abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207031128
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke sterke aanwijzingen?
Dat 90% van wappies een IQ lager dan 80 heeft.
pi_207031130
Hep ik gelezen op Facebook dus het is waar.
  zaterdag 10 december 2022 @ 19:25:51 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207031184
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:20 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dat 90% van wappies een IQ lager dan 80 heeft.
Nu corona voorbij is kunnen we ons zorgen gaan maken over de echte epidemie: domheid. Lijkt nog een stuk besmettelijker te zijn ook.
Huilen dan.
pi_207031217
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nu corona voorbij is kunnen we ons zorgen gaan maken over de echte epidemie: domheid. Lijkt nog een stuk besmettelijker te zijn ook.
De MSM bericht er niet over omdat ze bang zijn voor tribunalen
  zaterdag 10 december 2022 @ 19:50:15 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207031517
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:29 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
De MSM bericht er niet over omdat ze bang zijn voor tribunalen
Ik weet het niet hoor maar zou het kunnen die ziekte vooral ongevaccineerden treft? Ik zeg niet dat het zo is maar ik stel gewoon vragen.
Huilen dan.
pi_207065260
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:08 schreef Elan het volgende:
En wat precies is buitenproportioneel?
Natuurlijk heeft de overheid bloed aan de handen. Maar je moet ook zo realistisch zijn om te kijken hoeveel mensen er waren komen te overlijden zonder vaccinaties.
Je moet kijken naar healthy life years.
pi_207076704
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij is de overheid compleet fout geweest met die vaccins. Het overweldigende bewijs ligt er nog niet, maar de sterke aanwijzingen kunnen niet meer onbekend worden.

Wappies krijgen gelijk.
pi_207268991
Kinderen en mensen onder 36 vaccineren was onnodig.

Wanneer mensen die hiervoor gestudeerd hebben dit naar buiten probeerden te brengen werden ze structureel gecensureerd. Zegt dit niet genoeg?

Zie bijv. Punt 20 van onderstaande twitterdraad. Hier zijn duizenden voorbeelden van.

quote:
Exhibit A: Dr. Martin Kulldorff, an epidemiologist at Harvard Medical School, tweeted views at odds with US public health authorities and the American left, the political affiliation of nearly the entire staff at Twitter.
https://twitter.com/elonmusk/status/1607416119496945665
  vrijdag 13 januari 2023 @ 10:29:12 #109
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_207537697
Wat niet nodig was, was de dwang, die ons Hugo, 'drang' vernoemde. Maar het aanbieden van het vaccin aan kinderen en volwassenen onder de 36, was, zeker onder de omstandigheden, een volstrek valide beslissing. De overheid zou pas bloed aan de handen hebben, al zij nóg langer had gewacht met vaccineren. Want snel was NL bepaald niet.

Wat mij betreft had het wel bij voorlichting de werking én risico's moeten blijven en dus zonder halve waarheden mbt de positieve effecten, sociale manipulatie via overheidscampagnes en zonder uitsluiting middels QR.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_207672031
Wat is de "overheid"? De overheid bestaat misschien wel uit 20 verschillende groepen, die elkaar helemaal niet leuk vinden. Als het aankomt op moord, dan denk ik dat dat wel meevalt. Maar er zijn machtige groepen die bloed aan hun handen hebben. Er zijn groepen die ervan op de hoogte zijn, en alleen machteloos kunnen toekijken. Er zijn groepen die een kwetsbaar persoon gebruiken, om de ander mee in de val te lokken. Om zo meer grip op de groep te krijgen.

De bovenwereld is meer dan alleen het koningshuis, de politie, het leger, brandweer, de tweede kamer, het ziekenhuis... Doe de ander niet aan wat jij niet wilt dat de ander jou aandoet, is eerder wet dan regel. Dood of verwond je iemand, omdat je machtig bent en je ermee wegkomt; het komt vroeg of laat weer bij je terug. Zoiets doe je nooit ongezien.
......
pi_207673445
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 15:52 schreef crypt0read het volgende:
Wat is de "overheid"? De overheid bestaat misschien wel uit 20 verschillende groepen, die elkaar helemaal niet leuk vinden. Als het aankomt op moord, dan denk ik dat dat wel meevalt. Maar er zijn machtige groepen die bloed aan hun handen hebben. Er zijn groepen die ervan op de hoogte zijn, en alleen machteloos kunnen toekijken. Er zijn groepen die een kwetsbaar persoon gebruiken, om de ander mee in de val te lokken. Om zo meer grip op de groep te krijgen.

De bovenwereld is meer dan alleen het koningshuis, de politie, het leger, brandweer, de tweede kamer, het ziekenhuis... Doe de ander niet aan wat jij niet wilt dat de ander jou aandoet, is eerder wet dan regel. Dood of verwond je iemand, omdat je machtig bent en je ermee wegkomt; het komt vroeg of laat weer bij je terug. Zoiets doe je nooit ongezien.
Er zijn veel leiders van landen omgebracht omdat ze niet het globalistische beleid hebben uitgevoerd.
Er is zeker sprake van chantage. Maar ik zou mijn eigen leven opofferen om dat van mijn volk te redden.
Tenzij ze natuurlijk ook chanteren door het volk iets aan te doen. Dan nog, ik zou tot op zekere hoogte het volk opofferen om de universele normen en waarden te verdedigen. Je kan het goede nooit met slechtheid bereiken.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_207684464
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 16:50 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Er zijn veel leiders van landen omgebracht omdat ze niet het globalistische beleid hebben uitgevoerd.
Er is zeker sprake van chantage. Maar ik zou mijn eigen leven opofferen om dat van mijn volk te redden.
Tenzij ze natuurlijk ook chanteren door het volk iets aan te doen. Dan nog, ik zou tot op zekere hoogte het volk opofferen om de universele normen en waarden te verdedigen. Je kan het goede nooit met slechtheid bereiken.
Zoals?
pi_207684502
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij is de overheid compleet fout geweest met die vaccins. Het overweldigende bewijs ligt er nog niet, maar de sterke aanwijzingen kunnen niet meer onbekend worden.

Wappies krijgen gelijk.
Er nieuwsgierig naar dit overweldigende bewijs. Je bent het helaas per ongeluk vergeten toe te voegen aan je post. Aangezien je de vorige persoon die je vroeg om een bron voor een van je cliams negeerde verwacht ik nu ook weer geen reactie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Intint op 23-01-2023 15:18:04 ]
pi_207685349
Waar gaan wappies gelijk in krijgen?

Dat het vaccin ook side effects heeft en dat het fair zou zijn dat men zelf moet weten of ze willen vaccineren? Maybe, hoewel ik het daar 100% mee eens ben verwacht ik niet zoveel van mijn medemens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207685963
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 16:18 schreef ludovico het volgende:
Waar gaan wappies gelijk in krijgen?

Dat het vaccin ook side effects heeft en dat het fair zou zijn dat men zelf moet weten of ze willen vaccineren? Maybe, hoewel ik het daar 100% mee eens ben verwacht ik niet zoveel van mijn medemens.
Niet-wappies weten ook dat er bijwerkingen zijn. Het eerste medicijn zonder mogelijke bijwerkingen moet nog worden uitgevonden. Het verschil tussen de mening van de wappies en de realiteit is dat de kans op gevaarlijke bijwerkingen zeer zeer zeer zeer klein is.
pi_207691328
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 17:28 schreef Intint het volgende:

[..]
Niet-wappies weten ook dat er bijwerkingen zijn. Het eerste medicijn zonder mogelijke bijwerkingen moet nog worden uitgevonden. Het verschil tussen de mening van de wappies en de realiteit is dat de kans op gevaarlijke bijwerkingen zeer zeer zeer zeer klein is.
Vertel dat die overleden jonge vrouwen van die zeldzame bijwerking..

quote:
In Duitsland is de ernstige complicatie tot dusver 31 keer geconstateerd op een totaal van 2,7 miljoen vaccinaties. Negen mensen overleden.
https://www.parool.nl/ned(...)de-60-jaar~baaab158/

Als je wat gezond bent als jong persoon zijn dit helemaal niet zulke gunstige risico's.
En ja in een extreem geval kan een gezond persoon ook aan Covid of Influenza overlijden.
Alleen zoek je dat risico niet bewust op (verschil) word je er niet toe gedwongen door je medemens (maar de natuur). Zit wel een verschilletje in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 22:57:15 #117
236264 crew  capricia
pi_207691347
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vertel dat die overleden jonge vrouwen van die zeldzame bijwerking..
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)de-60-jaar~baaab158/

Als je wat gezond bent als jong persoon zijn dit helemaal niet zulke gunstige risico's.
En ja in een extreem geval kan een gezond persoon ook aan Covid of Influenza overlijden.
Uit jouw bron:
quote:
Een verband met het vaccin staat overigens nog niet vast.
quote:
De tot dan toe 25 meldingen van ernstige complicaties op bijna 20 miljoen prikken in de Europese Unie en het Verenigd Koninkrijk duiden erop dat het risico van de trombosebijwerking, als die al het gevolg is van het vaccin, procentueel heel klein is.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_207691391
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Wat denk je dat mijn mening is over dit soort tekst? Dat ik daarvan onder de indruk ben?
pi_207691406
quote:
In Duitsland is de ernstige complicatie tot dusver 31 keer geconstateerd op een totaal van 2,7 miljoen vaccinaties. Negen mensen overleden. In het Verenigd Koninkrijk werd de complicatie ook 30 keer gemeld, maar daar zijn liefst 18,1 miljoen mensen al gevaccineerd met AstraZeneca.
1/500k en 1/100k is inderdaad procentueel niet erg veel, maar ik ga geen Russische roulette spelen als de baten 0 zijn en de kans op dood is 1/100-500k.
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 23:05:28 #120
236264 crew  capricia
pi_207691416
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat denk je dat mijn mening is over dit soort tekst? Dat ik daarvan onder de indruk ben?
Geen idee. Het is jouw bron. :D
- Goethe, “Faust”
pi_207691420
quote:
Het EMA schat dat deze bijwerking voorkomt bij ongeveer 1 op de 100.000 gevaccineerden. Stel dat de volledige stad Delft de AstraZeneca-prik zou krijgen, dan zou dus één inwoner zo ziek worden.

'Groot' is wel betrekkelijk, benadrukt Kullberg. "Een kans van één op de paar honderdduizend is natuurlijk heel klein. Maar jonge vrouwen hebben ook een heel kleine kans om te overlijden aan corona, ook in de orde van één op een half miljoen of één op de miljoen. En dan is die balans ineens heel anders. Dan is het niet wenselijk om dit vaccin aan die mensen te geven."
https://www.nu.nl/coronav(...)co-haast-gelijk.html

En het is hartstikke lastig om het aantal overleden vrouwen te vinden aan Astrazenica prikken maar dat was in dit land volgens mij ergens in de orde 7-10.
pi_207691432
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Geen idee. Het is jouw bron. :D
N = mega laag,
Onderzoek niet uitgevoerd
Geschikte dataset niet aanwezig.

Waar heb je het over joh, verband met vaccin niet aangetoond, dat - zeker op moment van die berichtgeving - compleet onmogelijk geweest, de waarde van die woorden zijn dan ook niet zo hoog.

Maar ik vind het ernstig zat hoor, meerdere jonge vrouwen dood vanwege een opgedrongen prik.
En ja het aantal mensen waarvan het leven wat is verlengt door de prik ligt uiteraard fors hoger.

Punt is voornamelijk "one size fits all" is bullshit.
- Terecht dat AstraZeneca vaccin gestopt werd voor de groep onder de +-60.

Maarja deze woorden heb ik al veel gesproken hier.
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 23:10:56 #123
236264 crew  capricia
pi_207691446
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
N = mega laag,
Onderzoek niet uitgevoerd
Geschikte dataset niet aanwezig.

Waar heb je het over joh, verband met vaccin niet aangetoond, dat - zeker op moment van die berichtgeving - compleet onmogelijk geweest, de waarde van die woorden zijn dan ook niet zo hoog.

Maar ik vind het ernstig zat hoor, meerdere jonge vrouwen dood vanwege een opgedrongen prik.
En ja het aantal mensen waarvan het leven wat is verlengt door de prik ligt uiteraard fors hoger.

Punt is voornamelijk "one size fits all" is bullshit.
- Terecht dat AstraZeneca vaccin gestopt werd voor de groep onder de +-60.
Dus je post een artikel waarin staat:
quote:
- Goethe, “Faust”
pi_207691451
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Dus je post een artikel waarin staat:
[..]

Ja, wat verwacht je dan van nu.nl
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 23:12:15 #125
236264 crew  capricia
pi_207691456
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja, wat verwacht je dan van nu.nl
Die lieten jou dat artikel posten?
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties