Dat weet je of dat denk je? Groot verschil.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk, of weet het vrij zeker, dat bv dat offensief van nu uit de pen van de CIA komt. En dat de CIA volop met de voeten in het zand staat daar, iig op afstand en in Kiev.
Ook worden Zelensky en co goed gecontroleerd door de CIA.
Ik denk het te wetenquote:Op maandag 3 oktober 2022 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet je of dat denk je? Groot verschil.
Denk dusquote:Op maandag 3 oktober 2022 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk het te weten
Maar zoals met alles, deze dingen zijn altijd erg geheim.
Ik heb veel gelezen over secret services tijdens dit soort oorlogen. En heb daarvan dingen doorgetrokken en met huidige verslaggeving geconcludeerd.
Het is ook geen geheim dat een tijdje terug de relatie met Zelensky en Washington onder druk stond en de VS not pleased was met bepaalde zaken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk dus![]()
Prima, niets mis mee. Het is overigens niet geheim dat UA inlichtingen krijgt doorgespeeld en er heeft ook in meerdere serieus te nemen kranten gestaan dat er westerse SF in het land is/was met oa een rol op het gebied van intel. Alleen het controleren van Zelensky ben ik een beetje sceptisch over...
Denk dat Zelensky autonoom beslissingen neemt, maar zeker overlegt met de Amerikanen. Lijkt mij ook logisch. Niks geks aan natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk, of weet het vrij zeker, dat bv dat offensief van nu uit de pen van de CIA komt. En dat de CIA volop met de voeten in het zand staat daar, iig op afstand en in Kiev.
Ook worden Zelensky en co goed gecontroleerd door de CIA.
Naar mijn weten niet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Duitschland was al vanaf 1900 aan het kelderen. De 2 wereldoorlogen waren in feite de laatste stuiptrekkingen van die (lokale) supermacht.
Ik denk dat ze best wel een grote vinger in de pap hebben. Het is feitelijk ook gewoon een proxy oorlog geworden.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat Zelensky autonoom beslissingen neemt, maar zeker overlegt met de Amerikanen. Lijkt mij ook logisch. Niks geks aan natuurlijk.
Groot succes tot hier toe.
Lekker laten gaan. Onbelangrijk, dat hij een kernwapen heeft weten we wel.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:30 schreef Discombobulate het volgende:
Heuj, een kernproef staat te gebeuren dus. Gezellig.
Op eigen grondgebied prima natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:30 schreef Discombobulate het volgende:
En in oktober datzelfde jaar kreeg Poetin spijt. Zoek maar eens op Tuzlaquote:Op maandag 3 oktober 2022 23:26 schreef capricia het volgende:
Kijk beste mensen.
Hier staat Poetin zijn handtekening. Een overeenkomst die de grenzen tussen Rusland en Oekraïne vastlegt. Ingediend bij de VN.
Dus zeg mij, wat is een akkoord met Poetin waard?
[ twitter ]
Zou goed kunnen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wel een grote vinger in de pap hebben. Het is feitelijk ook gewoon een proxy oorlog geworden.
Ik denk dat sinds de counterattacks de VS compleet de route bepaalt. Zowel op afstand als op locatie.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat Zelensky autonoom beslissingen neemt, maar zeker overlegt met de Amerikanen. Lijkt mij ook logisch. Niks geks aan natuurlijk.
Groot succes tot hier toe.
Sinds 1980 (was het) is dat verboden en is er nooit meer een ontploft.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:30 schreef Discombobulate het volgende:
Is het erg?quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat sinds de counterattacks de VS compleet de route bepaalt. Zowel op afstand als op locatie.
Gewoonweg omdat de financiën te groot worden en de VS dat geld niet zomaar laat verkwisten maar daar orde op zaken stelt.
Wist niet dat de EU een collectief defensiebudget heeft.quote:
Dat weet ik niet, wel problematisch mocht het wel lukken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Is het erg?
Zolang die Russen er maar uitgetrapt worden, toch.
Rusland waarschuwde in 2013 (tijdens de conferentie in Yalta) dat het die akkoorden als niet meer geldig zou beschouwen indien Oekraine de associatieovereenkomst met de EU zou tekenen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:26 schreef capricia het volgende:
Kijk beste mensen.
Hier staat Poetin zijn handtekening. Een overeenkomst die de grenzen tussen Rusland en Oekraïne vastlegt. Ingediend bij de VN.
Dus zeg mij, wat is een akkoord met Poetin waard?
[ twitter ]
Nou ja in principe is Amerika onze neven vestiging waaraan we defensie uitbesteden omdat wij als Europeanen te verfijnd (verwijfd) zijn om te vechten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:38 schreef Confetti het volgende:
Toch bijzonder na decennia van Europees gezeik over Amerika en haar rare fratsen wij onze levens toch in hun handen moeten leggen. Het laatste en enige beschaafde land dat ons enigszins kan beschermen tegen een duivelse natie.
Deze oorlog heeft duidelijk gemaakt dat vanuit ons perspectief Amerika de good guys zijn. Er is geen andere supermacht die ook maar een vinger zou opsteken om ons te beschermen.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Rusland waarschuwde in 2013 (tijdens de conferentie in Yalta) dat het die akkoorden als niet meer geldig zou beschouwen indien Oekraine de associatieovereenkomst met de EU zou tekenen.
Ah, waar slaat dit precies op? als je de grenzen vast legt, heb je er niks over te zeggen. Tenzij er een algehele scheidsrechter is waar je het geschil kan voor leggen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Rusland waarschuwde in 2013 (tijdens de conferentie in Yalta) dat het die akkoorden als niet meer geldig zou beschouwen indien Oekraine de associatieovereenkomst met de EU zou tekenen.
Oekraïne is geen Sovjet-broeder en heeft dat juk ook nooit gewild. Daarom dat ze ook bij het Westen aansluiten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:41 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als hij een EU of NAVO land wil gaan aanvallen dan hebben we reden om in te grijpen. Nu heeft ie gewoon ruzie met zn Sovjet broeders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |