Maar als RU-commander krijg je wel ongelimiteerd artilleriequote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe zou dat met een nieuwe battlefield gaan.. Ik bedoel, ten tijde van de vorige versies gingen we er nog van uit dat Rusland wat voorstelde.
Denk dat je in bf5 als ruaf zijnde spawnt met een rol pleepapier een setje slippers en een doosje kogels. De rest moet je van navo eenheden jatten of plunderen
Ik dacht dat hij even een antwoord moest hebben in zijn eigen taal, die ik dus ken. Ik heb mijn punt naar hem gemaakt en wat mij betreft daarmee klaar.quote:
De Nederlandse krijgsmacht heeft meerdere soorten drones in dienst.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zag gisteren in den Haag een propellor vliegtuigje langs vliegen met een opmerkelijke vorm, ik vond het op een drone lijken, maar ik weet niet of sommige instanties drones gebruiken in Nederland
Er staat nog geen enkele MQ9 op Leeuwarden, zelfs niet in Nederlandquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:52 schreef StateOfMind het volgende:
De Nederlandse krijgsmacht heeft meerdere soorten drones in dienst.
Van heel klein tot 4 stuks Reapers.
Die Reapers staan op Curaao en in Leeuwarden.
Ik woon vlakbij Volkel en er wordt niet significant meer gevlogen dan voor de oorlog.
Dat kan ook een strategie zijn: Als je zorgt dat er een uitweg is voor degenen die cht niet willen, voorkom je dat binnenlands de druk te ver oploopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:26 schreef Confetti het volgende:
Die staat van beleg lijkt ook niet te komen in Rusland. De grenzen staan nog steeds wagenwijd open voor deserteurs. Het geeft toch wel aan dat zijn macht niet zo absoluut is als hij voordoet.
Er valt niet zoveel te kiezen als men met een camera bovenop je zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:11 schreef oheng het volgende:
90+ procent van deze mensen heeft voor aansluiting bij rusland gestemd.
https://www.reddit.com/r/(...)d_forces_of_ukraine/
Yeah right.
Belarus wilt niet de kansloze oorlog ingezogen worden maar op deze manier houden ze Rusland tevreden door te doen alsof ze aan het voorbereiden zijn voor een deelname.quote:
Voordat ik ga kijken en spijt krijg: hoeveel uiteengereten Russen (en Oekraners) en uit elkaar gespatte hoofden enzo zie je in beeld?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand nog tips voor goed Youtube kanaal met gopro beelden vanuit het front?
Ik vind eigenlijk alleen deze:
Geen. Het is Youtube, geen theync @Zipportalquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voordat ik ga kijken en spijt krijg: hoeveel uiteengereten Russen (en Oekraners) en uit elkaar gespatte hoofden enzo zie je in beeld?
Dat zal de rest van de generale staf leuk vinden. Aan de andere kant kan Poetin moeilijk competentie boven loyaliteit plaatsen. Er is namelijk weinig competentie over bij de Russen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:19 schreef polderturk het volgende:
Kadyrov is nu 3-sterren generaal
En welke opleiding heeft hij genoten voor deze rang?
[ twitter ]
gewoon kapot schieten? of gewoon met f22's door russiche luchtruim knallen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Ulx het volgende:
Er zijn net vier Russische jachtvliegtuigen uit Pools en Zweeds luchtruim verjaagd.
[ twitter ]
rofl, dus ze komen niet opdagen voor hun eigen leger wat om luchtsteun vraagt, maar ze worden wel ingezet om een beetje onze grenzen te testen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Ulx het volgende:
Er zijn net vier Russische jachtvliegtuigen uit Pools en Zweeds luchtruim verjaagd.
[ twitter ]
Kapot schieten lijkt me geen goed idee. Maar als een paar f35's ineens locken op die toestellen zonder dat de Russen ze zien op hun radar geeft dat ook een prima signaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon kapot schieten? of gewoon met f22's door russiche luchtruim knallen?
0quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voordat ik ga kijken en spijt krijg: hoeveel uiteengereten Russen (en Oekraners) en uit elkaar gespatte hoofden enzo zie je in beeld?
Geen. Hooguit rookpluimen van een uitgeschakelde Oekraense BMP in de verte.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |