Eens zien wie het gaat opruimenquote:
Zag dat er vanmorgen wel een paar al vroeg wakker warenquote:
Iedereen heeft eigen wc rol gekregenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda over wc rollen : Het lijkt hier wel een middelbare schoolklas die de leraar probeert weg te pesten.
Maddy is in deze analogie de leraar.
Dat is nu juist weer teruggedraaid.. Maddy heeft alle rollen afgepakt, en heeft nu alles in beheerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Iedereen heeft eigen wc rol gekregen
Ah dus even naar Maddy toe als wc papier nodig bent.. wil ze ook weten of voor een kleine of grote boodschap is..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is nu juist weer teruggedraaid.. Maddy heeft alle rollen afgepakt, en heeft nu alles in beheer
Dat ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En enigszins doorschijnend pakje.
Ja je moet vooraf gewicht inschatten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dus even naar Maddy toe als wc papier nodig bent.. wil ze ook weten of voor een kleine of grote boodschap is..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja je moet vooraf gewicht inschatten.
Hier is het laatste woord nog niet over gezegdquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Dus na een halve dag experiment gaat iedereen de rol weer terugkrijgen?
Ja en ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
KimD en Wanda gaan samen met Marciano boksen..
Kim D is toch die legermeid met acnéquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
KimD en Wanda gaan samen met Marciano boksen..
Oja ik bedoel dus KimKquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kim D is toch die legermeid met acné
quote:
Maar als mensen het hier lezen, weten ze niet welke Kim vandaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:43 schreef chufi het volgende:
Gewoon Kim... en dan zoeken we het zelf wel uit
Dit vind ik nog wel leuk..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:43 schreef Thorelf het volgende:
ik hou totaal niet van boksen zo een trieste sport
Dan moeten ze maar teruglezen of zelf kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als mensen het hier lezen, weten ze niet welke Kim vandaar
Tja maar niet iedereen kan het kijken hé..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar teruglezen of zelf kijken
Slaat idd nergens op dat het kantoor opslag plek wordt..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:47 schreef Charmian het volgende:
koffie staat ook in het kantoor, of was dat al? echt, mensen gaan in opstand komen
vrij asociaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:43 schreef chufi het volgende:
Gewoon Kim... en dan zoeken we het zelf wel uit
Worden vast meer dingen gemeld.. Jas snapt er helemaal niks meer vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:47 schreef Ebinas het volgende:
Groep zo bij elkaar zegt maddy, ze moet 2 dingen melden
Hij heeft het iest over plafond mss.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Worden vast meer dingen gemeld.. Jas snapt er helemaal niks meer van
Ik ook, ze moeten wel even opschieten met centraal/gesprek..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt ben al kapot, alleen al om er naar te kijken.
Maar moet ook lachen
En dus gaat Maddy maar zelf afwassen ..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:53 schreef Ebinas het volgende:
Sasha vraagt Madeleine, die de keuken inkomt ,wat de bedoeling is met corvee want het stapelt op
Wordt echt idd chaos zoals je zegtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, ze moeten wel even opschieten met centraal/gesprek..
Straks doet maddy alles zelf, complete structuur die er enigszins was pleite op dit momentquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dus gaat Maddy maar zelf afwassen ..
Denk dat Wanda of Sasha dat moet zeggen, zelf komt ze daar niet opquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien idee om op het bord te zetten wie er corvee hebben etc?
Moet er om lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : "Heb gewoon allerlei bestek uit lades gepakt ... lache man ... wordt alles wel een keer goed schoon"
Ik hoorde Sasha zeggen dat kamer 3 corvee heeft dacht ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Er was dus geen ontbijtploeg, want geen ontbijt .. dus ook geen corveeploeg.
Ja idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:58 schreef juul. het volgende:
Het valt mij tegen dat Jef niet in de gaten heeft dat Isaac een dubbelrol speelt
Dat zei Jeff ook en vroeg aan iedereen of die in kamer 3 hoordequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoorde Sasha zeggen dat kamer 3 corvee heeft dacht ik.
volgens mij hebben ze dat, maar omdat nu iedereen eigen ontbijt moet maken niet meer of zo...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien idee om op het bord te zetten wie er corvee hebben etc?
Nee als mensen zelf een bord pakken moeten ze die ook zelf afwassen.. wat is logisch vindt..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dat, maar omdat nu iedereen eigen ontbijt moet maken niet meer of zo...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:07 schreef Seattle het volgende:
Wat in de Jezusnaam heeft Wanda voor pakje aan? Gaat ze vandaag op de grond spartelen als zalmpje?
Gelukkig bepaal jij dat nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar teruglezen of zelf kijken
Normaal gesproken heb je daar 100 vergunningen voor nodigquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan de boom omzagen bij het zitje aan de zijkant.
De grenzen van JdM zijn onbeperktquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je daar 100 vergunningen voor nodig
Ze hebben vast met de Febo gemaild, want ze mochten niet zomaar afdakje bouwen/makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je daar 100 vergunningen voor nodig
En dat mag zomaar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan de boom omzagen bij het zitje aan de zijkant.
Nadir is een hypochonderquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:14 schreef Ebinas het volgende:
Nadir heef iets.
Maddy denkt een insectenbeet, volgens haar gaat de dokter daar ook niets aan doen.
Nadir kijkt het weekend wel aan
Maddy je maakt je wel snel zrgen he, ook dat plekje op je borst dat is ook vanzelf weggegaan.
Hij neemt de leiding blijkbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Jeff wilde niet bouwen gaf hij gisteren aan in de TV uitzending...het kan verkeren. Iemand moet het doen.
Jan Willem ook niet. Die loopt er nu ook bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Jeff wilde niet bouwen gaf hij gisteren aan in de TV uitzending...het kan verkeren. Iemand moet het doen.
JW loopt er altijd bij ... maar doet nooit wat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
Jan Willem ook niet. Die loopt er nu ook bij.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
JW loopt er altijd bij ... maar doet nooit wat.
Hij heeft excuus aangeboden. Is het nu niet een keer klaar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:18 schreef Yasmin__x het volgende:
Madeleinekraaienstem
Wandamannenkop
Mexxschoothondje
meelopertje
En Jeffrey is een onzeker mannetje die wilt overcompenseren. Hoe hij tegen Martin deed was echt walgelijk.
Eng mannetje.
Hij mag van mij doodvallen. Excuses of geen excuses.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft excuus aangeboden. Is het nu niet een keer klaar?
halloquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:24 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Hij mag van mij doodvallen. Excuses of geen excuses.
Marciano zou het fiksen tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft/had hoveniersbedrijf ... gaf aan dat hij regelmatig overkappingen bouwt.
Ben jij de moeder van Martin?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:24 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Zo wat haatdragend. Pas op wat je een ander toewenstquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:24 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
zou ook wel enigzins vreemd zijnquote:
Ze moest eens wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
Alicia
Marciano is niet met de game bezig![]()
![]()
Te druk. Ik wacht op de CENTRAAL.quote:
dan heb je wel een hele grote plaat voor je hoofdquote:
die plaat kunnen ze wel gebruiken voor de overkappingquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je wel een hele grote plaat voor je hoofd
als je dat niet ziet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die plaat kunnen ze wel gebruiken voor de overkapping
Wordt wel een keer tijd, alleen al om weer wat anders in de loods te horen en om te zien wie er dan gaat en wat het met de groep doetquote:
de handdoeken zijn 50 tinten grijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Nu is er weer een probleem met onze handdoeken .. je wordt er gek van.
Heeft Wendy goed gecreëerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben bang dat FEBO de nieuwe manager voorlopig alweer genoeg vindt, terwijl een eliminatie nu juist voor lekker voor onrust zorgt. Maar blijkbaar zit de FEBO daar niet op te wachten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wordt wel een keer tijd, alleen al om weer wat anders in de loods te horen en om te zien wie er dan gaat en wat het met de groep doet
hoe meer problemen voor Maddy, hoe beter. Gezeur en ruzie willen we zienquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Meest passieve personen: JW en Moraima?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
JW loopt er altijd bij ... maar doet nooit wat.
Heeft ze een paar zwarte sokken bij de witte was gegooid?quote:
Nee hun kamer mag vandaag niet wassen... wanda mag de hele dag wassen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ze een paar zwarte sokken bij de witte was gegooid?
huh watquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hun kamer mag vandaag niet wassen... wanda mag de hele dag wassen..
Ik denk dat Ruben het zelf mag doen, die vreet toch niet veel uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
we gaat die taffeszooi opruimen dan
langzamerhand verspreid het zich door de hele loods
Alleen de corveekamer mag wassen. Is ook nieuwe regel van DictaMaddy.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh wat
de kamer van Maddy mag niet wassen?
Ja die wel.. alsze bij Wanda op de kamer ligt welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh wat
de kamer van Maddy mag niet wassen?
haar hele systeem werkt dus niet?
ja i knowquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen de corveekamer mag wassen.
