Dat is aardig wat!quote:
Volgens mij hebben ze geen frituurpanquote:
Blaadjes van een peperplantquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:44 schreef Ebinas het volgende:
groente/kruiden oid
Janet maakt er wat van
[ afbeelding ]
Ovenpatatjes zeiden zequote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen frituurpan
Ze gaat soms ver met wat ze allemaal (her)gebruikt, maar toch....crea is ze welquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Blaadjes van een peperplant
Deze deden ze ook al eerderquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze gaat soms ver met wat ze allemaal (her)gebruikt, maar toch....crea is ze wel
Ah ok.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze deden ze ook al eerder
Volgens mij zijn zij de enige die het wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ok.
Wist niet eens dat dat kon met peperplant
Smaakt ook primaquote:
Ik vind het leuk dat ze niks wil verspillenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:44 schreef Ebinas het volgende:
groente/kruiden oid
Janet maakt er wat van
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:49 schreef Ebinas het volgende:
Zo te zien heeft Jeff wel vaker badminton gespeeld
Ah duidelijk dus.quote:
Ja, zij is sowieso een lekker positief mens om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ze niks wil verspillen
En gelukkig maar, zou best wel bijzonder zijn als mogen gaan vragen voor geheime opdrachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK tgen Marciano: Ik wou een geheime missie zodat ik iets leuks kon verdienen voor je verjaardag. Maar dat gaat niet door.
Mag dus niet van de Febo.
Je zult het als reuzel in een emmer voor je hebben staanquote:
Brrrquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:58 schreef Korak het volgende:
[..]
Je zult het als reuzel in een emmer voor je hebben staan
wel lekker om te friturenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:58 schreef Korak het volgende:
[..]
Je zult het als reuzel in een emmer voor je hebben staan
Oh okquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Madeleine klaagde over verkoudheid. Ze begint Corona ook. Althans, bij mij wel!
Huphup Berend in een panquote:
Ze denkt dat ze zo wat voorstelt denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom blijft Maddie gewoon niet 24/7 in haar kantoor. Die vijf minuten dat ze eruit is maakt niet uit, dunkt mij
Berendlul pindaquote:
Tja... Iemand die naar kartonnetjes staart of twee pratende mensen...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze zo wat voorstelt denk ik.
Blijkbaar heeft ze dat nodig.
Snelle streamwissel, jammer joh
Kartonnentjes staart?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... Iemand die naar kartonnetjes staart of twee pratende mensen...
Staren, kijken naarquote:
Ik bedoel juist kartonnetjesquote:
Ze heeft toch allerlei notities op karton staan, het liefst liep ze de hele dag met een dikke map rond notities te maken. Een slordige hoop op d'r bureau.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik bedoel juist kartonnetjes![]()
wat bedoel je daarmee?![]()
Ben serieus, 't is nu net of ik je zit te dollen, maar echt niet
Oh verrek, nog niet eens opgelet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft toch allerlei notities op karton staan, het liefst liep ze de hele dag met een dikke map rond notities te maken. Een slordige hoop op d'r bureau.
Geeft niet hoor, ik begreep je verkeerd
quote:
Ik weet het niet, volgens mij wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:15 schreef Charmian het volgende:
Redt madeleine het nog tot manager vandaag of is er al paniek?
Chaotische CENTRAAL, maar voor de rest valt er nog weinig te managen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:15 schreef Charmian het volgende:
Redt madeleine het nog tot manager vandaag of is er al paniek?
oke ik ga even terugzoeken in de cos, hoe laat was dat ongeveer?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Chaotische CENTRAAL, maar voor de rest valt er nog weinig te managen.
11.00 uur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke ik ga even terugzoeken in de cos, hoe laat was dat ongeveer?
En KimD vraagt .. 'zoiets of meer?'quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
dat gaat toch nooit gaar worden. zo'n grote berg patat op 1 plaat
Gaar is overschatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
Gadverdammequote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
Dat zat ik mij ook af te vragen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
Nee Kim is irritantquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD en Rupert in musical stand .. voor even is het best grappig.
Het is bijna half zesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
van 12 tot 1 en van half 6 tot half 7 komt er niemand meer in de keuken
Ik zit er nog steeds niet lekker inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan d'r steeds iets beter hebben.
En Kenzy is nog in de keukenquote:
Iedereen zit te paffenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog nooit eerder gelezen.
Is ook gewoon bullshit, maar ja Martin ... dus die moet slechtgepraat worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog nooit eerder gelezen.
en hij gebruikte een leeg melkpak als waterfles.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had zijn eigen havermout gekocht
Wat een aansteller wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Toch is die Esther wel ok. Moet wel om haar lachen, gisteren in de TV uitzending met die bril-gate ook.
Kindermenu maar dan zonder de appelmoesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:57 schreef Charmian het volgende:
op het menu straks: koude patat en slappe voorgegaarde hamburgers
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij gebruikte een leeg melkpak als waterfles.
ik geloof een blaadje sla voor groentenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kindermenu maar dan zonder appelmoes
Patat moet in vet. Oven en air gedoe is kutquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kindermenu maar dan zonder de appelmoes
Een portie koude patat andere portie is nog wel armquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:57 schreef Charmian het volgende:
op het menu straks: koude patat en slappe voorgegaarde hamburgers
Toch nog gezond danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik geloof een blaadje sla voor groenten
En helemaal als het als een berg op elkaar ligt. De enige manier om ovenfriet nog een beetje knapperig te krijgen is, verspreid op de bakplaat, regelmatig keren en heel hoge temperatuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Patat moet in vet. Oven en air gedoe is kut
Dat is nog wat te behappenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:01 schreef Verida het volgende:
[..]
En helemaal als het als een berg op elkaar ligt. De enige manier om ovenfriet nog een beetje knapperig te krijgen is, verspreid op de bakplaat, regelmatig keren en heel hoge temperatuur.
Cheap ass diepvriesburgers, heerlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:04 schreef mangalie het volgende:
Ik dacht dat ze luxe eten kregen vandaag? Vanmiddag pasta met geprakte hamburgers en nu ovenfriet met broodje hamburger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |