abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 oktober 2022 @ 14:17:16 #126
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206212312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:37 schreef Remco2021 het volgende:
Het word niet beter in deze wereld met menselijke regeringen. Maar gelukkig zal het koninkrijk van God binnenkort komen en zal Koning Jezus gaan regeren vanuit Jeruzalem.
Jeruzalem waar Koning Jezus ook terug zal gaan komen en de stad waar de volkeren om gaan strijden vlak voor de wederkomst van God en Koning Jezus.
Het oude is niet meer. Je vergeet dat het gaat om het nieuwe Jeruzalem?
Openbaringen 21

Maar vergeet ook niet dat je misschien niet bent van deze wereld, maar wel IN deze wereld. En dat de wederkomst al 2000 jaar wordt aangekondigd als spoedig. Wat zouden ze gedacht hebben over de wederkomst in de verschrikkingen van de eerste wereldoorlog, met daarna de Spaanse Griep? Of wat dacht je dat werd gedacht rondom de tweede wereldoorlog? Maar ver daarvoor ook al, bij andere oorlogen of pandemien?

Vertrouw en geloof fijn in je Vader. Maar hou een oog open voor wat er in de wereld gebeurt en waar je medemens zich mee bezig houdt. En dat is echt niet met de komst van een betere nieuwe wereld, maar hopen op een verbetering van onze huidige wereld.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206212321
twitter

Dat zal de soldaten niet motiveren.
pi_206212331
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die dingen zie vaker langskomen. Ik begrijp dat het officieel niet mag, maar gedoogd wordt
Ze zijn natuurlijk ook als opvolger van de Sovjet unie een supermacht en niet zomaar de een dictatuurtje.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_206212360
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:13 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Heeft die vent nu een CCCP vlag op zijn arm?
Er was budget voor nieuwe uniformen, maar ja......
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:23:45 #130
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206212401
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:03 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Dit kan weer een mooie vergelijking worden met die touchscreens en moderne laptops die je het Oekrainse leger zag gebruiken :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206212451
Ook achtergelaten hontjes verdienen aandacht *;
twitter
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:29:11 #132
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206212456
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:09 schreef Slayage het volgende:

[..]
Met dit soort tweets wekt hij de suggestie dat hij een directe linkje heeft naar het Kremlin, iets wat een goudmijn zou zijn voor hem, elke inlichtingendienst zou in de rij staan om hem aan te nemen en zou hij niet op Twitter smeken om een baan in Nederland.
Alle inlichtingen diensten hebben al mollen in het Kremlin. Ik denk dat Putin eigenlijk maar 3 medewerkers heeft.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:29:48 #133
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:31:29 #134
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206212486
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dit kan weer een mooie vergelijking worden met die touchscreens en moderne laptops die je het Oekrainse leger zag gebruiken :')
Daarvan zag ik een filmpje voorbijkomen. Top of the bill monitors👍🏼
versus smeken om luchtsteun op social media.

Uurtje geleden kwamen in regio Culemborg minimaal 2 straaljagers laag overvliegen met een klereherrie.
Niet te zien vanwege laaghangende bewolking.
Dit is echt in heel veel jaren niet voorgekomen!
pi_206212495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Het oude is niet meer. Je vergeet dat het gaat om het nieuwe Jeruzalem?
Openbaringen 21

Maar vergeet ook niet dat je misschien niet bent van deze wereld, maar wel IN deze wereld. En dat de wederkomst al 2000 jaar wordt aangekondigd als spoedig. Wat zouden ze gedacht hebben over de wederkomst in de verschrikkingen van de eerste wereldoorlog, met daarna de Spaanse Griep? Of wat dacht je dat werd gedacht rondom de tweede wereldoorlog? Maar ver daarvoor ook al, bij andere oorlogen of pandemien?

Vertrouw en geloof fijn in je Vader. Maar hou een oog open voor wat er in de wereld gebeurt en waar je medemens zich mee bezig houdt. En dat is echt niet met de komst van een betere nieuwe wereld, maar hopen op een verbetering van onze huidige wereld.
Blijft ziekelijk om te zien hoe de kerk niets heeft begrepen van wie Jezus was en wat zijn boodschap is geweest.
Dat was zeker niet om je ergens ondergeschikt aan te maken.

Zijn boodschap was dat wij allen goden zijn.
Het zegt het ook letterlijk, maar goed dit paste niet in het plaatje van de kerk.
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:34:48 #137
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_206212510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik begin het gevoel te krijgen dat als Poetin de problemen in het leger niet snel opgelost krijgt en als men nog meer terrein verliest, hij er op kan rekenen dat het leger zich tegen hem keert. Die problemen met uitrusting, bevoorrading, soldij, hoge verliezen etc gaan zich wreken op zeker moment, 1917 all over again.
Ik hoop het. En dat het voor iedereen beter uitpakt uiteindelijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_206212519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Zijn boodschap was dat wij allen goden zijn.

Wablief?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:36:46 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206212530
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:29 schreef slashdotter3 het volgende:
offtopic: Egypte is hard op weg om in navolging van Israel, Turkije en Iran ook een drone leger te worden.
https://www.oryxspioenkop(...)f-drones-egypts.html
Wordt natuurlijk al lang voorspelt dat drones uiteindelijk het slagveld gaan overheersen.

Ik zie het ook wel gebeuren. Piloten zullen nog wel even relevant blijven maar uiteindelijk gaat een piloot niet kunnen winnen van 10 drones met AI.

Kwa kosten zal het veel goedkoper zijn dan een straaljager +piloot.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206212532
Moet dat religie geneuzel nou?
pi_206212544
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206212550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:36 schreef quirina het volgende:
Moet dat religie geneuzel nou?
Alleen als het relevant is :P
-Rabia Al-Basri
pi_206212553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:02 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Dat is toch niet vreemd?
Als je een mobilisatie afkondigt en mensen komen niet dan ga je ze halen.
Toen het begon mochten Oekraense mannen ook niet zomaar het land uit.
En als je je hier vroeger niet kwam melden voor de dienstplicht werd je ook opgehaald.
Is waar en toch vind ik het afschuwelijk.
Voor Oekrane is het ook anders, die vechten voor hun land.

Maar die Russen…… ze moeten vechten terwijl hun land niet werd bedreigd. En dan blijkt het ook nog eens niet hun oorlog te zijn aangezien overal uit blijkt dat ze gewoon lekker in hun huis willen zitten. Maar nee, ze worden van hun bed gelicht dmv verkeerscameras. Voor iets wat voor hen blijkbaar niet urgent genoeg is.

Dat is toch van de zotte
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:38:44 #144
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206212559
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:32 schreef AnneX het volgende:
Uurtje geleden kwamen in regio Culemborg minimaal 2 straaljagers laag overvliegen met een klereherrie.
Gewoon laagvliegoefeningen.
Niks bijzonders.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
pi_206212573
Hoe zou dat met een nieuwe battlefield gaan.. Ik bedoel, ten tijde van de vorige versies gingen we er nog van uit dat Rusland wat voorstelde.

Denk dat je in bf5 als ruaf zijnde spawnt met een rol pleepapier een setje slippers en een doosje kogels. De rest moet je van navo eenheden jatten of plunderen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2022 14:40:09 ]
pi_206212603
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:32 schreef AnneX het volgende:

Zag gisteren in den Haag een propellor vliegtuigje langs vliegen met een opmerkelijke vorm, ik vond het op een drone lijken, maar ik weet niet of sommige instanties drones gebruiken in Nederland
-Rabia Al-Basri
pi_206212611
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:38 schreef Slayage het volgende:

[..]
Alleen als het relevant is :P
Religie zou nooit relevant moeten zijn
pi_206212641
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dan gaat de macht gewoon naar een vriendje van 'em die waarschijnlijk dezelfde visies heeft. Weet niet of we daar echt mee geholpen zijn.
Maar ookal is dat zo, dan zijn de kaarten nu anders geschud. Een nieuwe radicale lul heeft nu een gedecimeerd leger dat niet in staat is iets uit te richten. En een economische crisis en een gedestabiliseerd land. Geen nationalistische bende zoals in februari.

Dus die gaat wellicht eerst wonden willen likken, bij het volk in de gunst willen komen etc. Tot over 20 jaar. Of nooit
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:45:36 #149
307622 Perox
(niet de echte)
pi_206212654
quote:
Gewoon ontroerend dit. Moet een beetje janken ervan. :'(
pi_206212658
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:42 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Religie zou nooit relevant moeten zijn
Religie is altijd relevant. Zelfs voor de mensen die zeggen seculier te zijn, omdat onze hele maatschappij doordrenkt is van religieuze ideen. Ook in deze oorlog gebruiken beide kanten religie als spirituele steun. Heel veel artwork van de Oekraners is spiritueel genspireerd. "Saint javelin" is slechts 1 voorbeeld bij de Oekraners.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')