Uiteraard nog niet, maar wie weet over 3-4 wedstrijden wel. Heb je suggesties voor eventuele opvolgers? Contebonker? Boszhoutvoordedeur?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:37 schreef Sebbeszweet het volgende:
Is het al tijd om waterhoofdje hier te benoemen? @:Ronald-Koeman
Cuntelaar met Hammie als trainer lijkt mij wel wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uiteraard nog niet, maar wie weet over 3-4 wedstrijden wel. Heb je suggesties voor eventuele opvolgers? Contebonker? Boszhoutvoordedeur?
Staat mooierquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom doe je vaak # 1 ipv #1? Dan werkt het zeker niet.
Maar Helmond Sport staat wel hoger dan waar het vorig jaar geëindigd is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Helmond ging het ook niet zo goed:
https://www.ed.nl/helmond(...)nen-de-kop~a0600b6e/
En wil promoveren, wat ook maar de vraag is. En dan moet het eerste team niet degraderen, wat waarschijnlijk wel zal gebeuren met bv. Volendam.quote:Op maandag 7 november 2022 16:19 schreef Idisrom het volgende:
als een Jong Team in de Tweede Klasse het wel goed doet.
Volgens mij is hij een beetje boos. https://www.ad.nl/nederla(...)k-onveilig~a8237c04/quote:Op maandag 14 november 2022 11:18 schreef golfer het volgende:
FC Groningen heeft trainer Frank Wormuth ontslagen. Volgens de clubleiding is er binnen de eigen gelederen te weinig draagvlak om de samenwerking voort te zetten.
De Duitser begon afgelopen zomer als trainer van Groningen, maar kende een slecht eerste gedeelte van het seizoen. Zijn ploeg staat op de vijftiende plek, slechts één punt boven de degradatiezone.
Technisch directeur Mark-Jan Fledderus verklaart op de clubsite het besluit om Wormuth per direct de laan uit te sturen. "We hebben afgelopen winter met de volle overtuiging voor Frank gekozen als nieuwe hoofdtrainer van FC Groningen. Dit blijkt nu een grote inschattingsfout te zijn geweest, die ik mijzelf als technisch eindverantwoordelijke enorm aanreken."
Zijn generatie trainers omvatte o.a. Van Basten, Cocu, De Boer, Jonk, Seedorf en Koeman.quote:Op maandag 21 november 2022 12:21 schreef Mani89 het volgende:
De zoveelste trainer van zijn generatie die op de schroothoop kan worden gegooid, wat een stel falers.
Koeman en Van Basten vind ik niet bij zijn generatie horen. Maar, inderdaad. Jaap Stam mag ook nog op die hoop.quote:Op maandag 21 november 2022 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn generatie trainers omvatte o.a. Van Basten, Cocu, De Boer, Jonk, Seedorf en Koeman.
Allemaal falers?
Opvolger Parker is ook alweer weg.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:18 schreef golfer het volgende:
Club Brugge heeft coach Carl Hoefkens ontslagen. De Belg,die Alfred Schreuder in de zomer opvolgde, leidde Club voor het eerst naar de achtste finales van de Champions League, maar in de Eerste Klasse is de kampioen slechts vierde, op tien punten van koploper Genk. STVV was vorige week te sterk in de beker (1-4).
Jammer. Sympathieke vent.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:04 schreef golfer het volgende:
Crystal Palace heeft trainer Patrick Vieira aan de kant gezet. De Fransman moet wijken vanwege de teleurstellende
resultaten. Palace heeft de laatste elf competitiewedstrijden niet gewonnen, staat twaalfde en werd uitgeschakeld in
de FA Cup. Vieira was 2,5 jaar in dienst van de club uit Londen.
Zijn er veel spelers verkocht na die Europa League winst?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:46 schreef golfer het volgende:
Eintracht Frankfurt, de huidige nummer negen van de Bundesliga, neemt na dit seizoen afscheid van trainer Oliver Glasner. De Oostenrijker, die juli 2021 in dienst trad bij de club, had nog een contract voor een jaar.
Glasner won vorig seizoen met Frankfurt de Europa League, maar eindigde in de competitie als elfde. Dit seizoen stond de ploeg na zestien wedstrijden tweede, maar Frankfurt wist van de laatste tien competitieduels er niet één te winnen. Wel haalde de ploeg de bekerfinale.
Dat doen ze ook, als je goed leest staat dat er ook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Ga dan aan het einde van het seizoen uit elkaar denk ik dan.
Ik had het over Giovanni toen die bij Rangers zat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen ze ook, als je goed leest staat dat er ook.
Aha, dat had ik niet begrepen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:10 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik had het over Giovanni toen die bij Rangers zat.
quote:'Paris Saint-Germain zet Galtier per direct op straat'
Paris Saint-Germain heeft Christophe Galtier ontslagen. Dat melden onder meer, L'Équipe, Le Parisien en RMC Sport. De Franse coach lag onder vuur wegens tegenvallende prestaties en beschuldigingen van racisme.
Directeur Luis Campos zou Galtier dinsdagmorgen hebben medegedeeld dat zijn dienstverband in de Franse hoofdstad per direct wordt stopgezet. Dat is een gevolg van de (te) magere sportieve prestaties van PSG, dat door toedoen van Bayern München in de achtste finale uit de Champions League vloog.
Buiten het veld was Galtier verwikkeld in een veelbesproken zaak. De trainer werd beschuldigd van racisme en islamofobie in de periode bij zijn vorige werkgever OGC Nice.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)per-direct-op-straat
Ontslagen dus.quote:Op maandag 4 december 2023 16:39 schreef tong80 het volgende:
Patrick Kluivert niet ontslagen door Adana Demirspor, maar heeft zijn contract bij de club in gezamenlijk overleg laten ontbinden. Dat meldt Mike Verweij van De Telegraaf in navolging van de berichtgeving van diverse Turkse media. De 47-jarige Amsterdammer tekende deze zomer voor twee jaar bij de huidige nummer vijf van de Süper Lig, maar vertrekt dus al na enkele maanden. Kluivert stond twintig wedstrijden aan het roer bij Demirspor.
Verweij meldt dat de aanleiding van de breuk is dat zowel bij Kluivert als bij de club ‘bepaalde zaken niet aan de verwachtingen voldoen’. Naast de trainer laten ook Zeljko Petrovic en de rest van de Nederlandse staf hun contract in gezamenlijk overleg ontbinden. Afspraken daarover worden momenteel op papier gezet, zo klinkt het.
Fanatik en Hürriyet meldden maandagochtend dat de nederlaag van afgelopen weekend tegen nummer achttien Samsunspor (2-3) de druppel voor de clubleiding geweest zou zijn. Dat is dus niet het geval. De drie competitiewedstrijden voor die verliespartij eindigden in een gelijkspel, waardoor Kluivert de bovenste plaatsen in de Süper Lig steeds verder uit zicht zag raken.
Het dienstverband bij Adana Demirspor was de eerste klus van de oud-spits als hoofdtrainer in clubverband. Kluivert nam onder meer Winston Bogarde mee naar Turkije als zijn rechterhand, maar zag laatstgenoemde begin september alweer vertrekken wegens een verschil van inzicht met de clubleiding.
Met het vertrek van Kluivert komt er na twintig wedstrijden al een einde aan zijn tijd bij Adana Demirspor. De 79-voudig international van het Nederlands elftal boekte acht overwinningen, speelde zes keer gelijk en leed evenveel nederlagen met zijn elftal.
Kluivert had in Adana de beschikking over bekende namen als Mario Balotelli, M’Baye Niang, Nani en Jonas Svensson (ex-AZ). De club hoopt zo snel mogelijk een nieuwe trainer aan te stellen, zo klinkt het.
Kluivert was in het verleden onder meer actief als spitsentrainer bij AZ en NEC, coach van Jong FC Twente, assistent-trainer bij Oranje en Kameroen, trainer van Ajax Onder 19, sportief directeur bij Paris Saint-Germain en hoofd jeugdopleiding bij FC Barcelona. Ook was hij (interim-)bondscoach van Curaçao.
Adana Demirspor bezet momenteel de vijfde plaats in de Süper Lig, op veertien punten afstand van koploper Galatasaray en elf punten van nummer twee Fenerbahçe. De club was nog volop in de race voor de derde plaats, dat recht geeft op Europa League-voetbal. Besiktas staat slechts drie punten voor op Adana Demirspor.
https://www.voetbalzone.n(...)mirspor-tegen/427785
quote:Op maandag 4 december 2023 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Is er überhaupt nog een Nederlandse topvoetballer uit de jaren ‘80/‘90 die slaagt als trainer? Wat een ontluisterende lijst faalhazen zeg.
Dat is toch best raar? Je promoveert, het seizoen daarna sta je bijna halverwege in elk geval boven de degradatiestreep, wat me toch stap één lijkt na promotie, en dan ga je als 'fan' met je matties de trainer opwachten om hem eruit te laten werkenquote:
De stand geeft wel een ietwat vertekend beeld, je wint bijvoorbeeld van Excelsior doordat ze een rode kaart pakken, Almere tref je gelukkig net op een complete offday. Laatste 10 wedstrijden zit je bij de drie slechtst presterende ploegen, je wordt uit de beker geknikkerd door een amateurploeg en niet eens onterecht.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch best raar? Je promoveert, het seizoen daarna sta je bijna halverwege in elk geval boven de degradatiestreep, wat me toch stap één lijkt na promotie, en dan ga je als 'fan' met je matties de trainer opwachten om hem eruit te laten werken
Prima duiding dit, ik vond het van 'buitenaf' ook wat merkwaardig namelijk en die Leon ten Voorde die bij voetbalpraat zat gister werd ik ook niet echt wijzer van.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De stand geeft wel een ietwat vertekend beeld, je wint bijvoorbeeld van Excelsior doordat ze een rode kaart pakken, Almere tref je gelukkig net op een complete offday. Laatste 10 wedstrijden zit je bij de drie slechtst presterende ploegen, je wordt uit de beker geknikkerd door een amateurploeg en niet eens onterecht.
Het grootste probleem is het complete gebrek aan een plan en ontwikkeling. Supporters zitten al anderhalf seizoen te kijken naar compleet ideeloos voetbal. In de KKD kom je nog wel weg met de bal inleveren bij de voorhoede en hopen dat die er wat leuks mee doen, maar daar zag je in elke wedstrijd met wat meer weerstand al dat het tactisch helemaal in de soep liep. Bijna alle toppers werden ook niet gewonnen.
Dit seizoen zet dat beeld zich voort, je bent min of meer naar 15 punten gemazzeld, spelers worden niet beter, geen tactisch plan, voor en na elke wedstrijd dezelfde lege clichés, geen vastigheden omdat er elke wedstrijd weer een nieuwe opstelling uit de hoge hoed wordt getoverd.
John is vast een heel gezellige man, maar gewoon compleet ongeschikt voor het trainerschap op een wat hoger niveau. En met een selectie die nou ook weer niet overloopt van kwaliteit, is een trainer die het potentieel dan nog een beetje weet te maximaliseren wel handig. Lammers kan dat gewoon niet en de degradatie zit bij iedereen in de club nog vers in het geheugen, dus het denken dat het wel vanzelf goed gaat komen is er vakkundig uit gesloopt.
Komt nog bij dat er wel wat geluiden rondgaan dat de spelers het vertrouwen ook al lang hebben verloren, dat spelers niet eens meer wat aan de trainer komen vragen, want 'hij snapt er tactisch toch niets van, hij gaat me dat nooit uit kúnnen leggen'. Ja, dan houdt het ook gewoon op natuurlijk
Leon ten Voorde nemen we hier in Almelo ook niet serieus, verstokte Twentefanquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima duiding dit, ik vond het van 'buitenaf' ook wat merkwaardig namelijk en die Leon ten Voorde die bij voetbalpraat zat gister werd ik ook niet echt wijzer van.
Enig idee welke opvolgers er in beeld zijn?
Met alle geluk van de wereld en totaal aidsvoetbal een paar keer kampioen worden bij Ajax en je mag overal keer op keer falen. Misschien wel de allerslechtste trainer die Nederland ooit voort heeft gebracht.quote:
Dat zijn Beenhakker en Advocaat.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met alle geluk van de wereld en totaal aidsvoetbal een paar keer kampioen worden bij Ajax en je mag overal keer op keer falen. Misschien wel de allerslechtste trainer die Nederland ooit voort heeft gebracht.
11 Ekkelenkampkloontjes bij Heracles Heracles na de winter.quote:Op donderdag 21 december 2023 12:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lammers wegdoen en dan Vd Looi als vervanger halen
Heracles wil graag weer degraderen.
Ik moet het nog maar zien of wij er profijt van gaan hebben...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dat komt erg gelegen voor Feyenoord. Nu maar hopen dat er een onervaren interim-trainer daar een puinhoop van maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |