SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Zijn moeder bleef waarschijnlijk geduldig bij de theepot wachten.quote:Op donderdag 29 september 2022 20:50 schreef Melting het volgende:
Maar zoals jullie zien, was Andy wel op tijd thuis voor de thee.
quote:Op donderdag 29 september 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn moeder bleef waarschijnlijk geduldig bij de theepot wachten.
En dan in het logeerbed leggen. Gemiste kans hoor!quote:Op donderdag 29 september 2022 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden vorige week bijna een paardenkop voor just me meegenomen bij de kringloop
Had je moeten doen.quote:Op donderdag 29 september 2022 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden vorige week bijna een paardenkop voor just me meegenomen bij de kringloop
quote:Op donderdag 29 september 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan in het logeerbed leggen. Gemiste kans hoor!
quote:Op donderdag 29 september 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
1 oktober ga ik maar weer voor de droomsalaristrekking. Money, money, money......
Ja, dan maak ik weer minder kans.quote:Op donderdag 29 september 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
1 oktober ga ik maar weer voor de droomsalaristrekking. Money, money, money......
Jaquote:
Niet kijken.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
en de komende donderdagen speelt PSV. Dus zal luisteren er ook niet van komen...
Blijft toch mijn clubbie en voor de thuiswedstrijden heb ik al een kaartje...quote:Op donderdag 29 september 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet kijken.
Mis je niet veel aan.
Ik maak wel een tientje per maand aan je over als ik win.quote:Op donderdag 29 september 2022 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dan maak ik weer minder kans.
Een tientje maar liefst.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik maak wel een tientje per maand aan je over als ik win.
Stort een tientje en word mijn vriendjequote:Op donderdag 29 september 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik maak wel een tientje per maand aan je over als ik win.
quote:Op donderdag 29 september 2022 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stort een tientje en word mijn vriendje
quote:Op donderdag 29 september 2022 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zet zo de schuiven nog even open, de stream gaat weer aan...
Niet echt onrust, maar ik draai niet zo veel meer hier.quote:
Ik draai, dus ik besta!quote:Op donderdag 29 september 2022 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt onrust, maar ik draai niet zo veel meer hier.
Af en toe nog even laten horen dat ik er nog ben...
Zoiets, ja.quote:
Wat een werk zegquote:Op donderdag 29 september 2022 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Ben de laatste tijd druk geweest met die radiotunes playlist op Spotify (en nog wel eigenlijk, maar ben inmiddels bij de letter S qua uitvoerenden en heb zo'n 2100 tracks kunnen vinden) en dan ben ik na een paar uur zoeken wel klaar met muziek...
quote:Op donderdag 29 september 2022 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig al in bed dus ik luister niet mee
Ja, maar zoiets in die omvang was er nog niet en ik wilde het zelf graag ook eens bij elkaar brengen.quote:
Het klinkt wel vrolijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb overigens geen idee wat dit allemaal precies is.
Het is van het Bonzai sublabel 'Big Big Soundz Recording', maar ik ken er helemaal niets van...
Nee, dit nummer is een en al oeiquote:Op donderdag 29 september 2022 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Was even wat drinken pakken...
Ah, op die manier.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dit nummer is een en al oei
Laat 'm hier maar een keer wat horen aan ons.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:32 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken, had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te gaan doen en dan gaat zijn muziek op. Dat vindt hij volgens mij zelfs het leukste aan het spelletjes doen. Dat ik daardoor naar zijn muziek moet luisteren![]()
Dank je wel voor deze extra show voor de donderdagavond
Goedemorgen.quote:
Volgende keer gewoon wat pittigs eten, weer je het zekerquote:Op vrijdag 30 september 2022 05:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Werd vannacht wakker met het gevoel alsof ik iets enorm pittigs had gegeten. Zowel keel en neus voelde zo aan.![]()
Heel irritant.
Wat vreemd. En voelt alles nu weer normaal?quote:Op vrijdag 30 september 2022 05:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Werd vannacht wakker met het gevoel alsof ik iets enorm pittigs had gegeten. Zowel keel en neus voelde zo aan.![]()
Heel irritant.
Tja, loonslaven he.quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:03 schreef Fogel het volgende:
Goedemorgen livelink.
Wat een drukte hier zo vroeg zeg…
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat vreemd. En voelt alles nu weer normaal?
Ja, ik ook, maar normaal gesproken kom ik niet voor 7u mijn bed uit, meestal rond 0730.quote:
Goede reis dan. Waar gaat de trip naar toe deze keer?quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar normaal gesproken kom ik niet voor 7u mijn bed uit, meestal rond 0730.
Vandaag zit ik dan al in een vliegtuig.
Dankquote:Op vrijdag 30 september 2022 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede reis dan. Waar gaat de trip naar toe deze keer?
Ik kan als ik thuis werk (en dat doe ik nog steeds het grootste deel van de tijd) ook makkelijk veel later opstaan. Sinds mijn zoon 8 jaar is (hij is nu 18) sta ik echter om 05.30 op. Dat was voor hem toen nodig. En nu is dat echt zo'n ingebakken ritme dat het zo is gebleven.quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar normaal gesproken kom ik niet voor 7u mijn bed uit, meestal rond 0730.
Vandaag zit ik dan al in een vliegtuig.
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
Groot gelijk! Fijne avond alvast.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:03 schreef MadMaster het volgende:
Net kaartjes voor Ellen ten Damme gekocht voor de voorstelling vanavond.
We komen weer langzaam in het 'uitgaan' ritme…
Jij hebt al n stukje genomenquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dame, heer.
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (speciaal voor Symph); american pie (cheesecake):
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Gaaf, ik vind haar echt tofquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:03 schreef MadMaster het volgende:
Net kaartjes gekocht voor de voorstelling van Ellen ten Damme vanavond.
We komen weer langzaam in het 'uitgaan' ritme…
Het is ook wel zo veilig dat er iemand voorproeft, je weet maar nooit...quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even voorproeven moet natuurlijk wel.
Hij moet ons natuurlijk geen rommel voorschotelen…
Vandaag hebben we hoog bezoek, maar ik ga zeker wel een keer naar een optreden van haarquote:
Je niet zo heel hoge bezoek kan ook mee…quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vandaag hebben we hoog bezoek, maar ik ga zeker wel een keer naar een optreden van haar
Krijg je de Godmother op bezoek?quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vandaag hebben we hoog bezoek, maar ik ga zeker wel een keer naar een optreden van haar
quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Krijg je de Godmother op bezoek?
quote:
Ik ben ook al wakker. Maar ik wilde eens niet de eerste zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:05 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen langslapers![]()
En ik ben nog niet eens vroeg.
Zat je op je handen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ook al wakker. Maar ik wilde eens niet de eerste zijn.
Goedemorgen daar.
Bij wijze van spreken.quote:
Dierenarts? Gaat het niet goed met de kat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:30 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo naar de dierenarts en dan in de ochtend voordat het gaat regenen een lange wandeling maken en meer plannen heb ik op dit moment niet.
Ik weet niet hoe oud konijnen normaal worden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:40 schreef livelink het volgende:
Nee, ik ga voor mijn konijn. Oud beestje van 11 jaar dat ik vorig jaar uit de opvang heb gehaald. Ze moet gevaccineerd worden, maar ben ook wel een beetje bang dat ze het misschien niet nog een winter volhoudt.
Konijnen kunnen wel zo'n jaar of 11 worden, maar in de praktijk heb ik maar 1x eerder een konijn gehad dat 11 jaar is geworden. Mijn andere konijn is 8 jaar, dus ik heb nu wel twee oude beestjes. Ik was ervan overtuigd dat ik geen nieuwe konijnen meer zou willen, maar nu denk ik eraan om in het vervolg altijd oude konijnen uit de opvang te halen. Dan kan ik ze nog een goede oude dag geven en zit ik er niet jaren aan vast als ik wel echt wil stoppen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud konijnen normaal worden?
Maar als je een huisdier af moet geven, is het nooit leuk.
Gaat er in dat geval wel een ander konijn komen?
Goedemorgen just me. Geen verassingen in je bed gevonden?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:25 schreef livelink het volgende:
Wat een werk !!!
Jij hebt je plekje op de erelijst in de radiogeschiedenis meer dan verdiend.
Even toegevoegdquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
Mijn levenswerk van de afgelopen maanden is eindelijk gereed…![]()
= = =
Het Complete Tunesboek is een fantastisch naslagwerk, maar helaas kan je het niet beluisteren. Dat kan nu wel via de Spotify playlist 'Offshore Radio Tunes (the songs of the offshore radio stations)', waarin ik bijna 3000 tracks met een gezamenlijke duur van bijna 163 uur heb samengebracht.
Klik op de afbeelding of de link, sla deze playlist op in je favorieten en je hebt weken lang luisterplezier met alle bekende en minder bekende songs die te horen waren via alle bekende zeezenders van weleer…
[ link | afbeelding ]
MadMaster · Playlist · 2942 songs · 30 likes
Alles op z'n tijd…quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Even toegevoegd
Lijkt me well euk maar film nu en F1 zo.
Goed bezig hoor. Ik heb de lijst opgeslagen. Ik zal er eens doorheen lopen, hoewel het grotendeels van voor mijn tijd is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
= = =
Het Complete Tunesboek is een fantastisch naslagwerk, maar helaas kan je het niet beluisteren. Dat kan nu wel via de Spotify playlist 'Offshore Radio Tunes (the songs of the offshore radio stations)', waarin ik bijna 3000 tracks met een gezamenlijke duur van bijna 163 uur heb samengebracht.
Klik op de afbeelding of de link, sla deze playlist op in je favorieten en je hebt weken lang luisterplezier met alle bekende en minder bekende songs die te horen waren via alle bekende zeezenders van weleer…
[ link | afbeelding ]
MadMaster · Playlist · 2942 songs · 33 likes
👍🏻quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Ik heb de lijst opgeslagen. Ik zal er eens doorheen lopen, hoewel het grotendeels van voor mijn tijd is.
Ik ben ook afwezig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:17 schreef DJ11 het volgende:
Helaas ben ik er vanavond niet bij. Reden is gelukkig een leuke: moet naar een feestje. Begin komende week hoop ik weer een uitzending te maken.
Dat is een behoorlijke klus geweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
= = =
[ link | afbeelding ]
MadMaster · Playlist · 2942 songs · 43 likes
Ik ga het einde echt niet redden vanavond. Heb vanochtend gewerkt dus was er al om 7 uur uit. Wel even kort in de middag liggen snurken, maar echt niet lang genoeg om het tot laat uit te houden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
Welkom Bos. Leuk dat je er ook weer bent.
Je bent uiteraard vrij om af te haken, wanneer je te moe bent.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga het einde echt niet redden vanavond. Heb vanochtend gewerkt dus was er al om 7 uur uit. Wel even kort in de middag liggen snurken, maar echt niet lang genoeg om het tot laat uit te houden...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
Nederlanders en hun Engels![]()
(ik ben zelf vrees ik niet veel beter)
Het is wel een kloon (met een wat mindere stem)quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel een kloon (met een wat mindere stem)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bietsj boois - Koet Vaibraitions
Niet? Deze zanger gaat wel als zeur door het leven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:16 schreef livelink het volgende:
Het zijn geen literaire hoogstandjes tot nog toe.
Het was vandaag nationale kringloopwinkeldagquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:14 schreef livelink het volgende:
Wat hebben jullie vandaag gedaan, just me, DDM en Symph?
Ben je het paardenhoofd dan toch maar gaan halen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was vandaag nationale kringloopwinkeldag
Bowie![]()
![]()
![]()
Hij ging slapen in zijn klerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet? Deze zanger gaat wel als zeur door het leven.
* Melting voelt zich niet aangesproken.quote:
We hebben er wel een in handen gehadquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je het paardenhoofd dan toch maar gaan halen?
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het is echt zoquote:
Waarom reageer je dan??quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
* Melting voelt zich niet aangesproken.
Om te zeggen dat ik me niet aangesproken voel.quote:
Bij de ene was er 20% korting, bij de andere drankjes en koekjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het is echt zo![]()
Wat maakt er anders aan kringloopbezoeken dan op niet-nationale kringloopdagen?
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:26 schreef livelink het volgende:
Love me like a lion, love me like a rock?
Bij beide vormen van liefde heb ik niet echt een beleving.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Living COlor - LOve rears its ugly head
Niet alleen een lelijk gezicht, maar gewoon een compleet lelijk hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uit de fim van de Dolly Dots??
Groepsschuifelquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:58 schreef Melting het volgende:
Symph/Ddm.... er mag geschuifeld worden.
Voor de wat jongere vrienden van mijn ouders.quote:
Dit was toch wel een dieptepunt voor Paul hoor.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was toch wel een dieptepunt voor Paul hoor.
Ik zeker niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben wel meer fan van Michael Jackson dan van Paul McCartney overigens.
Welterusten Bossiequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voor mij is het al tijd voor Basil
Tot de volgende keer
Welterusten en tot een volgende keer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voor mij is het al tijd voor Basil
Tot de volgende keer
Het was ook wel een dieptepunt voor Michael toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben wel meer fan van Michael Jackson dan van Paul McCartney overigens.
Ja he, behoorlijk truttig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was ook wel een dieptepunt voor Michael toch?
Zeg, zeg, zeg!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja he, behoorlijk truttig.
Dan is Say Say Say wel een stuk beter.
Ebony and Ivory was eigenlijk nog wel erger bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja he, behoorlijk truttig.
Dan is Say Say Say wel een stuk beter.
Niet goed uit laten waaien tijdens het wandelen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:15 schreef livelink het volgende:
Mijn hersenen werken niet mee vanavond.
Tweede wijntje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet goed uit laten waaien tijdens het wandelen?
[ afbeelding ]
quote:
Haha ja, dat was ook vreselijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ebony and Ivory was eigenlijk nog wel erger bedenk ik me nu.
(als dieptepunt voor Paul dan)
Dat vind ik ook maar niets.;)quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja, dat was ook vreselijk.
Nou vind ik de muziek van Stevie Wonder altijd al een beetje zoutloos, maar dat zullen anderen wel vloeken in de kerk vinden :p
For once in my life is wel echt een nummer dat ik heel vaak draai.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja, dat was ook vreselijk.
Nou vind ik de muziek van Stevie Wonder altijd al een beetje zoutloos, maar dat zullen anderen wel vloeken in de kerk vinden :p
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:25 schreef livelink het volgende:
Zo, deze kwam van ver uit mijn geheugen nu naar voren gesprongen
Ja, de naam van de band kwam dan weer niet uit mijn geheugen gesprongen.quote:
Welkom brother52.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:28 schreef brother52 het volgende:
![]()
Had niet door dat het alweer zo laat was.
Dan had/heb je vast een lekkere avond.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:28 schreef brother52 het volgende:
![]()
Had niet door dat het alweer zo laat was.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:31 schreef BasEnAad het volgende:
Cliff Richard & The Young Ones - Living Doll
The Young Ones vond ik toch altijd wel erg grappig.quote:
Valt mee. Was druk bezig met een nieuwe nas uitzoeken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan had/heb je vast een lekkere avond.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
Haha die zoetsappige stem van Cliff Richard en dat gebrul van die kerels...
Die zullen nu toch wel goed tweedehands te krijgen zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt mee. Was druk bezig met een nieuwe nas uitzoeken.
En wat is het geworden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt mee. Was druk bezig met een nieuwe nas uitzoeken.
Waarschijnlijk wel maar dat soort dingen koop ik liever gewoon nieuw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zullen nu toch wel goed tweedehands te krijgen zijn?
Ik ben er nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk een Synology maar welke weet ik nog niet.quote:
Ik vind het nog behoorlijk prijzig nieuw. Is het voor je muziek?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar dat soort dingen koop ik liever gewoon nieuw.
Weet je wel hoeveel bays je wil? En welke raid je wil?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk een Synology maar welke weet ik nog niet.
Het gaat wat langzaam, wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wijn doet je toch wel goed.
Staat vanavond geen druk op. Dat scheelt.quote:
Ik vind het met een nas voor thuis nog wel meevallen vooral de schijven maken het duur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het nog behoorlijk prijzig nieuw. Is het voor je muziek?
Het liefst 5 bays of meer natuurlijk, raid 5 met hot swapquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel bays je wil? En welke raid je wil?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het met een nas voor thuis nog wel meevallen vooral de schijven maken het duur.
Ga hem inderdaad gebruiken voor muziek (en backups).
[..]
Het liefst 5 bays of meer natuurlijk, raid 5 met hot swap![]()
Maar als ik realistisch ben… ik twijfel nog tussen 1 bay en meer capaciteit of 2 bays in raid 1.
Hangt er ook van af of ik nog wat met mijn oude nas (wd mycloud) kan, die doet het op zich nog wel maar is van buiten niet meer te benaderen want hij wordt niet meer ondersteund en is redelijk traag.
Toen hadden ze al tepelpiercings kennelijk.quote:
Zo merkt de baby weinig verschil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen hadden ze al tepelpiercings kennelijk.
Je stopt een baby zo'n ring niet in zijn mond, mag ik hopen. Stil dat de baby deze doorslikt.quote:
Het is dat die laptop zo'n enorme hap uit het budget neemt, anders was het een stuk gemakkelijker geweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Succes met uitzoeken dan. Goed opletten welke schijven je erin zet inderdaad.
Toe maar ..... meneer investeert flink.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is dat die laptop zo'n enorme hap uit het budget neemt, anders was het een stuk gemakkelijker geweest.
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je stopt een baby zo'n ring niet in zijn mond, mag ik hopen. Stil dat de baby deze doorslikt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je stopt een baby zo'n ring niet in zijn mond, mag ik hopen. Stil dat de baby deze doorslikt.
quote:Het is raadzaam de piercing te verwijderen voordat u borstvoeding geeft, omdat de baby anders niet goed kan zuigen. Ook bestaat de kans dat de baby zich bezeert, iets inslikt of inademt als een deel van de piercing losraakt wanneer uw baby zijn of haar tong beweegt.
Ah..... dank voor het opzoeken.quote:
Laptop is echt nodig, die staat op instorten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Toe maar ..... meneer investeert flink.
En welke is dat geworden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laptop is echt nodig, die staat op instorten.
Klopt. Misschien wel het beste.quote:
Deze hoes roept wel vraagtekens op, vind ik.quote:
De nieuwe Macbook air.quote:
Het straalt niet echt een daydream-day uit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze hoes roept wel vraagtekens op, vind ik.
Zeg het zelf maar:quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het straalt niet echt een daydream-day uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |