Wauw wat?quote:
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik zou een putinlover zijn en op Baudet stemmenWauw, kom uit je bubbel.
Lees even terugquote:
Wauwquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ik moet naar mijn grote vriend, Baudet, luisteren. Wel even op blijven letten heh.quote:
En anders geef je dit topic een kick.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 02:19 schreef quirina het volgende:
De enige goede tip van Baudet is even aan zakje lavendel ruiken.
Is rustgevend.
Wauwquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als test is dat duizenden keren gedaan wijsneus. Ook door de Amerikanen
BNW is verderop he 😉quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Omdat twitter de voornaamste bron is en MSM niet betrouwbaar meer is.
Nou, dan komt Trump aan de macht en stopt de steun aan Oekraïne, zodat Rusland ongestoord heel Oekraïne kan bevrijden. En dan gaat de gasprijs dalen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zouden we moeten hopen op de dood van Biden?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:18 schreef Recce het volgende:
Wow, het weggedeelte lijkt ook kapot! Dit is echt een ramp voor de Russen. Die brug is een prestigeproject van Poetin.
[ twitter ]
Ik meen me te herinneren dat een paar Nederlandse bedrijven de sancties hadden ontdoken en hadden meegewerkt aan de bouw inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:23 schreef AnneX het volgende:
Een verlaat kadootje.
Is de brug niet door Nederlanders gebouwd?
[twitter ]quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 06:18 schreef Recce het volgende:
Wow, het weggedeelte lijkt ook kapot! Dit is echt een ramp voor de Russen. Die brug is een prestigeproject van Poetin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |