Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:06 schreef koffieleuk het volgende:
Waarom staat La Venda in de wachtrij? Niet dat ik klaag
Omdat @NailQueen waarschijnlijk een afterparty aan het klaarzetten is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:06 schreef koffieleuk het volgende:
Waarom staat La Venda in de wachtrij? Niet dat ik klaag
Waarom denkt iedereen dat toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Omdat @:NailQueen waarschijnlijk een afterparty aan het klaarzetten is?
Niet in alle talen want die kon ze niet meer leren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:07 schreef Sableheart het volgende:
In hoeveel talen gaat ze deze aankondiging doen?
Ja, alsnog even die laatste paar talen doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:09 schreef koffieleuk het volgende:
Ah, hier hadden ze in 2015 een vervolg aan moeten geven natuurlijk.
Is dat het niet meer dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:10 schreef H_T het volgende:
's Ochtends aan de wodka willen wordt als iets positiefs gebracht
Dat vind ik normaler dan dat je 's ochtends de minister belt om een mop te vertellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:10 schreef H_T het volgende:
's Ochtends aan de wodka willen wordt als iets positiefs gebracht
Nou ja, de associatie met Rusland hequote:
Daar zong ze geen tijdstip bij, dus dat kan ook nog gewoon in de middag zijn. Ruim na haar ontbijtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vind ik normaler dan dat je 's ochtends de minister belt om een mop te vertellen.
Aprčs toi was 5 jaar laterquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ze oogt hier ook jong. Of was ze al ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |