Neuh, Putin is super gevoelig voor gezichtsverlies. Als je een false flag wil doen, blaas je die brug niet op, op zijn verjaardag als false flag. Daarnaast is hier hun hoofd aanvoerroute voor militair materiaal opgeblazen en als ze met atoombommen willen gooien zal niemand ter wereld zeggen "oh, ja nu vinden we het geheel terecht dat je met nukes gaat gooien". Dus waar ik de kans nog aanwezig schat dat Nordstream door de Russen is gedaan, is die brug wmb. uitgesloten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:49 schreef kibo het volgende:
Dit heeft alles van een valse vlag operatie door de Russen.
Zware explosieven onder de brug, brandend treintje ernaast.
Verder geen spoor van brandweer en overig verkeer.
Yupquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:39 schreef AnneX het volgende:
Domme vraag: heeft de Krim een vliegveld?
Details:
[ twitter ]
Dzankhoy - army - heliesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:39 schreef AnneX het volgende:
Domme vraag: heeft de Krim een vliegveld?
Details:
[ twitter ]
Tsja als je dat elke keer doet gaat de dreigende werking er ook een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:43 schreef quirina het volgende:
Op de Russische RT staats propaganda TV roepen ze al om nukes op Kyiv te gooien als vergelding las ik in de chat van Steve.
Roepen ze toch al vanaf februari.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:43 schreef quirina het volgende:
Op de Russische RT staats propaganda TV roepen ze al om nukes op Kyiv te gooien als vergelding las ik in de chat van Steve.
Dat roepen ze elke dag, o.a. toen McDonald's vertrok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:43 schreef quirina het volgende:
Dat knielen voor BLM deden we natuurlijk WEL...quote:
Explosieven in de Twin Towers, die zaten er alleen maar in de BNW-sectie van dit forum.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef quirina het volgende:
Misschien waren ze onder de brug al bezig geweest met explosieven te plaatsen of de explosieven zaten er al…
Net zoals twin towers in Amerika .
Lijkt me niet het optimale wapen daarvoor.quote:Kan een onderzeeër een brug kapot schieten?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wel wat mysterieus dit. Ik zag een foto waarop te zien is dat de complete brug is ingestort, op verschillende plekken. Er is speculatie over een ontploffing van onder de trein, maar dat brugdeel staat nog overeind. Er is speculatie over een truckbom, maar kan die zoveel schade aanrichten? En er moeten meerdere ontploffingen zijn geweest. Raadselachtig
Er was zelfs een tijdje een negert president van de VS. En die ging dan mensen vertellen wat ze moestsen doen. Een negert! Kun je het je voorstellen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat knielen voor BLM deden we natuurlijk WEL...
Ja maar dat geeft een ander beeld, weet ook niet of Ukr. Überhaupt onderzeeërs heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef quirina het volgende:
Misschien waren ze onder de brug al bezig geweest met explosieven te plaatsen of de explosieven zaten er al…
Kan een onderzeeër een brug kapot schieten?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef quirina het volgende:
Wauwquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef quirina het volgende:
Ik denk niet dat het de truck was die ontplofte, die was gewoon op het verkeerde moment op dezelfde plek. Ontploffing onder een brugdeel voor autoverkeer en het vuur slaat over op de trein met brandstof. Zoiets? Maar ja, blijft speculatiequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:51 schreef quirina het volgende:
Gaat gewoon door hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:48 schreef sp3c het volgende:
Het is wel snel klaar met die nucleaire blufpoker op deze manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |