abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2022 @ 13:51:57 #76
65846 Bocaj
47th President.
pi_206419349
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:03 schreef Viesdik het volgende:
Vanuit hypothetisch oogpunt: "Wat als de overheid bloed aan de handen heeft?"
Ik heb de intro van blackbox gekeken waarbij in regelmaat gerenommeerde wetenschappers worden uitgenodigd.
De uitzending van afgelopen maandag is van YouTube verwijderd omdat er een correlatie werd gelegd tussen de corona vaccinaties en de (nog) onverklaarbare oversterfte.
Iets waar onlangs ook de heer Pieter Omzigt vragen over heeft gesteld in de Tweedekamer.

https://www.blckbx.tv/livestreams/blckbx-today-2022-10-03

Wat als nu echt blijkt dat er een buiten proportionele toename aan coronavaccinatie slachtoffers zijn, wat zou dit betekenen voor de samenloop van omstandigheden, de democratie, de vrijheid en rechtsstaat?
Wat mij nog het meeste stoort is de reactie van het RIVM over het niet vrijgeven van de informatie i.v.m. privacy.

Dat voedt de “Great Reset” theorie en het feit dat de vaccins toch eigenlijk bedoeld waren om 90 procent van de mensheid uit te roeien, om zo de overbevolking op te lossen.

Dit moet zo snel mogelijk uitgezocht worden, anonimiseren data zodat het wel vrijgegeven kan worden, want anders blijft dit boven de 'markt' hangen.
pi_206422885
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 13:51 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Wat mij nog het meeste stoort is de reactie van het RIVM over het niet vrijgeven van de informatie i.v.m. privacy.

Dat voedt de “Great Reset” theorie en het feit dat de vaccins toch eigenlijk bedoeld waren om 90 procent van de mensheid uit te roeien, om zo de overbevolking op te lossen.

Dit moet zo snel mogelijk uitgezocht worden, anonimiseren data zodat het wel vrijgegeven kan worden, want anders blijft dit boven de 'markt' hangen.
Er is per 1 januari 2022 (of 2021) een wet doorgevoerd waarmee nabestaanden niet meer om de doodsoorzaak mogen vragen van hun geliefden (ouders bijvoorbeeld). Dit is enkel nog mogelijk als de persoon die is overleden daar expliciet aan de huisarts toestemming voor heeft gegeven.
En mensen denken dat zo'n wet zomaar tot stand komt. Want zelfs al weet de huisarts de doodsoorzaak (bijvoorbeeld aan de gevolgen van het vaccin), mag ook de huisarts niks zeggen. Doet hij dat wel, mag hij zijn vergunning inleveren en zijn functie niet meer uitoefenen.

Bron: https://www.knmg.nl/advie(...)erapport-inzien-.htm
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator zondag 23 oktober 2022 @ 21:16:47 #78
5428 crew  miss_sly
pi_206424390
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 19:36 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Er is per 1 januari 2022 (of 2021) een wet doorgevoerd waarmee nabestaanden niet meer om de doodsoorzaak mogen vragen van hun geliefden (ouders bijvoorbeeld). Dit is enkel nog mogelijk als de persoon die is overleden daar expliciet aan de huisarts toestemming voor heeft gegeven.
En mensen denken dat zo'n wet zomaar tot stand komt. Want zelfs al weet de huisarts de doodsoorzaak (bijvoorbeeld aan de gevolgen van het vaccin), mag ook de huisarts niks zeggen. Doet hij dat wel, mag hij zijn vergunning inleveren en zijn functie niet meer uitoefenen.

Bron: https://www.knmg.nl/advie(...)erapport-inzien-.htm
Dat staat dus niet in de link die je erbij zet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206425538
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 21:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat staat dus niet in de link die je erbij zet.
wat staat niet in de link?
  Moderator zondag 23 oktober 2022 @ 22:07:10 #80
5428 crew  miss_sly
pi_206425592
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 22:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]
wat staat niet in de link?
Dat de huisarts niets mag zeggen over de doodsoorzaak.
Hij mag een autopsierapport niet zomaar doorgeven, maar hij mag wel bespreken wat erin stond tenzij de overledene aangegeven heeft dat dat absoluut niet mag of de huisarts in alle redelijkheid kan weten dat de overledene dat niet had gewild.
pi_206426006
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 22:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat de huisarts niets mag zeggen over de doodsoorzaak.
Hij mag een autopsierapport niet zomaar doorgeven, maar hij mag wel bespreken wat erin stond tenzij de overledene aangegeven heeft dat dat absoluut niet mag of de huisarts in alle redelijkheid kan weten dat de overledene dat niet had gewild.
Je kan toch lezen wat er staat?

U mag nabestaanden in principe geen inzage in of een afschrift van het obductierapport van een overleden patiënt verstrekken. Wel mag u de uitkomsten van de obductie op hoofdlijnen met de nabestaanden bespreken

Huisarts: Uw moeder heeft een hartaanval gehad
Nabestaande: Wat is de oorzaak van de hartaanval?
Huisarts: Helaas mag ik dat niet zeggen, dat valt buiten de hoofdlijnen van het obductierapport.
  Moderator zondag 23 oktober 2022 @ 22:37:32 #82
5428 crew  miss_sly
pi_206426558
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 22:21 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Je kan toch lezen wat er staat?

U mag nabestaanden in principe geen inzage in of een afschrift van het obductierapport van een overleden patiënt verstrekken. Wel mag u de uitkomsten van de obductie op hoofdlijnen met de nabestaanden bespreken

Huisarts: Uw moeder heeft een hartaanval gehad
Nabestaande: Wat is de oorzaak van de hartaanval?
Huisarts: Helaas mag ik dat niet zeggen, dat valt buiten de hoofdlijnen van het obductierapport.
Kan, hoeft niet.
Ze mogen het rapport niet zelf lezen, maar een huisarts kan zelf bepalen in hoeverre het besproken kan worden. Hij in dus wel degelijk antwoord geven op de vraag j zake de oorzaak als hij het weet en denkt dat de overledene dat goed zou vinden.

Maar veel belangrijker: er wordt heel vaak helemaa geen inductie verricht.
pi_206426908
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 22:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kan, hoeft niet.
Ze mogen het rapport niet zelf lezen, maar een huisarts kan zelf bepalen in hoeverre het besproken kan worden. Hij in dus wel degelijk antwoord geven op de vraag j zake de oorzaak als hij het weet en denkt dat de overledene dat goed zou vinden.

Maar veel belangrijker: er wordt heel vaak helemaa geen inductie verricht.
lees dit document maar eens door:
https://www.knmg.nl/downl(...)r-nabestaanden-2.htm

Huisartsen hebben beroepsgeheim
  Moderator zondag 23 oktober 2022 @ 22:50:31 #84
5428 crew  miss_sly
pi_206427010
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 22:47 schreef Viesdik het volgende:

[..]
lees dit document maar eens door:
https://www.knmg.nl/downl(...)r-nabestaanden-2.htm
Dat is 39 pagina’s, daar heb ik geen tijd voor. De link in je eerdere post is een samenvatting g hiervan.
Maar bovenal, nogmaals, obductie vindt helemaal niet zo vaak plaats.

Dat huisartsen beroepsgeheim hebben is pas eeuwen het geval dus dat is niets nieuws.
pi_206432241
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 13:51 schreef Bocaj het volgende:
De personen die dat soort complot onzin geloven, gaat een goed uitgevoerd onderzoek ook niet geloven. Dan komen ze met onzin zoals Big Pharmacy, follow the money, overheid kan je niet vertrouwen, WEF.

Er is namelijk al veel onderzoek, wat ze iedere keer negeren, omdat dit niet hun mening past.

Daarnaast, als de Covid-19 vaccins (immers we hebben er veel meer dan alleen de mRNA vaccins) 90% van de mensheid wilt uitroeien _O- , dan is dit tot op heden niet heel erg effectief gebleken Ik had ondertussen volgens die claims al 2 keer overleden moet zijn of nu totaal geen immuunsysteem meer hebben.

quote:
Meer onderzoek is altijd nuttig, maar tot op heden is er geen vermoeden dat de oversterfte door Covid-19 vaccins komen.
pi_206432266
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 19:36 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Die kans is maar heel klein.
  maandag 24 oktober 2022 @ 14:56:23 #87
65846 Bocaj
47th President.
pi_206433555
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 13:06 schreef Rolfieo het volgende:
tot op heden is er geen vermoeden dat de oversterfte door Covid-19 vaccins komen.
Zolang we niets weten kun je nix uitsluiten...
pi_206490639
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:38 schreef miss_sly het volgende:
We gaan niet telkens roepen als er iets voorbijkomt dat je niet aanstaat dat het voor BNW is.
Ben ik met je eens. Alleen haalt TS blckbx aan als bron, een site die onbetrouwbaar is. Mag dat gewoon hier in COR of horen zulke bronnen alleen in BNW thuis?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zondag 30 oktober 2022 @ 00:26:52 #89
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206494459
Ja.
Zowel letterlijk als economisch als maatschappelijk. Vooral in de 2de helft. Met de kennis die was opgebouwd nog steeds achterlijke fouten maken, te laat zijn met vaccineren/boosteren en moedwillig omicron data niet willen inzien...

Zeker. Met rutte en hugo voor op. En ze weten het echt wel gezien wat er allemaal geheim moet blijven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 30 oktober 2022 @ 00:53:28 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206494717
Ben ik blij dat ik toen niet geprikt ben.
Ik vertrouwde het niet een snel gemaakt super medicijn wat ons wel even zou gaan redden.
Dat kan nooit goed getest zijn op lange termijn effecten dacht ik. En pas in de laatste fase ergens tussen eind 2020 en begin 2021 kreeg ik Corona lag ik twee dagen ziek in bed en was ik achteraf helemaal blij dat ik het niet heb genomen.

En ondertussen moest ik volgens sommige mensen maar niet geholpen worden als ik Corona zou krijgen en medische hulp nodig zou hebben moest ik maar wegrotten was het mijn eigenschuld.

Terwijl bij alle andere maatregels lockdown, avond klok, anderhalve meter, geen mensen in huis,mondkapjes etc was ik een van de braafste burgers die alles regels netjes volgde.

Wat ook zo apart was als je tegen corona vaccinatie was werd je toen ook gelijk vergeleken met die gekkies en idioten die elke keer stonden te demonstreren overal door het land die je bij pownews oa voorbij zag komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206810894
Ja de overheid heeft bloed aan de handen en ze zouden voor het internationaal strafhof in Den Haag moeten verschijnen. Voordeel is dat dat op loopafstand van het Binnenhof is ben je meteen klaar. De overheid is schuldig aan de volgende zaken:

- Er is vanaf het begin van de pandemie in 2020 niet genoeg opgeschaald op de Intensive Cares qua verplegeegkundigen en artsen met speciale skills voor de IC. Stel er komt nu een virusje dat net zo erg is als de corona in 2020, dan krijgen we weer hetzelfde geëmmer.

Eenieder heeft recht op toegang tot preventieve gezondheidszorg en op medische verzorging onder de door de nationale wetgevingen en praktijken gestelde voorwaarden. Bij de bepaling en uitvoering van elk beleid en elk optreden van de Unie wordt een hoog niveau van bescherming van de menselijke gezondheid verzekerd.
]

- Er is illegaal een avondklok ingevoerd. Een avondklok is een uiterste maatregel in tijden van bijvoorbeeld oorlog. En dan heb ik het niet over een oorlog aan de andere kant van de wereld, dan heb ik het over bijvoorbeeld Russische tanks aan de Dutise grens.

- Duizenden mensen zijn hun baan verloren, werden depressief vanwege de lockdowns, hebben hun studie niet gehaald. Honderdduizenden schoolkinderen zijn voor de rest van hun leven getraumatiseerd.

- Er is onherstelbare sociale schade aan de samenleving verricht door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. De overwegend pro vaccinatie (en vaak zelfs provaccinatieplicht) stedelijke ' progressieven' , en de overwegend antivaccinatie landelijke boeren, oudgereformeerden en ook stedelijke allochtonen waren vaker nietgevaccineerd. Je ziet deze spanningen in de samenleving verharden en dit kan in een uiterst geval leiden tot een burgeroorlog tussen verschillende bevolkingsgroepen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206810974
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Van de oversterfte is helemaal niet bekend waar het door veroorzaakt wordt. Dus kun je daarover gewoon een gesprek voeren.
Het stoort mij wel dag iedereen die überhaupt de vraag durft te stellen of het wellicht iets te maken kan hebben met de vaccins direct de mond gesnoerd wordt.

Feit is dat er overal een flinke toename is met (jonge) mensen met hartklachten.

Komt dat door corona? Komt dat door de vaccins? Komt dat door wat anders? Geen idee, maar de vraag of het door het vaccin zou kunnen komen moet gewoon gesteld en beantwoord worden. En dat doet men niet. Dat stoort mij.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_206810983
Ja, dus...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_206811249
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2022 01:18 schreef vosss het volgende:

[..]
Het stoort mij wel dag iedereen die überhaupt de vraag durft te stellen of het wellicht iets te maken kan hebben met de vaccins direct de mond gesnoerd wordt.

Feit is dat er overal een flinke toename is met (jonge) mensen met hartklachten.

Komt dat door corona? Komt dat door de vaccins? Komt dat door wat anders? Geen idee, maar de vraag of het door het vaccin zou kunnen komen moet gewoon gesteld en beantwoord worden. En dat doet men niet. Dat stoort mij.
Als dat een feit is, dan kun je daar vast een heleboel betrouwbare, wetenschappelijke linkjes voor geven die dat feit ondersteunen.
  vrijdag 25 november 2022 @ 14:00:09 #95
65846 Bocaj
47th President.
pi_206815087
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 07:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als dat een feit is, dan kun je daar vast een heleboel betrouwbare, wetenschappelijke linkjes voor geven die dat feit ondersteunen.
Het wordt onderzoekers/journalisten/Kamerleden ook niet makkelijk gemaakt door het achtergehouden van info door instanties. (Bijvoorbeeld RIVM.)
Of zit ik daarmee nu heel erg ernaast?
pi_206815132
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 14:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Het wordt onderzoekers/journalisten/Kamerleden ook niet makkelijk gemaakt door het achtergehouden van info door instanties. (Bijvoorbeeld RIVM.)
Of zit ik daarmee nu heel erg ernaast?
Ik ben het er helemaal mee eens dat er onderzoeken zouden moeten worden gestart naar een heleboel dingen en dat ons kabinet dat bepaald niet gemakkelijk maakt. Maar dat betekent wat mij betreft nog steeds niet dat zaken die geen feiten zijn, maar hear say/complotten/hartstikke onwaar ineens feiten zijn en zonder degelijke onderbouwing kunnen worden geroepen.
pi_207029145
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 10 december 2022 @ 18:45:36 #98
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_207030698
Volgens mij is de overheid compleet fout geweest met die vaccins. Het overweldigende bewijs ligt er nog niet, maar de sterke aanwijzingen kunnen niet meer onbekend worden.

Wappies krijgen gelijk.
pi_207031113
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij is de overheid compleet fout geweest met die vaccins. Het overweldigende bewijs ligt er nog niet, maar de sterke aanwijzingen kunnen niet meer onbekend worden.

Wappies krijgen gelijk.
  zaterdag 10 december 2022 @ 19:19:18 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207031114
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:45 schreef Ixnay het volgende:
maar de sterke aanwijzingen kunnen niet meer onbekend worden.
Welke sterke aanwijzingen?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')