abonnement Unibet Coolblue
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 11:47:45 #1
485843 crew  Jippie
pi_206210684
Het is heel interessant om te bespreken hoe Rusland jarenlang het sentiment in het westen heeft gemanipuleerd. Zo kan je heel goed terugredeneren vanaf het Oekraine referendum en de opkomst van Fvd (en de rol die ze nu spelen) dat dit allemaal een vooropgezet plan is.

In 2016 keek men met interesse naar een nieuwe partij (FvD) die onder andere meer inspraak wilde van burgers via referenda. Ze werden voornamelijk bekend (samen met partijen als Geenstijl) vanwege het Oekraine referendum: https://www.rijksoverheid(...)/oekraine-referendum Naar mate de partij groter werd, werden deze ook 'vreemder'. De belangrijkste standpunten wisselden zich snel af. Tijdens de Corona crisis ageerden ze enorm tegen de overheid. Ze ageren zich nog steeds tegen het zogenaamde 'partij kartel'.

Toen de inval van de Russen in Oekraine begin dit jaar begon, schaarde deze partij zich als enige volledig achter Putin.

Nu de plannen van Putin steeds duidelijk zichtbaar worden vallen er heel wat puzzelstukjes op zijn plek. FvD is wat mij betreft een verlengstuk van Putin om de samenhang in de EU te verbreken. Worden ze betaald door Rusland, door China of worden we allemaal voor de gek gehouden door de VS!?

Wat mij betreft kunnen we in dit topic bewijsmateriaal vergaren om deze (voorbarige) conclusie te ondersteunen of te ontkrachten.


(de credits voor deze inleiding gaan naar @The_End )

[ Bericht 36% gewijzigd door Jippie op 15-10-2022 19:42:38 ]
pi_206210880
Credits voor drie regels tekst, en zonder bronvermelding van het gewauwel over de FvD.
Google is your friend, abuse your friends
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 12:47:08 #3
485843 crew  Jippie
pi_206211289
quote:
15s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 12:02 schreef Metalfrost het volgende:
Credits voor drie regels tekst, en zonder bronvermelding van het gewauwel over de FvD.
Dat volgt uiteraard. Heb geduld ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 12:48:34 #4
485843 crew  Jippie
pi_206211329
Baudet = staatsvijand.
Jazeker.
pi_206211622
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:47 schreef Jippie het volgende:
Het is heel interessant om te bespreken hoe Rusland jarenlang het sentiment in het westen heeft gemanipuleerd. Zo kan je heel goed terugredeneren vanaf het Oekraine referendum en de opkomst van Fvd (en de rol die ze nu spelen) dat dit allemaal een vooropgezet plan is.

(de credits voor deze inleiding gaan naar @:The_End )
Het is 1 groot complot?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 oktober 2022 @ 13:24:36 #7
485843 crew  Jippie
pi_206211655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:21 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Het is 1 groot complot?
Persoonlijk denk ik dat er meerdere geheime agenda's op na worden gehouden. 'Wie betaalt, bepaalt'
pi_206212190
In 2016 keek in met interesse naar een nieuwe partij (FvD) die onder andere meer inspraak wilde van burgers via referenda. Ze werden voornamelijk bekend (samen met partijen als Geenstijl) vanwege het Oekraine referendum: https://www.rijksoverheid(...)/oekraine-referendum Naar mate de partij groter werd, werden deze ook 'vreemder'. De belangrijkste standpunten wisselden zich snel af. Tijdens de Corona crisis ageerden ze enorm tegen de overheid. Ze ageren zich nog steeds tegen het zogenaamde 'partij kartel'.

Toen de inval van de Russen in Oekraine begin dit jaar begon, schaarde deze partij zich als enige volledig achter Putin.

Nu de plannen van Putin steeds duidelijk zichtbaar worden vallen er heel wat puzzelstukjes op zijn plek. FvD is wat mij betreft een verlengstuk van Putin om de samenhang in de EU te verbreken. Worden ze betaald door Rusland, door China of worden we allemaal voor de gek gehouden door de VS!?

Wat mij betreft kunnen we in dit topic bewijsmateriaal vergaren om deze (voorbarige) conclusie te ondersteunen of te ontkrachten.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:12:46 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206212260
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:05 schreef The_End het volgende:
In 2016 keek in met interesse naar een nieuwe partij (FvD) die onder andere meer inspraak wilde van burgers via referenda. Ze werden voornamelijk bekend (samen met partijen als Geenstijl) vanwege het Oekraine referendum: https://www.rijksoverheid(...)/oekraine-referendum Naar mate de partij groter werd, werden deze ook 'vreemder'. De belangrijkste standpunten wisselden zich snel af. Tijdens de Corona crisis ageerden ze enorm tegen de overheid. Ze ageren zich nog steeds tegen het zogenaamde 'partij kartel'.

Toen de inval van de Russen in Oekraine begin dit jaar begon, schaarde deze partij zich als enige volledig achter Putin.

Nu de plannen van Putin steeds duidelijk zichtbaar worden vallen er heel wat puzzelstukjes op zijn plek. FvD is wat mij betreft een verlengstuk van Putin om de samenhang in de EU te verbreken. Worden ze betaald door Rusland, door China of worden we allemaal voor de gek gehouden door de VS!?

Wat mij betreft kunnen we in dit topic bewijsmateriaal vergaren om deze (voorbarige) conclusie te ondersteunen of te ontkrachten.
Veel journalisten zijn druk bezig geweest om fvd met Rusland te linken, er was ook een uitgebreide docu over geweest met oud leden aan het woord.
Er kwam helaas niet veel feitelijks naar voren.

FvD doet gewoon het volgende en zegt gewoon nee tegen waar de meerderheid ja tegen zegt en op die manier krijgt men gewoon een achterban.

Dat niet alleen zo veel mogelijk bizzare bnw shizzle in de politiek gooien beetje complot aanhanger smult hier van en de gene die dan stemt heeft de partij dan mee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 03:06:43 #10
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206232521
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:24 schreef Jippie het volgende:

[..]
Persoonlijk denk ik dat er meerdere geheime agenda's op na worden gehouden. 'Wie betaalt, bepaalt'
100% eens met dit, of het nou pharma is, of big companies... ze komen wel overal mee weg. Hier en daar en boete voor de vorm, maar de burger draait uiteindelijk voor alles op. En zo zit het een beetje in elkaar verworven...

Transparantie in alle transacties zeker wat de big tech en pharma aangaat zou best interessant kunnen worden :)

Als iemand dat eens uit zou kunnen vinden allemaal dan denk ik dat we allemaal best wat over te denken hebben.
Lach met een schone bips
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:49:27 #11
451005 Grems
Clown World
pi_206232835
Dom van Poetin dat hij niet gewoon een praatgroepje gestart is - dan kun je onbeperkt leden plaatsen in welke overheid of organisatie ( of zelfs elke overheid/organisatie! ) je maar kunt bedenken alwaar ze het beleid van je praatgroepje uitvoeren zonder dat iemand er een probleem mee heeft.

Overigens is Poetin toevallig lid van zo'n onschuldig praatgroepje en voert hij zijn opdracht subliem uit.
pi_206233366
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo in, er werd ook jarenlang hoog van de toren geroepen (Ollongren) dat Rusland de verkiezingen zou hebben beïnvloed met behulp van trollenfabrieken etcetera. Na onderzoek kwam daar bar weinig naar boven. Nederland is helemaal niet interessant voor Rusland imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door CryptoPunk op 07-10-2022 10:01:58 ]
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_206319832
quote:
Uitgezette Russen deden in Nederland aan contraspionage en spionage hightech-sector

De zeventien Russische inlichtingenofficieren die Nederland eind maart uitzette, hielden zich onder andere bezig met het versleutelen van geheime berichten, contraspionage en het verzamelen van informatie over microchips voor het Russische leger. Dat blijkt uit onderzoek van de NOS en Nieuwsuur in samenwerking met de Belgische krant De Tijd.

Acht van hen werkten voor de Russische buitenlandse inlichtingendienst SVR, negen voor de militaire inlichtingendienst GRU. De mannen deden zich voor als handelsvertegenwoordiger in Amsterdam, militair attaché of diplomaat bij de OPCW, de Organisatie voor het Verbod op Chemische Wapens in Den Haag. Over hun identiteit en hun bezigheden in Nederland was tot nu toe niets bekend.

Decennialang werkten voor de GRU en SVR (een van de opvolgers van de KGB) zo'n twintig Russische spionnen in Nederland als official cover: een spion die zich voordoet als diplomaat. Het was ongeveer de helft van het hogere ambassadepersoneel. Geen enkel ander land deed dat op die schaal.

Dat de Russische inlichtingenofficieren zich vrij in Nederland konden bewegen was al die jaren bekend bij de Nederlandse inlichtingendiensten AIVD en MIVD, die er na een visumaanvraag vaak snel achter kwamen dat het om een spion ging. In de wetenschap dat Moskou op een uitzetting zou reageren door zelf een Nederlandse diplomaat uit te zetten, werd de aanwezigheid van Russische spionnen in Nederland jarenlang door het ministerie van Buitenlandse Zaken gedoogd.

Daar kwam abrupt een einde aan toen Rusland afgelopen februari Oekraïne binnenviel. Na overleg met de AIVD en MIVD en andere Europese landen, besloot het ministerie van Buitenlandse Zaken eind maart het gros van de Russische spionnen uit te zetten. Ook andere Europese landen deden dat. In totaal moesten ruim 200 spionnen vertrekken.

Referentura

Boven aan de Nederlandse lijst stond de 52-jarige Sergey Pyatnitskiy, zeggen inlichtingenbronnen. Zijn uitzetting had bij de diensten prioriteit omdat hij aan het hoofd stond van de encryptiedienst op de Haagse ambassade. Op het ambassadeterrein beschikken de Russische inlichtingendiensten elk over een eigen zogeheten referentura, een kamer van waaruit geheime versleutelde communicatie met Moskou plaatsvindt.

Uitzetting van de encryptie-experts - zes in totaal in Nederland - gold als prioriteit voor alle westerse landen, die NAVO-geheimen en informatie over wapenleveranties aan Oekraïne per se uit Russische handen wilden houden. Ook de Russen zien de encryptie-experts als essentieel. Volgens inlichtingenbronnen mochten de zes alleen onder strenge begeleiding het ambassadeterrein verlaten, om te voorkomen dat ze zouden overlopen.

De overige elf spionnen had allemaal als taak om actief inlichtingen te verzamelen of interessante personen in kaart te brengen. Twee uitgezette spionnen werkten voor Directoraat VRK, de afdeling van de SVR in Moskou die zich richt op contraspionage. Zij waren belast met het werven van bronnen onder Nederlands inlichtingenpersoneel, en bij buitenlandse diensten die in Nederland actief zijn, zoals de Amerikaanse inlichtingendienst CIA. Daarnaast moest het tweetal het overige ambassadepersoneel in de gaten houden, om zeker te weten dat niemand in contact zou treden met Nederlandse inlichtingendiensten.

Zeker twee andere uitgezette inlichtingenofficieren hebben expertise op het gebied van militaire technologie. Inlichtingenbronnen gaan ervan uit dat zij onder andere in Nederland waren om informatie over microchips voor het Russische leger te verzamelen. Nederland staat wereldwijd bekend als een belangrijke speler bij de ontwikkeling van microchips. Twee jaar geleden werd er ook al een Russische inlichtingenofficier uitgezet die hier in de ogen van Nederland te actief mee bezig was.

De Russische inlichtingenofficieren gebruikten verschillende dekmantels. Drie van hen kwamen Nederland binnen als lid van de Russische delegatie bij de Organisatie voor het Verbod op Chemische Wapens in Den Haag. Ze vertoonden zich daar echter zelden of nooit. Vier GRU-officieren werkten als handelsattaché vanuit de kleine Russische handelsvertegenwoordiging aan het Museumplein in Amsterdam. Een van hen was het adjunct-hoofd van de vertegenwoordiging.

Ben de Jong, kenner op het gebied van de Russische inlichtingendiensten en verbonden aan de Universiteit Leiden, denkt dat de uitgezette Russen niet per se op zoek waren naar Nederlandse informatie: "Als een Russische dienst er hier in slaagt om bijvoorbeeld iemand te rekruteren bij Buitenlandse Zaken of Defensie, dan heb je een goede kans dat ze op die manier ook achter geheimen weten komen die door andere landen of organisaties met Nederland worden gedeeld. Op die manier fungeert Nederland als een achterdeur."

Eerder liet Nederland al weten dat het drie spionnen heeft laten zitten. Het blijkt te gaan om de hoofden van de GRU en de SVR op de Haagse ambassade, en om een SVR-officier die onder meer verantwoordelijk is voor de veiligheid van het ambassadepersoneel. Nederland wil de lijnen met de Russische diensten openhouden voor noodgevallen, bijvoorbeeld in het geval van terroristische dreigingen.

In een gezamenlijke reactie gaan de AIVD en de MIVD niet in op de zeventien namen en functies. Wel bevestigen de diensten dat de mannen al veel langer in de gaten werden gehouden. "De opstelling van Rusland en de steun die Nederland uitsprak voor Oekraïne, maakte de aanwezigheid van deze groep in Nederland extra ongewenst."
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206330942
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:12 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo in, er werd ook jarenlang hoog van de toren geroepen (Ollongren) dat Rusland de verkiezingen zou hebben beïnvloed met behulp van trollenfabrieken etcetera. Na onderzoek kwam daar bar weinig naar boven. Nederland is helemaal niet interessant voor Rusland imo.
Het is niet alleen NL. De Russen hebben hier stevig in geinvesteerd en zijn ook heel actief in andere landen. (Zie conservatief rechts in de VS b.v.)
pi_206331447
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:47 schreef Jippie het volgende:
Het is heel interessant om te bespreken hoe Rusland jarenlang het sentiment in het westen heeft gemanipuleerd. Zo kan je heel goed terugredeneren vanaf het Oekraine referendum en de opkomst van Fvd (en de rol die ze nu spelen) dat dit allemaal een vooropgezet plan is.

(de credits voor deze inleiding gaan naar @:The_End )
Tjonge, drie regels zonder enkele informatie. Ga je schamen als eindredacteur van Frontpage! :N
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:16:20 #16
485843 crew  Jippie
pi_206331770
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 17:41 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Tjonge, drie regels zonder enkele informatie. Ga je schamen als eindredacteur van Frontpage! :N
Ehhh is dit de FP?
pi_206331817
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 18:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ehhh is dit de FP?
Nee. Maar wat ik wel opvallend vind is dat BNW-OP's wat complotten betreft vaak onverzorgd zijn. Dan sta je gelijk met 0-2 achter. Hier verderop gaat iets over de Titanic en de Olympic. Dat is gewoon onverzorgd neergekalkt, zonder hoofdletters met brabbeltaal. Dan ga je zoiets niet serieus nemen. Als je een topic opent met complotten zet dan in ieder geval het verhaal neer met wetenschappelijk ondergrond, zodat je gelijk voor staat.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:36:20 #18
485843 crew  Jippie
pi_206331955
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 18:22 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Nee. Maar wat ik wel opvallend vind is dat BNW-OP's wat complotten betreft vaak onverzorgd zijn. Dan sta je gelijk met 0-2 achter. Hier verderop gaat iets over de Titanic en de Olympic. Dat is gewoon onverzorgd neergekalkt, zonder hoofdletters met brabbeltaal. Dan ga je zoiets niet serieus nemen. Als je een topic opent met complotten zet dan in ieder geval het verhaal neer met wetenschappelijk ondergrond, zodat je gelijk voor staat.
Hallo, ik kom hier net kijken :o

Maar je hebt wel een punt, al zullen er niet altijd wetenschappelijke onderzoeken zijn die een 'complot' ondersteunen, het noemen van één tot drie bronnen is wel op zijn plaats en geeft gelijk aanleiding voor een goed gesprek.
pi_206332458
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 17:41 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Tjonge, drie regels zonder enkele informatie. Ga je schamen als eindredacteur van Frontpage! :N
Dat is mijn schuld. Ik heb de op aangevuld, maar niet meer gereageerd op Jippies verzoek om de op aan te passen. Misschien kan je dat nog doen @Jippie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2022 19:25:52 (Edit) ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:36:36 #20
485843 crew  Jippie
pi_206332621
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 19:23 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat is mijn schuld. Ik heb de op aangevuld, maar niet meer gereageerd op Jippies verzoek om de op aan te passen. Misschien kan je dat nog doen @:Jippie?
Zal het toevoegen ^O^
pi_206339851
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 18:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hallo, ik kom hier net kijken :o

Maar je hebt wel een punt, al zullen er niet altijd wetenschappelijke onderzoeken zijn die een 'complot' ondersteunen, het noemen van één tot drie bronnen is wel op zijn plaats en geeft gelijk aanleiding voor een goed gesprek.
We zien de info tegemoet graag tegemoet! Bij complottheorieën moet je oppassen dat mensen niet zomaar iets roepen uit frustratie, zoals tijdens de coronamaatregelen.
Bewijzen of zaken die tot bewijs kunnen leiden zijn wel interessant. Zoals dat Titanic-Olympic-complot waarbij duikers schotten aantroffen rond de boeg van de gezonken Titanic die eigenlijk van de Olympic waren. Kijk, daar kun je iets mee. :)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 16 oktober 2022 @ 14:41:06 #22
485843 crew  Jippie
pi_206339879
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 14:38 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
We zien de info tegemoet graag tegemoet! Bij complottheorieën moet je oppassen dat mensen niet zomaar iets roepen uit frustratie, zoals tijdens de coronamaatregelen.
Bewijzen of zaken die tot bewijs kunnen leiden zijn wel interessant. Zoals dat Titanic-Olympic-complot waarbij duikers schotten aantroffen rond de boeg van de gezonken Titanic die eigenlijk van de Olympic waren. Kijk, daar kun je iets mee. :)
Voel je vrij om linkjes aan te dragen, ik zou er eens een dag voor uit moeten trekken en dat gaat nog wel even duren.
pi_206452487
Het moddergooien naar het FvD gaat wel extreme vormen aannemen.
Echt opvallend hoe ze geen argumenten hebben voor de dingen die het FvD zegt maar gewoon de partij demoniseren.
Dan is het voor mij wel duidelijk dat het FvD gelijk heeft.
pi_206452519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 11:41 schreef Candymannetje het volgende:
Het moddergooien naar het FvD gaat wel extreme vormen aannemen.
Echt opvallend hoe ze geen argumenten hebben voor de dingen die het FvD zegt maar gewoon de partij demoniseren.
Dan is het voor mij wel duidelijk dat het FvD gelijk heeft.
Welk moddergooien precies?
Wat wordt er volgens jou gezegd over FvD dat alleen moddergooien betreft en bedoeld is om te demoniseren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206452578
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 11:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Welk moddergooien precies?
Wat wordt er volgens jou gezegd over FvD dat alleen moddergooien betreft en bedoeld is om te demoniseren?
Ze worden betaald door Rusland.
Ze zijn een gevaar voor de democratie.
Ze zijn een gevaar voor journalisten.
Geen spreektijd meer geven.
De partij willen verbieden.

Als de partij leugens verkondigd kunnen ze dat toch gewoon aantonen?
Nou zullen ze ook wel eens dingen roepen die niet kloppen maar zeker niet meer dan de andere partijen.
Ik denk eerder minder maar dat kan ik niet aantonen.
pi_206452753
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 11:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ze worden betaald door Rusland.
Ze zijn een gevaar voor de democratie.
Ze zijn een gevaar voor journalisten.
Geen spreektijd meer geven.
De partij willen verbieden.

Als de partij leugens verkondigd kunnen ze dat toch gewoon aantonen?
Nou zullen ze ook wel eens dingen roepen die niet kloppen maar zeker niet meer dan de andere partijen.
Ik denk eerder minder maar dat kan ik niet aantonen.
Dat is nu eenmaal de nieuwe cancel en censuur cultuur. Ongevallige meningen zijn gevaarlijk en moeten ten koste van alles bestreden worden, niet met een tegen woord maar met keiharde censuur. Zie bv het FB topic waar men BNW ook wou verwijderen.
pi_206452799
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 11:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ze worden betaald door Rusland.
Ze zijn een gevaar voor de democratie.
Ze zijn een gevaar voor journalisten.
Geen spreektijd meer geven.
De partij willen verbieden.

Als de partij leugens verkondigd kunnen ze dat toch gewoon aantonen?
Nou zullen ze ook wel eens dingen roepen die niet kloppen maar zeker niet meer dan de andere partijen.
Ik denk eerder minder maar dat kan ik niet aantonen.
Het eerste punt dint wat mij betreft onderzocht te worden, maar is (nog) geen feit.
Gevaar voor democratie en journalisten ben ik het wel mee eens, als je kijkt naar wat er door FvD wordt gezegd en gedaan.
Ze hebben in principe spreektijd, net als anderen. Er kunnen wel berispingen komen die (tijdelijk) het spreekrecht inperken. Dat is te voorkomen door zich aan de regels te houden.

Willen verbieden vind ik een lastige. Er is zeker een roep hiervoor vanuit bepaalde hoek, en ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als het gevaar vanuit hun hoek groter wordt en als uit een onderzoek zou blijken dat ze betaald worden door Rusland, is het wat mij betreft wel terecht om ze te verbieden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 oktober 2022 @ 12:18:54 #28
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206452820
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 11:41 schreef Candymannetje het volgende:
Het moddergooien naar het FvD gaat wel extreme vormen aannemen.
Echt opvallend hoe ze geen argumenten hebben voor de dingen die het FvD zegt maar gewoon de partij demoniseren.
Dan is het voor mij wel duidelijk dat het FvD gelijk heeft.
Ben ik met je eens. Ik vind het vooral schrikbarend hoeveel mensen roepen om een verbod en daar niks mis aan vinden, en dan nog durven te roepen dat we in een democratie leven. Wat is er met mensen gebeurd in zo'n korte tijd? Dit zagen we al nog niet zo heel lang geleden dat er mensen waren die vonden dat ongevaccineerden onder dwang dan maar gevaccineerd zouden moeten worden en dan nu dit? Wat is het volgende? Mensen die lid zijn van de FvD of er ooit op hebben gestemd ook gaan verbieden of opsluiten? Mij verbaast niks meer, de NL'se tolerantie waar we ooit eens zo trots op waren is volledig verdwenen. Tolerantie geldt alleen nog maar voor de regenbooggemeenschap.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206452829
twitter

Zo ontzettend veel accounts die op een tweet reageren waar MH17 wordt genoemd vind ik altijd wel opvallend. Veel anonieme accountjes ook.
pi_206452842
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het eerste punt dint wat mij betreft onderzocht te worden, maar is (nog) geen feit.
Gevaar voor democratie en journalisten ben ik het wel mee eens, als je kijkt naar wat er door FvD wordt gezegd en gedaan.
Ze hebben in principe spreektijd, net als anderen. Er kunnen wel berispingen komen die (tijdelijk) het spreekrecht inperken. Dat is te voorkomen door zich aan de regels te houden.

Willen verbieden vind ik een lastige. Er is zeker een roep hiervoor vanuit bepaalde hoek, en ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als het gevaar vanuit hun hoek groter wordt en als uit een onderzoek zou blijken dat ze betaald worden door Rusland, is het wat mij betreft wel terecht om ze te verbieden.
Maar als D66 zegt dat Ongehoord Nederland terroristische misdaden uitlokt hoor je helemaal niemand.
De mensen bij Ongehoord Nederland worden continu bedreigd en D66 stookt de boel lekker op.
Maar als FvD een journalist aanspreekt op haar leugens zijn ze een gevaar voor journalisten?
pi_206452908
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar als D66 zegt dat Ongehoord Nederland terroristische misdaden uitlokt hoor je helemaal niemand.
De mensen bij Ongehoord Nederland worden continu bedreigd en D66 stookt de boel lekker op.
Maar als FvD een journalist aanspreekt op haar leugens zijn ze een gevaar voor journalisten?
Heb je een bron van de mensen bij Ongehoord Nederland die continue bedreigt worden?

Bedreigen van mensen is wat mij betreft altijd een no go, klaar.

Van Meijeren sprak niet zomaar een journalist aan op leugens. Hij voelde zich enorm te kakken gezet (dat was ie ook en terecht) en zij had het inderdaad in dat korte gesprek niet goed gezegd. Dat waren geen 'leugens' maar een poging hem te pakken die niet helemaal klopte.
Hij had niet het recht om haar op deze manier aan te pakken, te filmen en geluidsopnames te maken waar zij niets van af wist, dit online te gooien. En dan hebben we het nog niet over wat hij allemaal in zijn filmpje zegt, hoe hij journalisten rioolratten noemt, zegt dat het stinkt daar want riool, etc. Wat hij heeft gedaan kan echt niet en dat zouden ook FvD-aanhangers moeten kunnen beamen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206453014
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je een bron van de mensen bij Ongehoord Nederland die continue bedreigt worden?

Bedreigen van mensen is wat mij betreft altijd een no go, klaar.

Van Meijeren sprak niet zomaar een journalist aan op leugens. Hij voelde zich enorm te kakken gezet (dat was ie ook en terecht) en zij had het inderdaad in dat korte gesprek niet goed gezegd. Dat waren geen 'leugens' maar een poging hem te pakken die niet helemaal klopte.
Hij had niet het recht om haar op deze manier aan te pakken, te filmen en geluidsopnames te maken waar zij niets van af wist, dit online te gooien. En dan hebben we het nog niet over wat hij allemaal in zijn filmpje zegt, hoe hij journalisten rioolratten noemt, zegt dat het stinkt daar want riool, etc. Wat hij heeft gedaan kan echt niet en dat zouden ook FvD-aanhangers moeten kunnen beamen.
https://nieuwrechts.nl/88(...)it-maak-snel-excuses


Hij had dat misschien niet mogen doen, als het verboden is zal er vast wel een proces verbaal gemaakt worden.
Maar wat zij heeft gedaan mag ook niet.
En aangezien niemand er aandacht aan geeft moet het maar op zo'n manier.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 12:47:12 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206453092
Ik ben het wel met Van Meijeren eens, gros van de journalisten met name die werken voor de grote media is riooljournalistiek, ze zijn verre van objectief. Journalist is allang geen nobel beroep meer. Ik meende dat ik Derksen jl ook over het liquideren van Baudet hoorde spreken, dat wordt nu afgedaan als een verspreking.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206453123
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben het wel met Van Meijeren eens, gros van de journalisten met name die werken voor de grote media is riooljournalistiek, ze zijn verre van objectief. Journalist is allang geen nobel beroep meer. Ik meende dat ik Derksen jl ook over het liquideren van Baudet hoorde spreken, dat wordt nu afgedaan als een verspreking.
Maar als de uitspraak over liquideren door iemand van het FvD was gedaan was de volledige media er vol op gedoken.
Door al die selectieve verontwaardiging krijg je acties als die van Gideon.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 oktober 2022 @ 13:02:48 #35
485843 crew  Jippie
pi_206453286
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 11:41 schreef Candymannetje het volgende:
Het moddergooien naar het FvD gaat wel extreme vormen aannemen.
Echt opvallend hoe ze geen argumenten hebben voor de dingen die het FvD zegt maar gewoon de partij demoniseren.
Dan is het voor mij wel duidelijk dat het FvD gelijk heeft.
FvD begint zelf ook extremere vormen aan te nemen, het is voor mij niet duidelijk of dit enkel is om stemmen te vergaren onder een bepaald deel van de bevolking of dat ze dit echt menen. Beetje sensatie voor de sensatie.
pi_206453371
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 13:02 schreef Jippie het volgende:

[..]
FvD begint zelf ook extremere vormen aan te nemen, het is voor mij niet duidelijk of dit enkel is om stemmen te vergaren onder een bepaald deel van de bevolking of dat ze dit echt menen. Beetje sensatie voor de sensatie.
Dat ben ik met je eens maar ik zie "de andere kant" dezelfde extreme vormen aannemen.
Het gaat er steeds meer op lijken dat we 2 kanten gaan krijgen, de conservatieve en de progressieve.
Ik vind dat geen goede ontwikkeling want dan blijft er steeds minder ruimte over voor nuance.
pi_206467747
De Russische agenda is helemaal niet geheim. Tsjerrie heeft gewoon een twitter en insta account.
pi_206468257
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je een bron van de mensen bij Ongehoord Nederland die continue bedreigt worden?

Bedreigen van mensen is wat mij betreft altijd een no go, klaar.

Van Meijeren sprak niet zomaar een journalist aan op leugens. Hij voelde zich enorm te kakken gezet (dat was ie ook en terecht) en zij had het inderdaad in dat korte gesprek niet goed gezegd. Dat waren geen 'leugens' maar een poging hem te pakken die niet helemaal klopte.
Hij had niet het recht om haar op deze manier aan te pakken, te filmen en geluidsopnames te maken waar zij niets van af wist, dit online te gooien. En dan hebben we het nog niet over wat hij allemaal in zijn filmpje zegt, hoe hij journalisten rioolratten noemt, zegt dat het stinkt daar want riool, etc. Wat hij heeft gedaan kan echt niet en dat zouden ook FvD-aanhangers moeten kunnen beamen.
Dus als ik zeg dat ik iets opgezocht heb terwijl ik dat helemaal niet gedaan heb dan is dat geen leugen?

"Je hebt gezocht op het woord: leugen.

leu·gen (de; v(m); meervoud: leugens)
1
onware mededeling met het doel om te misleiden"

Volgens de van Dale wel.
pi_206468771
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar als de uitspraak over liquideren door iemand van het FvD was gedaan was de volledige media er vol op gedoken.
Door al die selectieve verontwaardiging krijg je acties als die van Gideon.
Je doet maar alsof die Gideon slachtoffer is... MerelEK had gewoon een niet zo goede opmerking geplaatst. Dat was 1 leugen om haar baas Derksen te pleasen. Maar Gideon doet dit steevast met Bidet. Bidet had het letterlijk over "evil reptils", en let op, die man is fan van David Icke die dus letterlijk geloofd in van vorm veranderende buitenaardse reptielen. Maar toen moesten zijn holmaatjes voor Bidet in de bres springen.. Ook zeggen als "je moet wel een ezel zijn om hier letterlijk in te geloven".. Terwijl, nogmaals Bidet die opmerking niet voor niks maakt. Dus Gideon word 1 keer met ene leugentje geconfronteerd en gaat er meteen als een ratje verhaal halen. Doet alsof de camera weg is etc...

Gideon zelf liegt ook steevast. Met corruptie bijvoorbeeld, en met landverraders. Op het moment dat het hem te heet word trekt hij de keutel weer in.
pi_206469017
Tis niet echt een complot meer dat Baudet in de zak zit bij Putin

Ze houden zelfs een congres over Oekraïne en nodigen daarbij zelfs Sjoelgin uit. Tevens zijn grote voorbeeld John Laughland, de grote pro-russische partij ideologie van Baudet.
pi_206469312
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 12:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Dat is nu eenmaal de nieuwe cancel en censuur cultuur. Ongevallige meningen zijn gevaarlijk en moeten ten koste van alles bestreden worden, niet met een tegen woord maar met keiharde censuur. Zie bv het FB topic waar men BNW ook wou verwijderen.
True !
Daarom is het belangrijk het BNW oekraine topic levendig te houden.
Weg met censuur ! Dat is toch typisch russisch ? :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206469644
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
True !
Daarom is het belangrijk het BNW oekraine topic levendig te houden.
Weg met censuur ! Dat is toch typisch russisch ? :+
Heb je al bij meerdere users zien hopen op een ban van BNW. Grappig om dan later te klagen om censuur.
pi_206469967
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:09 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Je doet maar alsof die Gideon slachtoffer is... MerelEK had gewoon een niet zo goede opmerking geplaatst. Dat was 1 leugen om haar baas Derksen te pleasen. Maar Gideon doet dit steevast met Bidet. Bidet had het letterlijk over "evil reptils", en let op, die man is fan van David Icke die dus letterlijk geloofd in van vorm veranderende buitenaardse reptielen. Maar toen moesten zijn holmaatjes voor Bidet in de bres springen.. Ook zeggen als "je moet wel een ezel zijn om hier letterlijk in te geloven".. Terwijl, nogmaals Bidet die opmerking niet voor niks maakt. Dus Gideon word 1 keer met ene leugentje geconfronteerd en gaat er meteen als een ratje verhaal halen. Doet alsof de camera weg is etc...

Gideon zelf liegt ook steevast. Met corruptie bijvoorbeeld, en met landverraders. Op het moment dat het hem te heet word trekt hij de keutel weer in.
Ik zie Gideon ook daadwerkelijk als het slachtoffer in deze situatie.
Thierry heb ik verder niks mee.
pi_206470373
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik zie Gideon ook daadwerkelijk als het slachtoffer in deze situatie.
Thierry heb ik verder niks mee.
In deze situatie misschien een beetje. Maar MerelEK probeerde vooral het gekke van Gideon zijn betoog aan te tonen..

Wat ik ook jammer vind is dat ze de woorden van Tjerry niet hebben gelezen in de context. Want voor een normaal mens is het vreemd om te geloven in letterlijke reptielen die de Aarde over nemen. Maar Tjerry is een fan van iemand die dit wel degelijk gelooft. En Tjerry zei er net voor "ik ben een complottheorist".. Maar als je gelooft dat de Aarde geregeerd word door vreselijke mensen is dat niet echt een complot..
Daarom is het hele praten van Gideon ook nergens op gebaseerd. Alleen om zijn baas te pleasen.

Vervolgens komt Gideon met een serie "rioolratten ontmaskerd" en gaat hij als eerste een zaak aanpakken waarin hij zelf de dupe is. Lijkt me niet geloofwaardig.. Beetje als Alberto Stegeman met "undercover" zou komen om als eerste de keer dat hij opgelicht is te behandelen.. Gideon is gewoon een klein mannetje met een overdreven groot ego. "napoleoncomplex".
pi_206470606
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:35 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
In deze situatie misschien een beetje. Maar MerelEK probeerde vooral het gekke van Gideon zijn betoog aan te tonen..

Wat ik ook jammer vind is dat ze de woorden van Tjerry niet hebben gelezen in de context. Want voor een normaal mens is het vreemd om te geloven in letterlijke reptielen die de Aarde over nemen. Maar Tjerry is een fan van iemand die dit wel degelijk gelooft. En Tjerry zei er net voor "ik ben een complottheorist".. Maar als je gelooft dat de Aarde geregeerd word door vreselijke mensen is dat niet echt een complot..
Daarom is het hele praten van Gideon ook nergens op gebaseerd. Alleen om zijn baas te pleasen.

Vervolgens komt Gideon met een serie "rioolratten ontmaskerd" en gaat hij als eerste een zaak aanpakken waarin hij zelf de dupe is. Lijkt me niet geloofwaardig.. Beetje als Alberto Stegeman met "undercover" zou komen om als eerste de keer dat hij opgelicht is te behandelen.. Gideon is gewoon een klein mannetje met een overdreven groot ego. "napoleoncomplex".
Als je het gekke van het betoog van Gideon wilt tonen, kom dan met feiten en niet met leugens.
pi_206470680
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als je het gekke van het betoog van Gideon wilt tonen, kom dan met feiten en niet met leugens.
He, ik heb het niet gedaan. MerelEK deed het..

Gideon die 1 keer iemand van liegen kan betichten en meteen heel FVD land op zijn kop.. Moet je eens kijken als anderen dit bij Gideon en consorten doen bij alle leugens die zij verspreiden. En die veel verder gaan dan een woord anders uitleggen.
pi_206471089
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:53 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
He, ik heb het niet gedaan. MerelEK deed het..

Gideon die 1 keer iemand van liegen kan betichten en meteen heel FVD land op zijn kop.. Moet je eens kijken als anderen dit bij Gideon en consorten doen bij alle leugens die zij verspreiden. En die veel verder gaan dan een woord anders uitleggen.
Haha ik neem jou niks kwalijk :P
Maar het framen richting het FvD begint wel extreme vormen aan te nemen.
pi_206475630
Als je stelt dat Poetin je ultieme held is is er weinig geheim aan de agenda. Mochten er ooit de door FVD gewenste tribunalen komen dan staan ze toch echt aan de andere kant van het het bankje dan ze zelf voor ogen hebben.
pi_206476495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:23 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Haha ik neem jou niks kwalijk :P
Maar het framen richting het FvD begint wel extreme vormen aan te nemen.
Logisch gevolg van steeds extremer gedrag. Moet je eens voorstellen dat Rutte zijn inkomsten niet registreert en vervolgens op rioolratten jacht gaat onder onwelgevallige journalisten. En tegelijkertijd ook nog eens keer op keer op keer dingen roepen die heel erg lijken op dingen die bruin rechts ook denkt.
pi_206478200
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Logisch gevolg van steeds extremer gedrag. Moet je eens voorstellen dat Rutte zijn inkomsten niet registreert en vervolgens op rioolratten jacht gaat onder onwelgevallige journalisten. En tegelijkertijd ook nog eens keer op keer op keer dingen roepen die heel erg lijken op dingen die bruin rechts ook denkt.
Ik zie het extreme gedrag voornamelijk in het kabinet eigenlijk.
pi_206478211
Amerika, China, Iran en nu ook Rusland in Nederland.

Gezellig. *O*
pi_206478347
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 16:45 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik zie het extreme gedrag voornamelijk in het kabinet eigenlijk.
Welk kabinetslid zet zich in voor het uiteenvallen van westerse landen?
Welk kabinetslid noemt de opdrachtgever van een genocide een prachtvent?
Welk kabinetslid is bezig met journalisten verdacht maken en te bestempelen als rioolrat?

Dat is nog maar de onvolledige score van deze week.
pi_206478588
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 17:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Welk kabinetslid zet zich in voor het uiteenvallen van westerse landen?
Welk kabinetslid noemt de opdrachtgever van een genocide een prachtvent?
Welk kabinetslid is bezig met journalisten verdacht maken en te bestempelen als rioolrat?

Dat is nog maar de onvolledige score van deze week.
Ik ben wel benieuwd hoe een Nederlands kabinetslid zich kan inzetten voor het uiteenvallen van Westerse landen? En wie is eigenlijk die opdrachtgever van genocide?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206479235
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 17:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Welk kabinetslid zet zich in voor het uiteenvallen van westerse landen?
Welk kabinetslid noemt de opdrachtgever van een genocide een prachtvent?
Welk kabinetslid is bezig met journalisten verdacht maken en te bestempelen als rioolrat?

Dat is nog maar de onvolledige score van deze week.
Niemand, in de oppositie ook niet.

Niemand, in de oppositie ook niet.

Met name Sjoerd Sjoerdsma.
pi_206479723
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe een Nederlands kabinetslid zich kan inzetten voor het uiteenvallen van Westerse landen? En wie is eigenlijk die opdrachtgever van genocide?
Dat Nederlandse kabinetslid kan dat niet, omdat de eigen partij en de andere leden van het kabinet ze zullen terugfluiten. Dat is een van de belangrijke verschillen tussen een normale partij en die van Bidet.

Wie oh wie zou ik toch bedoelen. Je grote leider vindt het iig een prachtvent.
pi_206479739
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Niemand, in de oppositie ook niet.

Niemand, in de oppositie ook niet.

Met name Sjoerd Sjoerdsma.
De VS is een land en Bidet ziet het land het liefste uiteenvallen.

Poetin is een prachtvent aldus Bidet.

Gideon heeft deze week een filmpje gemaakt.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:10:31 #57
5428 crew  miss_sly
pi_206479765
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De VS is een land en Bidet ziet het land het liefste uiteenvallen.

Poetin is een prachtvent aldus Bidet.

Gideon heeft deze week een filmpje gemaakt.
Je post zouden echt een stuk beter zijn als je gewoon mensen bij hun naam noemt. Het is zo flauw en kinderachtig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206479771
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De VS is een land en Bidet ziet het land het liefste uiteenvallen.

Poetin is een prachtvent aldus Bidet.

Gideon heeft deze week een filmpje gemaakt.
Bidet zit niet in de oppositie.

Bidet zit niet in de oppositie.

Dat was je vraag niet.
pi_206479778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat Nederlandse kabinetslid kan dat niet, omdat de eigen partij en de andere leden van het kabinet ze zullen terugfluiten. Dat is een van de belangrijke verschillen tussen een normale partij en die van Bidet.

Wie oh wie zou ik toch bedoelen. Je grote leider vindt het iig een prachtvent.
Jammer dat je het nogal vaag blijft houden. En mijn groter leider? Ik zou niet weten over wie je het nu hebt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206479813
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je post zouden echt een stuk beter zijn als je gewoon mensen bij hun naam noemt. Het is zo flauw en kinderachtig.
Bidet.
pi_206479830
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Bidet zit niet in de oppositie.

Bidet zit niet in de oppositie.

Dat was je vraag niet.
Oh?

Oh?

Als je goed terugdenkt dan was het een nogal retorische vraag en sloeg het eigenlijk op het forum voor fascisme.
pi_206479847
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jammer dat je het nogal vaag blijft houden. En mijn groter leider? Ik zou niet weten over wie je het nu hebt.
Altijd wel grappig om mensen te zien die reageren in een topic over taart en dan net doen alsof ze nog nooit van taart hebben gehoord. Je weet precies over wie ik het heb.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:17:52 #63
5428 crew  miss_sly
pi_206479857
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Bidet zit niet in de oppositie.

Bidet zit niet in de oppositie.

Dat was je vraag niet.
Alle partijen die niet in de regering zitten, zitten in de oppositie, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206479888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh?

Oh?

Als je goed terugdenkt dan was het een nogal retorische vraag en sloeg het eigenlijk op het forum voor fascisme.
Ja, echt waar.

Ja, echt waar.

Dat jij geen antwoord verwacht is spijtig voor je maar je krijgt hem toch.
pi_206479912
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Alle partijen die niet in de regering zitten, zitten in de oppositie, toch?
Klopt maar daar zit niemand met de naam Bidet.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:28:47 #66
5428 crew  miss_sly
pi_206479971
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt maar daar zit niemand met de naam Bidet.
O ok, eens. Maar ook flauw. Zo is toch geen gesprek te voeren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206480050
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Altijd wel grappig om mensen te zien die reageren in een topic over taart en dan net doen alsof ze nog nooit van taart hebben gehoord. Je weet precies over wie ik het heb.
Als ik af moet gaan op jouw naamverbasteringen neem ik aan Baudet. Maar ik vind die man een behoorlijke idioot met genoeg zorgwekkende ideeën, dus waarom je dan naar hem verwijst als 'je grote leider' is mij niet duidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206480259
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O ok, eens. Maar ook flauw. Zo is toch geen gesprek te voeren?
Ja klopt, maar ik pas me aan het niveau van degene waar ik op reageer.
pi_206483206
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt maar daar zit niemand met de naam Bidet.
Oh? Je moet wel netjes zijn naam goed schrijven terwijl hij alles en iedereen wegzet als rat en reptiel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O ok, eens. Maar ook flauw. Zo is toch geen gesprek te voeren?
Eens. We moeten vooral niet flauw gaan doen tegen iemand die probeert journalisten om te leggen. Dat gaat te ver.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:39:17 #70
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206483266
Goh, lees hier weer even mee. Maar dit gaat nergens meer over hier vanavond. Jammer.
Lach met een schone bips
pi_206483292
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Goh, lees hier weer even mee. Maar dit gaat nergens meer over hier vanavond. Jammer.
Is er wel eens een avond geweest waar je wel wat zinnigs kon vinden op BNW, afgezien van mijn posts dan?
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:41:44 #72
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206483315
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 22:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Is er wel eens een avond geweest waar je wel wat zinnigs kon vinden op BNW, afgezien van mijn posts dan?
Ik zal je de spiegel voorhouden niet aandoen :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:49:47 #73
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206483457
Niet alleengebruik FvD, elk rechts partij in Europa lijkt het wel.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206483466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik zal je de spiegel voorhouden niet aandoen :)
Ik ben gevaccineerd, dus er is niks mis met mijn uiterlijk in de spiegel hoor.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:53:16 #75
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206483494
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik ben gevaccineerd, dus er is niks mis met mijn uiterlijk in de spiegel hoor.
Nou fijn om te weten :')

En ook bedankt voor je vaccinatie status, wel fijn om te weten :')
Lach met een schone bips
pi_206485362
twitter
pi_206486433
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 06:24 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Leest heel herkenbaar weg. Lijkt wel alsof ze het met FOK! in hun achterhoofd hebben geschreven.
pi_206491386
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 10:58 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Leest heel herkenbaar weg. Lijkt wel alsof ze het met FOK! in hun achterhoofd hebben geschreven.
Wel geestig dat alles dat hier als ‘vrijdenken’ wordt gezien naadloos aansluit bij keiharde anti-Westerse propaganda vanuit Rusland.
  zondag 30 oktober 2022 @ 01:17:10 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206494918
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als ik af moet gaan op jouw naamverbasteringen neem ik aan Baudet. Maar ik vind die man een behoorlijke idioot met genoeg zorgwekkende ideeën, dus waarom je dan naar hem verwijst als 'je grote leider' is mij niet duidelijk.
Wel?
Hij doet behoorlijk trumpiaans aan :D

- Gebruikt fraude bij verkiezingen.
- Grote complot fanboy.
- Poetin fanboy.
- een shitload aan debiele uitspraken.
- emigratie beleid lijkt behoorlijk op die van Trump.

En ga maar even door.
Enige enorm grote verschil is dat Baudet geen oranje kop heeft en normaal haar.

Voor de rest spreekt hij toch in Nederland een groot gedeelte van de bevolking aan puur door overal tegenaan te schoppen ... Maar dan ook echt tegen alles, maar als het er op aan komt dan geeft ie niet thuis.

Maar goed het is en blijft een pannenkoek.
Kan niks anders doen dan lachen om die gast.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206496280
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 01:17 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wel?
Hij doet behoorlijk trumpiaans aan :D

- Gebruikt fraude bij verkiezingen.
- Grote complot fanboy.
- Poetin fanboy.
- een shitload aan debiele uitspraken.
- emigratie beleid lijkt behoorlijk op die van Trump.

En ga maar even door.
Enige enorm grote verschil is dat Baudet geen oranje kop heeft en normaal haar.

Voor de rest spreekt hij toch in Nederland een groot gedeelte van de bevolking aan puur door overal tegenaan te schoppen ... Maar dan ook echt tegen alles, maar als het er op aan komt dan geeft ie niet thuis.

Maar goed het is en blijft een pannenkoek.
Kan niks anders doen dan lachen om die gast.
Baudet gebruikt fraude bij verkiezingen? En wat is eigenlijk een migratiebeleid dat lijkt op dat van Trump? Met het migratiebeleid van Trump was voor zover ik weet niets mis. Aanvraag doen voor legale vestiging in de VS, die als mogelijk in het buitenland moet worden afgewacht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 21:05 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Wel geestig dat alles dat hier als ‘vrijdenken’ wordt gezien naadloos aansluit bij keiharde anti-Westerse propaganda vanuit Rusland.
Kun je de term 'keiharde anti-Westerse propaganda' verder toelichten? Wat houdt dit gedachtegoed precies in en hoe wordt het verspreid?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206512869
Dit topic kan beter naar NWS
pi_206513052
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:28 schreef SjonShitcoin het volgende:
Dit topic kan beter naar NWS
Ik heb (helaas) nog geen keiharde bewijzen voor het bijna feit dat Baudet door Putin wordt aangestuurd :P We kunnen hier meer dan in NWS beredeneren dat Baudet een pion is voor Putin.

Interessant is de spagaat waarin de ver rechtse partijen in de EU zich bevinden. Ze krijgen nu ruzie met elkaar. Veel van deze partijen willen niet met Putin in bed liggen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 31 oktober 2022 @ 20:21:02 #83
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206513856
Het is niet geheel verrassend dat vrijwel alle anti eu en navo lieden tegen Rusland aanschurken of er mee flirten.

Hoe zou dat toch komen. Bij een verdeeld Europa zonder nato zou Rusland ondertussen al aan de poorten van de baltische Staten staan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206534791
Toen de eerste speerpunten van het Fvd partijprogramma op hun website gepubliceerd werden konden we lezen dat het buitenlandbeleid voornamelijk om Rusland draaide. Betere betrekkingen met Rusland vond men het allerbelangrijkst.

Het is ook dat die oorlog alles in een stroomversnelling plaatst. Nu kun je Baudet terecht een landverrader of fascist noemen om z'n trouw zweren aan Putin. Was voor de oorlog wat trivialer.

Maar gegeven de tijd. Als je nu zou constateren: "hey, het lijkt wel alsof partij x hier de agenda van land y uitzet". Dan gaan de oren voor dat bericht pas open als er daadwerkelijk iets is gebeurd.
  woensdag 2 november 2022 @ 17:51:28 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_206534920
Ik denk dat er een vrij groot gevaar is qua "guilt by association".

Politiek is een smerig spelletje waar gezichtsverlies het laatste is wat men wil accepteren. Een trend in de politiek lijkt het volgende te zijn

- Populistische politicus tweet wat raars wat die persoon nooit echt heeft onderzocht
- Krijgt op twitter (of ander platform) een grote bijval en tegelijkertijd een grote aanval (vanuit 2 groepen extremisten)
- Dit talking point wordt vervolgens een punt van trots of standvastigheid om je af te zetten van andere partijen
- Owning it is hip... Dingen terug nemen is een teken van zwakte (ik vind het juist andersom maar op het podium werkt dat zo)
- Zelfs na voortschrijdend inzicht of ontwikkelingen (zoals de inval van oekraine) vast blijven bijten in dat standpunt wat jou voorheen zo'n voorspoed bracht.

Is het mogelijk dat Thierry Baudet regelmatig tikkies stuurt naar Putin?

Het kan. Maar ik zou dan wel graag wat ondubbelzinnig bewijs willen zien van de geldstromen. Tot die tijd ga ik er vanuit dat wat ik hierboven beschreef van toepassing is want het heeft denk ik weinig nut om mensen op basis van een politieke mening af te doen als directe landverrader. Dat wordt wat mij betreft tegenwoordig te vaak gebruikt als middel om elke vorm van discussie dood te slaan en om elk productieve gesprek tussen mensen kapot te maken voordat het kan beginnnen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_206535034
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:38 schreef Beathoven het volgende:
Toen de eerste speerpunten van het Fvd partijprogramma op hun website gepubliceerd werden konden we lezen dat het buitenlandbeleid voornamelijk om Rusland draaide. Betere betrekkingen met Rusland vond men het allerbelangrijkst.

Het is ook dat die oorlog alles in een stroomversnelling plaatst. Nu kun je Baudet terecht een landverrader of fascist noemen om z'n trouw zweren aan Putin. Was voor de oorlog wat trivialer.

Maar gegeven de tijd. Als je nu zou constateren: "hey, het lijkt wel alsof partij x hier de agenda van land y uitzet". Dan gaan de oren voor dat bericht pas open als er daadwerkelijk iets is gebeurd.
Stel je voor dat wij op grote schaal zouden gaan samenwerken met Rusland.
Dan zouden we een enorm sterk economisch blok vormen.
Rusland met z'n goedkope grondstoffen en wij met onze kennis.
Lijkt mij niks mis mee.
pi_206535052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:51 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat er een vrij groot gevaar is qua "guilt by association".

Politiek is een smerig spelletje waar gezichtsverlies het laatste is wat men wil accepteren. Een trend in de politiek lijkt het volgende te zijn

- Populistische politicus tweet wat raars wat die persoon nooit echt heeft onderzocht
- Krijgt op twitter (of ander platform) een grote bijval en tegelijkertijd een grote aanval (vanuit 2 groepen extremisten)
- Dit talking point wordt vervolgens een punt van trots of standvastigheid om je af te zetten van andere partijen
- Owning it is hip... Dingen terug nemen is een teken van zwakte (ik vind het juist andersom maar op het podium werkt dat zo)
- Zelfs na voortschrijdend inzicht of ontwikkelingen (zoals de inval van oekraine) vast blijven bijten in dat standpunt wat jou voorheen zo'n voorspoed bracht.

Is het mogelijk dat Thierry Baudet regelmatig tikkies stuurt naar Putin?

Het kan. Maar ik zou dan wel graag wat ondubbelzinnig bewijs willen zien van de geldstromen. Tot die tijd ga ik er vanuit dat wat ik hierboven beschreef van toepassing is want het heeft denk ik weinig nut om mensen op basis van een politieke mening af te doen als directe landverrader. Dat wordt wat mij betreft tegenwoordig te vaak gebruikt als middel om elke vorm van discussie dood te slaan en om elk productieve gesprek tussen mensen kapot te maken voordat het kan beginnnen.
Het is nou ook niet dat Baudet met constructieve discussiepunten of inhoudelijke aanvulling komt.

Hij beschuldigde Kaag ervan naar dezelfde "spionnenschool" te zijn geweest als zijn eigen FvD voorzitter Laughlin die in directe relatie met het Kremlin staat.

En dat uitgerekend op de dag dat "alleen" de energierekening op de agenda stond.
  woensdag 2 november 2022 @ 18:19:39 #88
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_206535240
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het is nou ook niet dat Baudet met constructieve discussiepunten of inhoudelijke aanvulling komt.

Hij beschuldigde Kaag ervan naar dezelfde "spionnenschool" te zijn geweest als zijn eigen FvD voorzitter Laughlin die in directe relatie met het Kremlin staat.

En dat uitgerekend op de dag dat "alleen" de energierekening op de agenda stond.
Ja dat Baudet niet constructief is is wel vrij duidelijk maar dat is denk ik geen uitnodiging om daar maar lekker in mee te gaan en om alles en iedereen geassocieerd met de FvD ook maar direct van landverraad te gaan beschuldigen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_206535464
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Ja dat Baudet niet constructief is is wel vrij duidelijk maar dat is denk ik geen uitnodiging om daar maar lekker in mee te gaan en om alles en iedereen geassocieerd met de FvD ook maar direct van landverraad te gaan beschuldigen.
In welk opzicht is iets als 'Putin is het goede (en we moeten alles voor hem doen) , mensen als Rutte het kwaad' precies in Nederlands belang?

Zeker gegeven Nederland lijnrecht tegenover het boegbeeld van de inval( de doden aan weerszijden, de stelselmatige verkrachtingen van vrouwen en doden van kinderen etc) staat die Baudet omarmt. En daarbij onze MP die Baudet indirect bedreigd.

Landverrader is een stempel dat honderd procent bij hem past.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 02-11-2022 18:45:47 ]
pi_206535730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:02 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Stel je voor dat wij op grote schaal zouden gaan samenwerken met Rusland.
Dan zouden we een enorm sterk economisch blok vormen.
Rusland met z'n goedkope grondstoffen en wij met onze kennis.
Lijkt mij niks mis mee.
Dat leek enige tijd geleden ook best mogelijk te zijn, maar helaas is het daar niet van gekomen.

Deze 7-delige docu geeft wel een aardig beeld van de hoop van Russen op vooruitgang maar ook van de latere teleurstelling toen bleek dat Rusland eerder een maffiastaat werd dan een modern land.

Hoe mooi het land verder ook is, met dit soort figuren aan de leiding gaat een stabiele samenwerking niet van de grond komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Raw85 op 02-11-2022 18:59:48 ]
  Moderator woensdag 2 november 2022 @ 18:57:50 #91
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206535773
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:54 schreef Raw85 het volgende:
Hoe mooi het land verder ook is
Hier heb je een mooi punt, het is een prachtig land. En ook vriendelijke mensen, dat is ook wel het tragische aan dit hele gebeuren dat eigenlijk een hele natie afgerekend gaat worden op een politiek machtsspel.

Zonde.
Lach met een schone bips
pi_206535919
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:38 schreef Beathoven het volgende:
In welk opzicht is iets als 'Putin is het goede (en we moeten alles voor hem doen) , mensen als Rutte het kwaad' precies in Nederlands belang?
Rutte zijn handelen is (volgens de ander) veel schadelijker voor Nederland. Putin zou in zijn meest natte droom niet zoveel destructie kunnen aanrichten in Nederland.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206535953
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:39 schreef The_End het volgende:
Ik heb (helaas) nog geen keiharde bewijzen voor het bijna feit dat Baudet door Putin wordt aangestuurd
Waarom is dit bewijs er eigenlijk niet? Mensen die de eigen regering van van alles betichten komen er meestal mee weg omdat je kan aannemen dat een regering zichzelf niet gaat opsporen, maar waarom hebben onze (geheime) diensten nog niet het nodige bewijs gevonden wanneer een aangewezen vijand een rol speelt?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206536052
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:54 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat leek enige tijd geleden ook best mogelijk te zijn, maar helaas is het daar niet van gekomen.

Deze 7-delige docu geeft wel een aardig beeld van de hoop van Russen op vooruitgang maar ook van de latere teleurstelling toen bleek dat Rusland eerder een maffiastaat werd dan een modern land.

Hoe mooi het land verder ook is, met dit soort figuren aan de leiding gaat een stabiele samenwerking niet van de grond komen.
Ik heb de docu nog niet gekeken maar ik denk dat de USA daar niet zo blij mee zou zijn en alles zou dan om te voorkomen dat wij met Rusland zouden gaan samenwerken.
Dat zou het einde van de dollar betekenen.
pi_206536062
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom is dit bewijs er eigenlijk niet? Mensen die de eigen regering van van alles betichten komen er meestal mee weg omdat je kan aannemen dat een regering zichzelf niet gaat opsporen, maar waarom hebben onze (geheime) diensten nog niet het nodige bewijs gevonden wanneer een aangewezen vijand een rol speelt?
Ik gok omdat de regering hier om begrijpelijke redenen ietwat terughoudend is om de machtsmiddelen die zij hebben in te zetten tegen een democratisch gekozen partij die deel uit maakt van ons parlement.

Als dit in Rusland zou plaatsvinden dan hadden we een paar jaar geleden al vrijwel niets meer vernomen van wie dan ook van deze partij.
pi_206536084
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb de docu nog niet gekeken maar ik denk dat de USA daar niet zo blij mee zou zijn en alles zou dan om te voorkomen dat wij met Rusland zouden gaan samenwerken.
Dat zou het einde van de dollar betekenen.
In de docu komt je argument ook niet echt aan bod hoor, het is meer een inkijkje in het leven van de Russen in die tijd. Vond het zelf vrij pijnlijk om te zien. Het zou idd kunnen dat de VS dat liever niet wilden maar deze docu richt zich meer op het (gebrek aan goed) beleid in Rusland zelf.
pi_206536093
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:17 schreef Raw85 het volgende:
Ik gok omdat de regering hier om begrijpelijke redenen ietwat terughoudend is om de machtsmiddelen die zij hebben in te zetten tegen een democratisch gekozen partij die deel uit maakt van ons parlement.

Als dit in Rusland zou plaatsvinden dan hadden we een paar jaar geleden al vrijwel niets meer vernomen van wie dan ook van deze partij.
Alsof de AIVD hier niet (stiekem) zelfstandig iets mee kan. Daarbij gaat het nogmaals om een relatie met een al aangewezen vijand dus een vondst die wijst op een relatie met een Nederlandse partij of persoon zou gewoon 'per toeval' gevonden kunnen zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206536919
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:08 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Rutte zijn handelen is (volgens de ander) veel schadelijker voor Nederland. Putin zou in zijn meest natte droom niet zoveel destructie kunnen aanrichten in Nederland.
wie is de ander?
pi_206537199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
wie is de ander?
Ik, Sinterklaas, Baudet, de koning. Maakt niet uit.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206538498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:12 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik, Sinterklaas, Baudet, de koning. Maakt niet uit.
De putinpijper in het algemeen dus.

bedankt voor je update.
pi_206837981
In dit kader moet ook Poetinpropagandapapegaai Marie Thérèse Ter Haar worden genoemd. In 2016 heb ik een keer een lezing van haar gehad waar mijn oren van klapperden. Zo vond zij het toen al terecht dat Rusland de Krim had binnengevallen, Oekraïne niet zijn eigen beleid mocht bepalen, en dat de media in Rusland even vrij waren als in Nederland. Ook suggereerde ze dat het onderzoek naar MH17 niet objectief was en zwakte ze terechte kritiek op de mechalomene haatdwerg Poetin af 'als onder Jeltsin was het nog erger'. De afgelopen twee jaar is ze volslagen geradicaliseerd. Ze duikt op in de complotkrant, bij de antisemieten van Café Weltschmerz, en op congressen van de neofascisten van FvD, waar haar onzin steeds erger wordt. Ze pretendeert echter 'Ruslandkenner' te zijn.
pi_206982920
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:05 schreef The_End het volgende:

Toen de inval van de Russen in Oekraine begin dit jaar begon, schaarde deze partij zich als enige volledig achter Putin.

Baudet had de actie van Rusland nog openlijk veroordeeld.


haha:
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  woensdag 7 december 2022 @ 19:35:29 #103
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206986144
quote:
Ik dacht even dat die tweede video satire was, maar het staat gewoon op het kanaal van FvD zelf :D
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 7 december 2022 @ 20:50:59 #104
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206987571
quote:
80s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:35 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik dacht even dat die tweede video satire was, maar het staat gewoon op het kanaal van FvD zelf :D
Het zijn ook echt allemaal van die
figuren die het net niet gemaakt hebben in het leven.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')