Wendy ligt ook op die kamer toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die wel.. alsze bij Wanda op de kamer ligt wel
en zijn veel lekkerder dan suikerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pot met zoetjes kost heel goedkoop, aldus Maddy
das heel mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:40 schreef Seattle het volgende:
De klassieker: de manager die alles zelf gaat doen
Maar wat was er dan met de handdoeken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hun kamer mag vandaag niet wassen... wanda mag de hele dag wassen..
Onder het bed van Moraima?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:40 schreef chufi het volgende:
Produktie was vandaag druk bezig met herstelwerkzaamheden nav afgelopen nacht en het bijna doorgezakte plafond...
Hard van de Feboquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
nog 1 x tampons geleverd
en daarna moeten ze het zelf kopen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D komt Maddy om een tampon vragen, moet niet gekker worden
Die is echt gestoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
Maddy denkt dat de vrouwen tampons gaan hamsteren![]()
Godverquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
hard zijn met tamponsquote:
Zoals de waard is....quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft ze zelf niet meer nodig...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
ook van het huishoudgeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zit het met toiletpapier, waar wordt dat van betaald?
Denk van boodschappengeld. Wc papier is ook op de bonquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zit het met toiletpapier, waar wordt dat van betaald?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
quote:
Ik denk toch echt dat ze binnenkort gaan muitenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk van boodschappengeld. Wc papier is ook op de bon
Maar waar zouden ze die dan gaan laten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
Ja iedereen kreeg 1 rol en 1 reserverol.. voor als de 1e op is...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk van boodschappengeld. Wc papier is ook op de bon
Zij kan toch niet voor een ander betalen hoe anderen hiermee omgaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Je hebt ook herbruikbare oplossingen, laten we daar ook naar kijken.
wat een idioot gedoe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Je hebt ook herbruikbare oplossingen, laten we daar ook naar kijken.
Gewoon van Febo eisen dat ze deze producten leveren, en anders met alle dames opstappenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:52 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een idioot gedoe.
en alsof die herbruikbare oplossingen niets kosten.
Maar sowieso, als vrouw moet je gewoon de beschikking hebben over het materiaal waar jij je het prettigst bij voelt, En moet je kunnen verschonen zo vaak als je dat wil. Daar hoef je geen toestemming voor te vragen.
Ik zou hier als vrouw dus absoluut geen genoegen mee nemen, dat ik zelf van mijn karige zakgeld mijn tampons of maandverband zou moeten betalen.
Gewoon laten lopen, kijken wat de mannen dan zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon van Febo eisen dat ze deze producten leveren, en anders met alle dames opstappen
Daar hebben ze weinig aan in de loodsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:54 schreef chufi het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)menstruatieproducten
Waarom?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon van Febo eisen dat ze deze producten leveren, en anders met alle dames opstappen
of weigeren om t.v. te makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
gadver, daar zou ik toch niet aan moeten denken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen, kijken wat de mannen dan zeggen
Er stond in de aanmeldingmail dat ze er zelf voor moesten zorgen, dus genoeg meenemen vertelde Eunice zojuist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Belachelijk dat ze tampons van zakgeld zouden moeten kopen. Schandalig
Voor 970.000 kun je heel wat tampons halen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom?
Daar moeten ze maar zelf mee uit zien te komen, dat is toch de bedoeling van dit programma.
Ik bedoel dat ze dat gaan zeggen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:56 schreef Verida het volgende:
[..]
gadver, daar zou ik toch niet aan moeten denken.
ftfyquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Voor 970.000 38.800 kun je heel wat tampons halen.
Een doos van 32 stuks kost bij Jumbo 1,57 x 25 = 50 per doosje = 1,57 per tamponquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Voor 970.000 kun je heel wat tampons halen.
Over die 970.000.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:56 schreef engine het volgende:
[..]
Voor 970.000 kun je heel wat tampons halen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:00 schreef Deisyy het volgende:
Maddy heeft zaad gekregen zonder erom te vragen
Heel ongezond, waterbakjes aan de verwarmingquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:00 schreef Deisyy het volgende:
Maddy heeft zaad gekregen zonder erom te vragen
De ene kwaal vervangen voor de anderquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel ongezond, waterbakjes aan de verwarming
zou in deze tijd ook niet echt goede reclame zijn voor de FEBOquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Discussie over tampons .. SL.. en ineens heeft Maddy een mand met spullen van de Febo. Die is dus even geroepen om te zeggen dat er geen discussie gaat zijn over de tampons. . oh, en hier een mandje.
Straks willen ze allemaal wat "krijgen"quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou in deze tijd ook niet echt goede reclame zijn voor de FEBO
Precies, die zetten zich hiermee niet echt in een positief licht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou in deze tijd ook niet echt goede reclame zijn voor de FEBO
Dit is het antwoord denk ik van de FEBO op de actie van de groep: we maken alles op en dan komen ze wel met een verdienopdracht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
Zozo.. dingen gekregen zonder te vragen... groente zaden wat gul, dat word lekker eten over ehh.... 3 maanden
Schoen zettenquote:
Wanda is vandaag ingeruild voor Djedi vandaagquote:
Dat mogen ze vaker doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda is vandaag ingeruild voor Djedi vandaag
nu Sashaquote:
Als ze ne\iet over tampons en maandverband willen horen , schakel dan over op andere mensen .. FEBO !quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:12 schreef engine het volgende:
Niet te doen met zoveel streamlocks om niks
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:13 schreef Deisyy het volgende:
Mexx vindt het vreemd als mannen de afwas doen
1967 wil zijn theedoek terug
Opkweken tot oogsten, dat is gewoon een hele dikkequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit is het antwoord denk ik van de FEBO op de actie van de groep: we maken alles op en dan komen ze wel met een verdienopdracht.
Nou … nee. Zaadjes kan je krijgen om zelf groenten te kweken. Succes
daar is ook iemand vergeten het licht aan te doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Mexx aan Zoe: Heb je liever een week lang hoofdluis of schaamluis?
Ow doosje is bezig met het vragenkaartendoosjequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
= 1,57 per tamponquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Spreek de pot aan en bestel een container met tampons, klaar! Zijn de mannen meteen om
Het is toch te genant voor woorden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:17 schreef greysbones het volgende:
ze moeten een schatting maken voor de FEBO
voor het maandverband en tampons
En o wee als je over je aantal begrote tampons heen gaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch te genant voor woorden.
Je als vrouw moeten verantwoorden over de hoeveelheid tampons die je gebruikt, en dan ook nog een schatting moeten leveren voor een eventuele volgende keer.
Bah
ik vind het werkelijk te achterlijk voor woorden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En o wee als je over je aantal begrote tampons heen gaat
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:13 schreef Deisyy het volgende:
Mexx vindt het vreemd als mannen de afwas doen
1967 wil zijn theedoek terug
Tjeeee ze is echt dom dommer domst..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha moet wel alles voor rekenen en voorzeggen wat ze moet typen. Die kan echt niets zelf
doorlekken vind ik een vernedering voor jezelf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gewoon allemaal doorlekken dat ze niet zo lekker op camera staan, dan is de FEBOP ook zo om
Ik kijk helemaal geen uitzendingen, maar het is echt tenenkrommend dat ze het op deze manier laten zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alles is daar ouderwets en een slecht voorbeeld voor de jeugd.
Die 24/7 verzorging van Marciano door Kim K is ook niet van deze tijd.
Maar op tv brengen ze het als een beginnende prachtige romance.
Daar mag wel een wat cynische voice over bij op tv.
misschien Ruben welquote:
Sttttttttttttttttttt straks nog meer SL 'squote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal geen uitzendingen, maar het is echt tenenkrommend dat ze het op deze manier laten zien.
beneden zetten ze vaak een nooddeur losquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Die slaapkamers moeten toch ontzettend stinken als er nooit eens een raam open gaat
Ze hebben een luchtbehandelingssysteem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Die slaapkamers moeten toch ontzettend stinken als er nooit eens een raam open gaat
de von verse veld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar is Noompje als je haar nodig hebt....
In een slaapkamer moet frisse luchtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben een luchtbehandelingssysteem.
maaaaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Waarom voegen ze de slaapkamers niet samen op de kamers waar gelucht kan worden. FEBO heeft weer veel te veel invloedquote:
Ik denk dat dat een beetje vol wordtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom voegen ze de slaapkamers niet samen op de kamers waar gelucht kan worden. FEBO heeft weer veel te veel invloed
Rupert? Die is gay..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Idd hilarisch het ziet er niet uit.
Wel![]()
![]()
voor Rupert!
mssn, maar zorgt ook weer voor een andere dynamiek. Roddelgroepjes hebben dan minder privacy en kunnen zich minder vaak terugtrekken op de kamerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje vol wordt
ja ruzie makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Komt Moraima wel eens van dat bed af, behalve om te eten?
Ja dan staat ze even op om vervolgens weer uit te rusten van het ruzie makenquote:
nee niet mee eens.....wel tampons en maanverbandquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:28 schreef chufi het volgende:
Vrouwen onbeperkt wc-papier en de mannen wat minder .. Gaat lekker Maddy
Voegt ook niets toe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Komt Moraima wel eens van dat bed af, behalve om te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |