ECLquote:A1. Arsenal (Engeland)
A2. PSV (Nederland)
A3. Bodø-Glimt (Noorwegen)
A4. FC Zürich (Zwitserland)
F1. SS Lazio (Italië)
F2. Feyenoord (Nederland)
F3. Midtjylland (Denemarken)
F4. Sturm Graz (Oostenrijk)
Speelschemaquote:E1. AZ (Nederland)
E2. Apollon Limassol (Cyprus)
E3. FC Vaduz (Liechtenstein)
E4. Dnipro-1 (Oekraïne)
quote:R1 - donderdag 8 september
18:45 PSV v FK Bodo Glimt
FC Zürich v Arsenal
21:00 SS Lazio v Feyenoord
Sturm Graz v Midtjylland
21:00 Dnipro-1 v AZ
FC Vaduz v Apollon Limassol
R2 - donderdag 15 september
18:45 Feyenoord v Sturm Graz
Midtjylland v SS Lazio
18:45 AZ v FC Vaduz
Apollon Limassol v Dnipro-1
21:00 Arsenal v PSV
FK Bodo Glimt v FC Zürich
R3 - donderdag 6 oktober
18:45 FC Zürich v PSV
Arsenal v FK Bodo Glimt
21:00 Midtjylland v Feyenoord
Sturm Graz v SS Lazio
21:00 AZ v Apollon Limassol
Dnipro-1 v FC Vaduz
R4 - donderdag 13 oktober
18:45 Feyenoord v Midtjylland
SS Lazio v Sturm Graz
18:45 Apollon Limassol v AZ
FC Vaduz v Dnipro-1
21:00 PSV v FC Zürich
FK Bodo Glimt v Arsenal
R5 - donderdag 27 oktober
18:45 PSV v Arsenal
FC Zürich v FK Bodo Glimt
18:45 FC Vaduz v AZ
Dnipro-1 v Apollon Limassol
21:00 Sturm Graz v Feyenoord
SS Lazio v Midtjylland
R6 - donderdag 3 november
18:45 Feyenoord v SS Lazio
Midtjylland v Sturm Graz
18:45 AZ v Dnipro-1
Apollon Limassol v FC Vaduz
21:00 FK Bodo Glimt v PSV
Arsenal v FC Zürich
Dit is PSV.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je speelt tegen een degradatiekandidaat uit Zwitserland
Vergeet dat blikje dan maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Als Feyenoord ook zo snel de goals maakt; dan eem een blikje met knakworsten openen.
[ afbeelding ]
Jij snapte deze post in combinatie met het plaatje?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet dat blikje dan maar.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Als Feyenoord ook zo snel de goals maakt; dan eem een blikje met knakworsten openen.
[ afbeelding ]
Zou Loewie kijken?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk ik eigenlijk niet op een enkele scout na.
Kom vechten danquote:
Triggered.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Tenzij je usernaam op een rolstoel doelt gezien de drama die het op social media zou opleveren.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Tenzij je usernaam op een rolstoel doelt gezien de drama die het op social media zou opleveren.
Wel nog even de tegendoelpunt incasseren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit kan dubbele cijfers worden als PSV serieus blijft spelen
Welnee, dit wordt zo'n slaapverwekkende tweede helft waar niks gebeurt, hooguit een verdwaald doelpunt van Zurich of zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit kan dubbele cijfers worden als PSV serieus blijft spelen
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk het niet of Zurich moet toch nog doorgaan en Ajax loten in één van de volgende rondes.
Ik zie dit geen 4-4 worden neequote:
Daar was die al bijna!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel nog even de tegendoelpunt incasseren.
ja kon maar dat ging die niet ,, op 20cm voor het doelquote:
e-sport?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:31 schreef Oriente het volgende:
Zo in de rust even sporten.
@:Chevycaprice
Kalmpjes, met jou?quote:
Misgunnerquote:
Ik denk dat Zürich zo slecht is dat dit eigenlijk het moment was waarop we hem normaal incasseren.quote:
quote:Opstelling Feyenoord
Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, López; Kökçü, Szymanski, Timber; Dilrosun, Danilo, Idrissi.
Wie mis jij? Walemark of Gimenez?quote:
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie mis jij? Walemark of Gimenez?
Allebei.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie mis jij? Walemark of Gimenez?
Kroketquote:
Gefeliciteerd denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Net 2x achter elkaar eerste geworden in Hearthstone battlegrounds zo erg geniet ik van deze wedstrijd.
Wow super koel, nu wil ik je pijpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Net 2x achter elkaar eerste geworden in Hearthstone battlegrounds zo erg geniet ik van deze wedstrijd.
Oh, je bent er nog, ik dacht dat je in jilla zat!quote:
Echt? Morgen toevallig in het Preston Palace is dat dichtbij jou?????quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wow super koel, nu wil ik je pijpen.
FC Den Bosch maakt hier nog kans tegen...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Europees in eigen huis 5 goals achter staat kun je er wel echt bijzonder weinig van.
Ze staan niet voor niks met 0 overwinningen onderaan in Zwitserland natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Europees in eigen huis 5 goals achter staat kun je er wel echt bijzonder weinig van.
Is dit een sneer naar Ajax?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg het ze!quote:
Kom niet aan Den Boschquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
FC Den Bosch maakt hier nog kans tegen...
Preston Palace? Waarom niet v/d Valk A4.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Morgen toevallig in het Preston Palace is dat dichtbij jou?????
ESPN2quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom niet aan Den Bosch
Verder kan ik de wedstrjjd nergens zien. Waar wordt ie uitgezonden ?
Veronicaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom niet aan Den Bosch
Niet op SBS 9.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom niet aan Den Bosch
Veronica of ESPN 2quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom niet aan Den Bosch
Bedankt. Tweederangs club op een tweederangs zender.quote:
Ducktales S2 - aflevering 9quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom niet aan Den Bosch
Hu? Nog eens zappenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veronica
Dat zit gewoon gratis op elke TV
sowquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt. Tweederangs club op een tweederangs zender.
1-6quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt. Tweederangs club op een tweederangs zender.
sowquote:
KO drinken met collegas met overnachting dus laat het maar wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Preston Palace? Waarom niet v/d Valk A4.
Is goed, om 21:37 bij bowlingbaan 6. Zie ik je daar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KO drinken met collegas met overnachting dus laat het maar weten![]()
Goedenavond Onlo.quote:
Om acht uur. De wedstrijd bijna afgelopen. Zie de importantie van deze wedstrijd.quote:
@AFCNielsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Onlo.
Ik wist al dat je er was, want er stond een TR die werd afgehandeld.
Menig Ajacied zat afgelopen dinsdag in minuut 60 al in de auto.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om acht uur. De wedstrijd bijna afgelopen. Zie de importantie van deze wedstrijd.
Heel goed, heel goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is goed, om 21:37 bij bowlingbaan 6. Zie ik je daar.
Godverdomme dan ben je praktisch 2 kilometer van mijn werkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? Morgen toevallig in het Preston Palace is dat dichtbij jou?????
quote:
Boh, maak er gelijk een trio van!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Godverdomme dan ben je praktisch 2 kilometer van mijn werk
RamboDirkGod.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Boh, maak er gelijk een trio van!
Ga mij niet cockblockenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe e-step?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed.
Ga mij even scheren dan.
Mooi een Feijenoorder die Calimero speelt in een PSV topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Menig Ajacied zat afgelopen dinsdag in minuut 60 al in de auto.
Over importantie gesproken.
Dit is geen PSV topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi een Feijenoorder die Calimero speelt in een PSV topic.
Tong is niet heel scherp vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is geen PSV topic.
Nee klopt. Die openen geen eigen topic. Zitten verborgen in algemeen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is geen PSV topic.
Nieuw veldquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit voor kutveld trouwens
Beetje als de stadionbezetting van de arena dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee klopt. Die openen geen eigen topic. Zitten verborgen in algemeen.
Iets korter maaien en je kan er op hockeyenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit voor kutveld trouwens
Dag makker. Fijne avondquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:17 schreef De_Kraam het volgende:
Oh Onlo is weer aan het modden maar laat de stront van Tong staan.
Ik ben weg.
Ook in m'n vakantie kijk ik voetbalquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:21 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM probeert iets. Het is vakantie, malloot. Ga dat vieren
Als iemand tijdens 'gym' op fok mag zitten dan mag jij dat ook tijdens je vakantie.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook in m'n vakantie kijk ik voetbal
Als dat mag hoor
Dan kan je ook wel even direct @Caland vrijlaten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat mag hoor
Nou vooruit dan maar. (Ik zou het erg leuk vinden als je straks ook Feyenoord meepaktquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat mag hoor
Moet je niet bij mij zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel even direct @:Caland vrijlaten.
Dan ben ik "sporten".quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. (Ik zou het erg leuk vinden als je straks ook Feyenoord meepakt)
Het zou leuk zijn als @GGMM nu dat tv peru aapje post.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. (Ik zou het erg leuk vinden als je straks ook Feyenoord meepakt)
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als @:GGMM nu dat tv peru aapje post.
Nou vooruit, een like voor de moeite.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft ie daar niet ooit een rechtszaak voor aan de broek gehad?
Jouw standaard is ook niet meer wat het was hé.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou vooruit, een like voor de moeite.
Klopt, ik ben mod geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw standaard is ook niet meer wat het was hé.
Nee, toen lukte het hem wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft ie daar niet ooit een rechtszaak voor aan de broek gehad?
Ik denk niet dat Zürich fans dit een saaie pot vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrij saaie pot voor de neutrale kijker dit wel
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan WE zowaar een keer de nul houden?
Jinxed!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
???????quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denk je zelf??quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
nequote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ook juichen alsof ze kampioen zijn :’)
Ik was terecht verbaasdquote:
Zorrostrodamusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:30 schreef Zorro het volgende:
Zoals gezegd. Een saaie tweede helft met een verdwaald doelpunt van Zurich.
Voorspelbaar.
Rugbyspelers hebben een verhoogt risico op als.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef RAVW het volgende:
wel een mooi doelpunt als is die tegen psv
Stukje Ajaxquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef Coco het volgende:
Nou nog eentje PSV voor het eerbetoon aan Ajax.
Judoers hebben weer meer kans op een dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rugbyspelers hebben een verhoogt risico op als.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil mijn PSV vrienden @:Coco @:Lange_Lans @:Buitendam @:de_boswachter @:DJ_DAY-v feliciteren met deze klinkende overwinning
Een dan is een graad in het judo.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je mij de grap van Zorro uitleggen?
Dankquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil mijn PSV vrienden @:Coco @:Lange_Lans @:Buitendam @:de_boswachter @:DJ_DAY-v feliciteren met deze klinkende overwinning
Leukquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Judoers hebben weer meer kans op een dan.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben gestopt met biljarten, had geen keus.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben gestopt met biljarten, had geen keus.
Hoger als voetballers?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rugbyspelers hebben een verhoogt risico op als.
Failliet verklaren zou iedereen een hoop gedoe besparen ook de eigen fans.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:44 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Typisch Feyenoord niveau weer.
Geef ze maar eens wedstrijdje zonder publiek.
En wat als ik hier een TR zet?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Ja bedankt moderator @:Coco
Als voorzorgsmaatregel vlucht ik naar het Feyenoordtopic todat we voor staan
Dan is @Klummie vast nog wel aanwezig op de achtergrond.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En wat als ik hier een TR zet?
Zien er niet uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wil die dames uit China wel eens zien.
Ziggo 14quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook die zijn langquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoe lang?quote:
Haha, heb lekker het geluid uit daar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |