Achteraf was het beter geweest om wat eerder op te treden. Ze viel nu helemaal weg. In de halve finale deed ze het veel beter qua televote, terwijl ze min of meer dezelfde startpositie had.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die waren ook alles behalve kanshebbers.
En eerlijk is eerlijk, S10 was niet echt een overtuigende top 5 favoriet ofzo toen de finale zich aandiende dus ik denk dat ze nog mazzel had met die startpositie.
CHRISTOPHER komt me nog wel bekend voorquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Artiesten die meedoen aan de auditie rondes in San Marino, er kunnen volgens mij nog namen bij komen. Weet niet of we weer een gevestigde categorie krijgen als vorig jaar die geen auditie hoeven te doen. Even de lijst doorlezen, zien jullie bekende namen?
Persoonlijk kan ik Bulgarije best een jaartje missenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:49 schreef Greys het volgende:
Ik ben wel nu alweer (alweer ja) klaar met dat aandachtshoeren van Team Bulgarije elk jaar. We moeten vast weer allemaal NEE BLIJFFFFF roepen.
[ twitter ]
Oh zeker. Dat was alles behalve ideaal. Maar ik denk dat een startvolgorde maken waarin alles ook klopt qua opbouwtijden, afwisselen qua ballad en up-tempo en de topfavorieten geen kutplek geven binnen de loting van de helften vl moeilijker is dan wij denken, helemaal als Twan ook nog rekening moet houden met NL niet zomaar kunnen matsen want dat zou niet fair zijn. Dus er bleven niet heel veel andere opties over ben ik bang.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar geen opvulmateriaal zijn tussen de potentiele winnaar/favoriet is ook wel even fijn
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik Bulgarije best een jaartje missen
Zowel vanuit sportief als financieel oogpunt is het begrijpelijk dat Oekrane van de EBU de best mogelijke startpositie kreeg. Alleen had je dan meteen twee complicaties. Enerzijds dat Itali als favoriet al de 9e positie had en daarnaast dat je na het 12e lied de grote commercile onderbreking hebt. Daardoor wil je geen favoriet (en zeker geen historisch moment als Stefania dit jaar) als 13e en laatste van de eerste starthelft, als half Europa bezig is met sanitaire onderbrekingen en de bitterballen in het vet. En je had nog een andere favoriet Spanje en potentile televotinghit van Noorwegen die je ergens kwijt moest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zeker. Dat was alles behalve ideaal. Maar ik denk dat een startvolgorde maken waarin alles ook klopt qua opbouwtijden, afwisselen qua ballad en up-tempo en de topfavorieten geen kutplek geven binnen de loting van de helften vl moeilijker is dan wij denken, helemaal als Twan ook nog rekening moet houden met NL niet zomaar kunnen matsen want dat zou niet fair zijn. Dus er bleven niet heel veel andere opties over ben ik bang.
We hebben nu 34 landen bevestigd volgens Wikipediaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:34 schreef Cee het volgende:
Vanochtend had Twan vd Nieuwenhuijzen het in een kort interview op radio 2 het een paar keer over “om en nabij / zo’n 38 deelnemende landen”. Dat was nog voordat Bulgarije definitief de deur dichtgooide. Kan dus nog wel eentje afvallen maar 2 of 3 quitters er nog bij lijkt me sterk.
Want we missen nog 6 landen in vergelijking met vorig jaar (40 landen).quote:As of October 2022, the following 34 countries have publicly confirmed their intentions to participate in the 2023 contest
We schreven 20 oktober wel een potlood op voor de reveal. En niemand vergeet zo je verjaardag meer danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |