SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Water towers can fly! :D
?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:29 schreef RipCity het volgende:
Verbaas me eigenlijk dat er geen (zelfmoord)aanslag is geweest oid in Rusland zelf. Een gekke Oekrainer oid die zichzelf op het hoofdplein opblaast tijdens een van die bijeenkomsten.
de gemiddelde herinnerings-spanne op Fok! is meestal iets van 6 maanden.. dus als men meld dat dit "écht de grootste crisis van deze generatie gaat worden" doelen ze meestal op iets als: .. sinds die tijd dat het toiletpapier bij onze supermarkt plots uitverkocht was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Groter dan 2008? Ik betwijfel het ten zeerste.
truequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de gemiddelde herinnerings-spanne op Fok! is meestal iets van 6 maanden.. dus als men meld dat dit "écht de grootste crisis van deze generatie gaat worden" doelen ze meestal op iets als: .. sinds die tijd dat het toiletpapier bij onze supermarkt plots uitverkocht was.
Geen enkele twijfel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Groter dan 2008? Ik betwijfel het ten zeerste.
Why? De meeste van die lui die voor dat fascistenpodium stonden boeit het allemaal ook weinig. Is niet dat je daarmee veel positiefs bereikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:29 schreef RipCity het volgende:
Verbaas me eigenlijk dat er geen (zelfmoord)aanslag is geweest oid in Rusland zelf. Een gekke Oekrainer oid die zichzelf op het hoofdplein opblaast tijdens een van die bijeenkomsten.
De kans is te groot dat je een dubbelganger te pakken hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:29 schreef RipCity het volgende:
En op welke basis stel je precies dat het erger gaat worden als 2008?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen enkele twijfel.
Het luxe leven zoals wij dat kennen zal verdwijnen of alleen nog (deels) bestaan voor de happy few.
Oh, er komt een einde aan communisme in Nederland? Zou eens tijd worden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen enkele twijfel.
Het luxe leven zoals wij dat kennen zal verdwijnen of alleen nog (deels) bestaan voor de happy few.
Ik snap dat je het probeert te negeren tot het daadwerkelijk zo ver is, dat lijkt me erg menselijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de gemiddelde herinnerings-spanne op Fok! is meestal iets van 6 maanden.. dus als men meld dat dit "écht de grootste crisis van deze generatie gaat worden" doelen ze meestal op iets als: .. sinds die tijd dat het toiletpapier bij onze supermarkt plots uitverkocht was.
Dan zal ik heel snel verhuizenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen enkele twijfel.
KPD is iets verderopquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:31 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat wel echt hard zeg... En dan bedoel ik niet alleen dit topic
Dat is ook alleen nog voor de happy few binnenkort, dat snap je toch zeker wel?quote:
Nee klopt dat gaat ook niet makkelijk. Je kunt het ze daarom ook niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:28 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Er zit een hele historie van dat denken in, nauw verweven met hoe ze tegen het leven aankijken en hun historie bekijken. Dat krijg je er niet uit met wat "eerlijkere tv-kanalen".
Een voorspelling op basis van de ontwikkelingen de afgelopen maanden. Niet erg gewaagd, dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En op welke basis stel je precies dat het erger gaat worden als 2008?
En welke luxe gaat er verdwijnen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geen enkele twijfel.
?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:35 schreef Starhopper het volgende:
Maar 1420 is dus gevlucht naar Nederland. Verstandig. Had ook niet anders verwacht!
Verder niets, want wij zijn als samenleving echt niet zo zwak en fragiel als de meeste kritische vragenstellers hier denken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En welke luxe gaat er verdwijnen?
We zullen wat in moeten leveren, ja.
Er zullen wat bedrijven omvallen, deels door de terug te betalen coronasteun. Heel gezond allemaal.
Maar verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |