Wat mij nog het meeste stoort is de reactie van het RIVM over het niet vrijgeven van de informatie i.v.m. privacy.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:03 schreef Viesdik het volgende:
Vanuit hypothetisch oogpunt: "Wat als de overheid bloed aan de handen heeft?"
Ik heb de intro van blackbox gekeken waarbij in regelmaat gerenommeerde wetenschappers worden uitgenodigd.
De uitzending van afgelopen maandag is van YouTube verwijderd omdat er een correlatie werd gelegd tussen de corona vaccinaties en de (nog) onverklaarbare oversterfte.
Iets waar onlangs ook de heer Pieter Omzigt vragen over heeft gesteld in de Tweedekamer.
https://www.blckbx.tv/livestreams/blckbx-today-2022-10-03
Wat als nu echt blijkt dat er een buiten proportionele toename aan coronavaccinatie slachtoffers zijn, wat zou dit betekenen voor de samenloop van omstandigheden, de democratie, de vrijheid en rechtsstaat?
Er is per 1 januari 2022 (of 2021) een wet doorgevoerd waarmee nabestaanden niet meer om de doodsoorzaak mogen vragen van hun geliefden (ouders bijvoorbeeld). Dit is enkel nog mogelijk als de persoon die is overleden daar expliciet aan de huisarts toestemming voor heeft gegeven.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat mij nog het meeste stoort is de reactie van het RIVM over het niet vrijgeven van de informatie i.v.m. privacy.
Dat voedt de “Great Reset” theorie en het feit dat de vaccins toch eigenlijk bedoeld waren om 90 procent van de mensheid uit te roeien, om zo de overbevolking op te lossen.
Dit moet zo snel mogelijk uitgezocht worden, anonimiseren data zodat het wel vrijgegeven kan worden, want anders blijft dit boven de 'markt' hangen.
Dat staat dus niet in de link die je erbij zet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Er is per 1 januari 2022 (of 2021) een wet doorgevoerd waarmee nabestaanden niet meer om de doodsoorzaak mogen vragen van hun geliefden (ouders bijvoorbeeld). Dit is enkel nog mogelijk als de persoon die is overleden daar expliciet aan de huisarts toestemming voor heeft gegeven.
En mensen denken dat zo'n wet zomaar tot stand komt. Want zelfs al weet de huisarts de doodsoorzaak (bijvoorbeeld aan de gevolgen van het vaccin), mag ook de huisarts niks zeggen. Doet hij dat wel, mag hij zijn vergunning inleveren en zijn functie niet meer uitoefenen.
Bron: https://www.knmg.nl/advie(...)erapport-inzien-.htm
wat staat niet in de link?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat staat dus niet in de link die je erbij zet.
Dat de huisarts niets mag zeggen over de doodsoorzaak.quote:
Je kan toch lezen wat er staat?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat de huisarts niets mag zeggen over de doodsoorzaak.
Hij mag een autopsierapport niet zomaar doorgeven, maar hij mag wel bespreken wat erin stond tenzij de overledene aangegeven heeft dat dat absoluut niet mag of de huisarts in alle redelijkheid kan weten dat de overledene dat niet had gewild.
Kan, hoeft niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je kan toch lezen wat er staat?
U mag nabestaanden in principe geen inzage in of een afschrift van het obductierapport van een overleden patiënt verstrekken. Wel mag u de uitkomsten van de obductie op hoofdlijnen met de nabestaanden bespreken
Huisarts: Uw moeder heeft een hartaanval gehad
Nabestaande: Wat is de oorzaak van de hartaanval?
Huisarts: Helaas mag ik dat niet zeggen, dat valt buiten de hoofdlijnen van het obductierapport.
lees dit document maar eens door:quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet.
Ze mogen het rapport niet zelf lezen, maar een huisarts kan zelf bepalen in hoeverre het besproken kan worden. Hij in dus wel degelijk antwoord geven op de vraag j zake de oorzaak als hij het weet en denkt dat de overledene dat goed zou vinden.
Maar veel belangrijker: er wordt heel vaak helemaa geen inductie verricht.
Dat is 39 pagina’s, daar heb ik geen tijd voor. De link in je eerdere post is een samenvatting g hiervan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
lees dit document maar eens door:
https://www.knmg.nl/downl(...)r-nabestaanden-2.htm
De personen die dat soort complot onzin geloven, gaat een goed uitgevoerd onderzoek ook niet geloven. Dan komen ze met onzin zoals Big Pharmacy, follow the money, overheid kan je niet vertrouwen, WEF.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:51 schreef Bocaj het volgende:
Dat voedt de “Great Reset” theorie en het feit dat de vaccins toch eigenlijk bedoeld waren om 90 procent van de mensheid uit te roeien, om zo de overbevolking op te lossen.
Meer onderzoek is altijd nuttig, maar tot op heden is er geen vermoeden dat de oversterfte door Covid-19 vaccins komen.quote:Dit moet zo snel mogelijk uitgezocht worden, anonimiseren data zodat het wel vrijgegeven kan worden, want anders blijft dit boven de 'markt' hangen.
Die kans is maar heel klein.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Er is per 1 januari 2022 (of 2021) een wet doorgevoerd waarmee nabestaanden niet meer om de doodsoorzaak mogen vragen van hun geliefden (ouders bijvoorbeeld). Dit is enkel nog mogelijk als de persoon die is overleden daar expliciet aan de huisarts toestemming voor heeft gegeven.
En mensen denken dat zo'n wet zomaar tot stand komt. Want zelfs al weet de huisarts de doodsoorzaak (bijvoorbeeld aan de gevolgen van het vaccin), mag ook de huisarts niks zeggen. Doet hij dat wel, mag hij zijn vergunning inleveren en zijn functie niet meer uitoefenen.
Zolang we niets weten kun je nix uitsluiten...quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:06 schreef Rolfieo het volgende:
tot op heden is er geen vermoeden dat de oversterfte door Covid-19 vaccins komen.
Ben ik met je eens. Alleen haalt TS blckbx aan als bron, een site die onbetrouwbaar is. Mag dat gewoon hier in COR of horen zulke bronnen alleen in BNW thuis?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:38 schreef miss_sly het volgende:
We gaan niet telkens roepen als er iets voorbijkomt dat je niet aanstaat dat het voor BNW is.
Het stoort mij wel dag iedereen die überhaupt de vraag durft te stellen of het wellicht iets te maken kan hebben met de vaccins direct de mond gesnoerd wordt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van de oversterfte is helemaal niet bekend waar het door veroorzaakt wordt. Dus kun je daarover gewoon een gesprek voeren.
Als dat een feit is, dan kun je daar vast een heleboel betrouwbare, wetenschappelijke linkjes voor geven die dat feit ondersteunen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Het stoort mij wel dag iedereen die überhaupt de vraag durft te stellen of het wellicht iets te maken kan hebben met de vaccins direct de mond gesnoerd wordt.
Feit is dat er overal een flinke toename is met (jonge) mensen met hartklachten.
Komt dat door corona? Komt dat door de vaccins? Komt dat door wat anders? Geen idee, maar de vraag of het door het vaccin zou kunnen komen moet gewoon gesteld en beantwoord worden. En dat doet men niet. Dat stoort mij.
Het wordt onderzoekers/journalisten/Kamerleden ook niet makkelijk gemaakt door het achtergehouden van info door instanties. (Bijvoorbeeld RIVM.)quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als dat een feit is, dan kun je daar vast een heleboel betrouwbare, wetenschappelijke linkjes voor geven die dat feit ondersteunen.
Ik ben het er helemaal mee eens dat er onderzoeken zouden moeten worden gestart naar een heleboel dingen en dat ons kabinet dat bepaald niet gemakkelijk maakt. Maar dat betekent wat mij betreft nog steeds niet dat zaken die geen feiten zijn, maar hear say/complotten/hartstikke onwaar ineens feiten zijn en zonder degelijke onderbouwing kunnen worden geroepen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het wordt onderzoekers/journalisten/Kamerleden ook niet makkelijk gemaakt door het achtergehouden van info door instanties. (Bijvoorbeeld RIVM.)
Of zit ik daarmee nu heel erg ernaast?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij is de overheid compleet fout geweest met die vaccins. Het overweldigende bewijs ligt er nog niet, maar de sterke aanwijzingen kunnen niet meer onbekend worden.
Wappies krijgen gelijk.
Welke sterke aanwijzingen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:45 schreef Ixnay het volgende:
maar de sterke aanwijzingen kunnen niet meer onbekend worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |