Ik denk niet dat ze daar toestemming voor krijgenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
dat ze nog niet bedacht hebben om zelf alcohol te maken
Met een mes er even af krabbenquote:
lekker moonshinenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar toestemming voor krijgen
Uhh,,,,quote:
Nou dat valt wel meequote:
hoe is het mogelijk onze zendamequote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... Eunice wil de 2 zwartste naar binnen sturen. En de andere 2 voor henzelf houden.
Vreselijk mensquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... Eunice wil de 2 zwartste naar binnen sturen. En de andere 2 voor henzelf houden.
quote:
Dat is niet het ergste wat je van verbrand eten kan krijgenquote:
Wat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet het ergste wat je van verbrand eten kan krijgen
Wat wel dan? maar je kan het er wel even afkrabben met een mes..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet het ergste wat je van verbrand eten kan krijgen
Dat jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat wel dan? maar je kan het er wel even afkrabben met een mes..
Echt he. Op de bbq gaat de friet veel beter.quote:
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:01 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Echt he. Op de bbq gaat de friet veel beter.
En Maddy huppelt overal achteraan. Overal net te laat.
Dat heet managenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:02 schreef mangalie het volgende:
Maddy rent als een kip zonder kop rond
Heel creatief persoonquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
Martin is Babette wederom 100 veren in haar kont aan het steken
misschien extra last door de rook van dat houtvuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:06 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij last heeft van zijn ogen.
Nee, hij heeft dat vaker. Hij heeft een chronische oogontsteking.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien extra last door de rook van dat houtvuur.
die trekt even een potje tegenwijsheden openquote:
Hij druppelt ook altijd zijn ogenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:12 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat vaker. Hij heeft een chronische oogontsteking.
ook al een duckfacequote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:17 schreef spapaars het volgende:
Is al een tijdje geleden 2016
[ afbeelding ]
Bernquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Bern meldt aan Wanda dat Jeffrey de hele tijd kamer 3 in de gaten zat te houden
man3quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Bern meldt aan Wanda dat Jeffrey de hele tijd kamer 3 in de gaten zat te houden
Dan zit ze toch een beetje te jokkebrokkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Wanda zegt dat Jeffrey denkt dat zij heel veel bepaalt, hij moet maar denken wat hij wil
Hij heeft gewoon gelijk..Maar achterbakse Wanda is triest.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Wanda zegt dat Jeffrey denkt dat zij heel veel bepaalt, hij moet maar denken wat hij wil
Alleen tussen 17.30 en 18.30 en max 4 volgens mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:32 schreef itsme46 het volgende:
Mogen maar 2 mensen in de keuken. Toch?
[ afbeelding ]
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Hah, Jeff veegt alles van het aanrecht gewoon op de grond.
Tot kwart voor 6 was het nog gewoon een grote inloop in ieder geval.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen tussen 17.30 en 18.30 en max 4 volgens mij.
Oh nee, dan is het goedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen tussen 17.30 en 18.30 en max 4 volgens mij.
Ga ik ook ff kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:35 schreef Sestra666 het volgende:
Zijn er nog fitties ofzo geweest? ik heb centraal net terug gekeken
man,man, wat een faal was dat
het was zaaaiiiiiiiquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:35 schreef Sestra666 het volgende:
Zijn er nog fitties ofzo geweest? ik heb centraal net terug gekeken
man,man, wat een faal was dat
Kim en Mexx zaten heel kinderachtig te fluisterenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
Marciano over ? Er zitten geen grenzen aan hem oid
[ afbeelding ]
mooi hequote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy gaat lekker op kantoor zitten zegt ze, veel te luid in de loods. Rupert komt even langs om pepernoten te snaaien.
Hij heeft na de hele middag koken geen honger meer zegt ie...
De tafelsquote:
Ahquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Jongens, de woonkamer moet weer gewoon. NU! Ik krijg een mailtje ervan.
erbij zeggen ik krijg een mailtjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Jongens, de woonkamer moet weer gewoon. NU! Ik krijg een mailtje ervan.
Feboquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
erbij zeggen ik krijg een mailtje
met andere woorden zelf heeft ze geen overwicht
Je ziet nu duidelijk dat er bewoners zijn die gewoon geen contact meer met elkaar hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:41 schreef puzziepie het volgende:
Gezellie aan tafel met aartsvijand Kenzi
[ afbeelding ]
Hij had al genoeg voorgeproefdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy gaat lekker op kantoor zitten zegt ze, veel te luid in de loods. Rupert komt even langs om pepernoten te snaaien.
Hij heeft na de hele middag koken geen honger meer zegt ie...
Toeter zometeen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
het bankje moet in de keuken
maddy schijt hem gewoon voor de FEBO
Ja , en ik kan er niets aan doen maar mijn voorkeur gaat uit naar de groep die lol maakt met elkaar , allemaal verbaal ook erg aanwezig zijn , maar er wel iets met elkaar van maken .quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet nu duidelijk dat er bewoners zijn die gewoon geen contact meer met elkaar hebben.
ze moeten het badmintongedoe weer opruimenquote:
en hij heeft ook nog lol ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert nog toch lekker aan het eten buiten
Is ook zo , allemaal uitgesproken mensen met een duidelijke mening , eigen levensstijl en houding , slabekken, tekortkomingen , spirituele zweefteven , maar toch klopt het allemaal .quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
Wendy
wij zijn best een leuk team samen
op 1 of andere manier
KimK spartelde zelfs vanmiddag al direct tegen toen Marciano het voorstelde, want ja, het alarm zou maar eens afgaan..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:55 schreef engine het volgende:
Ze doen alsof de hele loods zin heeft om met hun te gaan trainen.
Marciano wil dat zijn tamme vrouwtje haar mannetje kan staan, maar als ze in haar slaap een scheet laat ,flikkert hij haar het bed uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimK spartelde zelfs vanmiddag al direct tegen toen Marciano het voorstelde, want ja, het alarm zou maar eens afgaan..
Het vraagteken heeft anders vanmiddag wel het badminton toernooi gewonnenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:58 schreef D. het volgende:
Gaan we boksen?
Ik hoop dat Nadir de tegenstander is
Ja, weet hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Het vraagteken heeft anders vanmiddag wel het badminton toernooi gewonnen
1 vriendin?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:02 schreef spapaars het volgende:
Door de belichting zie je vooral overdag geen schaduwen, maar Marciano heeft er wel 1, 1 met kleine tietjes.
Ze heeft net een glaasje water voor hem gehaald, het lijkt thuiszorg of zoiets.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Kim is wel een beetje zijn schaduw
[..]
Dat ook
Hij zit laag in zijn energie denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft net een glaasje water voor hem gehaald, het lijkt thuiszorg of zoiets.
ze gaan om half 12 de verjaardag van Ruben vierenquote:
En de leuke mensen dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan om half 12 de verjaardag van Ruben vieren
met alleen die kamer
ze hebben liever een feestje met alleen zeikerdsquote:
Neem je zwemspullen mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben liever een feestje met alleen zeikerds
ik verwacht dat het een droog zooitje wordtquote:
Ondanks al het zeiken?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verwacht dat het een droog zooitje wordt
maar ga je een jaar in een loods zitten omdat er allerlei kleine futiele dingen worden bedacht?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:14 schreef D. het volgende:
Veel mensen klagen dat het saai is, maar ze organiseren best het één en ander
Nee, je gaat een jaar in de loods zitten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ga je een jaar in een loods zitten omdat er allerlei kleine futiele dingen worden bedacht?
er zijn er in ieder geval een aantal best creatiefquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, je gaat een jaar in de loods zitten.
En als je daar toch zit, kun je er maar het beste van maken, o.a. door (kleine futiele) dingen te bedenken:Y
Ik welquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er in ieder geval een aantal best creatief
maar of ik er zo gelukkig van zou worden
ik denk het niet
Babette is heel creatief hoorde ik eerder vanavond.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er in ieder geval een aantal best creatief
maar of ik er zo gelukkig van zou worden
ik denk het niet
Met spreukenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Babette is heel creatief hoorde ik eerder vanavond.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Babette is heel creatief hoorde ik eerder vanavond.
Net als Ruben de woordkneuze...eh...kunstenaarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Babette is woordelijk heel creatief
van Ruben wordt je zwaar depressief als je daar meer dan een uur naar luistertquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Net als Ruben de woordkneuze...eh...kunstenaar
Meer dan een uur?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Ruben wordt je zwaar depressief als je daar meer dan een uur naar luistert
Kenzi Isaac Marcianoquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
wie heeft dat verzonnen, nu boksen?
Leuk he, sporten?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
wie heeft dat verzonnen, nu boksen?
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je daar in de keuken keek, zou je spontaan los zijn gegaan
wordt je logger?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef maily het volgende:
JAA / Maak van het kijken naar 'Een Jaar' een betaalde bezigheid!
Ik niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt je logger?
die stond hier van de week al
slaafje van de FEBOquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:41 schreef D. het volgende:
Wat doet een logger? Met een B en een V ken ik het wel
Dat lust ik welquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoiets
elke dag een verzorgde lunch
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:01 schreef mario390 het volgende:
man man ik wonderte me nu dat de laatste post in de cos om 20 00 was
nee ik was nu 3 uren in sc hier heb ik alles gemist![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:01 schreef mario390 het volgende:
lolquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:01 schreef mario390 het volgende:
Djedi weer bij Rubenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Iemand gaat de rest van haar leven een loser zijn?![]()
Toen SL. Kenzi wel weer meer bij Ruben laatste dagen?
Dat ging over Kenzi, volgens Ruben is ze psychopatischquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Iemand gaat de rest van haar leven een loser zijn?![]()
Toen SL. Kenzi wel weer meer bij Ruben laatste dagen?
de enige die dat is is Ruben zelfquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dat ging over Kenzi, volgens Ruben is ze psychopatisch
Djedi bedoelde ik jaquote:
Wat een jochquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:05 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dat ging over Kenzi, volgens Ruben is ze psychopatisch
Ze slaat een beetje door.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef engine het volgende:
Madeleine wil misschien gaan beslissen dat er niet meer gerookt mag worden.
Strakke actiequote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:15 schreef engine het volgende:
Madeleine wil misschien gaan beslissen dat er niet meer gerookt mag worden.
Ze gaat helemaal mee in het dit groepje tegen dat groepje. Niet handig als managerquote:
En Wanda zegt dat ze dat niet kan. Die Wanda toch, aardige meidquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:16 schreef mangalie het volgende:
Madeleine wil gaan verbieden dat ze van het zakgeld geen shag enzo mogen kopen
Ze trekt dit echt wel hoor! Anders gaat ze het zeggen!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef BeriBeri het volgende:
Nou die manager gaat dit ook niet 1 maand trekken
Kan toch ook niet, dan schiet ze zichzelf vreselijk in de voet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef itsme46 het volgende:
[..]
En Wanda zegt dat ze dat niet kan. Die Wanda toch, aardige meid
Dat niet roken is haar eigen ding, omdat steeds dezelfden haar constant aanspreken/lastigvallen of hoe ze het ook noemtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaat helemaal mee in het dit groepje tegen dat groepje. Niet handig als manager
Wordt oorlog als ze dat gaat doe....Pure machtsmisbruik sneu mensquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan toch ook niet, dan schiet ze zichzelf vreselijk in de voet.
Nee nee ze trekt het nog heel goed!quote:
Dat trillende ooglid had ze alquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nee ze trekt het nog heel goed!
Hahaha proef ik sarcasme?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Maddy doet het goed als marionetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:23 schreef itsme46 het volgende:
Wanda heeft tegen Maddy gezegd dat ze het goed doet.
Dat merkt ze aan alles.
En Wanda heeft ook gezegd dat Maddy zich niets van die andere groep moet aantrekken.
Wanda weet het gewoon.
Goed he, die Wanda
Daarom! Doen!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wordt oorlog als ze dat gaat doe....Pure machtsmisbruik sneu mens
heeeft zij wel gepoept?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Meent manager te zijn, laat madeleine de klappen opvangenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
Wanda zit te wachten tot ze het over denkt te kunnen nemen
Best slimquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:28 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Meent manager te zijn, laat madeleine de klappen opvangen
Ze denkt alleen dat niemand dat door heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:28 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Het is dan ook de hoogste tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
GJ denkt dat er morgen iemand weg gaat
Dat is dus exact wat ze probeert. Denkt alleen maar in macht en groepjes. En ze heeft het nog voor elkaar ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:28 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ah, zoquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim D. nieste twee keer nogal enthousiast
Zo dom zullen ze toch niet zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze denkt alleen dat niemand dat door heeft
prima ,als het maar een juist persoon is die weg gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
GJ denkt dat er morgen iemand weg gaat
Maar dat moet op een gegeven moment toch fout gaan, daar kan ze toch niet mee weg komen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is dus exact wat ze probeert. Denkt alleen maar in macht en groepjes. En ze heeft het nog voor elkaar ook
Dat zou je denken. Tot nu toe lijkt niemand in de loods haar door te hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat moet op een gegeven moment toch fout gaan, daar kan ze toch niet mee weg komen?
Wie is voor jou een juist persoon? Top 3 mag ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
prima ,als het maar een juist persoon is die weg gaat.
wanda...mexx enzquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie is voor jou een juist persoon? Top 3 mag ook
Jeffrey had het er vanavond wel over, en het is pas dag 1, ik kan me niet voorstellen dat anderen dat ook niet in de gaten hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Tot nu toe lijkt niemand in de loods haar door te hebben.
Jeff heeft haar wel door hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Tot nu toe lijkt niemand in de loods haar door te hebben.
Wanda, Wanda en Wandaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie is voor jou een juist persoon? Top 3 mag ook
Ohja Jeff luister ik niet meer naar. Die vind ik vervelend.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeffrey had het er vanavond wel over, en het is pas dag 1, ik kan me niet voorstellen dat anderen dat ook niet in de gaten hebben.
Dit. Denk Berend haar/hun ook wel doorheeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeffrey had het er vanavond wel over, en het is pas dag 1, ik kan me niet voorstellen dat anderen dat ook niet in de gaten hebben.
Hij heeft inderdaad zijn mindere momenten, maar hij ziet het wel goedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja Jeff luister ik niet meer naar. Die vind ik vervelend.
Hij is soms wel onredelijk, maar vaak wel grappig en niet dom.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja Jeff luister ik niet meer naar. Die vind ik vervelend.
En zo moeten er toch steeds meer achter komenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit. Denk Berend haar/hun ook wel doorheeft.
Ik niet, ik kan haar irritante bovenlip en die betweterige kop niet meer zienquote:
Ja misschien wel. Maar zoals hij Martin toe sprak, zo praat je niet tegen mensen en zeker niet met een groep toeschouwers.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is soms wel onredelijk, maar vaak wel grappig en niet dom.
Daarom, eerst haar groepje uitdunnen. Begin maar met Mexx danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar groepje om haar heen.....graag zodat ze alleen staat
Sterkte, ik denk dat er weinig daar haar bovenaan hun lijstje hebben staanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan haar irritante bovenlip en die betweterige kop niet meer zien
Wanda is wel vermaakquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede, zodat ze leider van een groepje van 0 mensen isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook,maar groepje om haar heen.....graag zodat ze alleen staat
Klopt, vond ik ook. Maar daarna heeft hij het wel uitgesproken en gezegd dat hij het zo niet had moeten zeggen. Dat vond ik ook goed van hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Maar zoals hij Martin toe sprak, zo praat je niet tegen mensen en zeker niet met een groep toeschouwers.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank jequote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Sterkte, ik denk dat er weinig daar haar bovenaan hun lijstje hebben staan
yess daar ga ik voorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goede, zodat ze leider van een groepje van 0 mensen is
Dat was inderdaad schandalig, misschien ben ik wat meer vergevingsgezindquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Maar zoals hij Martin toe sprak, zo praat je niet tegen mensen en zeker niet met een groep toeschouwers.
Dat is zijn act, beetje te imho, maar meestal is het wel een vermakelijke actquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja, Wendy ook idd. Maar die heeft zich ook weer herpakt en is wel oké de laatste tijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad schandalig, misschien ben ik wat meer vergevingsgezindZo was het ook niet normaal hoe Wendy tegen Zoe tekeer ging, maar haar vind ik inmiddels ook prima te hebben.
ik denk omdat ze haar groepje heeft gevondenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, Wendy ook idd. Maar die heeft zich ook weer herpakt en is wel oké de laatste tijd.
Ja ik ook. Maar haar gedrag is dan ook wel iets rustiger geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad schandalig, misschien ben ik wat meer vergevingsgezindZo was het ook niet normaal hoe Wendy tegen Zoe tekeer ging, maar haar vind ik inmiddels ook prima te hebben.
DAt denk ik ook, iedereen moet zijn plekje vinden en de samenstelling van de groep verandert natuurlijk ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar haar gedrag is dan ook wel iets rustiger geworden.
Maar het programma duurt een "jaar" dus zal nog wel vaker voorkomen dat we bewoners in een ander daglicht gaan zien.
Wellicht wordt Sasha ooit nog heel populairquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DAt denk ik ook, iedereen moet zijn plekje vinden en de samenstelling van de groep verandert natuurlijk ook
Waar? Bij ons? Bij de medebewoners?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Wellicht wordt Sasha ooit nog heel populair
Bij onsquote:
Ik ga er niet op wachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Wellicht wordt Sasha ooit nog heel populair
Er zijn twee users die haar heel leuk vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |