Voor hun doen best een leuk bedrag.quote:
ja iets van 2000 euro toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met die ballonnen was meer toch?
Mens moet gewoon rode kaart krijgen voor haar gedrag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Wanda weer zuuur omdat Wendy wel raak heeft gegooid
Ze stelt zich zo aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Mens moet gewoon rode kaart krijgen voor haar gedrag.
écht hè, ik kan dit en waarom nu dan niet.. ik kan dit echt goed . We hebben het gezien Wandaquote:
HAHAHAHAH ja altijd hequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Erik weer erg tevreden met zich zelf, lekker ja-knikkend.
Wanda kan alles, Wanda is zo eerlijk mens, Wanda is zo transparant en goed voor de mens. Wanda is geweldig.. volgens Wanda.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
écht hè, ik kan dit en waarom nu dan niet.. ik kan dit echt goed . We hebben het gezien Wanda
is toch niets mis mee ? Hij heeft toch gewoon goed gegooid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Erik weer erg tevreden met zich zelf, lekker ja-knikkend.
Waar zie je mij dit zeggen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch niets mis mee ? Hij heeft toch gewoon goed gegooid.
Ik hoop dat ze zich de hele dag kut voelt door haar falen 🫢quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
écht hè, ik kan dit en waarom nu dan niet.. ik kan dit echt goed . We hebben het gezien Wanda
De hele dag? Ik denk wel langer dan dat...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich de hele dag kut voelt door haar falen 🫢
Dit gaan we serieus tot de volgende verdien opdracht horen. MET erbij dat ze alles altijd geweldig doetquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De hele dag? Ik denk wel langer dan dat...
Ja misschien heeft ze het er morgen nog over 😀quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
24 uur aanvragen, ze trekt dit nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
24 uur aanvragen, ze trekt dit niet
worden die broodjes eigenlijk wel afgebakken?quote:
Lekker opzouten idd 👍quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
24 uur aanvragen, ze trekt dit niet
Lief idd maar waarschijnlijk in eigenbelang, heeft nog wat goed te maken 😉quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:48 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind Jasper zo lief. Hij wil zijn zakgeld delen om samen Wodka te kopen om Wendy verjaardag te vieren, dat is zijn cadeau.
Ziet er idd veel te wit uit, denk niet gaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
worden die broodjes eigenlijk wel afgebakken?
Ze zien eruit alsof ze zo uit de verpakking op die bordjes worden gelegd, niet een lekker bruin korstje aan de buitenkant.
hahahahha. Ja? ik wist niet dat ie iets moest goed maken maar vind alsnog wel lief. Hij hoefde dat ook niet te zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lief idd maar waarschijnlijk in eigenbelang, heeft nog wat goed te maken 😉
Zien er idd niet goed gebakken uit. Zie dat wel vaker daar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
worden die broodjes eigenlijk wel afgebakken?
Ze zien eruit alsof ze zo uit de verpakking op die bordjes worden gelegd, niet een lekker bruin korstje aan de buitenkant.
Eitje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahahha. Ja? ik wist niet dat ie iets moest goed maken maar vind alsnog wel lief. Hij hoefde dat ook niet te zeggen
Als je quote en dan bij invoeren is een smiley gezicht en daar op klikken, dan zie je ze allemaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 12:51 schreef lojanda het volgende:
Hoe kan ik de smiley’s van hier gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |