abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 6 oktober 2022 @ 16:28:18 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_206225928
Julen Lopetegui (56) is direct na de pijnlijke nederlaag van Sevilla tegen Borussia Dortmund (1-4) ontslagen als trainer van de Spaanse club. De oefenmeester, die sinds 2019 in dienst was bij Sevilla, wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte seizoenstart van de club. Jorge Sampaoli is inmiddels aangesteld als opvolger.



Lopetegui leek zelf al te weten wat hem boven het hoofd hing bij een nederlaag tegen Dortmund. Direct na afloop van de wedstrijd tegen de Duitsers, die ruim werd verloren, bedankte hij het publiek in het Estadio Ramón Sánchez Pizjuán in Sevilla. De supporters van de rood-witten reageerden met een flink applaus richting hun trainer.

De voormalig eindverantwoordelijke van FC Porto, het Spaanse nationale elftal en Real Madrid, kende bij Sevilla een succesvolle periode. Lopetegui stond liefst 170 duels langs de lijn bij de Spaanse club, waarmee hij in drie van zijn vier seizoenen in de top 4 eindigde en in 2020 de Europa League won, door Inter in de finale te kloppen. Lopetegui was sinds juni 2019 coach van Sevilla. Volgens Spaanse media heeft het bestuur van Sevilla met de Argentijnse trainer Jorge Sampaoli al een opvolger voor Lopetegui gevonden.

,,Bedankt aan alle mensen en spelers die me hier in Sevilla geweldige dingen hebben gegeven”, zei Lopetegui tegen Movistar Plus na de nederlaag tegen de Duitsers. ,,Ik ben verdrietig dat ik een team waar ik heel erg van houd moet verlaten. Ik bedank ook de fans van Sevilla en waardeer de steun.”

Lopetegui zei dat hij al afscheid van de spelers had genomen. ,,Dit is niet het moment om te praten over gebrek aan respect. Ik ben dankbaar voor alles wat ik heb bereikt bij deze club”, zei de coach die in tranen was. Hij kreeg aan het eind van de wedstrijd een staande ovatie van de supporters, die zongen dat het bestuur van de club moest aftreden.

Dit seizoen liep het echter voor geen meter bij Sevilla. De club won dit seizoen pas één keer en staat slechts een punt boven de degradatiestreep. In de Champions League pakte de ploeg daarnaast maar één punt, op bezoek bij FC Kopenhagen. Lopetegui is dit seizoen niet de eerste trainer die na een nederlaag in de Champions League wordt ontslagen. Ook Thomas Tuchel (Chelsea) en Domenico Tedesco (RB Leipzig) kregen vorige maand na de eerste speelronden hun congé.

Jorge Sampaoli is inmiddels aangesteld als de nieuwe trainer. Met de 62-jarige Argentijn keert een oude bekende terug in Sevilla. De 62-jarige coach was ook de eindverantwoordelijke in het seizoen 2016-2017. Hij was daarnaast onder meer bondscoach van Argentinië en Chili en had afgelopen seizoen de Franse club Olympique Marseille onder zijn hoede. Sampaoli stapte afgelopen zomer op bij Marseille.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206225966
Is het al tijd om waterhoofdje hier te benoemen? @Ronald-Koeman
Hallo
  donderdag 6 oktober 2022 @ 16:44:21 #3
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_206226007
Jammer voor Dirk.
pi_206227154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:37 schreef Sebbeszweet het volgende:
Is het al tijd om waterhoofdje hier te benoemen? @:Ronald-Koeman
Uiteraard nog niet, maar wie weet over 3-4 wedstrijden wel. Heb je suggesties voor eventuele opvolgers? Contebonker? Boszhoutvoordedeur?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_206227535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 18:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Uiteraard nog niet, maar wie weet over 3-4 wedstrijden wel. Heb je suggesties voor eventuele opvolgers? Contebonker? Boszhoutvoordedeur?
Cuntelaar met Hammie als trainer lijkt mij wel wat. :o
Hallo
pi_206231643
Waarom doe je vaak # 1 ipv #1? Dan werkt het zeker niet.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:49:21 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_206232833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 23:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom doe je vaak # 1 ipv #1? Dan werkt het zeker niet.
Staat mooier

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:16:22 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_206244904
Peter Bosz is er dit weekend niet in geslaagd om de druk op zijn positie te verminderen bij Olympique Lyon. Na nederlagen tegen FC Lorient, AS Monaco, Paris Saint-Germain en Lens werd er met 1-1 gelijkgespeeld tegen Toulouse. Toch houdt de Nederlandse coach hoop, ondanks kritiek van zijn eigen captain, Alexandre Lacazette.



,,Vanavond was maar één ding belangrijk en dat was het resultaat. We hebben niet gewonnen en dus zijn we teleurgesteld", zo sprak Bosz na afloop van het gelijkspel tegen het Nederlands getinte Toulouse. De ploeg van Branco van den Boomen, Stijn Spierings, Thijs Dallinga en ook voormalig AZ-aanvaller Zakaria Aboukhlal (goed voor de assist bij de 1-1) wist met een gelijkspel te voorkomen dat Bosz wat meer lucht zou krijgen in Lyon. Toch raakt Bosz nog niet in paniek.

,,Als je een speler van Olympique Lyon bent, dan speel je voor een grote club en dan is er altijd druk. De fans stonden achter ons, maar de eerste helft was niet goed. Bijna alle clubs maken in een seizoen een moeilijke periode door. De spelers moeten dan hard blijven werken en dat moeten we samen doen. Als je wint, krijg je vanzelf weer vertrouwen dus ja, ik zie nog steeds hoop. Op het moment dat ik geen hoop meer heb, zal ik het de voorzitter vertellen. Maar ik heb langer met deze spelers gewerkt en ze kunnen veel beter.”

Pijnlijk voor Bosz was het feit dat aanvoerder Alexandre Lacazette openlijk een wissel van Bosz bekritiseerde bij Prime Video. De Nederlandse coach haalde in de 68ste minuut aanvaller Moussa Dembélé naar de kant bij een stand van 1-1: ,,Ik ben verrast. We speelden goed met Moussa in de aanval. Maar de coach maakt zijn keuzes en die moeten we respecteren. Als spits begrijp ik niet waarom een spits naar de kant moet als we moeten scoren. Ik houd ervan om met Moussa te spelen.”

Op de persconferentie legde Bosz die wissel nog uit aan de Franse media: ,,Moussa en Corentin (Tolisso, red.) hadden spierblessures en zijn pas sinds deze week weer terug. Daarom speelden ze maar zeventig minuten, want er is nog steeds risico voor ze om geblesseerd te raken. Of er een breuk is er tussen mij en de spelers? Nee.”

https://www.ad.nl/buitenl(...)p-het-niet~ab98fd87/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 9 oktober 2022 @ 10:03:10 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_206259283
Peter Bosz is ontslagen bij Olympique Lyon. De club heeft de trainer vanwege tegenvallende resultaten de laan uitgestuurd, zo meldt ESPN.

'De Franse topclub begon goed aan het seizoen, maar verloor afgelopen maand vier keer achter elkaar in de Ligue 1. Na een teleurstellend gelijkspel tegen promovendus Toulouse van afgelopen vrijdag heeft de clubleiding genoeg gezien.

Het ontslag komt niet uit de lucht vallen. De voorbije periode was er al veel te doen over de positie van Bosz, die een ultimatum zou hebben gekregen. 'Daar is geen sprake van. De club wil benadrukken het volledige vertrouwen te hebben in Bosz, zijn staf en zijn spelers', reageerde Lyon in een statement op de hardnekkige geruchten. De oefenmeester zelf vorige week nog aan niet te vrezen voor een ontslag.

Wisselvallige resultaten

Als oefenmeester verwierf Bosz in Nederland vooral bekendheid tijdens zijn dienstverband bij Ajax, waarmee hij de finale van de Europa League bereikte. Na kortstondige avonturen bij Borussia Dortmund en Bayer Leverkusen ging hij in mei 2021 aan de slag bij Lyon. Hij werd geroemd vanwege zijn aanvallende speelstijl, maar ook bekritiseerd vanwege de vaak wisselvallige resultaten van zijn ploeg.

Nu is het huwelijk tussen Lyon en Bosz dus definitief ten einde. De trainer had nog een contract tot medio 2023 bij Les Gones. Volgens berichten in Frankrijk heeft Lyon drie namen op het oog om de Nederlander op te volgen. De verwachting is dat Lyon het ontslag van Bosz snel wereldkundig maakt.

https://www.msn.com/nl-nl(...)49b386daa2cd52d45ad4

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:20:30 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206283741
VfB Stuttgart heeft coach Pellegrino Matarazzo ontslagen vanwege de slechte resultaten. Die Schwaben wachten in de Bundesliga na negen wedstrijden nog op hun eerste zege en staan voorlaatste. De Amerikaan (44) was drie jaar in dienst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206314997
Is de trainer van ajax al ontslagen?
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 13 oktober 2022 @ 22:05:47 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206315373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 21:30 schreef Aiciu het volgende:
Is de trainer van ajax al ontslagen?
VBL / Alfred Schreuder moet ontslagen worden! #1
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 17 oktober 2022 @ 21:59:14 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_206357896
Danny Buijs is al na vier maanden ontslagen als trainer van KV Mechelen. De 40-jarige oud-voetballer, die vier jaar lang aan het roer stond bij FC Groningen, moet het veld ruimen vanwege de tegenvallende resultaten. Hij wordt opgevolgd door zijn assistent Steven Defour.

Sportredactie 17-10-22, 17:03 Laatste update: 17:53
KV Mechelen heeft na twaalf wedstrijden slechts elf punten en staat daarmee op een voorlopig dertiende plaats in de Jupiler Pro League. De laatste drie wedstrijden gingen allemaal verloren: 3-0 bij Club Brugge, 1-3 tegen Anderlecht en zondag met 3-0 bij AA Gent.

Buijs begon zijn trainersloopbaan in 2014 bij Kozakken Boys uit Werkendam, waar hij vier jaar hoofdtrainer was. Daarna maakte hij in 2018 de overstap naar FC Groningen, de club waar hij als speler ook actief was van 2004 tot 2006. Na vier seizoenen maakte Buijs plaats voor Frank Wormuth, die vier duels op rij verloor met FC Groningen. De club staat daardoor nu zestiende in de eredivisie.

,,Danny Buijs had als opvolger van Wouter Vrancken absoluut geen makkelijke taak”, zegt KV Mechelen-voorzitter Frank Lagast. ,,We geloofden echt in een samenwerking op lange termijn, want Danny is een voetbaldier met veel voetbalkennis en een sterke communicatie. De resultaten volgden echter niet en daarom nemen we deze beslissing.”

Buijs wordt opgevolgd door de 34-jarige Steven Defour, die werd opgeleid bij KV Mechelen en zijn profloopbaan daar in mei 2021 ook afsloot. Hij werd daarna direct assistent-trainer bij de club. KV Mechelen werd vorig seizoen zevende onder Wouter Vrancken, die de overstap naar Racing Genk maakte. Met die club staat hij nu bovenaan in de Belgische competitie, een punt boven het Royal Antwerp FC van Mark van Bommel.



:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 19 oktober 2022 @ 12:45:04 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206373947
Schalke 04 heeft trainer Frank Kramer daags na de fikse bekernederlaag tegen TSG Hoffenheim (5-1) aan de kant gezet. De Duitser nam in juni het stokje over van interim-coach Mike Büskens, die Die Königsblauen naar de Bundesliga leidde.

Schalke staat in de competitie na tien wedstrijden op de voorlaatste plaats. In april werd de 50-jarige Kramer ook al
ontslagen door Arminia Bielefeld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:21:16 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206397451
Aston Villa heeft zijn trainer Steven Gerrard de laan uitgestuurd. Gerrard, die aan zijn tweede seizoen bezig was bij
de club uit Birmingham, verloor met zijn club donderdagavond met 3-0 bij Fulham.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:08:15 #16
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206406774
https://www.mlssoccer.com(...)d-coach-caleb-porter

beetje aan de late kant maar Columbus Crew waren niet blij met het niet bereiken van de cup play offs, en hebben coach Caleb Porter ontslagen (de club van oud vitesse en psv'er Eloy Room)

misschien mooie nieuwe interessante baan voor Gerrard? om tegen de club van Beckham en tegen collega's (mede internationals) Phil Neville, Wayne Rooney te strijden, ook een club met een mooie geschiedenis van begin jaren 90, een van de oprichtende clubs van de MLS
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 24 oktober 2022 @ 13:33:45 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206432583
Anderlecht heeft trainer Felice Mazzů ontslagen vanwege de magere prestaties van de Brusselse club. Anderlecht staat in de Eerste Klasse slechts twaalfde.

Zijn vertrek volgt een dag na het duel met Standard Luik, dat na ruim een uur werd gestaakt wegens wangedrag van de Anderlecht-fans. Standard leidde op dat moment met 3-1.

De Nederlander Robin Veldman (36), coach van de beloften, neemt voorlopig Mazzů's taken waar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:12:35 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206442782
In Helmond ging het ook niet zo goed:

https://www.ed.nl/helmond(...)nen-de-kop~a0600b6e/
  maandag 7 november 2022 @ 11:30:23 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206588285
Ralph Hasenhüttl is niet langer coach van Southamton. De Premier League-club, na zes nederlagen in de laatste negen duels achttiende op de ranglijst, vindt het "tijd voor verandering". Hasenhüttl stond bij Southamton al sinds december 2018 aan het roer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206591599
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Helmond ging het ook niet zo goed:

https://www.ed.nl/helmond(...)nen-de-kop~a0600b6e/
Maar Helmond Sport staat wel hoger dan waar het vorig jaar geëindigd is.

Jong FC Utrecht, thans hopeloos op de laatste plaats kan eventueel wel degraderen als een Jong Team in de Tweede Klasse het wel goed doet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Idisrom op 07-11-2022 16:25:29 ]
  maandag 14 november 2022 @ 11:18:17 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206670792
FC Groningen heeft trainer Frank Wormuth ontslagen. Volgens de clubleiding is er binnen de eigen gelederen te weinig draagvlak om de samenwerking voort te zetten.

De Duitser begon afgelopen zomer als trainer van Groningen, maar kende een slecht eerste gedeelte van het seizoen. Zijn ploeg staat op de vijftiende plek, slechts één punt boven de degradatiezone.

Technisch directeur Mark-Jan Fledderus verklaart op de clubsite het besluit om Wormuth per direct de laan uit te sturen. "We hebben afgelopen winter met de volle overtuiging voor Frank gekozen als nieuwe hoofdtrainer van FC Groningen. Dit blijkt nu een grote inschattingsfout te zijn geweest, die ik mijzelf als technisch eindverantwoordelijke enorm aanreken."
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206674829
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 16:19 schreef Idisrom het volgende:

als een Jong Team in de Tweede Klasse het wel goed doet.
En wil promoveren, wat ook maar de vraag is. En dan moet het eerste team niet degraderen, wat waarschijnlijk wel zal gebeuren met bv. Volendam.
  maandag 14 november 2022 @ 20:20:56 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206677754
De Bosniër Adnan Custovic, die begin september bij KV Kortrijk Karim Belhocine verving.
Belhocine werd na zes duels aan de kant gezet, maar onder Cutovic ging het niet beter. Kortrijk verloor zondag thuis met 4-0 van AA Gent en staat met 12 punten voorlaatste.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 15 november 2022 @ 17:40:55 #24
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_206687157
quote:
11s.gif Op maandag 14 november 2022 11:18 schreef golfer het volgende:
FC Groningen heeft trainer Frank Wormuth ontslagen. Volgens de clubleiding is er binnen de eigen gelederen te weinig draagvlak om de samenwerking voort te zetten.

De Duitser begon afgelopen zomer als trainer van Groningen, maar kende een slecht eerste gedeelte van het seizoen. Zijn ploeg staat op de vijftiende plek, slechts één punt boven de degradatiezone.

Technisch directeur Mark-Jan Fledderus verklaart op de clubsite het besluit om Wormuth per direct de laan uit te sturen. "We hebben afgelopen winter met de volle overtuiging voor Frank gekozen als nieuwe hoofdtrainer van FC Groningen. Dit blijkt nu een grote inschattingsfout te zijn geweest, die ik mijzelf als technisch eindverantwoordelijke enorm aanreken."
Volgens mij is hij een beetje boos. https://www.ad.nl/nederla(...)k-onveilig~a8237c04/
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_206688230
Fluddurus blijft zelf wel zitten. Stukje Van Geel.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 21 november 2022 @ 11:35:27 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206758577
Trainer Giovanni van Bronckhorst is maandag ontslagen bij Rangers FC. De Schotse club neemt vanwege de tegenvallende resultaten dit seizoen afscheid van de 47-jarige Nederlander.

Rangers staat na vijftien duels tweede in de Schotse Premier League, met negen punten achterstand op koploper Celtic. De club uit Glasgow ging bovendien roemloos ten onder in de groepsfase van de Champions League. Rangers verloor elke wedstrijd tegen Ajax, Liverpool en Napoli.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 november 2022 @ 12:21:55 #27
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206759216
De zoveelste trainer van zijn generatie die op de schroothoop kan worden gegooid, wat een stel falers.



[ Bericht 57% gewijzigd door Speedfight op 09-04-2023 09:51:52 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 21 november 2022 @ 15:36:52 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206762009
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 12:21 schreef Mani89 het volgende:
De zoveelste trainer van zijn generatie die op de schroothoop kan worden gegooid, wat een stel falers.
Zijn generatie trainers omvatte o.a. Van Basten, Cocu, De Boer, Jonk, Seedorf en Koeman.
Allemaal falers?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 november 2022 @ 16:24:10 #29
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206762763
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Zijn generatie trainers omvatte o.a. Van Basten, Cocu, De Boer, Jonk, Seedorf en Koeman.
Allemaal falers?
Koeman en Van Basten vind ik niet bij zijn generatie horen. Maar, inderdaad. Jaap Stam mag ook nog op die hoop.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206800793
Dirk Kuijt is ontslagen als trainer van ADO Den Haag. De oud-international (42) wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte resultaten van de club in de eerste divisie.

ADO Den Haag bezet op dit moment de teleurstellende zeventiende plek in de eerste divisie.
Kuijt werd afgelopen zomer met hoge verwachtingen gepresenteerd bij ADO Den Haag, dat in de play-offs tegen Excelsior op dramatische manier naast promotie had gegrepen. Doelstelling was nu om zo snel mogelijk terug te keren in de eredivisie.

"Ik heb de ambitie om in het eerste jaar te promoveren. Dat is een uitdaging en daar hou ik van", sprak Kuijt nog geen half jaar geleden vol vertrouwen, voorafgaand aan zijn eerste klus als hoofdtrainer. "Het gaat me om de ambitie van de club. Ik heb gehoord dat Den Haag een sleeping giant is, dat spreekt me erg aan."
Dramatische start

Na een dramatische start met slechts een zege in de eerste zeven duels, toonde ADO beterschap. Maar de laatste vijf wedstrijden werden nog maar twee punten gepakt, waarna Kuijt zijn positie zelfs "gevaarlijk" noemde.

Directeur Edwin Reijntjes moest onder politiebegeleiding de laatste wedstrijd tegen Roda JC bijwonen, de spelers Thomas Verheydt en Ricardo Kishna dienden al een transferverzoek in.

Het is nog niet bekend wie Kuijt moet gaan opvolgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 12 december 2022 @ 16:59:31 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_207056520
TILBURG - Willem II heeft per direct afscheid genomen van trainer Kevin Hofland. De clubleiding zegde een dag na de 2-1-thuisnederlaag in de derby tegen NAC Breda het vertrouwen op in de coach.

„We hebben het moeilijke besluit moeten nemen om afscheid te nemen”, verklaarde technisch directeur Teun Jacobs van Willem II. „Hofland heeft zich met hart en ziel voor de club ingezet en qua manier van werken valt hem niets te verwijten. De sportieve prestaties vallen tot op heden echter tegen en ons doel om rechtstreeks terug te keren naar de Eredivisie is vooralsnog uit zicht geraakt.”

De nederlaag tegen NAC Breda leidde zondag tot onvrede bij een deel van de aanhang van Willem II. De kritiek richtte zich met name op Hofland. Willem II bezet de achtste plaats in de Keuken Kampioen Divisie met 24 punten uit zeventien wedstrijden.

Begrip voor emoties
Hofland, die in maart de ontslagen Fred Grim opvolgde, wist vorig seizoen met Willem II degradatie niet te vermijden. De 43-jarige trainer bedankte de club voor de kans die hem werd geboden in Tilburg. „Dat de resultaten van dit seizoen niet zijn waar we op gehoopt hadden, daar baal ik ontzettend van. Daarom heb ik ook begrip voor de verschillende emoties van supporters die daarbij horen. Ik hoop dat ze de club positief blijven steunen en bedank alle mensen met wie ik de afgelopen periode heb mogen werken.”

Hofland was eerder hoofdcoach bij Fortuna Sittard in 2020, waar hij aan het einde van dat jaar werd ontslagen. De voormalige international was vorig jaar een periode werkzaam als assistent van Mark van Bommel bij VfL Wolfsburg.

https://www.telegraaf.nl/(...)in-hofland-zijn-baan

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 14 december 2022 @ 12:41:08 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207077166
FC Utrecht heeft trainer Henk Fraser per direct ontslagen na een incident op het trainingskamp in Spanje, meldt het Algemeen Dagblad. Fraser zou volgens de krant aanvaller Amin Younes bij de keel hebben gegrepen tijdens de training.

Even later zouden de gemoederen in de kleedkamer nog hoger zijn opgelopen, waarop de aanwezige technisch directeur Jordy Zuidam van FC Utrecht besloot om Fraser op staande voet te ontslaan, zo schrijft het AD.

Een woordvoerder van FC Utrecht laat in een reactie aan de NOS weten vooralsnog niet op het incident te willen reageren.
Volgens De Telegraaf heeft Fraser inmiddels afscheid genomen van de spelersgroep.

FC Utrecht is de nummer zeven van de eredivisie en had na een moeizame competitiestart de weg omhoog gevonden met vijf zeges op rij voor het ingaan van de winterstop.
Ondanks de goede resultaten bleef de kritiek aanhouden op de behouden speelwijze van Utrecht, met name vanuit de spelersgroep.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 december 2022 @ 13:42:27 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_207212386
heeft trainer Kristof Aelbrecht de laan uitgestuurd wegens tegenvallende resultaten. Dat maakt de club uit de Keuken Kampioen Divisie vrijdagavond wereldkundig.

Op de clubwebsite komt technisch directeur Klaas Wels met tekst en uitleg. "Ik vind het jammer voor de persoon en trainer Kristof Aelbrecht die zichzelf elke dag voor de volle honderd procent heeft ingezet voor TOP Oss. Uiteraard zijn het functioneren van Kristof, zijn staf en de prestaties van onze ploeg de afgelopen periode uitvoerig geëvalueerd. Hieruit is uiteindelijk gezamenlijk geconcludeerd dat er onderling te weinig vertrouwen is om het tij te doen keren waardoor deze beslissing helaas onontkoombaar was."

"Deze uitkomst is uiteraard teleurstellend en pijnlijk voor alle partijen, echter in het belang van TOP Oss noodzakelijk om uiteindelijk met nieuw elan een sportieve ommekeer te bewerkstelligen", gaat hij verder.

De 41-jarige Aelbrecht werd in juni aangesteld als hoofdcoach, nadat hij langdurig werkzaam was in de jeugdopleiding van PSV. Hij is ook werkzaam geweest als assistent trainer bij Fortuna Sittard.

De wegen van TOP Oss en hoofdtrainer Kristof Aelbrecht scheiden na een half seizoen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 27 december 2022 @ 12:18:25 #34
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_207253680
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2022 @ 12:35:26 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_207253962
Molenaar overal ontslagen. Terwijl het me altijd een prima trainer lijkt

😋
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 28 december 2022 @ 11:18:52 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207276597
Club Brugge heeft coach Carl Hoefkens ontslagen. De Belg,die Alfred Schreuder in de zomer opvolgde, leidde Club voor het eerst naar de achtste finales van de Champions League, maar in de Eerste Klasse is de kampioen slechts vierde, op tien punten van koploper Genk. STVV was vorige week te sterk in de beker (1-4).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 woensdag 28 december 2022 @ 12:22:15 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_207278275
Brugge doelpunt tegen in de laatste minuut en je ligt eruit als trainer.

😋
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 januari 2023 @ 20:33:32 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207783958
Na Alfred Schreuder is de volgende ook alweer aan de beurt:

Valencia heeft coach Gennaro Gattuso de laan uitgestuurd. Onder de Italiaan, die de club sinds de zomer leidde, kwam Valencia 22 keer in actie en boekte het slechts zeven zeges. Voro González neemt zijn taken voorlopig waar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 februari 2023 @ 13:43:50 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207878412
André Breitenreiter is ontslagen als coach van TSG Hoffenheim. De 49-jarige Duitser, die met Zürich vorig seizoen in Zwitserland kampioen werd, was aan zijn eerste seizoen in Hoffenheim bezig. Hij had nog een contract tot medio 2024.

Onder zijn leiding speelde de club 22 wedstrijden, waarvan de laatste negen in de Bundesliga geen enkele overwinning meer opleverden. Hoffenheim is daarmee afgezakt naar de veertiende plaats, nog maar net boven de degradatiestreep.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 6 februari 2023 @ 16:26:30 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_207880422
Leeds United, de club van Crysencio Summerville en Pascal Struijk, heeft vandaag trainer Jesse March ontslagen. De Amerikaanse trainer wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte resultaten in de Premier League.

Jesse Marsch (49) was sinds februari coach bij de voetbalclub uit de Premier League. Destijds verving hij de Argentijn Marcelo Bielsa. Eerder werkte de trainer bij het Duitse RB Leipzig en het Oostenrijkse RB Salzburg.

Leeds won de laatste zeven speelrondes geen wedstrijd in de Engelse competitie. Daarmee is de club van onder meer oud-Feyenoorders Crysencio Summerville en Luis Sinisterra, maar ook van verdediger Pascal Struijk, afgezakt naar de zeventiende plaats. Hierdoor dreigt degradatie voor Leeds United. De club is nog wel actief in de FA Cup. In de laatste 16 speelt Leeds tegen de winnaar van de wedstrijd Fulham-Sunderland. Gisteren was Marsch voor het laatst actief bij de verloren wedstrijd tegen Nottingham Forest (zie samenvatting hieronder).

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 12 februari 2023 @ 11:18:27 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207963007
Southampton heeft coach Nathan Jones de laan uitgestuurd. De Engelsman stond pas sinds november aan het roer bij de Engelse club. Jones was de opvolger de ontslagen Ralph Hasenhüttl en stond veertien wedstrijden aan het roer.

Southampton stond op de achttiende plek bij de eerste trainerswissel en nu is het hekkensluiter in de Premier League.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208016874
Salernitana heeft zijn trainer Davide Nicola voor de tweede keer in een maand tijd ontslagen. De club staat op de 16de plaats in de Serie A, vier punten boven de degradatiezone.

Waar Nicola vorige maand twee dagen na zijn ontslag nog mocht terugkeren, is nu gelijk een opvolger aangenomen. Tonny Vilhena krijgt Paulo Sousa, voormalig bondscoach van Polen, als trainer bij de
Italiaanse club.

Ook Spezia, de club van doelman Jeroen Zoet, ontsloeg zijn trainer Luca Gotti.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 maart 2023 @ 11:01:52 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208262962
FC Den Bosch ontslaat trainer De Gier na recordnederlaag van 13-0

De eclatante 13-0 overwinning van PEC Zwolle van vrijdag op FC Den Bosch heeft de coach van Brabanders de kop gekost: trainer Jack de Gier is per direct ontslagen.

Den Bosch, de nummer achttien in de Keuken Kampioen Divisie, laat weten de samenwerking "in goed overleg" te hebben beëindigd.

De 54-jarige De Gier, die sinds februari 2021 aan het roer stond bij de Bosschenaren, had nog een contract tot 1 juli en kreeg vorige maand van de nieuwe clubleiding al te horen dat het dienstverband niet verlengd zou worden.

Met de 13-0 zege evenaarde PEC Zwolle, de koploper in eerste divisie en hard op weg naar promotie, het record in het betaalde voetbal. Ajax won in oktober 2020 met dezelfde cijfers in de eredivisie van VVV-Venlo.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:27:22 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208286777
Trainer Abdel Bouhazama is opgestapt bij Angers.
De coach kreeg veel kritiek na een opmerking over de in opspraak geraakte Ilyes Chetti. De verdediger van
de Franse club gaf volgens lokale media toe dat hij een vrouw heeft betast, maar daar had de coach weinig problemen mee.

"We hebben allemaal weleens een meisje aangeraakt", aldus Bouhazama, die Chetti zondag gewoon opstelde. De coach heeft inmiddels z'n excuses aangeboden. Angers staat in de Ligue 1 op de laatste plek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 maart 2023 @ 20:15:36 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208305260
De Franse bond heeft Corinne Diacre, bondscoach van de Franse vrouwen, aan de kant gezet. De positie van de 48-jarige trainster stond al langere tijd ter discussie.

Wendie Renard, voormalig aanvoerder en al jaren een van de steunpilaren van de Franse ploeg, maakte vorige maand bekend dat zij niet meer voor Frankrijk wil spelen onder Diacre. Voor onder anderen Kadidiatou Diani en Marie-Antoinette Katoto geldt hetzelfde.

Diacre werd in 2017 aangesteld en had een contract tot en met de Spelen van volgend jaar in Parijs. Woensdag zei ze nog dat ze het slachtoffer was van een lastercampagne en niet zou opstappen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 maart 2023 @ 11:14:03 #46
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_208311080
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:18 schreef golfer het volgende:
Club Brugge heeft coach Carl Hoefkens ontslagen. De Belg,die Alfred Schreuder in de zomer opvolgde, leidde Club voor het eerst naar de achtste finales van de Champions League, maar in de Eerste Klasse is de kampioen slechts vierde, op tien punten van koploper Genk. STVV was vorige week te sterk in de beker (1-4).
Opvolger Parker is ook alweer weg.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 maart 2023 @ 13:49:19 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_208385419
12de trainer in België dit seizoen. Zulte Waregem.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 17 maart 2023 @ 11:04:38 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208419934
Crystal Palace heeft trainer Patrick Vieira aan de kant gezet. De Fransman moet wijken vanwege de teleurstellende
resultaten. Palace heeft de laatste elf competitiewedstrijden niet gewonnen, staat twaalfde en werd uitgeschakeld in
de FA Cup. Vieira was 2,5 jaar in dienst van de club uit Londen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 maart 2023 @ 14:34:32 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_208422982
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 11:04 schreef golfer het volgende:
Crystal Palace heeft trainer Patrick Vieira aan de kant gezet. De Fransman moet wijken vanwege de teleurstellende
resultaten. Palace heeft de laatste elf competitiewedstrijden niet gewonnen, staat twaalfde en werd uitgeschakeld in
de FA Cup. Vieira was 2,5 jaar in dienst van de club uit Londen.
Jammer. Sympathieke vent.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 maart 2023 @ 14:19:37 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208465815
Elche heeft al voor de derde keer dit seizoen zijn trainer ontslagen. Pablo Manchín werd na de nederlaag van zondag tegen Real Sociedad (2-0) bedankt voor bewezen diensten bij de hekkensluiter in La Liga.

Francisco Rodríguez werd dit seizoen al na zeven speeldagen weggestuurd en zijn vervanger Jorge Almirón hield het amper een maand vol. Machín leidde Elche sinds november, maar ook hij kreeg de ploeg uit Alicante niet op de rails.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')