Huh?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
@:D. pas je hem aan als je wat anders wil
het duurde zo langquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Ow, ik sloot
Nee hoor, geen probleem, als ik het vergeet is mijn beurt vergeven
Met zo'n beetje alles wat 'ie doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje
hij verwacht ook echt dat iedereen razend enthousiast is
Zet er dan in ieder geval een -n tussenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Ow, ik sloot
Nee hoor, geen probleem, als ik het vergeet is mijn beurt vergeven
netjes 2 minquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
Dit. En ook echt helemaal geen contact he, heftig manquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac en Jeff praten met elkaar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je besluit je kinderen een jaar alleen te laten.. (behalve als ze volwassen zijn)
Normaal doe ik dat alleen op verzoek van TS, maar ik had al groen licht gehad iddquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zet er dan in ieder geval een -n tussen
zijn jongste wordt 4quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac en Jeff praten met elkaar.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je besluit je kinderen een jaar alleen te laten.. (behalve als ze volwassen zijn)
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zet er dan in ieder geval een -n tussen
Ja hoe leg je dat uit aan je kinderen? Je kunt mij niet wijsmaken dat die mensen allemaal echt denken dat ze een miljoen gaan winnen. Het is ook gewoon een uitdaging/ afleiding/ interessant om mee te maken. Helemaal prima, maar als je kinderen hebt? Bizar..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit. En ook echt helemaal geen contact he, heftig man
Dat zag ik, dus daar wilde ik meteen even gebruik van makenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat alleen op verzoek van TS, maar ik had al groen licht gehad idd
Klopt, maar hij doet dat al hun hele leven. Continu weggaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac en Jeff praten met elkaar.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je besluit je kinderen een jaar alleen te laten.. (behalve als ze volwassen zijn)
Je hebt serieus net zoveel kans, als je een lot koopt bij de lotterij.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat uit aan je kinderen? Je kunt mij niet wijsmaken dat die mensen allemaal echt denken dat ze een miljoen gaan winnen. Het is ook gewoon een uitdaging/ afleiding/ interessant om mee te maken. Helemaal prima, maar als je kinderen hebt? Bizar..
quote:
Je zegt het zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
echt? Wat zeg je dan tegen je kind? Ja.. papa vond een spelletje belangrijker dan jou een veilige basis geven?quote:
Vind het nog wel verschil als je kunt facetimen en weet hoe het met ze gaatquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar hij doet dat al hun hele leven. Continu weggaan
Ik vind het echt sneu voor die kinderen, er zitten er wel meer met (jonge) kinderen
Van mij?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik, dus daar wilde ik meteen even gebruik van maken
Precies, en je kan zomaar 364 dagen voor jan loel in een huis zitten en er op de valreep met 0,0 vandoor gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Je hebt serieus net zoveel kans, als je een lot koopt bij de lotterij.
Waarom gaat hij dan steeds? E wie nog meer?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar hij doet dat al hun hele leven. Continu weggaan
Ik vind het echt sneu voor die kinderen, er zitten er wel meer met (jonge) kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |