van billen of rug onderscheiden
Niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de drie-maanden echo zie je er nog wel goed een baby in. Ik heb ook echo's gehad vlak voor de geboorte en dan onderscheid je inderdaad helemaal niks meer.
Nee, want dan krijgen ze niet meer de hele baby in 1 shot en dan krijg je dus een stukje baby te zien en dat was echt blind gokken voor mij hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
ik dacht dat het net omgedraaid was.
Dit in schril contrast met de pasgeboren baby die alles onder schijtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de drie-maanden echo zie je er nog wel goed een baby in. Ik heb ook echo's gehad vlak voor de geboorte en dan onderscheid je inderdaad helemaal niks meer.
Ik heb zoveel echo’s gezien dat ik bij mijn jongste kon zien wat het geslacht was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgen ze niet meer de hele baby in 1 shot en dan krijg je dus een stukje baby te zien en dat was echt blind gokken voor mij hoor.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit in schril contrast met de pasgeboren baby die alles onder schijt
Een kind in stukjes?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb zoveel echo’s gezien dat ik bij mijn jongste kon zien wat het geslacht was.
Maar inderdaad, in stukjesen lastig te volgen
Ikea-kinderen. Meestal heten ze ook Ivar of Billyquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, je moet ze nog in elkaar lijmen na de geboorte.
Dat wist je toch wel?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ikea-kinderen. Meestal heten ze ook Ivar of Billy
[..]
[..]
Welkom whisky proever.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Donna Summer - I Don't Wanna Get Hurt (SAW)
Goedenavond MadMaster.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:06 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]En ze willen altijd op vakantie naar Småland
Bonsoirquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Ja, ze zijn gewoon geïndoctrineerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]En ze willen altijd op vakantie naar Småland
In haar nadagen is ze bij SAW beland…quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster.
Ik had hier nooit Donna Summer uit gehaald.
Klopt. Artiesten uiteraard wel goed.quote:
Gewoon niet ophalen, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze zijn gewoon geïndoctrineerd
Mooi zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, was een uitstekende proeverij.
De boel net weer op orde gebracht…
Mouth & MacNeal - Uncle…
Ben wel gaar nu, was om 6 uur vanochtend al wakker wegens de F1 race.quote:
We zijn wel opgestaan voor de F1 en dat doen we morgen weer…quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben wel gaar nu, was om 6 uur vanochtend al wakker wegens de F1 race.
De dag is echter voorbij gevlogen…
Ik heb gewoon vanaf 8 uur gekeken. Morgen gaat de wekker om kwart voor 7, dan zit ik wel op tijd onder het dekentje op de bank. Vroeger keek ik die race altijd vanuit bedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben wel gaar nu, was om 6 uur vanochtend al wakker wegens de F1 race.
De dag is echter voorbij gevlogen…
In het nieuwe huis ook weer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vanaf 8 uur gekeken. Morgen gaat de wekker om kwart voor 7, dan zit ik wel op tijd onder het dekentje op de bank. Vroeger keek ik die race altijd vanuit bed
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We zijn wel opgestaan voor de F1 en dat doen we morgen weer…
Daarna naar het huis, de dag is inderdaad omgevlogen.
Het lijkt me wel een klus om een tasting goed voor te bereiden
Wij hebben ook vanaf bed gekeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vanaf 8 uur gekeken. Morgen gaat de wekker om kwart voor 7, dan zit ik wel op tijd onder het dekentje op de bank. Vroeger keek ik die race altijd vanuit bed
En als hoeveelste mag hij starten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben ook vanaf bed gekeken.
Eerst om 7 uur de 3e training in de herhaling en daarna de kwalificatie…
Nee hoor, ook daar geen tv op de slaapkamer. Maar vroeger in de flat had ik een tv aan het voeteneinde staan, ik ontbeet ook altijd in mijn bed met wat tv en teletekstquote:
Eerste…quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
En als hoeveelste mag hij starten?
Dat klinkt allemaal erg goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Gisteren al boodschappen gedaan en vanmorgen vroeg brood en voor 10 man bapao's, pasteitjes, loempia's, pisang goreng en pangsit bij de toko gehaald. Huiskamer wat aangepast qua indeling, zodat iedereen een goed plekje had.
Verder is het veel glazen klaarzetten en mw. MM heeft de catering verder afgehandeld.
Het is inmiddels, na zo'n 20 jaar, een soort van routine geworden…
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Status Quo met een mij onbekend nummer…
Je neemt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Status Quo met een mij onbekend nummer…
Het is qua flessen een BBYOB tasting, Blind Bring Your Own Bottle.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:24 schreef MadMaster het volgende:
And When I Die van een boyband die me nu niet te binnen schiet…
Mag ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeikmuziek noemen hoor
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeikmuziek noemen hoor
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat Vout een enorme hekel heeft aan dit nummer.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:31 schreef MadMaster het volgende:
George Baker - Even wachten op het refrein…
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:31 schreef MadMaster het volgende:
George Baker - Even wachten op het refrein…
quote:
Is het Kremlin, zojuist ook ontploft…quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik lees net dat Jupiter momenteel heel goed zichtbaar is. Een 'heldere ster', vlak boven de maan.
Dan ga ik nu even kijken. Dank!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik lees net dat Jupiter momenteel heel goed zichtbaar is. Een 'heldere ster', vlak boven de maan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:32 schreef livelink het volgende:
De nepper en het origineel in 1 show. Van mij hoeven ze allebei niet eigenlijk.
Dat is mij dan weer ontgaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het Kremlin, zojuist ook ontploft…![]()
![]()
![]()
Wishful thinkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het Kremlin, zojuist ook ontploft…![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Longtail Ernie & The Shakers - Do You Remember
Bread & Butter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo meteen Bread & Butter met piepstem…
Hij heeft nog nooit een ster gezien?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat ook ff buiten kijken nu
Bewering klopt voor mij in elk geval wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:41 schreef Melting het volgende:
Dit is een plaat die de meesten niet zullen kennen, denk ik.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:47 schreef livelink het volgende:
Of Scorpions. Die twee haal ik altijd door elkaar.
Dan drink je die gewoon een keer samen met mw MM op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Damn, bedenk me nu dat ik bij het eten de wijn vergeten ben…
Speciaal in de Elzas gehaald voor vanavond…quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan drink je die gewoon een keer samen met mw MM op.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal in de Elzas gehaald voor vanavond…
Vrijdag heb ik er weer een hier voor een andere groep, maar dan pas 's avonds…quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan binnenkort een nieuwe tasting organiseren.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort van, kan 'm niet benoemen…
Wat hebben jullie nu dan gedronken bij het eten? Water of niks? Dat laatste kan ik me ook nog voorstellen na zo'n tasting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Speciaal in de Elzas gehaald voor vanavond…
Water ja, dat stond nog op tafel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nu dan gedronken bij het eten? Water of niks? Dat laatste kan ik me ook nog voorstellen na zo'n tasting.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Water ja, dat stond nog op tafel.
Het was een beetje een rommelige overgang van de laatste whisky naar de Indonesische hapjes…
Babe - Please Me, Please Do…
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof de juffen van de naschoolse kinderopvang een act doen tijdens de ouderavond…
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof de juffen van de naschoolse kinderopvang een act doen tijdens de ouderavond…
quote:
Wat is de naam van het mapje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Leuk nummer wel. Ik kende deze nog niet. Moet m'n mapje in
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Ow, die stem…![]()
Jennifer Rush - Destiny…
Slaap lekker en beterschap. Hoop dat je morgen opgeknapt bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:23 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ga ineens van 'last van mijn keel' en hoesten naar behoorlijke keelpijn en een stem die helemaal weg is.
En ik voelde me sinds vanmiddag juist een stuk beter![]()
Dus net een pijnstiller genomen en ik ga maar naar bed. Hopelijk slaap ik het eruit.
Dank je wel voor de muziek, Melting en nog een fijne avond gewenst allemaal
Beterschapquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:23 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ga ineens van 'last van mijn keel' en hoesten naar behoorlijke keelpijn en een stem die helemaal weg is.
Dus net een pijnstiller genomen en ik ga maar naar bed. Hopelijk slaap ik het eruit.
Beterschap!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:23 schreef livelink het volgende:
Beterschapquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:23 schreef livelink het volgende:
Ja hè?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Goed, zie wel weer veel mensen ziek, dus weet niet hoe langs dat nog duurt
Hier ook. Deze week nog een collega op het werk. In de middagpauze even een test gehaald en die bleek positief.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Goed, zie wel weer veel mensen ziek, dus weet niet hoe langs dat nog duurt
Gelukkig worden de meesten er minder ziek van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier ook. Deze week nog een collega op het werk. In de middagpauze even een test gehaald en die bleek positief.
Ja, dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig worden de meesten er minder ziek van.
Mijn vader van (bijna) 76 ook gelukkig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel.
Gelukkig hebben m'n ouders (in de zeventig) beiden de herhaalprik weer gehad.
Mijn vader heeft hem ook al, mijn moeder is nog net te jongquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel.
Gelukkig hebben m'n ouders (in de zeventig) beiden de herhaalprik weer gehad.
Hahaha.... dit is gewoon een klok die slaat. Niet specifiek kerstbelletjes.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die links past niet in de foto-frame
quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:10 schreef DJ11 het volgende:
En het was nog een Top 40-hit ook.
Pet Shop Boys - Rent
Hoesfoto is gemaakt op station King's Cross. Samen met muziekvrienden ooit de precieze plek nog eens opgezocht toen we in Londen waren.quote:
Welkom BasEnAad.quote:
Ah okquote:Op zondag 9 oktober 2022 00:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
1 van die muziekzenders, geen idee welke, ik ben niet degene die aan het kijken is
Ach ja, daar hield ik al rekening meequote:Op zondag 9 oktober 2022 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom BasEnAad.
Het loopt inderdaad op z'n einde voor nu.
Ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 00:33 schreef BasEnAad het volgende:
Bedankt Melting, ik schakel de volgende keer wat vroeger in
Zo lang ze niet piepen is er niks aan de hand.quote:Op zondag 9 oktober 2022 05:56 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Verstappen-fans![]()
Ik was gisteren zo overvallen door de keelpijn dat ik vergeten was mijn konijnen eten te geven en op te sluiten voor de nacht![]()
Gaat denk ik weken duren voordat ze me dit vergeven.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze niet piepen is er niks aan de hand.
Hadden ze maar een back up voor je moeten regelen…
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
Dus mensen staan lekker vroeg op, op zondag om Max niet te zien rijden.
Ik kijk niet alleen voor Max he?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:17 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
Dus mensen staan lekker vroeg op, op zondag om Max niet te zien rijden.
Je moet met de kabouters op jacht.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:46 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
het is mooi weer om pokémons te gaan vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |