quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er was zelfs een tijdje een negert president van de VS. En die ging dan mensen vertellen wat ze moestsen doen. Een negert! Kun je het je voorstellen?
Drink je ontbijtwijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef quirina het volgende:
Misschien waren ze onder de brug al bezig geweest met explosieven te plaatsen of de explosieven zaten er al…
Net zoals twin towers in Amerika .
Kan een onderzeer een brug kapot schieten?
Wel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Tja, Oekrane heeft ook geen HIMARS
Vanwege een brug? Dat lijkt me een paar bruggen te ver.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:58 schreef Bocaj het volgende:
Zullen we echt een Armageddon krijgen waar Biden het over heeft? (Het einde van al het leven op aarde?)
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:58 schreef Bocaj het volgende:
Zullen we echt een Armageddon krijgen waar Biden het over heeft? (Het einde van al het leven op aarde?)
Punt was meer, als Oekrane geen kleine onderzeers heeft, is er vast wel een bondgenoot die er eentje wil lenen.quote:
Maar de hele zwarte zeevloot dobbert daar in de buurt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:57 schreef capricia het volgende:
Lijkt me een ontploffing van onderaf. Dat wegdek zelf is niet beschadigd. Maar is van de pilaren afgeblazen.
Op de Engelstalige versie van RT hebben ze dat iig nog niet staan. Wel goede beelden van een hele grote BIEM op de brug en comments willen graag bloed zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:43 schreef quirina het volgende:
Op de Russische RT staats propaganda TV roepen ze al om nukes op Kyiv te gooien als vergelding las ik in de chat van Steve.
Zijn oude beelden, op recente beelden is het al grotendeels uitgefikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:00 schreef michaelmoore het volgende:
fikt nog steeds
ach wat een milieuvervuiling weer
[ twitter ]
er is altijd wel een vrijwilliger te vinden voor een zo een actiequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar de hele zwarte zeevloot dobbert daar in de buurt.
Ik zie oekraine er niet voor aan om zelfmoord acties te ondernemen. Oekraine geeft om haar mensen, itt rus.
Een plan zoals Obamacare is inderdaad een hele prestatie voor zorg dat daar op Somaliniveau zit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Obama en nu ook zijn vrouw... Heeft in zijn regeringsperiode ook nix voor elkaar gekregen dan alleen Obama-care...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vanwege een brug? Dat lijkt me een paar bruggen te ver.
Zoveel zijn er nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Punt was meer, als Oekrane geen kleine onderzeers heeft, is er vast wel een bondgenoot die er eentje wil lenen.
Waarom ga je live YouTube chat lezen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:43 schreef quirina het volgende:
Op de Russische RT staats propaganda TV roepen ze al om nukes op Kyiv te gooien als vergelding las ik in de chat van Steve.
Er is een kans. Die kans is groter dan een jaar terug. Die kans is kleiner dan in 1962.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:58 schreef Bocaj het volgende:
Of een partizaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is altijd wel een vrijwilliger te vinden voor een zo een actie
Nee, natuurlijk leent geen enkel land en duikboot uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Punt was meer, als Oekrane geen kleine onderzeers heeft, is er vast wel een bondgenoot die er eentje wil lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |