SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Had je die laatst ook niet als nep-George? Je nieuwe Oscar Harris?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook maar even. Ddm hoorde het goed.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je die laatst ook niet als nep-George? Je nieuwe Oscar Harris?
Als het bijna als George Baker klinkt heb je 2 opties: Ferrari of The Classics. Dan is het gokken welke van de 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je die laatst ook niet als nep-George? Je nieuwe Oscar Harris?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als het bijna als George Baker klinkt heb je 2 opties: Ferrari of The Classics. Dan is het gokken welke van de 2
Kop of munt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij hadden in overleg onze winkansen gespreid
Dan heb je nog even.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed, we verhuizen 22 november
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt me bekend voor, maar ik ben de artiest en titel vergeten.
Ik kan ook niet hele dagen doorgaan met dingen regelen en uitvoeren en hier spullen uitzoeken en inpakken, dus we nemen het een beetje ruim. Maar alsnog doodvermoeiend, ik zal blij als ik 22 november daar in mijn nieuwe bed lig, uitpakken doen we dan rustig aanquote:
Toch nog best snel hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed, we verhuizen 22 november
Groot gelijk. Je hoeft voor niemand te jagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan ook niet hele dagen doorgaan met dingen regelen en uitvoeren en hier spullen uitzoeken en inpakken, dus we nemen het een beetje ruim. Maar alsnog doodvermoeiend, ik zal blij als ik 22 november daar in mijn nieuwe bed lig, uitpakken doen we dan rustig aan
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan ook niet hele dagen doorgaan met dingen regelen en uitvoeren en hier spullen uitzoeken en inpakken, dus we nemen het een beetje ruim. Maar alsnog doodvermoeiend, ik zal blij als ik 22 november daar in mijn nieuwe bed lig, uitpakken doen we dan rustig aan
Onze buren hebben 3 weken en daar moet het plafond nog gestuct en gespoten worden ook…quote:
Groot gelijk. Altijd zorgen dat je Sisi in huis hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze buren hebben 3 weken en daar moet het plafond nog gestuct en gespoten worden ook…
Ik ben blij dat we even meer tijd hebben
Dit is inderdaad 1 van zijn betere.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:40 schreef livelink het volgende:
Als niet MJ-fan vind ik dit nummer toch wel heel fijn!
Iets minder zoetsappig waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is inderdaad 1 van zijn betere.
Iets meer uptempo dan zijn andere nummers. Misschien daarom?
Onze (huidige) buren zijn boring…quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke Annie gaat er zo laat nog wokken? Waarschijnlijk de buren van Symph en Ddm.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Peter Sarsted - Where do you go to my lovely
Al die babies lijken ook op elkaar he...quote:
Dat is maar goed ook.quote:
Ik vond hem wel op Symph lijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Al die babies lijken ook op elkaar he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |