Bakje jaloezie ofzo?quote:
Babett iig niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze zijn nog niet over Jeff zijn uitbarsting heen
Ik ook nog nietquote:
Is er geen eten voor vanavond?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Ben benieuwd of ze kunnen slapen met honger of gaan spoken vannacht
Genoeg, maar daar helpt paracetamol niet tegenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
Mexx moet 10x2 paracemol per dag ? Wat is er mis met haar?
10 x 2quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
Kan je van de wereld af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
Misschien slikt ze nog kinderparacetemolletjes met sinassmaakquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
10 x 2
Ik weet niet anders dan 4 x 2 is het maximum per dag.
Djedi kan iemand killen met haar wenkbrauwenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Djedi kan iemand killen met haar wenkbrauwen
Van 10 x 2 paracetamolletjes ga je de wereld niet af hoorquote:
Oh shitquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van 10 x 2 paracetamolletjes ga je de wereld niet af hoor
Is die duif al op?quote:
Nou dat is kutquote:
Geen idee wat je bedoeltquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
deze ruben praat veel onzin,hij heeft zij niet gezien
Er gaat niemand naar huis zo lang ik kijkquote:
Leeg ? er staat een heel leger in die keukenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Lege keuken..![]()
Rupert ging een bullionsoepje maken..
[ afbeelding ]
Haske morsdood.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ruben heeft de duif deze dagen niet gezien ,hoezo zoll hij weten dat
zij dood is?
Die duif stopten ze vol met rotzooi waar een duif dood van gaat, zoveel gaven ze om dat rotbeestquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij dood is?
Rat met vleugels.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die duif stopten ze vol met rotzooi waar een duif dood van gaat, zoveel gaven ze om dat rotbeest
De Salar en Nouchine van deze show.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:07 schreef claire3500 het volgende:
Zo lief Kim D en Jeffery naar elkaar. Ze zijn trots op elkaar en blij met elkaar.
Beetje gassen was niet zo handigquote:
ken ik niet :-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De Salar en Nouchine van deze show.
blauwe verf op zijn snavel zal ook niet meegeholpen hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die duif stopten ze vol met rotzooi waar een duif dood van gaat, zoveel gaven ze om dat rotbeest
Ja eendjes voeren moet je niet doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:08 schreef mario390 het volgende:
hebben de idioten in de loods dat schlechte voer gegeven?
Dat was wel de nekslag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
blauwe verf op zijn snavel zal ook niet meegeholpen hebben.
Dat weten we niet. De duif is niet meer teruggekomen, dus we weten niet wat ermee gebeurd is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:08 schreef mario390 het volgende:
hebben de idioten in de loods dat schlechte voer gegeven?
of je kan kijken naar de massage die Wendy nu krijgt :-)? Keuze is reuzequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
We moeten naar getrommel luisteren en kijken...
WE moeten niksquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
We moeten naar getrommel luisteren en kijken...
ja hahahahahahha vind wel schattig JW is wel heel serieus ermee hahahahhaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Verrek er is een drumstel gemaakt van emmers, zelfs met voetpedaal.
JW gemaakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
ja dann is zij misschien niet doodquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:10 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dat weten we niet. De duif is niet meer teruggekomen, dus we weten niet wat ermee gebeurd is.
Dat zijn nou wel leuke dingen, een beetje creativiteit met spullen die voorhanden zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
Misschien niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann is zij misschien niet dood
Zo begonnen ze in Utopia ook in het vroege stadium. Dat wijnrek wat ze hier gemaakt hebben is ook zo'n voorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn nou wel leuke dingen, een beetje creativiteit met spullen die voorhanden zijn
Zeker creatief, maar voor ons niet zo fijn om naar te luisterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn nou wel leuke dingen, een beetje creativiteit met spullen die voorhanden zijn
Met olijfolie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo begonnen ze in Utopia ook in het vroege stadium. Dat wijnrek wat ze hier gemaakt hebben is ook zo'n voorbeeld.
ik dacht nu dat jw nur en jas ankijktquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Josti-kwaliteit gemep![]()
[ afbeelding ]
Helaas heeft er maar één keer een paar wijnflessen in gelegenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo begonnen ze in Utopia ook in het vroege stadium. Dat wijnrek wat ze hier gemaakt hebben is ook zo'n voorbeeld.
Die waren al gelijk opquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas heeft er maar één keer een paar wijnflessen in gelegen
Tot het nieuwtje eraf isquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeker creatief, maar voor ons niet zo fijn om naar te luisteren
Nooit begrepen die vogel lekker krijgen is een klusquote:
Wel heet.quote:
heeey :-)! Ja daar komt het wel op neer. Ze zijn steeds gepamperd door regie dus ja ze denken dan straks ook weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:19 schreef Seattle het volgende:
Goeienavond, heb dus weer alle fun gemist…. Zucht. Ik begrijp alleen helemaal niet wat ze nu van plan zijn. Ze krijgen zakgeld 15 euro en ze hebben eten voor morgenavond en donderdag? Daarna is het ieder voor zich en hopen op nog een verdienopdracht? En ik hoor iedereen ongezonde dingen bestellen. Blijkbaar is iedereen het er mee eens, maar ik zou niet voor gestemd hebben.
Als het eten op is, moeten ze van hum zakgeld eten kopen. Maar de meesten bestellen iets lekkers en rookwaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:19 schreef Seattle het volgende:
Goeienavond, heb dus weer alle fun gemist…. Zucht. Ik begrijp alleen helemaal niet wat ze nu van plan zijn. Ze krijgen zakgeld 15 euro en ze hebben eten voor morgenavond en donderdag? Daarna is het ieder voor zich en hopen op nog een verdienopdracht? En ik hoor iedereen ongezonde dingen bestellen. Blijkbaar is iedereen het er mee eens, maar ik zou niet voor gestemd hebben.
hhahahahahahhaahahha nu je het zegt! Maar is een microfoonquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
Is het mijn dirty mind of........wat staan er nou in het raamkozijn?![]()
[ afbeelding ]
Zag ik ook. Lijkt op dildo's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die had ik nog niet gespotquote:
Dat is tomaatquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tis klein en rood en veel![]()
[ afbeelding ]
Misschien is het jachtseizoen begonnen, en een witte duif in het groene gras heeft niet echt een camouflage kleur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij dood is?
Haaaaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
heeey :-)! Ja daar komt het wel op neer. Ze zijn steeds gepamperd door regie dus ja ze denken dan straks ook weer.
Hoop echt dat regie juist niks doet maar weet niet hoor, ze worden wel steeds gematstquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Haaaai![]()
Maar ja, die regie is toch niet gek? Die hebben dit allemaal gehoord
Wij slachtten ze zelf en ik deed de vulling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit begrepen die vogel lekker krijgen is een klus
Het blijft een dikke droge kut vogel. Maak dan drie keer kipquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij slachtten ze zelf en ik deed de vulling.
Sjanet naait ze zelf..quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:20 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
misschien maakt ze ook wel zelf dildo'squote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjanet naait ze zelf..![]()
[ afbeelding ]
Waarom? Verstand vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:26 schreef claire3500 het volgende:
[..]
misschien maakt ze ook wel zelf dildo's
Of hazenpeper.Dat is echt lekker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft een dikke droge kut vogel. Maak dan drie keer kip
Van gereclyde wc rollenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:26 schreef claire3500 het volgende:
[..]
misschien maakt ze ook wel zelf dildo's
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is het jachtseizoen begonnen, en een witte duif in het groene gras heeft niet echt een camouflage kleur.
ken het alleen van een lepel met paté als voorafje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijft een dikke droge kut vogel. Maak dan drie keer kip
Dat is gans.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
ken het alleen van een lepel met paté als voorafje.
Koekkoekquote:
Heb ik ooit gegeten inc. hagelkorrels.quote:
Was het een witte duif?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik ooit gegeten inc. hagelkorrels.
quote:
quote:
Ik mis de 50% stikkerquote:
Die zijn eigenlijk erg lekkerquote:
Nu 5quote:
quote:
quote:
Joehoe qoute een keer goed. Zuiplapquote:
Jij kent me te goed.quote:
heb je dat metgeregen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:44 schreef spapaars het volgende:
Is het iets wat echt groeit? Of is het dat de dames hopen dat het nog wat groeit?
[ afbeelding ]
Je loopt wat achterquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:44 schreef spapaars het volgende:
Is het iets wat echt groeit? Of is het dat de dames hopen dat het nog wat groeit?
[ afbeelding ]
Het ziet er écht raar uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:44 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Welk antwoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Want het antwoord staat al ergens?
Hij vindt zichzelf heel wat, de nieuwe Berend terrorquote:
Ga maar fijn naar Erik danquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf heel wat, de nieuwe Berend terror![]()
Ik ben wel klaar met vaatlap
Joh die gast moet blijven. Irritatie en ergenis is de bouwsteenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf heel wat, de nieuwe Berend terror![]()
Ik ben wel klaar met vaatlap
Op je fleurige teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ga maar fijn naar Erik dan![]()
![]()
Of Ima, of Eunice, of Wandaaaaaaaaa
Die zweetteven mogen op zich wel weg ,maar Esther is best okayquote:
met heerlijke speeksel van Kenzyquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een vullende, kcal-rijke soep maken ze!
Okay maar saaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zweetteven mogen op zich wel weg ,maar Esther is best okay
Slurp! Smakelijk!quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:56 schreef Seattle het volgende:
Ik kon vanmiddag even een stukje meeluisteren met kringgesprek en toen bood Eunice zich aan voor psychologische hulp en zij heeft haar erecode (of hoe heet het), dus zij gaat niks doorvertellen. Het bleef pijnlijk stil.
ja hahahahaha vind dat je als mensen sowieso erecode moet hebben om niks door te vertellen hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:56 schreef Seattle het volgende:
Ik kon vanmiddag even een stukje meeluisteren met kringgesprek en toen bood Eunice zich aan voor psychologische hulp en zij heeft haar erecode (of hoe heet het), dus zij gaat niks doorvertellen. Het bleef pijnlijk stil.
Zooo echt die Isaac is een gehaaide hoor. Met zijn alles kalm en rustig houding. Die weet pas hoe je mensen moet bespelen. Ben benieuwd wanneer de eerste daar dat eindelijk door heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
ik hoor Isaac weer van alles zeggen
maar zit hij straks met Marciano dan horen we weer een ander verhaal
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef spapaars het volgende:
Geen verspilling, de pot wordt met de soep schoongespoeld
[ afbeelding ]
Nam er eerst een slok uit, voor hij het terug in de pan deed. Lekker danquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Waar! Die is waarschijnlijk in december weg voor verjaardag van zijn zoontjequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zooo echt die Isaac is een gehaaide hoor. Met zijn alles kalm en rustig houding. Die weet pas hoe je mensen moet bespelen. Ben benieuwd wanneer de eerste daar dat eindelijk door heeft
ieuw wat ranzigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ze ook niet, als hij zo praat is het met een verdachte lach erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 18:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zooo echt die Isaac is een gehaaide hoor. Met zijn alles kalm en rustig houding. Die weet pas hoe je mensen moet bespelen. Ben benieuwd wanneer de eerste daar dat eindelijk door heeft
O heeft ie dat gezegd? Ik moet het nog zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:00 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Waar! Die is waarschijnlijk in december weg voor verjaardag van zijn zoontje
dan wordt zijn jongste 4quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
O heeft ie dat gezegd? Ik moet het nog zien.
Ja dat zegt hij steeds maar weet niet. Er hebben tot nu gezegd: Alicia in december, Isaac december, Djedi gaat sowieso voor valentijnsdag terugquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
O heeft ie dat gezegd? Ik moet het nog zien.
Wat is daar mis mee?quote:
Ja, maar ook wel een soort rustige stem, relaaaax. Alsof hij de wijsheid in pacht heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap ze ook niet, als hij zo praat is het met een verdachte lach erbij.
Oh ik dacht jus ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
een pot sandwichspread is dat toch?
ja met augurk en koolraab enzquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn ik niet, is dat en zort majo ?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is anders kan je als beleg op je brood doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
baard, ze heeft zich niet geschoren. Scheermesjes zijn op
hahahahahahahhaaahahquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
baard, ze heeft zich niet geschoren. Scheermesjes zijn op
ben bang pas donderdag en anders pas volgende week hoop ik, Zou ook makkelijk nog 3 weken gaan duren..quote:
doet ze ook haar bikinilijn mee vertelde zequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:12 schreef Flow3r het volgende:
met een pincet alle haartjes verwijderen,deed ze ook al op haar benen, raar mens![]()
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:12 schreef Flow3r het volgende:
met een pincet alle haartjes verwijderen,deed ze ook al op haar benen, raar mens![]()
[ afbeelding ]
Is toch niet zo raarquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik klik er niet eens op en toch zit ik gelijk met dat irritante deuntje in mijn hoofdquote:
dus wat je steeds op tafel zettttttquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik klik er niet eens op en toch zit ik gelijk met dat irritante deuntje in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik klik er niet eens op en toch zit ik gelijk met dat irritante deuntje in mijn hoofd
Okeeeeejquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt is niet raar, is volkomen achterlijk
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van lekker fris ik hou van lekker andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hou van bruin,ik hou van wit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van lekker fris ik hou van lekker anders
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ga je 2 emmertjes water halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Gaat dat over de stemming van morgen, die voor manager? Want eliminatie zie ik er voorlopig niet van komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je 2 emmertjes water halen?
JW zeurt nog even door
erik zegt waarom stem je dan anders
nee over het zakgeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat dat over de stemming van morgen, die voor manager? Want eliminatie zie ik er voorlopig niet van komen.
Ow God, is er weer geld??? (Ik heb gewerkt vandaag, nog geen streams gezien)quote:
Ik moet eens zelf mijn streams aanzetten, maar vaak is hier volgen net zo leuk, zo niet leukerderquote:
735 euroquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God, is er weer geld??? (Ik heb gewerkt vandaag, nog geen streams gezien)
Oja streams aanzetten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet eens zelf mijn streams aanzetten, maar vaak is hier volgen net zo leuk, zo niet leukerder
van wie nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:28 schreef claire3500 het volgende:
je mag hier niks delen over een oud deelnemer van jaar van je leven he?
Ik weet wie je bedoelt. Haar vader is overleden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:28 schreef claire3500 het volgende:
Ja weet niet, ene keer mag er niks off topic vervolgens is het dan wel opeens offtopic dus vandaar dat ik het maar even vraag voordat ik iets deel.quote:
Lijkt me niet zo'n probleem hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:28 schreef claire3500 het volgende:
aw Geryquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:29 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt. Haar vader is overleden.
Preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:29 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik weet van niks maar ben gelukkig geen mod, er huppelt er hier wel 1 rondquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja weet niet, ene keer mag er niks off topic vervolgens is het dan wel opeens offtopic dus vandaar dat ik het maar even vraag voordat ik iets deel.
Oke dank je wel. Er is verschrikkelijk nieuws m.b.t. vader van Gerry. Haar vader is overleden: https://lovereality.nl/ge(...)n-jaar-van-je-leven/quote:
Dat is ergquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:29 schreef itsme46 het volgende:
[..]
neeee bitte niet, hoe wat is dat verdretigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:29 schreef itsme46 het volgende:
[..]
ja heb al toestemming thxquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik weet van niks maar ben gelukkig geen mod, er huppelt er hier wel 1 rond
Het gaat toch om een ex-bewoner, dat is niet zo'n probleem hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja weet niet, ene keer mag er niks off topic vervolgens is het dan wel opeens offtopic dus vandaar dat ik het maar even vraag voordat ik iets deel.
ja erg he!! vind zo erg voor der en dan te bedenken dat sommigen in de loods dachten dat er nepnieuws was en dat der familie haar eruit haalde vanwege nep nieuwsquote:
Jij gaat een ban krijgen zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
zolang jij aangeeft is oke dan is het oke :-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat toch om een ex-bewoner, dat is niet zo'n probleem hoor.
Stel je aanquote:
Ja vind echt heel erg. Echt verdrietigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:33 schreef Flow3r het volgende:
Ja heel sneu voor Gery ,dat gun je niemand
Wat verdrietigquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:31 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oke dank je wel. Er is verschrikkelijk nieuws m.b.t. vader van Gerry. Haar vader is overleden: https://lovereality.nl/ge(...)n-jaar-van-je-leven/
Smoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |