Het probleem is dat wij mensen denken dat we rationele wezens zijn. Terwijl we overwegend instinctief, emotioneel, onbewust handelen. Sapolski heeft geweldige lezingen over neurologie onder andere.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:37 schreef polderturk het volgende:
Weet je wat de beste optie voor Putin is?
Volledige terugtrekking uit Oekraïne.
Hij kan dat aan zijn volk uitleggen.
Aangeven dat het een onmogelijke taak is, omdat ze tegen de hele wereld vechten.
Het volk zal dit accepteren. Ik denk niet dat hij gelinched wordt. Het volk zal dit accepteren.
De gemobiliseerden zullen dit accepteren.
De zwarte zee vloot kan naar het oosten verplaatst worden.
Dit is rationeel denken.
Here you go.https://archive.ph/2022.1(...)nse-handen~bec611c6/ Ik gebruik deze site structureel sinds iemand in dit topic erop had gewezenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar krijg k weer server error via mobielquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Here you go.https://archive.ph/2022.1(...)nse-handen~bec611c6/ Ik gebruik deze site structureel sinds iemand in dit topic erop had gewezen
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]deze werkt wel voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh, was al geplaatst.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]Ik betaal dus voor niets mijn Volkskrant abbo iedere maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neh, over het algemeen is het wel goed om een abbo te hebben op een krant om ze te ondersteunen. Maar je kunt je natuurlijk niet op élke krant gaan abonneren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:26 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik betaal dus voor niets mijn Volkskrant abbo iedere maand.
Je betaalt om ze van je rug te houden als je opzegt, dan weten ze je ineens met alle mogelijke communicatiemiddelen die de moderne mens bezit te vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:26 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik betaal dus voor niets mijn Volkskrant abbo iedere maand.
Ik kon het artikel wel lezen,aar toen ik door wilde klikken naar een andere Volkskrant pagine kreeg ook een error molding, misschien issues op de pagina ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
daar krijg k weer server error via mobiel![]()
Zal wel geblokkeerd zijn door ome Vlad
Daar heb je Isa weer met zijn "insider".quote:
Isa zit best vaak goed toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar heb je Isa weer met zijn "insider".
Ik mis de Ardennen en Bastogne op die kaartquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |