Hij stond een beetje vast, ik moest hem een duwtje gevenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Probeerde een nieuw topic te openen, maar lukte niet.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:12 schreef claire3500 het volgende:
Nieuwe voedingsgroep: Wanda, Marciano, Isaac en Rupert.
Ik snap ook niet waarom de Febo dit goed keurt. Het is toch 1 manager en niet 2 schaduwmanagers. Janet wilde dat ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Roddelclubje zit al weer bij elkaar. ik hoop dat Madeleine van de Febo te horen krijgt dat ze het alleen moet doen en geen stiekeme hulpjes
Ja sorry wilde al post maken maar durf het niet want heb geen zin in dat mensen straks over mijn heen vallen. Wil even geen negativiteit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Kom @:claire3500 volgende keer kun je het! Gewoon een nieuwe openen.
trhanks lieverdquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Kom @:claire3500 volgende keer kun je het! Gewoon een nieuwe openen.
Mijn fout!!quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:23 schreef claire3500 het volgende:
Bizar gesprek met meangirls en de opperhoofden( Wanda, Mexx, Kim en Marciano, Zoe). Wanda geeft aan dat hun lief zijn en bij lange na niet vals zijn.
ja tussen 16/17:00-19:00quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Komen er zo boodschappen?
Denk het wel. Kim D heeft het erover dat het straks chaos wordt in de keuken.
Dat iederen wat gaat pakken
Ik kan ook niet openen.Als ik de laatste ben en ik heb al het laatste bericht geplaatst, dan wijzig ik het en zet erbij: Ik kan niet openen (en wijziging doorvoeren). Klaar. Geeft niks hoor als je niet kan openen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja sorry wilde al post maken maar durf het niet want heb geen zin in dat mensen straks over mijn heen vallen. Wil even geen negativiteit.
Manipulatief idiootje.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:28 schreef claire3500 het volgende:
Marciano tegen Zoe: als je maar trouw blijft aan deze drie( Wanda, Mexx en Kim zijn vriendin) dan zit je goed. Dit kan op zoveel manieren worden opgevangen maar ik krijg er een naar gevoel bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |