dus als het regent zet jij een helm opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:33 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb niks om te stemmen.
De laatste keer dat ik iets met een capuchon aanhad, was een regenjas.
Ik denk al bijna 35 jaar geleden.
Ik vond er niks aan.
Hoeden, petten, mutsen vind ik ook niets.
Een helm daarentegen, kan ik uren achter elkaar dragen.
capuchon over jas heen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind ze sowieso kut, want ze zitten altijd in de weg als je een jas aantrekt.
Ik vind dat er altijd zo pauper uit zien.quote:
Als ik op een motor zit wel, ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus als het regent zet jij een helm op
wel raar dat je een helm geen probleem vindt, ik zou dan juist geen helm opzetten als het konquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als ik op een motor zit wel, ja.
Anders zit ik in een auto of heb ik een paraplu bij me.
Zo niet, dan krijg ik een natte kop.
Het was ook meer om te zeggen dat ik niets op mijn hoofd veel, tenzij het een helm is.
Ik voel me naakt, zonder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel raar dat je een helm geen probleem vindt, ik zou dan juist geen helm opzetten als het kon
oke dus ook op een snorscooter waar je geen helm op hoeftquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik voel me naakt, zonder.
Op een motor/brommer/scooter dan, hè.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:33 schreef marc0871 het volgende:
Een helm daarentegen, kan ik uren achter elkaar dragen.
Heb ik één keer mee gereden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus ook op een snorscooter waar je geen helm op hoeft
Heb ik één keer mee gereden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus ook op een snorscooter waar je geen helm op hoeft
quote:
en je voelde je toen naakt dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heb ik één keer mee gereden.
Dat was idd zonder helm.
Ik had het gevoel dat ik op de fiets sneller reed dan op die snorfiets, dus dat viel wel mee.quote:
misschien moeten we een topiuqe over jou en helmen openenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik op de fiets sneller reed dan op die snorfiets, dus dat viel wel mee.
Op een brommer of motor, reed ik al gauw sneller dan 50 km/u.
Dat is toch een andere beleving.
Maar genoeg over mij en helmen.
We hadden het hier over capuchons.
Als je het hier verder maar op capuchons houdt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien moeten we een topiuqe over jou en helmen openen
ik vind het machtig interessant om het over jouw helm te hebben
Je bent kaal?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als ik op een motor zit wel, ja.
Anders zit ik in een auto of heb ik een paraplu bij me.
Zo niet, dan krijg ik een natte kop.
Het was ook meer om te zeggen dat ik niets op mijn hoofd veel, tenzij het een helm is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |