Vooral wat glazen bol kijken dus. Leuk voor mensen die vooral hun eigen belangen aan het behartigen waren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit komt uit een factoranalyse (consequenties van beleid op economie, onderwijs, zorg, etc) en het gaat natuurlijk over letterlijke levensjaren. Het is uiteraad behoorlijk exploratief, maar het is een wijze van onderzoek wat normaliter aan beleid voorafgaat opdat er goed geïnformeerde een ethische discussie plaats kan vinden over de wenselijkheid ervan. Niets daarvan echter, tijdens twee jaar hysterie. Nee, roepen dat als iemand niet meegaat in het beleid, dat diegene mensen ''dood wil''. Niets geeft meer blijk van verstand en welwillendheid. Kuch.
Precies, die FvD aanhangers wensen gewoon mensen dood vanwege hun eigen liefhebberijen. Niks andersquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:46 schreef mcmlxiv het volgende:
Gelukkig de relatie tussen Corona bullshit en Baudet idioterie wordt weer eens haarfijn aangetoond.
Natuurlijk nog steeds nul benul dat een zorg die totaal ontspoord is heel veel doden gaat opleveren, doden die geen Corona hebben, maar gewoon een betrekkelijk onschuldige kwaal. Maar ja, logisch nadenken is natuurlijk ook best lastig
Ik denk dat ze 'm wat overschatten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit scenario valt niet uit te sluiten, na geschiktheid de meest waarschijnlijke hypothese voor mij. Eerder al met die Laughland en die uitzendingen van Zembla. Nu dit weer.
Met die kennis van toen had Freek de Jonge een heel sterk punt .quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:47 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet te zeggen maar hij had wel een punt ja. Met de kennis van nu. Alleen toen sloeg het nergens op en de manier waarop was al helemaal
rechtsextremistische beschuldigingen...en door het woord 'boreale' als verkapt racistisch beschouwd.quote:“Maar net als al die andere landen van onze boreale wereld, worden we kapotgemaakt door de mensen die ons juist zouden moeten beschermen. We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten. Door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En vooral worden we ondermijnd door onze bestuurders.
Klopt, dan heb ik in ieder geval nog meer respect voor Baudet dan voor Wilders in dezen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Had 'alt-rechts' niet altijd al een zwak voor Putin?
Eens, en je kunt niet zomaar over de verloren levensjaren van jongeren heen stappen, daar is namelijk wel degelijk sprake van.quote:Het kan volstrekt logisch lijken om alles voor een moment potdicht te gooien. Hoe dichter op het begin van de crisis, hoe logischer het leek. Zelf was ik er in januari ook voorstander van, tot op het moment dat ik meer over het virus wist.
Ja dat verhaal ken ik. Persoonlijk vond ik dit helemaal niet zo sterk. Maar ik kan lastig beweren dat Freek hier geen vooruitziende blik had. Dus achteraf bezien had freek wel een sterk punt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Met die kennis van toen had Freek de Jonge een heel sterk punt .
De Jonge reageerde op de overwinningsspeech van Baudet ( Henk Otten werd ook niet goed van deze speech)
oa zei Baudet dit:
[..]
rechtsextremistische beschuldigingen...en door het woord 'boreale' als verkapt racistisch beschouwd.
Baudet zat ook vuistdiep in dat Oekraïne referendum.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit scenario valt niet uit te sluiten, na geschiktheid de meest waarschijnlijke hypothese voor mij. Eerder al met die Laughland en die uitzendingen van Zembla. Nu dit weer.
Want Baudet is geen Poetin puppet?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 'm wat overschatten.
Dat denk ik niet nee. Eerder een fanboy.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:07 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Want Baudet is geen Poetin puppet?
Jan Roos ja, met zijn referendum.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Baudet zat ook vuistdiep in dat Oekraïne referendum.
Met nog een paar usefull idiots als Jan Roos enzo.![]()
Terugkijkend is het allemaal wel duidelijk ja.
Hij probeert zich te onderscheiden. Makkelijk te doen zoquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee. Eerder een fanboy.
Als dat werkelijk zo was had hij zijn ideeen wel intelligenter verpakt, dit lokt alleen hersendoden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Puur ontregelen, stoken. Iedereen praat er weer over. Missie geslaagd!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo was had hij zijn ideeen wel intelligenter verpakt, dit lokt alleen hersendoden.
Het is anders geen geheim dat Rusland al jaren bezig is om westerse democratieën te ondermijnen door politiek/maatschappelijke onruststokers financieel te steunen, ik zou niet weten waarom dat bij FvD niet het geval zou kunnen zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee. Eerder een fanboy.
Jawel, en daar pakt hij dan hooguit 3 zetels mee. Overal komt alt-rechts op (Meloni heeft het premierschap, LePen en Zemmour scoorden hoog, de Zweden Democraten zitten in de Zweedse coalitie), alleen B blijft in de marge.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Puur ontregelen, stoken. Iedereen praat er weer over. Missie geslaagd!
Ik denk dat dat bij Baudet niet zo'n vaart loopt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:15 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Het is anders geen geheim dat Rusland al jaren bezig is om westerse democratieën te ondermijnen door politiek/maatschappelijke onruststokers financieel te steunen, ik zou niet weten waarom dat bij FvD niet het geval zou kunnen zijn?
In de VS doen over 3 weken bij de midterms maar liefst 250 kandidaten mee die je onder de noemer alt-right kunt scharen. Dus ja, dat kun je idd wel zeggen...quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, en daar pakt hij dan hooguit 3 zetels mee. Overal komt alt-rechts op (Meloni heeft het premierschap, LePen en Zemmour scoorden hoog, de Zweden Democraten zitten in de Zweedse coalitie), alleen B blijft in de marge.
Niet meer of minder glazenbol kijken dan men met al die modellen deed, of dan men normaal gesproken afdoende acht voor verregaand beleid. Beleid is immers altijd gericht op een idee over de ongrijpbare toekomst, maar de relatie tussen welvaart en levensjaren is zéér degelijk onderbouwd. Alsook die tussen levensstijl in de jonge jaren en levensduur.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:54 schreef Hexagon het volgende:
Vooral wat glazen bol kijken dus. Leuk voor mensen die vooral hun eigen belangen aan het behartigen waren.
Daarentegen is voorkomen dat de zorgt ontwricht is geraakt en er dus veel mensen onnodig dood waren geweest nu. Dus dan wenst de FvD mensen dood met hun programma.
Behalve voor de AIVD natuurlijk. Ziende blind dat ze daar zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:07 schreef capricia het volgende:
Baudet zat ook vuistdiep in dat Oekraïne referendum.
Met nog een paar usefull idiots als Jan Roos enzo.
Terugkijkend is het allemaal wel duidelijk ja.
Die is te lastig voor jou hè? Ook best heel ingewikkeld natuurlijk dat wanneer alle IC bedden bezet zijn en we patiënten naar Duitsland aan het verschepen zijn dat de zorg voor niet Corona patiënten daaronder te lijden heeft. Dat vergt echt wel wat serieus denkwerk natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:26 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De tweede alinea is geen reactie waard.
Je zou toch denken dat Otten, als medeoprichter van FvD, weet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Daarom. En er zijn ook meerdere aanwijzingen in deze richting, ten minste twee figuren (Laughland en Kornilov) waarmee Baudet optrekt worden nadrukkelijk in verband gebracht met de Russen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat Otten, als medeoprichter van FvD, weet waar hij het over heeft.
Ik vind het kinderlijk eenvoudig. Het is helemaal prima dat mensen gestorven zijn. In dezelfde zin dat het prima is dat er vandaag mensen gestorven zijn aan allerlei ziektes en oorzaken die bestreden hadden kunnen worden als we er allemaal wat meer moertjes om hadden gegeven. Je hebt geen idee hoeveel mensen ''onnodig'' zijn gestorven, terwijl jij geld uitgaf voor de kat zijn kut. Maar, ik vergeef het je, want ik weet dat het leven meer omhelst dan het rekken van het leven. We willen vele dingen, waaronder het leven (in vrijheid) vieren. Binnen het redelijke uiteraard.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Die is te lastig voor jou hè? Ook best heel ingewikkeld natuurlijk dat wanneer alle IC bedden bezet zijn en we patiënten naar Duitsland aan het verschepen zijn dat de zorg voor niet Corona patiënten daaronder te lijden heeft. Dat vergt echt wel wat serieus denkwerk natuurlijk.
De honderden slachtoffers die overleden zijn door te late of geen behandeling aan normaal behandelbare kwalen omdat de ziekenhuizen vol lagen met ongevaccineerde kut-wappies. Tja je moet er maar trots op willen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |