Ik kan maar 5 berichten terugkijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook eens vaker doet voordat je een tweet plaatst
Eerlijk gezegd snap ik de motieven van die Fox-pundits niet. Is dat iets simpels als 'anti-Biden, dus pro-Putin', of wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:11 schreef Ulx het volgende:
Here are the top 20 anti-Ukraine, pro-Russia claims and arguments that Fox viewers are hearing
Veel van de argumenten van de Foxfiguren zie je hier (en vooral in het BNW topic en de FP) ook langskomen,
Ja precies, het is niet alsof een toiletpot de ultieme standaard van beschaving is of zo. Hoewel ik het van Russen niet had verwacht, dacht dat het daar wel de gangbare manier was. Zegt ook iets over de gebieden waar deze soldaten uit geronseld hebben moeten worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:12 schreef Slayage het volgende:
Op zich niet raar natuurlijk , er zijn genoeg culturen die de WC niet kennen en een traditionele Hurk toilet gebruiken. Iemand hier op fok, postte een keer Eritrese asielzoekers maar op een krant gingen schijten omdat ze niet wisten hoe ze de WC moesten gebruiken
[ twitter ]
Pro-Trump dus pro-Poetin.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik de motieven van die Fox-pundits niet. Is dat iets simpels als 'anti-Biden, dus pro-Putin', of wat?
Het lijkt mij nogal anti-Amerikaans gedrag, wat in dat artikel wordt opgelepeld.
Lukashenko kijkt jaloers toe...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:19 schreef polderturk het volgende:
Kadyrov is nu 3-sterren generaal
En welke opleiding heeft hij genoten voor deze rang?
[ twitter ]
De Republikeinse partij lijkt geen zin meer te hebben in een fatsoenlijke democratie, dus dan is de stap naar Poetinliefde niet eens zo'n grote.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik de motieven van die Fox-pundits niet. Is dat iets simpels als 'anti-Biden, dus pro-Putin', of wat?
Het lijkt mij nogal anti-Amerikaans gedrag, wat in dat artikel wordt opgelepeld.
Ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:10 schreef polderturk het volgende:
Wat een eikel is hij ook he.
[ twitter ]
Ach die Sergei Shoigu was ook een sjofele autoverkopert en had ook geen militaire achtergrond.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:18 schreef YStec het volgende:
[..]
Lukashenko kijkt jaloers toe...
"One day..."
gisteren ook al over Wageningen e.o.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daarvan zag ik een filmpje voorbijkomen. Top of the bill monitors👍🏼
versus smeken om luchtsteun op social media.
Uurtje geleden kwamen in regio Culemborg minimaal 2 straaljagers laag overvliegen met een klereherrie.
Niet te zien vanwege laaghangende bewolking.
Dit is echt in heel veel jaren niet voorgekomen!
Daarom stelen Russen ook toiletten want in Oekrane zijn ze wel beschaafd.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:12 schreef Slayage het volgende:
Op zich niet raar natuurlijk , er zijn genoeg culturen die de WC niet kennen en een traditionele Hurk toilet gebruiken. Iemand hier op fok, postte een keer Eritrese asielzoekers maar op een krant gingen schijten omdat ze niet wisten hoe ze de WC moesten gebruiken
[ twitter ]
Weer zo'n mooie frame idd alsof het of of is.quote:
One man's trash...quote:
Tweet riekt ook aardig naar socializmquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weer zo'n mooie frame idd alsof het of of is.
(en alsof het geld naar florida zou zijn gegaan als het niet naar oekraine ging ofzo)
Zo kan je alles framen.
Niet voor Rusland vanwege de pricecap van de G7 voor Russische olie. Boven die cap krijgen olietankers met Russische olie geen verzekering.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Hogere olieprijs betekend meer inkomen voor SA en uiteindelijk voor Rusland.
Of ouderwets isolationistisch?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Follow the money. Een tegendraads standpunt zorgt ervoor dat al die wappies naar je gaan kijken en betalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Is dat hun laatste hoop op een succesje?quote:
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weer zo'n mooie frame idd alsof het of of is.
(en alsof het geld naar florida zou zijn gegaan als het niet naar oekraine ging ofzo)
Zo kan je alles framen.
Iemand heeft denk ik een "geen stap terug" bevel uitgegeven. Ik weet ook niet wat het nut is voor die dingen bij Kherson. Ze komen de rivier nooit over, en ze komen binnen bereik van HIMARS en de 155mm SPG's van Oekrane.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat hun laatste hoop op een succesje?
Hopelijk vindt ie zichzelf onmisbaar aan het front.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:19 schreef polderturk het volgende:
Kadyrov is nu 3-sterren generaal
...
Ik dacht dat de GOP het beleid van regering Biden richting oorlog in Oekrane wel redelijk steunde. En dan heb ik het niet over de QAGA tak.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Republikeinse partij lijkt geen zin meer te hebben in een fatsoenlijke democratie, dus dan is de stap naar Poetinliefde niet eens zo'n grote.
Alleen als je het creren van een vals dilemma een punt vindt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk gewoon een punt.
De Russofonen daar moeten wel beschermd worden h.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Commandant raizop is nog steeds bezig daarzo.
Alsof hulp aan Oekraine ook maar iets van invloed heeft op hulp voor Florida. Of hebben ze daar ook HIMARS nodig? En dat krijgt dan ook gewoon 110K likes. Boze mensen creeeren met een vals dilemma.quote:
Het is angstvallig stil sinds de mobilisatie. Zou hij de trollenfabriek uit getrokken zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, waar is hij eigenlijk? Op vakantie?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:17 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Want het een sluit het ander uit?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk gewoon een punt.
Die Grad-systemen hebben een range van 30 kilometer toch? Kan het een voorbereiding zijn op de slag om Kherson zelf?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iemand heeft denk ik een "geen stap terug" bevel uitgegeven. Ik weet ook niet wat het nut is voor die dingen bij Kherson. Ze komen de rivier nooit over, en ze komen binnen bereik van HIMARS en de 155mm SPG's van Oekrane.
Uiteraard. Sinds wanneer kun je lopen n kauwgom kauwen op hetzelfde moment?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want het een sluit het ander uit?
Oohja, dat kan natuurlijk niet. Stom van mequote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Uiteraard. Sinds wanneer kun je lopen n kauwgom kauwen op hetzelfde moment?
Over Lukashenko wordt gezegd dat hij een heel hoog IQ heeft.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Ach die Sergei Shoigu was ook een sjofele autoverkopert en had ook geen militaire achtergrond.
Loekie mag zijn snor mooi houden.
Je bent ook dom als je hem recht in zijn gezicht zegt dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Over Lukashenko wordt gezegd dat hij een heel hoog IQ heeft.
Loekie was gewoon een boerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
De moestuin van de buren is vanaf nu van la-putin-rouge. Tevens verkondigt zij een gedeeltelijke mobilisatie van de buren voor onderhoudswerkzaamheden aan beide tuinen, want daar is ze zelf te fijn voor gebouwd. De producten van de moestuin komen vanzelfsprekend ten goede aan haar, en het tegenstribbelende pubertje van de buren krijgt zolderarrest. Uit een referendum blijkt dat iedereen blij is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ik kan met net zoveel recht een decreet schrijven dat de tuin van de buren van mij is. Diefstal voor gevorderden, dit.
quote:Knigsberg (German: [ˈkːnɪsbɛʁk] (listen), lit. 'King's mountain') was the historic Prussian city that is now Kaliningrad, Russia. Knigsberg was founded in 1255 on the site of the ancient Old Prussian settlement Twangste by the Teutonic Knights during the Northern Crusades, and was named in honour of King Ottokar II of Bohemia.
Omdat ie vrij lang is zit zijn IQ vrij hoog?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
2 kanten wel. Hitler's manier om aan de macht te komen was niet helemaal netjes zullen we maar zeggen. Daarnaast zette hij minderheden weg als minderwaardig en als schadelijk voor Duitsland.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:38 schreef Starhopper het volgende:
Van de wikipedia pagina over Loekie:
"Loekasjenko veroorzaakte in 1995 opschudding toen hij in een interview met het dagblad Handelsblatt de leiderschapsstijl van Adolf Hitler prees als model voor een Wit-Russisch regeringsstelsel. Letterlijk zei hij: "Het heeft eeuwen geduurd om de Duitse orde te vestigen. Onder Hitler bereikte deze formatie haar hoogtepunt. Dit komt overeen met onze opvatting van een presidentile republiek en de rol van een president daarin." Hij ging verder: "In zijn tijd werd Duitsland uit het slop gehaald dankzij zeer streng leiderschap, en niet alles in Duitsland wat met de bekende Adolf Hitler te maken had, was slecht."[29][30] Loekasjenko weigerde het citaat in te trekken, maar verklaarde dat de gevolgen van Hitlers leiderschapsstijl in het buitenlands beleid slecht waren geweest.[31]"
Doet mij denken aan de uitspraken van Pepijn van FvD: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ist-1616421-a1353669
Dat blijft toch ook wel bizar, dat ze daar nog gewoon doorgaan alsof het april is en hun andere fronten niet ineen aan het storten zijn.quote:
Ilyin, Dugin, indirect Putinquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:38 schreef Starhopper het volgende:
Van de wikipedia pagina over Loekie:
"Loekasjenko veroorzaakte in 1995 opschudding toen hij in een interview met het dagblad Handelsblatt de leiderschapsstijl van Adolf Hitler prees als model voor een Wit-Russisch regeringsstelsel. Letterlijk zei hij: "Het heeft eeuwen geduurd om de Duitse orde te vestigen. Onder Hitler bereikte deze formatie haar hoogtepunt. Dit komt overeen met onze opvatting van een presidentile republiek en de rol van een president daarin." Hij ging verder: "In zijn tijd werd Duitsland uit het slop gehaald dankzij zeer streng leiderschap, en niet alles in Duitsland wat met de bekende Adolf Hitler te maken had, was slecht."[29][30] Loekasjenko weigerde het citaat in te trekken, maar verklaarde dat de gevolgen van Hitlers leiderschapsstijl in het buitenlands beleid slecht waren geweest.[31]"
Doet mij denken aan de uitspraken van Pepijn van FvD: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ist-1616421-a1353669
Wendover, zo'n heerlijk kanaal is dat.quote:
Was er niet iets met kapot geschoten bruggen en het continu kapot schieten van noodbruggen en pontons?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook wel een ontwikkeling. Je kunt die troepen niet op twee plekken tegelijk hebben, ergens wordt het front nu verzwakt. En HIMARS tegen Grad?
Moet altijd denken aan Bendover als ik dat kanaal tegenkom.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wendover, zo'n heerlijk kanaal is dat.
Oew! Leuk!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Was er niet iets met kapot geschoten bruggen en het continu kapot schieten van noodbruggen en pontons?
[ twitter ]
Dan staat dat materieel toch straks aan de andere kant van zo’n brug klem? Als de Russen niet met hun materieel uit Kherson weg kunnen ivm de bruggen, kan deze hulp er straks ook niet in.
Uitstekend nieuws, toch? Kunnen de Oekraners lekker kapot schieten van afstand.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:27 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook wel een ontwikkeling. Je kunt die troepen niet op twee plekken tegelijk hebben, ergens wordt het front nu verzwakt. En HIMARS tegen Grad?
Gaat dit over lo... logi.... logistiek?quote:
Het zesde leger mag zich echt niet terugtrekken hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:59 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Uitstekend nieuws, toch? Kunnen de Oekraners lekker kapot schieten van afstand.
Ik kan me eigenlijk alleen maar voorstellen dat dit transport naar de Krim gaat, om ze daar voor te bereiden op een harde verdediging. Maar ik zal de Russen wel weer overschatten...
En ondertussen staan er ws Ukrainse troepen bij Zaporizhzhia te wachten om aan te vallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Was er niet iets met kapot geschoten bruggen en het continu kapot schieten van noodbruggen en pontons?
[ twitter ]
Dan staat dat materieel toch straks aan de andere kant van zo’n brug klem? Als de Russen niet met hun materieel uit Kherson weg kunnen ivm de bruggen, kan deze hulp er straks ook niet in.
Wat zien we hier eigenlijk precies gebeuren?quote:
DRONE BLASTER MKIII ANTI-DRONE GUNquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat zien we hier eigenlijk precies gebeuren? [ twitter ]Neemt dat futuristische geweer de besturing van de drone over of schakelt het de besturing van de eigenaar uit? Of wat?
Whut?quote:
Hij is totaal in paniek, jaagt dus ook echt alles en iedereen snel nog even de dood in. Het worden spannende maanden tot de pauze van de winter.quote:
75% van het totaal zou geweldig zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut?
75% van het totaal of van de units die bij Lyman waren?
Dat maakt nog al een verschil.
Niet als ze allemaal bij Lyman waren ingezet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut?
Beide niet. Alleen van dat ene clubje.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut?
Dat geweer is een stel antennes die heel gericht een signaal uitsturen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat zien we hier eigenlijk precies gebeuren? [ twitter ]Neemt dat futuristische geweer de besturing van de drone over of schakelt het de besturing van de eigenaar uit? Of wat?
Alleen van die 3rd Guards Spetsnaz Brigade, wat blijkbaar elite soldaten zijn. Die vervang je niet zomaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut?
Waar?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:20 schreef PluggieOD het volgende:
Ipv een grote omsingeling, met 5000 tot 10000 doden en gevangenen zijn de Russen er gewoon tussenuit gegaan.
Waar zijn ze naartoe dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:20 schreef PluggieOD het volgende:
Ipv een grote omsingeling, met 5000 tot 10000 doden en gevangenen zijn de Russen er gewoon tussenuit gegaan.
Dat weet niemandquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar zijn ze naartoe dan?
Ze waren er helemaal niet.quote:
De bijbel lezen, dat is wat hij zei.quote:
Die er puur voor de propaganda.quote:
Ja altijd als laatste zeggen, dan valt het minder op.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als je al nodig vindt kernwapens te benoemen waarom in vredesnaam als eerste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |