Het leunt wel heel sterk op de tekst inderdaad. Maar zeker interessant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:10 schreef Sableheart het volgende:
Ik vind het een interessant liedje. Klinkt niet als een eenheid, tenzij je de tekst verstaat.
Had overduidelijk veel minder kans had gemaakt.
Ik heb niet ver gezocht, de andere versie die ik vond was ook zwart-wit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef H_T het volgende:
Konden die Oostenrijkers geen kleur betalen?
Volgens wiki: This was the last contest to be transmitted only in black and white as it would begin to be transmitted in colour from the 1968 edition onwards.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef H_T het volgende:
Was 1967 niet de laatste in zwart-wit? Dan wordt t lastig om iets in kleur te vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb niet ver gezocht, de andere versie die ik vond was ook zwart-wit.
Het zou me niet verrassen als er een digitaal ingekleurde versie bestaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was 1967 niet de laatste in zwart-wit? Dan wordt t lastig om iets in kleur te vinden
Weet niet meer of het ook bij de opening was, maar vond het wel mooi dat ze in 2015 ook nog iets met orkest dedenquote:
Ik heb in ieder geval de NSF nummers klaargezetquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:05 schreef NailQueen het volgende:
Doen we straks nog een afterparty?
(Dat wordt voor mij een pre-birthday afterparty)
De eerste editie in kleur kwam een jaar later.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:02 schreef H_T het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |