Dat weten ze ook. Tis hun huisdier.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom zegt Madeleine niet dat er een krekel in Mirthe haar haar zit
Ah ok.. hopen dat ie dan wel blijft en niet dood gaatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:11 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dat weten ze ook. Tis hun huisdier.
Dat zat eerst bij Eunice.
[ afbeelding ]
als ze hem niet ergens buiten zetten gaat hij sowieso doodquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. hopen dat ie dan wel blijft en niet dood gaat
Misschien springt ie straks uit zich zelf wel weer de loods uitquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
als ze hem niet ergens buiten zetten gaat hij sowieso dood
Ja. Het zat eerst bij Eunice.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
heeft ze dat beestje express op d'r bol?
Gedaan.quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx!! Ik had het helemaal niet gezien
Madeleine wil alles in he tkantoor bewaren, koffie, thee, mayo. die is echt gekquote:
Wanneer zou die afspraak gemaakt zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:24 schreef Ebinas het volgende:
Madeleine heeft de stemming niet begrepen.
Jeffrey legt het uit.
Maddy gaat het verhaal checken bij Wanda
Tijdens een stemming.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanneer zou die afspraak gemaakt zijn?
Het gaat toch niet werken, die emmer is zo leeg.
plasje over de mayo? Bahquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda heeft haar plasje erover gedaan, de emmer moet in kantoor
Maddie kan zich niet aan haar ideeën houden en roddelt over Jeff na een discussie waarin hij gelijk hadquote:
Goede managerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maddie kan zich niet aan haar ideeën houden en roddelt over Jeff na een discussie waarin hij gelijk had
Ben benieuwd hoe Jeffrey hier mee omgaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda heeft haar plasje erover gedaan, de emmer moet in kantoor
Dus eten ze idd ook friet en geen patatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:28 schreef D. het volgende:
Het is geen mayo zie ik, het is frietsausgate
Of de emmer op kantoor moet of in de keuken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het probleem met de emmer mayo?
Dan is het het sop in de kool niet waardquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:28 schreef D. het volgende:
Ik mis ook precies wat er aan de hand is, behalve dat al duidelijk was dat mensen het niet eens zijn dat Madeleine de emmer op kantoor in beheer heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Wat is het probleem met de emmer mayo?
Deed hij alquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Martin is van plan om binnenkort tegen Maddie te zeggen dat ze haar eigen keuzes moet maken
Goeie wel, maar gaat ze echt niet doenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Martin is van plan om binnenkort tegen Maddie te zeggen dat ze haar eigen keuzes moet maken
Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of de emmer op kantoor moet of in de keuken.
De reden voorin de keuken schijnt volgens Jeffrey tijdens de stemming te zijn gekozen.
Maddy en clan denkt daar anders over
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus eten ze idd ook friet en geen patat
dat dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:28 schreef D. het volgende:
Verkeerdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben andere maar daar staat het ook verkeerd op
[ afbeelding ]
Pasta met stukjes hamburger vind ik ook niet luxe.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is maar wat ze luxe noemen. Hun lunches zijn luxe, maar patatjes met hamburger...
Was wel volkoren pasta dit keerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pasta met stukjes hamburger vind ik ook niet luxe.
Je zou verwachten dat dat gewoon van het boodschappengeld moet toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:34 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Bestellen en ze gaat vragen of ze inlegkruisjes mag bestellen
Ik zie het probleem op zich niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vind ik werkelijk echt krom.
Moet je gaan melden dat je ongie bent en hoe erg ofzo
Je kan toch gewoon een doosje krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem op zich niet.
Uh neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pasta met stukjes hamburger vind ik ook niet luxe.
Mag ik een tamponquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat vind ik werkelijk echt krom.
Moet je gaan melden dat je ongie bent en hoe erg ofzo
Neem aan dat Maddy ze zelf niet meer nodig heeft, dus extra strengquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag ik een tampon
Nee je hebt een uur geleden al 1 gehad
Maar ik ben aan het doorlekken
Jammer, je moet nog 3 uur wachten
Dan was het wel luxe jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was wel volkoren pasta dit keer
Kijk vegetarischequote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben andere maar daar staat het ook verkeerd op
[ afbeelding ]
Dat dus... dat is toch iets dat je zelf kan beheren...zal ze 's nachts ook blij mee zijn "psst Mad, wakker worden, ik heb een tampon nodig"quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag ik een tampon
Gafffer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag ik een tampon
van het gezamenlijke boodschappengeld bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat dat gewoon van het boodschappengeld moet toch?
Erge is dat dit in de verpleeghuizen veek met inco wel zo gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag ik een tampon
Dat dacht ik eerst wel, maar ik denk niet dat de mannen voor de tampons van de vrouwen willen betalenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
van het gezamenlijke boodschappengeld bedoel je?
Ja... hygiëne ten topquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Maddie wil wel een schaaltje mayo in de koelkast zetten.
Daar krijg je dan van die ranzige randjes op
Nou ja het is veel in het nieuws dat dat soort producten vrij verkrijgbaar moeten zijn voor iedereen , zoiets .quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst wel, maar ik denk niet dat de mannen voor de tampons van de vrouwen willen betalen
Dan vind ik het vreemd dat ze in kantoor staanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja het is veel in het nieuws dat dat soort producten vrij verkrijgbaar moeten zijn voor iedereen , zoiets .
Volgens mij gaat ze nu zelf een apart bakje regelen, zonder navragen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Maddy gaat het weer met haar baas bespreken ?
Dat heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vind ik het vreemd dat ze in kantoor staan
Die kan echt helemaal niets zelf, moet alles aan Wanda of Martin vragenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
Als Maddie nog één keer zegt.. Ik loop effe naar Martin
lijkt mij gewoon bij de basisbehoefte horen, net als koffie, thee, brood en boter.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst wel, maar ik denk niet dat de mannen voor de tampons van de vrouwen willen betalen
Daar heeft Martin dus geen zin meer inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die kan echt helemaal niets zelf, moet alles aan Wanda of Martin vragen
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt mij gewoon bij de basisbehoefte horen, net als koffie, thee, brood en boter.
Maar niet in combinatie met bijvoorbeeld hagelslagquote:
Maddie haalde ze in verschillende maten uit het kastje daarquote:
ze bespelen haar allemaal nu, het wachten is op de crashdownquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die kan echt helemaal niets zelf, moet alles aan Wanda of Martin vragen
Oh dat heb ik wel gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maddie haalde ze in verschillende maten uit het kastje daar
Die zijn toch gratis te verkrijgen als je krap bij kas zit.....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt mij gewoon bij de basisbehoefte horen, net als koffie, thee, brood en boter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook, maar ze doen daar overal moeilijk overquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn toch gratis te verkrijgen als je krap bij kas zit.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ze kunnen 970.000 doosjes kopen
Ik hoop dat het gezeik nog ff doorgaat en morgen weer over wat anders. Hoop dat ze helemaal doordraait. Maddy vraagt aan Kenzy en nu geeft Wanda, tetterkop weer antwoordquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ze bespelen haar allemaal nu, het wachten is op de crashdown
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:45 schreef puzziepie het volgende:
isaac lult nu weer met Jeff mee , terwijl hij net toch echt wat anders zei toch?
In dit geval heeft hij wel gelijk. En ik vind dat hij het netjes zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Jeff laat dit niet los.
Hij gaat net zo lang door totdat hij hem wint
Maddy stookt net zo lang in haar groepje tot ze haar zin krijgt en de mayo op kantoor mag bewaren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Jeff laat dit niet los.
Hij gaat net zo lang door totdat hij hem wint
Eens!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij wel gelijk. En ik vind dat hij het netjes zegt
Wat een gluiperd is dat ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:45 schreef puzziepie het volgende:
isaac lult nu weer met Jeff mee , terwijl hij net toch echt wat anders zei toch?
zker.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij wel gelijk. En ik vind dat hij het netjes zegt
Ja omdat Maddy een schaaltje/.bakje neer wilt zetten en iedere keer bij wilt vullenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mayonaise gaat naar beneden en weer doet Jeff moeilijk
Jeff wil toch bakjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maddie blijft excuseren dat ze nog steeds "inbetween" zitquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gezeik nog ff doorgaat en morgen weer over wat anders. Hoop dat ze helemaal doordraait. Maddy vraagt aan Kenzy en nu geeft Wanda, tetterkop weer antwoord
Hij doet niet moeilijk, maar wil nu een compromis slsuitenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn toch gratis te verkrijgen als je krap bij kas zit.....alles wat ze uit de pot halen, wordt vermenigvuldigd met een factor 25. Dus 10 euro uit de pot is 250 euro van het prijzengeld af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan worden het dure tampons![]()
Ondertussen heeft hij wel zijn punt gemaaktquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:51 schreef puzziepie het volgende:
Die Jeff . wat pakt hij dit netjes aan![]()
Echt?! Ik wist niet dat alles x 25 gingquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:51 schreef Verida het volgende:
[..]
alles wat ze uit de pot halen, wordt vermenigvuldigd met een factor 25. Dus 10 euro uit de pot is 250 euro van het prijzengeld af.
en dan worden het dure tampons
als ze uit de prijzenpot halenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik wist niet dat alles x 25 ging
Ik heb nog steeds het idee dat Maddy helemaal niet begrijpt wat het punt van Jeffrey is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ondertussen heeft hij wel zijn punt gemaakt
Hij heeft het een paar keer uitgelegd, maar ze zat op een totaal andere golflengtequote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat Maddy helemaal niet begrijpt wat het punt van Jeffrey is.
En dat is dat ze soms ook wat zelf moeten mogen kunnen pakken.
Hij geeft ook steeds aan meer eieren centraal zetten.
Zodat als je honger hebt een keer een eitje ongevraagd kan pakken.
Of ranja.
Maar daar haakt ze niet op in.
Dat is juist de hele opzetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik wist niet dat alles x 25 ging
Doordat ik pas vanaf week 3 ben gaan kijken heb ik blijkbaar wel het één en ander gemist, bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is juist de hele opzetZodat ze flink ruzie krijgen als er mensen op een gegeven moment geld uit de pot willen halen
en dat is ook bedoeling denk ik van het "uithongeren" wat de febo nu doet, zodat ze op een gegeven moment wel geld uit de pot moeten gaan gebruiken.
Tja als er geld in het spel is met zoveel mensen die elkaar niet kennen dan krijg je dit soort vals gedragquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij was het vooral in het begin dat mensen het verpest hebben, en dat ze nu niet meer durven te vertrouwen op elkaar. Terwijl het wel kan. Alleen hierdoor krijg je gejat en stiekem gedoe
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Eén rot kut clubje want club Wanda is het oprechte eerlijke clubje
Ik hoop dat dat sarcastisch is?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Eén rot kut clubje want club Wanda is het oprechte eerlijke clubje
Ze had gewoon geen benul van waarvoor ze gestemd heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft het een paar keer uitgelegd, maar ze zat op een totaal andere golflengte
omdat Martin denkt dat hij het begrijptquote:
Ze zit natuurlijk wel in between hčquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:01 schreef puzziepie het volgende:
Maddy is zich van weinig dingen bewust .. ksssstt
MaddyMiddenwegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zit natuurlijk wel in between hč
"Ik vond de stelling sowieso al vaag" zegt ze danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze had gewoon geen benul van waarvoor ze gestemd heeft.
Of ze weet het donders goed en durft geen partij hier te kiezen.
Ze begrijpen niet wat de opzet van Jeffrey is, terwijl hij het al heel vaak heeft uitgelegdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Martin denkt dat hij het begrijpt
maar dat doet hij niet
luisteren is best moeilijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begrijpen niet wat de opzet van Jeffrey is, terwijl hij het al heel vaak heeft uitgelegd
Ze was die stelling allang vergetenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik vond de stelling sowieso al vaag" zegt ze dan
hij mag niet pratenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij broeit er nog iets bij Jeffrey
Laat ze eerst maar eens gaar wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
iedereen 10 patatjes![]()
![]()
wat een feest
wat een luxe
ovenfrietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens gaar worden
Maar zijn wenkbrauwen zitten ook heel hoog telkens, volgens mij draaien de raderen dan heel hardquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij mag niet praten
met een shaggie
Ja hij is veel meer ontspannenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
ik vind Martin wel leuker nu hij geen manager meer is.
Ik ook, hij mag uit zijn rolquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
ik vind Martin wel leuker nu hij geen manager meer is.
Hier gaat ze niet lang mee wegkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik vond de stelling sowieso al vaag" zegt ze dan
Ze gaat door de mand vallen, steeds mensen gaat dit opvallenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hier gaat ze niet lang mee wegkomen.
Duimschroeven worden langzaamaan wel aangedraaid
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze gaat door de mand vallen, steeds mensen gaat dit opvallen
Zette mijn koptelefoon net op en ik hoorde hetquote:
Babette zei dat vanmiddag wel mooi tegen hem: hij zal het referentiepunt zijn voor de volgende managers . En daarnaast was hij ook de eerste manager waar alles nog uitgevogeld moest worden, waar dingen mis gingen en goed liepen.quote:
Dat heeft ie dan wel goed in de gatenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Martin denkt dat de hulpjes van Maddie dit uit groepsbelang doen, Jeffrey zegt dat ze het vanwege macht doen.
Er is natuurlijk heel veel over hem heen gevallen, hier en in de loods, maar het is best een hele klus en heel spannend om de eerste manager te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette zei dat vanmiddag wel mooi tegen hem: hij zal het referentiepunt zijn voor de volgende managers . En daarnaast was hij ook de eerste manager waar alles nog uitgevogeld moest worden, waar dingen mis gingen en goed liepen.
Echt wel!!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is natuurlijk heel veel over hem heen gevallen, hier en in de loods, maar het is best een hele klus en heel spannend om de eerste manager te zijn.
Zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is natuurlijk heel veel over hem heen gevallen, hier en in de loods, maar het is best een hele klus en heel spannend om de eerste manager te zijn.
Nu gaat Maddy tegenkomen wat hij allemaal op zijn bord kreeg aan kritiekquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ik vind hem nu ook beter te pruimen, pakumbeet de laatste 1,5 week.
Hij is ook wel iets rustiger geworden
Ik vind Martin al vanaf het begin leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ik vind hem nu ook beter te pruimen, pakumbeet de laatste 1,5 week.
Hij is ook wel iets rustiger geworden
niet iedereen houdt ervanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Cheddar moet je er zelf nog op doen?
Maar dan kunnen ze toch voor degene het weg laten, want nu is t niet gesmoltenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu gaat Maddy tegenkomen wat hij allemaal op zijn bord kreeg aan kritiek
Marciano en imaddidinquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
De mensen die nooit in de keuken hebben gestaan hebben dit dus zo geregeld
Jammer, het is juist lekker als het een beetje smeltquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Cheddar moet je er zelf nog op doen?
Ik heb het wel gesmolten gezien op een broodje.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze toch voor degene het weg laten, want nu is t niet gesmolten
Oh recept graagquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
ze hadden ook bigmac saus kunnen maken voor de hamburgers
Precies, en dan desnoods bovenkant van bolletje er niet op, zodat kunnen zie op welke hamburger het niet zitquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, het is juist lekker als het een beetje smelt
Dat was mijn lapo vraag in het vorige topic: Bij mijn weten zou de grote Marciano een prominente rol hebben in de kook of voedingsclub. Maar ik heb niet alles gevolgdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marciano en imaddidin
die nu dus al lekker aan het eten zijn
heinz sandwichspread tuinkruidenquote:
Hebben ze de oven wel voorverwarm of staat de oven te laag?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:19 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gesmolten gezien op een broodje.
Marciano pakte het en vroeg wat hij ermee moet doen.
Tis trouwens een chaos in de keuken.
Patat wil maar niet bruine worden.
hij is nu ook lid van de voedingsgroepquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was mijn lapo vraag in het vorige topic: Bij mijn weten zou de grote Marciano een prominente rol hebben in de kook of voedingsclub. Maar ik heb niet alles gevolgd
Oven patat wordt sowieso lastig bruin, het ging op een grote hoop de oven in, dus die worden nooit bruin of gaarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:19 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gesmolten gezien op een broodje.
Marciano pakte het en vroeg wat hij ermee moet doen.
Tis trouwens een chaos in de keuken.
Patat wil maar niet bruine worden.
Dat heeft Rupert geregeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben ze de oven wel voorverwarm of staat de oven te laag?
Voedingsclubquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was mijn lapo vraag in het vorige topic: Bij mijn weten zou de grote Marciano een prominente rol hebben in de kook of voedingsclub. Maar ik heb niet alles gevolgd
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
Laat de boel maar lekker ontploffen daar
Oh wat ben jij valsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
Laat de boel maar lekker ontploffen daar
Nja ze zoeken het maar uit daarquote:
Nou ja dat dan , terwijl hij geen ene flikker heeft gedaan mbt voeding , ja heeft heeft dit hele gezonde menu voor vandaag samengesteld met zijn sloofjesquote:
morgen is er niks meerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:24 schreef chufi het volgende:
Het eten is al bijna op ...
Ik zag al 1 lege koelkast
Voor hetzelfde geld hadden ze zoveel lekkerder en voedzamer kunnen etenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja dat dan , terwijl hij geen ene flikker heeft gedaan mbt voeding , ja heeft heeft dit hele gezonde menu voor vandaag samengesteld met zijn sloofjes
Ik denk alleen nog maar restjesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:24 schreef chufi het volgende:
Het eten is al bijna op ...
Ik zag al 1 lege koelkast
Ze eten luxe vanavond is de hele dag gezegdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld hadden ze zoveel lekkerder en voedzamer kunnen eten
Wel sneu dat ze dit luxe indenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze eten luxe vanavond is de hele dag gezegd
veel te duurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Beter schaffen ze gewoon een frituur pan aan
Airfryer hoorde ik al langs komen netquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Vet of olie is ook duurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
LOL, moet je proberen om voor 33 man patat in een airfryer te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Airfryer hoorde ik al langs komen net
dan zijn ze een halve dag aan het bakkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je wel even onderwegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
LOL, moet je proberen om voor 33 man patat in een airfryer te maken.
Maar als ze 1 x in de week iets gaan frituren dan valt toch nog wel meequote:
Moeten ze wel twee kopen met een schiet nog niks op qua porties of ze moeten de xxl kopenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor 33 man niet, ook zijn ze dan een hele tijd bezig met bakkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als ze 1 x in de week iets gaan frituren dan valt toch nog wel mee
zon can frituutolie is tussen de 8 en 10 euro voor 3 literquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als ze 1 x in de week iets gaan frituren dan valt toch nog wel mee
Nee hoeft niet ik stop met sandwichspreadquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
heinz sandwichspread tuinkruiden
yofresh
ketchup
en azijn
verhoudingen zou ik moeten opzoeken
Gristus te paardquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zon can frituutolie is tussen de 8 en 10 euro voor 3 liter
Tja dan maar geen friet of patat..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 33 man niet, ook zijn ze dan een hele tijd bezig met bakken
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoeft niet ik stop met sandwichspread
Multifunctioneel dingquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
ik vind die BBQ wel echt een leuk ding
een keer een pakje sigaretten is net zo duur...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zon can frituutolie is tussen de 8 en 10 euro voor 3 liter
ik zie het niet goed komen als ze het in een gewone pan zouden doenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:33 schreef Verida het volgende:
[..]
een keer een pakje sigaretten is net zo duur...
Vooral geschikt voor grote hoeveelheden, daar is dus wel over nagedacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
ik vind die BBQ wel echt een leuk ding
en op hout te stokenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral geschikt voor grote hoeveelheden, daar is dus wel over nagedacht.
Gek is dat hé, heb ook wel eens als ik naar een kookprogramma kijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:35 schreef itsme46 het volgende:
Als ik ze zo zie eten krijg ik ook trek en ik heb al gegeten
Eunice zong: helemaal niets in Amsterdam... Oh... Jullie zijn voor Ajax..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ow die nederlaagquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eunice zong: helemaal niets in Amsterdam... Oh... Jullie zijn voor Ajax..
Jeff: geeft niks hoor, die hebben we al lang niet meer gehoord.
Voetbalquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eunice zong: helemaal niets in Amsterdam... Oh... Jullie zijn voor Ajax..
Jeff: geeft niks hoor, die hebben we al lang niet meer gehoord.
Misschien om een beetje warm te houdenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan ook idd patat/friet op de bbq plaat leggen
Kheb 4 spek rösties in de Airfryer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gek is dat hé, heb ook wel eens als ik naar een kookprogramma kijk
Of voor de kleurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien om een beetje warm te houden
Smakelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:39 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Kheb 4 spek rösties in de Airfryer.![]()
Zien eten doet eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |