Ik heb niet ver gezocht, de andere versie die ik vond was ook zwart-wit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef H_T het volgende:
Konden die Oostenrijkers geen kleur betalen?
Volgens wiki: This was the last contest to be transmitted only in black and white as it would begin to be transmitted in colour from the 1968 edition onwards.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef H_T het volgende:
Was 1967 niet de laatste in zwart-wit? Dan wordt t lastig om iets in kleur te vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb niet ver gezocht, de andere versie die ik vond was ook zwart-wit.
Het zou me niet verrassen als er een digitaal ingekleurde versie bestaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was 1967 niet de laatste in zwart-wit? Dan wordt t lastig om iets in kleur te vinden
Weet niet meer of het ook bij de opening was, maar vond het wel mooi dat ze in 2015 ook nog iets met orkest dedenquote:
Ik heb in ieder geval de NSF nummers klaargezetquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:05 schreef NailQueen het volgende:
Doen we straks nog een afterparty?
(Dat wordt voor mij een pre-birthday afterparty)
De eerste editie in kleur kwam een jaar later.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef H_T het volgende:
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:06 schreef koffieleuk het volgende:
Waarom staat La Venda in de wachtrij? Niet dat ik klaag
Omdat @NailQueen waarschijnlijk een afterparty aan het klaarzetten is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:06 schreef koffieleuk het volgende:
Waarom staat La Venda in de wachtrij? Niet dat ik klaag
Waarom denkt iedereen dat toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Omdat @:NailQueen waarschijnlijk een afterparty aan het klaarzetten is?
Niet in alle talen want die kon ze niet meer leren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:07 schreef Sableheart het volgende:
In hoeveel talen gaat ze deze aankondiging doen?
Ja, alsnog even die laatste paar talen doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:09 schreef koffieleuk het volgende:
Ah, hier hadden ze in 2015 een vervolg aan moeten geven natuurlijk.
Is dat het niet meer dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:10 schreef H_T het volgende:
's Ochtends aan de wodka willen wordt als iets positiefs gebracht
Dat vind ik normaler dan dat je 's ochtends de minister belt om een mop te vertellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:10 schreef H_T het volgende:
's Ochtends aan de wodka willen wordt als iets positiefs gebracht
Nou ja, de associatie met Rusland hequote:
Daar zong ze geen tijdstip bij, dus dat kan ook nog gewoon in de middag zijn. Ruim na haar ontbijtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vind ik normaler dan dat je 's ochtends de minister belt om een mop te vertellen.
Aprčs toi was 5 jaar laterquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ze oogt hier ook jong. Of was ze al ouder?
In elk geval in de versie van Paul Mauriat & His Orchestra.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:15 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij is dit na Volare het enige ESF-lied dat in Amerika op 1 stond.
Zonde eigenlijk, er wordt heel veel mooie wodka buiten Rusland gemaakt.quote:
Die heb ik wel eens gedronkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zong ze geen tijdstip bij, dus dat kan ook nog gewoon in de middag zijn. Ruim na haar ontbijt
[ afbeelding ]
Ik ook, maar dan nog later op de dag. Het kon mij wel bekorenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gedronkenWel pas in de middag.
Het gras lijkt altijd crooner bij de burenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:18 schreef Sableheart het volgende:
Ok, maar ik heb betere crooners gehoord.
Ga ik ondertussen even uitzoekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Welk nummer van de tweede startpositie is het hoogst geeindigd? Was dat L'amour est bleu?
I belong, 1964quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Welk nummer van de tweede startpositie is het hoogst geeindigd? Was dat L'amour est bleu?
Deden de Britten het jaar erna ookquote:
Hoort wat zo?quote:
Ik heb het idee dat ze behoorlijk naast de tonen zingtquote:
Beide gok ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Kan zij het niet brengen, of probeert dit iets unieks met dissonanten te doen?
Oh dat. Tja, ik denk dat het zo hoorde en het toch nog fout ging.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze behoorlijk naast de tonen zingt
Had alleen het stukje gehoord waarin hij de titel zingt, eigenlijk niet verwacht dat het zo goed zou zijnquote:
Oorwurm welquote:
Net als shalaliequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit is zo'n lied waarbij het niet per se een voordeel is als je verstaat wat hij zingt imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |