Het is ook een schijn vriendschap, keep your friends close but your enemies closerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:34 schreef mangalie het volgende:
Moraalridder Marciano "spreekt"Jeff aan op het roken, dat het zwak van Jeff is etc...Ik zie ook al scheurtjes in deze vriendschap ontstaan
De bel ging,pakketje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:41 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom open je zelf nieeeeeeeeeeee
Het lijkt er op dat ze dat al isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ik had Wanda als ½ExtraManager er wel bij gewild
Martin maakt er een heel showtje vanquote:
Kijken of de groep dat gaat pikken danquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijk ja.. Wanda is de hele manager nu
Kim D is niet het helderste licht daar..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:46 schreef Ebinas het volgende:
Volgens Kim D heeft Maddy het allemaal heel goed geregeld.
Dus Jeff concludeert dat alleen zijn fles ranja dan nog overeind blijft
Dat is waar, mss is het idd anders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kim D is niet het helderste licht daar..
Mirtje rook vanmorgen al "zweet op hout.." geen idee hoe dat ruikt.. maar Mirtje is blijkbaar ervaringsdeskundigequote:
Even aan Maddys vinger ruikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Het stinkt in de loods .. omdat de dansers zweten.
Mooie uitdaging erbij; geef iedereen stappentellersquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Martin heeft na 50 uur een marathonafstand erop zitten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:54 schreef Sestra666 het volgende:
t riekt naar een opdracht vd regie, dropjesgate
tis wel een creep en een player jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:55 schreef mangalie het volgende:
[..]Eng mannetje, zie die gluiperige oogjes
Maar ze heeft wel gelijk door te zeggen dat ze het verband niet ziet want dat staat helemaal los van elkaarquote:
Ik vind het heel logisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Beb ziet het verband niet![]()
Rollen weg dus drop stelen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:58 schreef Flory het volgende:
Niet goed te praten x 100![]()
Kan er niet mee leven.
Past niet bij mij.
Gehuild bij GJ.
Doe ermee wat jullie willen.
Of juist niet, als hij iedereen zo benaderd en in vertrouwen neemt zullen ze allemaal denken dat ze speciaal zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Nadier solliciteert blijkbaar naar een Exit-nominatie
Dat maakt het minder ergerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir: Maar er zijn ook heel veel mensen hier die het ook doen, en het niet zeggen.
En een moeilijke jeugd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
aaah het is de schuld van een ander![]()
quote:
ik irriteer me enorm aan hem en helemaal met dat dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Seattle het volgende:
Martin stijgt wel wat plekjes bij mij. Ik vind het erg grappig en lichtelijk irritant hoe hij danst. Maar dit kan iemand niet spelen, dus zo is hij denk ik.
Tuurlijk lekker slachtoffertje spelen. Beetje huilen, wist niet wat me overkwam, wat me bezielde bla bla blaquote:
Lig in een deuk om hoe hij danst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Seattle het volgende:
Martin stijgt wel wat plekjes bij mij. Ik vind het erg grappig en lichtelijk irritant hoe hij danst. Maar dit kan iemand niet spelen, dus zo is hij denk ik.
eerder 3....Ligt aan andere want die deden het ook....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef juul. het volgende:
Net 5 rollen kwijt geraakt nu weer 2 rollen
kom je buiten ook mee zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Tuurlijk lekker slachtoffertje spelen. Beetje huilen, wist niet wat me overkwam, wat me bezielde bla bla bla
Ik zou eens bij Moira kijkequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef juul. het volgende:
Net 5 rollen kwijt geraakt nu weer 2 rollen
Boontje komt om zijn loontje methodequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Beb ziet het verband niet![]()
Rollen weg dus drop stelen
Er dansen veel mensen leuker en beter dan hij, maar ik vind het gewoon grappig. Zó’n blij ei. En ik vind het ook tegelijkertijd irritantquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik irriteer me enorm aan hem en helemaal met dat dansen
dan vind ik Jerrold veel leuker dansen
Ik like deze post van jou nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik irriteer me enorm aan hem en helemaal met dat dansen
dan vind ik Jerrold veel leuker dansen
Maar hij wist het niet zeker wie ze gepakt heeft dus het slaat nergens opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boontje komt om zijn loontje methode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |