een beetje olie op het vuur gooien en een nieuw front openen. Lekker bezigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:37 schreef Remco2021 het volgende:
Het word niet beter in deze wereld met menselijke regeringen. Maar gelukkig zal het koninkrijk van God binnenkort komen en zal Koning Jezus gaan regeren vanuit Jeruzalem.
Jeruzalem waar Koning Jezus ook terug zal gaan komen en de stad waar de volkeren om gaan strijden vlak voor de wederkomst van God en Koning Jezus.
Alsof dat een uitzondering isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ga ik kerst niet nuchter meemaken
Die info was al uren voor zijn tweet bekend. Zie verschillende tweets eronder.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als dit klopt, dan is Isa Yusibov the MASTER.
Ik ben nog niet voor 100% overtuigd dat hij echt bronnen in het Kremlin heeft.
Ik ben voor 95% overtuigd.
Jezus rende weg toen het lastig werd. Tegenwoordig hangen we zulke lui op voor landverraad.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:37 schreef Remco2021 het volgende:
Het word niet beter in deze wereld met menselijke regeringen. Maar gelukkig zal het koninkrijk van God binnenkort komen en zal Koning Jezus gaan regeren vanuit Jeruzalem.
Jeruzalem waar Koning Jezus ook terug zal gaan komen en de stad waar de volkeren om gaan strijden vlak voor de wederkomst van God en Koning Jezus.
Dit jaar dronken mijn vader voor Putin uitmaken.quote:
Terecht dat ze hem afgemaakt hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jezus rende weg toen het lastig werd. Tegenwoordig hangen we zulke lui op voor landverraad.
Was die hele Wagner groep al niet eens te grazen genomen bij die blunder met die journalist die even een plaatje maakte bij het hoofdkwartier van Wagner?quote:
Niet de hele Wagner groep.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was die hele Wagner groep al niet eens te grazen genomen bij die blunder met die journalist die even een plaatje maakte bij het hoofdkwartier van Wagner?
Dan gaat de macht gewoon naar een vriendje van 'em die waarschijnlijk dezelfde visies heeft. Weet niet of we daar echt mee geholpen zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:32 schreef quirina het volgende:
Zou mooi kerstcadeau zijn, putin in een kist ⚰️
Ik denk dat hij mensen kent die bronnen heeft in het kremlinquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als dit klopt, dan is Isa Yusibov the MASTER.
Ik ben nog niet voor 100% overtuigd dat hij echt bronnen in het Kremlin heeft.
Ik ben voor 95% overtuigd.
Dat is toch niet vreemd?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:30 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Het lijken wel razzia’s. Hoe durft die lul van een Poetin
Misschien kan hij nog ergens ondergedoken in Noord Korea vertoeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar Hitler ging door tot het einde.
Putler heeft nog de keuze dat niet te doen.
Met dit soort tweets wekt hij de suggestie dat hij een directe linkje heeft naar het Kremlin, iets wat een goudmijn zou zijn voor hem, elke inlichtingendienst zou in de rij staan om hem aan te nemen en zou hij niet op Twitter smeken om een baan in Nederland.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar heb je Isa weer met zijn "insider".
Ja, lijkt me niet idd. En iemand die daadwerkelijk bij de inlichtingen werkt zou nooit zo (mogen) tweeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Met dit soort tweets wekt hij de suggestie dat hij een directe linkje heeft naar het Kremlin, iets wat een goudmijn zou zijn voor hem, elke inlichtingendienst zou in de rij staan om hem aan te nemen en zou hij niet op Twitter smeken om een baan in Nederland.
Heeft die vent nu een CCCP vlag op zijn arm?quote:
Die dingen zie vaker langskomen. Ik begrijp dat het officieel niet mag, maar gedoogd wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:13 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Heeft die vent nu een CCCP vlag op zijn arm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |