abonnement Unibet Coolblue
pi_206208320
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206208324
Krįlovec is Czechia. After the successful referendum, 97.9% of Kaliningrad residents decided to join Czech Republic and rename Kaliningrad to Krįlovec.

https://visitkralovec.cz/
twitter


[ Bericht 6% gewijzigd door Aether op 05-10-2022 07:25:54 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206208344
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 06:13 schreef Aether het volgende:
Krįlovec is Czechia. After the successful referendum, 97.9% of Kaliningrad residents decided to join Czech Republic and rename Kaliningrad to Krįlovec.
[ twitter ]
Goeie grap inderdaad die ze gewoon werkelijkheid moeten maken en dreigen met inzet nukes als er aan getwijfeld word.
Exact hetzelfde doen als de Russen, misschien snapt de bevolking het daar dan op zijn minst hoe achterlijk Poetin bezig is.

Hem hoef je niet te overtuigen, die weet ook wel dat hij aan het real life trollen is.
pi_206208367
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:10 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat het dan echt einde hoofstuk Putin is, ben ik ook zeker van. In dat scenario zijn er mijns inziens echter twee opties:

1. Einde hoofdstuk Putin betekent dat Rusland binnengevallen en verslagen wordt en er een nieuwe regering wordt geļnstalleerd zodat relaties kunnen worden genormaliseerd.

2. Einde hoofdstuk Putin betekent tegelijkertijd ook einde groot deel van het westen en Rusland.

Optie 2 zie ik niet als minder realistisch dan optie 1.
Waar zou je Rusland binnenvallen dan moet je nog voor die mensen zorgen ook gewoon een nieuwe president en dan weer verder kan ook.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 5 oktober 2022 @ 06:57:12 #255
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206208383
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 02:44 schreef Repentless het volgende:

[..]
We gaan elkaar hierin niet overtuigen of aan elkaar toegeven.

Ik denk dat je het nooit eenzijdig kunt forceren om Putin of een eventuele radicalere opvolger weg te krijgen zonder verstrekkende gevolgen, jij ziet dat anders. Prima. :)
Mooi, kan je eindelijk eens stoppen met die discussie elke dag weer aan te zwengelen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206208386
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 06:13 schreef Aether het volgende:
Krįlovec is Czechia. After the successful referendum, 97.9% of Kaliningrad residents decided to join Czech Republic and rename Kaliningrad to Krįlovec.
[ twitter ]
Lol...dat stuk land moet gewoon naar Polen of terug naar Duitsland.
Ō mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 07:22:16 #257
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206208439
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 01:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ah, leuk, alternatieve feiten.
Er is niets leuks aan een oorlog, hoe zeer mensen zich dan ook mogen vermaken als was het een spelletje.
pi_206208445
twitter


_O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 oktober 2022 @ 07:26:10 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206208456
quote:
11s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:23 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]

_O_
Volhouden deze snelheid!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 5 oktober 2022 @ 07:40:21 #260
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206208542
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:22 schreef the-eye het volgende:

[..]
Er is niets leuks aan een oorlog, hoe zeer mensen zich dan ook mogen vermaken als was het een spelletje.
Wat er leuk aan is, is wanneer de slechterik wordt verslagen.

Zonder bevrijdingsoorlog hadden die het namelijk overal voor het zeggen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 oktober 2022 @ 07:43:26 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_206208562
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:22 schreef the-eye het volgende:

[..]
Er is niets leuks aan een oorlog, hoe zeer mensen zich dan ook mogen vermaken als was het een spelletje.
We hopen dan ook met z'n allen dat het snel voorbij is en dus dat Rusland rap onder de voet gelopen wordt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206208585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
We hopen dan ook met z'n allen dat het snel voorbij is en dus dat Rusland rap onder de voet gelopen wordt.
Het eerste wat ik doe 's morgens is het nieuws lezen. En FOK natuurlijk. In de hoop dat tijdens mijn vredige slaapje die godvergeten Russen naar de kloten zijn gebracht.
Dan zou mijn dag echt niet meer stuk kunnen.
pi_206208596
Je beschermt de wereld niet van nucleaire oorlog door schurkenstaten, die ermee dreigen, te leren dat ermee chanteren werkt. Change my mind.
pi_206208602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:22 schreef the-eye het volgende:

[..]
Er is niets leuks aan een oorlog, hoe zeer mensen zich dan ook mogen vermaken als was het een spelletje.
Inderdaad Rusland moet zich dan ook snel terugtrekken voor ze weer een generatie of twee verliezen aan voornamelijk jonge mannen.

So sad.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 07:55:27 #265
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206208605
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 06:13 schreef Aether het volgende:
Krįlovec is Czechia. After the successful referendum, 97.9% of Kaliningrad residents decided to join Czech Republic and rename Kaliningrad to Krįlovec.

https://visitkralovec.cz/
[ twitter ]
Behoorlijke carrier heeft die Tsjechische marine. ^O^



De echte Karel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu geen grappen meer maken daar in Tsjechiė, maar Bren 2-tjes schaffen!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206208688
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 06:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Goeie grap inderdaad die ze gewoon werkelijkheid moeten maken en dreigen met inzet nukes als er aan getwijfeld word.
Exact hetzelfde doen als de Russen, misschien snapt de bevolking het daar dan op zijn minst hoe achterlijk Poetin bezig is.

Hem hoef je niet te overtuigen, die weet ook wel dat hij aan het real life trollen is.
Snappen ze oprecht niet. Oekraļne is gewoon hun gebied in hun ogen, hun invloedssfeer, hun geschiedenis, hun hun hun. Zitten een hele historie achter die nu perfect samenkomt met een diep gewortelde historische slachtofferrol tegenover het Westen/Amerikanen….die dan ook de boosdoener zijn en altijd op de vernietiging van Rusland zijn uit geweest of op zijn minst Rusland het slechte toewensen.

Het is daarom ook dat dit probleem - zo een teringland met kernwapens en diep geworteld slachtofferrol + wantrouwen naar het Westen - helemaal niet opgelost wanneer Poetin weg is. Na dikke verliezen en volledige ongeloof hoe dat nou kan en natuurlijk de NAVO die daar volledig voor verantwoordelijk is…gaat geen enkele mogelijke liberalere Russische president betere relaties met het Westen erdoorheen krijgen zonder dat die daarvoor op zijn minst nog wat Krim kan behouden ofzo…en daar ligt dus een cocktail van radicalisme wat inhoudt dat de opvolger van Poetin waarschijnlijk eerder nog meer een havik is dan hij was ipv pro-westerser.

De kans is heel groot dat de NAVO heel diep moeten gaan om dit probleem op te lossen ja. En toegeven is geen optie want het precedent wat je daarmee schept is dat zo een oorlog drie keer zo hard in toekomst terugkomt omdat je een vrijbrief hebt gegeven land in te nemen zolang je maar kernwapens hebt en ermee dreigt.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 08:19:18 #267
236264 crew  capricia
pi_206208739
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 01:42 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Een half gevulde Johan Cruijff Arena
[..]
Oekraļne duwt nu ook in het zuiden door, maar met andere tactiek
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-regio-cherson-wat
Thanks!
Heb de indruk dat de Russen graag in de stad gaan zitten. En dat gaat lastig zijn ja.
Definitely not CIA
pi_206208748
Snihurivka (recht ten Noorden van Kherson) zou nu ook verlaten zijn door de Russen
pi_206208791
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 07:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Je beschermt de wereld niet van nucleaire oorlog door schurkenstaten, die ermee dreigen, te leren dat ermee chanteren werkt. Change my mind.
Klopt, als je als makke lammetjes ja gaat lopen knikken dan kan zo'n leger hier binnen de kortste keren ook ongewenst op de koffie zitten.

Bedoel dit nu meer in algemene zin dan dat ik de Russen met hun schroothoop aanhaal.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 08:37:57 #270
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206208879
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Thanks!
Heb de indruk dat de Russen graag in de stad gaan zitten. En dat gaat lastig zijn ja.
Enige optie is belegeren en uithongeren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 08:40:14 #271
236264 crew  capricia
pi_206208893
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Enige optie is belegeren en uithongeren.
Is een beetje lullig voor de Oekraļense burgers daar. :{

Bij Lyman lieten ze 1 route open. Voor de Russen om te 'vertrekken'.
Mooiste zou zijn als de Russen zich gewoon zouden overgeven. Ze kunnen straks toch geen kant meer op.
Definitely not CIA
pi_206208922
hele nacht gedroomd dat Putin om de paar uur mini atoombommen gooide, man wat had ik het druk!
Nederland was weer being Nederland met luchtalarmen en berichten die te laat kwamen.. iedereen en zijn moeder schuilde bij elkaar in de huizen terwijl anderen rustig op het water bleven kanoėn of suppen of bleven fietsen want je was toch al radioactief ..
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 08:44:26 #273
236264 crew  capricia
pi_206208927
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:43 schreef quirina het volgende:
hele nacht gedroomd dat Putin om de paar uur mini atoombommen gooide, man wat had ik het druk!
Nederland was weer being Nederland met luchtalarmen en berichten die te laat kwamen.. iedereen en zijn moeder schuilde bij elkaar in de huizen terwijl anderen rustig op het water bleven kanoėn of suppen of bleven fietsen want je was toch al radioactief ..
_O-
Het doet wat met een mens, dit allemaal. O+
Definitely not CIA
pi_206208933
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:44 schreef capricia het volgende:

[..]
_O-
Het doet wat met een mens, dit allemaal. O+
Maar in je droom niet bedenken dat je gewoon gelijk verbrand, of verdampt .
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 08:48:09 #275
5428 crew  miss_sly
pi_206208946
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Thanks!
Heb de indruk dat de Russen graag in de stad gaan zitten. En dat gaat lastig zijn ja.
Tuurlijk zitten ze graag in de stad. Is meer om je te verbergen en je maakt het moeilijker voor het Oekraļense leger je te beschieten, want die willen niet hun burgers neermaaien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 08:48:23 #276
5428 crew  miss_sly
pi_206208949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:43 schreef quirina het volgende:
hele nacht gedroomd dat Putin om de paar uur mini atoombommen gooide, man wat had ik het druk!
Nederland was weer being Nederland met luchtalarmen en berichten die te laat kwamen.. iedereen en zijn moeder schuilde bij elkaar in de huizen terwijl anderen rustig op het water bleven kanoėn of suppen of bleven fietsen want je was toch al radioactief ..
:D!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206208973
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:43 schreef quirina het volgende:
hele nacht gedroomd dat Putin om de paar uur mini atoombommen gooide, man wat had ik het druk!
Nederland was weer being Nederland met luchtalarmen en berichten die te laat kwamen.. iedereen en zijn moeder schuilde bij elkaar in de huizen terwijl anderen rustig op het water bleven kanoėn of suppen of bleven fietsen want je was toch al radioactief ..
Jij maakt zelfs van nul iets moois, dat wordt seropositief. :')
Het is koud, het is guur....
  woensdag 5 oktober 2022 @ 08:56:09 #278
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 5 oktober 2022 @ 08:59:01 #279
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206209024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dit soort dingen toont aan dat dat VN een andere opzet moeten krijgen. Ze hebben de boel krap aan stabiel weten te houden maar dit kan niet meer.

Een organisatie die tandeloos staat te kijken hoe complete volkeren verdwijnen in kampen (Oeigoeren), grenzen van soevereine staten optioneel zijn (Irak, Oekraļne) of die Saoedi-Arabiė voorzitter van een raad voor mensenrechten maakt, die is niet meer serieus te nemen.
Ik klink nu misschien koloniaal, maar als we de VN “democratisch” laten opereren, dwz alle landen echt een stem, dan zijn “we” als westen echt in de minderheid. Dan is het objectief bekeken misschien niet eens gek om Saoedie Arabiė voorzitter te maken van mensenrechten commissie.

De echte vraag wordt dan of je als westers land de VN nog echt serieus moet nemen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 oktober 2022 @ 09:01:56 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206209055
Haha! Deze TT 10.gif
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:12:06 #281
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206209120
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:59 schreef nixxx het volgende:

[..]
...maar als we de VN “democratisch” laten opereren, dwz alle landen echt een stem, dan zijn “we” als westen echt in de minderheid. Dan is het objectief bekeken misschien niet eens gek om Saoedie Arabiė voorzitter te maken van mensenrechten commissie.

...
De VN democratisch laten opereren door een dictatuur te te kiezen als voorzitter...?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206209174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:18 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Winning Team Joiners :')
Je komt in de war met die plofkop en zijn extremisten.
Deze groep in die video waren degene die bleven vechten tegen zowel plofkop als Poetin in 3 verschillende landen.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:27:41 #284
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206209215
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:12 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
De VN democratisch laten opereren door een dictatuur te te kiezen als voorzitter...?
Als de meerderheid van de landen een “wat minder” strikte opvatting heeft van mensenrechten?

Waar het voor mij op lijkt is dat het ons als westen blijkbaar niet gelukt is om de rest van de wereld omhoog te trekken.. moeten we dan het risico gaan nemen dat de rest van de wereld ons omlaag trekt?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:29:04 #285
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206209225
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Enige optie is belegeren en uithongeren.
Beetje afmatten met partizanen-operaties, drones en gerichte artillerie.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206209303
Weet je wat de beste optie voor Putin is?

Volledige terugtrekking uit Oekraļne.

Hij kan dat aan zijn volk uitleggen.

Aangeven dat het een onmogelijke taak is, omdat ze tegen de hele wereld vechten.

Het volk zal dit accepteren. Ik denk niet dat hij gelinched wordt. Het volk zal dit accepteren.

De gemobiliseerden zullen dit accepteren.

De zwarte zee vloot kan naar het oosten verplaatst worden.

Dit is rationeel denken.
pi_206209349
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 08:43 schreef quirina het volgende:
hele nacht gedroomd dat Putin om de paar uur mini atoombommen gooide, man wat had ik het druk!
Nederland was weer being Nederland met luchtalarmen en berichten die te laat kwamen.. iedereen en zijn moeder schuilde bij elkaar in de huizen terwijl anderen rustig op het water bleven kanoėn of suppen of bleven fietsen want je was toch al radioactief ..
Jouw droom heeft de Hollandse volksaard best realistisch weergegeven
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:43:46 #288
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206209369
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:37 schreef polderturk het volgende:
Weet je wat de beste optie voor Putin is?

Volledige terugtrekking uit Oekraļne.

Hij kan dat aan zijn volk uitleggen.

Aangeven dat het een onmogelijke taak is, omdat ze tegen de hele wereld vechten.

Het volk zal dit accepteren. Ik denk niet dat hij gelinched wordt. Het volk zal dit accepteren.

De gemobiliseerden zullen dit accepteren.

De zwarte zee vloot kan naar het oosten verplaatst worden.

Dit is rationeel denken.
Een eerlijk patriot in de val gelokt door perfide westerlingen. :'(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206209370
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:37 schreef polderturk het volgende:
Weet je wat de beste optie voor Putin is?

Volledige terugtrekking uit Oekraļne.

Hij kan dat aan zijn volk uitleggen.

Aangeven dat het een onmogelijke taak is, omdat ze tegen de hele wereld vechten.

Het volk zal dit accepteren. Ik denk niet dat hij gelinched wordt. Het volk zal dit accepteren.

De gemobiliseerden zullen dit accepteren.

De zwarte zee vloot kan naar het oosten verplaatst worden.

Dit is rationeel denken.
Eerst nog rekken om te zien of de komende winter gaat zorgen voor barsten in de eenheid in het Westen
pi_206209385
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:37 schreef polderturk het volgende:
Weet je wat de beste optie voor Putin is?

Volledige terugtrekking uit Oekraļne.

Hij kan dat aan zijn volk uitleggen.

Aangeven dat het een onmogelijke taak is, omdat ze tegen de hele wereld vechten.

Het volk zal dit accepteren. Ik denk niet dat hij gelinched wordt. Het volk zal dit accepteren.

De gemobiliseerden zullen dit accepteren.

De zwarte zee vloot kan naar het oosten verplaatst worden.

Dit is rationeel denken.
In zijn hoofd gaat het misschien iets anders. Hij wordt dan vernederd, en in een dog-eat-dog-wereldbeeld, betekend dat het einde. Hoe gaat hij ooit nog iets van zijn militaire spulletjes verkopen, of met de rest van de wereld onderhandelen als hij niks meer waard is. Hij is de grote leider. Niet iemand anders. Rusland is niks zonder hem! (zover mijn speculatie wat er in zijn hoofd omgaat :') )
pi_206209437
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Een eerlijk patriot in de val gelokt door perfide westerlingen. :'(
Inderdaad. Hij kan zeggen dat de oorlog een val van het westen was en dat hij dat doorzien heeft.

Hij kan dit doen om te overleven.

Maar gaat hij dit doen? Of gaat hij de nucleaire optie overwegen? Hij kan een werelewijde nucleaire oorlog overwegen waarbij we allemaal de lul zijn. Hoe gek is hij? Als hij doorgaat met escaleren, dan ben ik bang dat hij het Hitler type is.
pi_206209463
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:37 schreef polderturk het volgende:
Weet je wat de beste optie voor Putin is?

Volledige terugtrekking uit Oekraļne.

Hij kan dat aan zijn volk uitleggen.

Aangeven dat het een onmogelijke taak is, omdat ze tegen de hele wereld vechten.

Het volk zal dit accepteren. Ik denk niet dat hij gelinched wordt. Het volk zal dit accepteren.

De gemobiliseerden zullen dit accepteren.

De zwarte zee vloot kan naar het oosten verplaatst worden.

Dit is rationeel denken.
ik denk dat Putin niet zo bezig is met de mening van het volk

En business as usual, als in de situatie stabiliseren. Zou het echt een optie zijn?
pi_206209483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]
ik denk dat Putin niet zo bezig is met de mening van het volk

En business as usual, als in de situatie stabiliseren. Zou het echt een optie zijn?
Het volk zou het accepteren. Die weten wat het alternatief is. Hij heeft 99% van de media in zijn handen.
pi_206209490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:18 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Winning Team Joiners :')
Je moet naar het verhaal luisteren. Dan zal je hun beweegredenen weten.
Ō mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:55:57 #295
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206209522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:50 schreef Beathoven het volgende:
En business as usual, als in de situatie stabiliseren. Zou het echt een optie zijn?
Als putin niet oprot, en rus geen mother of all mea culpa's doet, gaan de sancties nooit meer weg.
&lt;signature here&gt;.
pi_206209531
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:37 schreef polderturk het volgende:
Weet je wat de beste optie voor Putin is?

Volledige terugtrekking uit Oekraļne.

Hij kan dat aan zijn volk uitleggen.

Aangeven dat het een onmogelijke taak is, omdat ze tegen de hele wereld vechten.

Het volk zal dit accepteren. Ik denk niet dat hij gelinched wordt. Het volk zal dit accepteren.

De gemobiliseerden zullen dit accepteren.

De zwarte zee vloot kan naar het oosten verplaatst worden.

Dit is rationeel denken.
Prima.

Als Turkije de Armeense genocide erkend.

Armeniė Miljarden Euro's schenkt.

Zich terugtrekt uit Syriė.

Koerden een eigen land geeft.

Cyprus erkend.

Griekenland met rust laat.

Erdogan Aftreed.

Finland en Zweden zonder voorwaarden tot de NAVO toe laat treden.

Dit is ook rationeel denken.
Ō mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:57:20 #297
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206209538
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Prima.

Als Turkije de Armeense genocide erkend.

Armeniė Miljarden Euro's schenkt.

Zich terugtrekt uit Syriė.

Koerden een eigen land geeft.

Cyprus erkend.

Griekenland met rust laat.

Erdogan Aftreed.

Finland en Zweden zonder voorwaarden tot de NAVO toe laat treden.

Dit is ook rationeel denken.
Ja keileuk maar dat is hier de kwestie niet
pi_206209539
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef HSG het volgende:

[..]
Je moet naar het verhaal luisteren. Dan zal je hun beweegredenen weten.
Ja maar er stond Tsjetsjenen en een filmpje met mensen die schieten.
Dan weet je al genoeg!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:58:00 #299
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206209543
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]
ik denk dat Putin niet zo bezig is met de mening van het volk

En business as usual, als in de situatie stabiliseren. Zou het echt een optie zijn?
Niet meer. Poetin zal moeten verdwijnen wil Rusland weer een stabiele partner worden van Europa cq het westen
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:58:51 #300
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206209551
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 09:37 schreef polderturk het volgende:
Weet je wat de beste optie voor Putin is?

Volledige terugtrekking uit Oekraļne.

Hij kan dat aan zijn volk uitleggen.

Aangeven dat het een onmogelijke taak is, omdat ze tegen de hele wereld vechten.

Het volk zal dit accepteren. Ik denk niet dat hij gelinched wordt. Het volk zal dit accepteren.

De gemobiliseerden zullen dit accepteren.

De zwarte zee vloot kan naar het oosten verplaatst worden.

Dit is rationeel denken.
En daarna aftreden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')