voetbalmanager2 | donderdag 29 september 2022 @ 18:38 |
| |
onlogisch | donderdag 29 september 2022 @ 18:38 |
ROTTERDAM ![]() | |
voetbalmanager2 | donderdag 29 september 2022 @ 18:39 |
Ze hebben al de mooiste brug van Nederland met de Erasmusbrug en deze brug wordt nog duurder en mooier ![]() | |
thedeedster | donderdag 29 september 2022 @ 18:48 |
Da’s een boel geld voor iets zonder direct terugverdienmodel. Daar gaan de gemeentebelastingen. | |
WheeledWarrior | donderdag 29 september 2022 @ 18:48 |
Moeten ze daar lekker zelf weten. | |
daNpy | donderdag 29 september 2022 @ 18:50 |
Wedden dat dit niet gaat kosten wat er nu gezegd wordt? | |
voetbalmanager2 | donderdag 29 september 2022 @ 18:51 |
Dankzij de Rotterdamwet komt er meer belastinggeld binnen dan andere grote steden, dus dan mag zo'n brug wel wat extra kosten. | |
Enchanter | donderdag 29 september 2022 @ 18:52 |
Fixed en speciaal voor @Werkman TIEL ![]() | |
heywoodu | donderdag 29 september 2022 @ 18:54 |
We zullen het zien als ie af is, straks in 2048. | |
thedeedster | donderdag 29 september 2022 @ 18:55 |
Laten we er geen wedstrijdje ver pissen maken. Deze Amsterdammer vindt dat Rotterdam met de jaren fraaier en mooier wordt. Goed bezig daar. ![]() | |
christmastsunami | donderdag 29 september 2022 @ 19:00 |
Palen over als ze die kuip slopen. | |
Janneke141 | donderdag 29 september 2022 @ 19:01 |
krijgt? Van wie dan? | |
#ANONIEM | donderdag 29 september 2022 @ 19:10 |
Van de gemeente dus. | |
#ANONIEM | donderdag 29 september 2022 @ 19:14 |
Komt naast het nieuwe stadion zeker ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 29 september 2022 @ 19:29 |
Wel typisch Nederland, dit. Bouw begint over 8 jaar, gebouwd in 5 jaar, dus gereed voor gebruik over 13 jaar. En daar praten we nu over. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2022 19:30:02 ] | |
Elan | donderdag 29 september 2022 @ 19:32 |
Ze hebben die metrolijn tussen Kralingse Zoom naar Zuidplein dus laten schieten. Gemiste kans wel hoor. | |
SpecialK | donderdag 29 september 2022 @ 19:37 |
Gun ik rotterdammers iets leuks? Hmmmm nee. | |
Starhopper | donderdag 29 september 2022 @ 19:38 |
Laat Bezos dat betalen | |
#ANONIEM | donderdag 29 september 2022 @ 19:39 |
Snap ik wel hoor. Rotterdammers hebben het al zo ontzettend veel leuker dan jij, dat is natuurlijk wel een keertje mooi geweest. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2022 19:39:43 ] | |
#ANONIEM | donderdag 29 september 2022 @ 19:41 |
Zullen we het op typisch Italiaanse wijze doen dan? | |
Wereldgozer | donderdag 29 september 2022 @ 19:44 |
Wat een stad. @KingRoland | |
SpecialK | donderdag 29 september 2022 @ 19:45 |
Een kinderhand is snel gevuld inderdaad. | |
#ANONIEM | donderdag 29 september 2022 @ 19:47 |
Oh, nou dan valt het nog wel mee. Dan mag je niet klagen. | |
franske19 | donderdag 29 september 2022 @ 20:16 |
Een miljard voor een brug is een aardig bedrag. Hier in Maastricht hebben ze 4 banen snelweg onder 2.5 KM stad gelegd voor nog geen 900 miljoen. | |
Captain_Ghost | donderdag 29 september 2022 @ 20:36 |
Geen nieuwe station, maar wel burg. Infrastructuur is belangrijker dan voetbal | |
pokkerdepok | donderdag 29 september 2022 @ 20:40 |
beter dan die kuip onzin | |
voetbalmanager2 | donderdag 29 september 2022 @ 20:41 |
Correct. | |
#ANONIEM | donderdag 29 september 2022 @ 20:46 |
Die nieuwe brug was voorheen (en mogelijk nog steeds) onderdeel van het hele ontwikkelingstraject rond de nieuwe Kuip, overigens. Het is bepaald geen nieuw plan om op die plek een brug te bouwen. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2022 20:47:48 ] | |
KreKkeR | donderdag 29 september 2022 @ 21:03 |
Volgens mij begrijp jij niet zo goed wat de impact is van (gebrek aan) goede infrastructuur op de ontwikkeling en economie van een gebied ![]() | |
111210 | donderdag 29 september 2022 @ 21:08 |
Ik zet in op 1.8 miljard | |
hollandia02 | donderdag 29 september 2022 @ 21:15 |
Overigens gaan ook alle plannen door zonder nieuw stadion, zonder stadion ook meer woningmogelijkheden volgendsde plannen. | |
hollandia02 | donderdag 29 september 2022 @ 21:16 |
Ze willen nu een sneltram lijn gaan maken tussen Kralingse Zoom en Zuidplein. Wel benieuwd hoe ze die sneltram gaan proppen tussen de Kuip en Zuidplein. | |
thedeedster | donderdag 29 september 2022 @ 21:26 |
Want er is nu geen goede infrastructuur? Zullen we dan maar Nederland helemaal volgooien met asfalt? Zal ongetwijfeld economische voordelen bieden. Edit; ik had het er vandaag nog over, wat een zegen het is dat die geplande snelweg door de Amsterdamse binnenstad niet is doorgegaan. | |
KreKkeR | donderdag 29 september 2022 @ 21:51 |
Maar het aantal inwoners verander toch? En nee, er is nu op bepaalde plekken inderdaad gebrekkige infrastructuur, wat juist weer zorgt voor drukte op de weten, etc. Maar het gaat hier toch niet om het volgooien met asfalt? Integendeel. Als ik het goed begrijp gaat het hier vooral om infrastructuur die het autogebruik terugdringt. Geen dubbele banen, maar hooguit 1 baan voor de auto's, en met name fietspaden en een trambaan. Dit maakt een nog niet goed bereikbaar gebied opeens makkelijk bereikbaar met OV en fiets. Wat denk je dat dit voor gunstige impact heeft op de verkeersdrukte (vermindering files, minder onkosten op dat gebied), verkorte reistijd vele gezinnen, voordeel/meer kansen bedrijven in nabije omgeving EN op de groei van dat gebied, de leefbaarheid, etc. Maar dat heeft toch niks te maken met een brug met trambaan en fietspad (en hooguit 1 rijstrook per richting voor auto's)? | |
thedeedster | donderdag 29 september 2022 @ 22:03 |
Ik ben gewoon sceptisch. Ten eerste ís het gewoon een boel geld. Ten tweede de timing; de economische situatie is zeer volatiel en onvoorspelbaar momenteel. Ten derde; ik heb geen idee hoe betrouwbaar rapporten zijn. In hoeverre is er sprake van belangenverstrengeling? Hier in Amsterdam wilde mevrouw Ollongren een fietsbrug van 100 miljoen euro aanleggen. Echt, waar gaat het over als dan bijna de metrolijn onder het IJ klaar is? | |
TigerXtrm | donderdag 29 september 2022 @ 22:04 |
Een brug van een miljard? Gaan ze dat ding van puur goud bouwen? | |
JimmyJames | donderdag 29 september 2022 @ 22:18 |
Dat is dus duizend euro belastinggeld per rotterdammer. | |
#ANONIEM | donderdag 29 september 2022 @ 22:28 |
Daar komen ze dan wel weer mee over de...tja...brug. | |
#ANONIEM | donderdag 29 september 2022 @ 23:32 |
Maak daar maar 2000 van. | |
de_boswachter | donderdag 29 september 2022 @ 23:37 |
Wat is er mis met de Brienenoord???? @Wereldgozer | |
Kapitein_Scheurbuik | donderdag 29 september 2022 @ 23:41 |
Niks. Die wordt in 2025 ook vernieuwd. | |
de_boswachter | donderdag 29 september 2022 @ 23:44 |
Gaaf! | |
maily | donderdag 29 september 2022 @ 23:47 |
Gaat nog 5 keer over de kop voordat ze gaan bouwen ![]() | |
ACT-F | donderdag 29 september 2022 @ 23:48 |
Dat is juist het moment om te investeren omdat arbeid goedkoper is. | |
maily | donderdag 29 september 2022 @ 23:48 |
Goudkuipjebrugje | |
Fer | donderdag 29 september 2022 @ 23:59 |
Komen er dan geen yuppen in Zuid wonen en expats die de uitkeringstrekkers wegpesten? | |
the-eye | vrijdag 30 september 2022 @ 00:00 |
Kunnen ze niet beter (betaalbare) woningen bouwen ipv een brug? | |
Fugazi_ | vrijdag 30 september 2022 @ 00:05 |
Weinig steden zo lelijk als Rotterdam. Echt een gedrocht. Gaat zo’n bruggetje niets aan veranderen. | |
Cockwhale | vrijdag 30 september 2022 @ 01:32 |
+5 jaar tijd bij optellen wanneer het klaar zal zijn. | |
Cockwhale | vrijdag 30 september 2022 @ 01:34 |
Nee joh, niets belangrijker dan een brug bouwen, kunnen er in de toekomst wellicht een hoop daklozen onder slapen. | |
tjoptjop | vrijdag 30 september 2022 @ 02:12 |
Nee, maar de nieuwe Kuip die er toevallig ook komt is maar ¤50 miljoen | |
Niels0Kurovski | vrijdag 30 september 2022 @ 06:50 |
Beter wachten tot er wël genoeg geld beschikbaar is voor een metro- en fietstunnel. Dan ben je bezig met moderne uitbreiding van stadsinfrastructuur. | |
thedeedster | vrijdag 30 september 2022 @ 06:52 |
Arbeid? Welke arbeid? Er is geen personeel te vinden. | |
raptorix | vrijdag 30 september 2022 @ 07:00 |
Wat een pleps idee, slechts 1000 euro per inwoner, in Amsterdam bouwen we een een Metrolijn van 3500 de kop, en wij zijn dan zo arrogant dat niemand hem gebruikt (ja het stukje tussen Noord en Centraal, en eigenlijk is dat een slecht idee, want dat kanaal hebben we niet voor niets gegraven, de mensen uit Noord wil je alsjeblieft niet in de stad hebben. | |
Sunshine1982 | vrijdag 30 september 2022 @ 07:08 |
Zuid zit vol met yuppen. Nouja, vol is wat overdreven maar ze zijn er zeker wel. [ Bericht 7% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-09-2022 07:17:59 ] | |
Dementor | vrijdag 30 september 2022 @ 07:28 |
Rotterdam krijgt niks, Rotterdam investeert. Dat is altijd al zo geweest. Dan volgt er uit de andere steden gemopper en gezeik en als die mensen dan in Rotterdam zijn kijken ze hun ogen uit en weten ze niet hoe snel ze het in hun eigen woonplaats op miniatuurniveau moeten nabouwen. | |
voetbalmanager2 | vrijdag 30 september 2022 @ 07:36 |
Zeker wel. Rotterdamwet ![]() ![]() ![]() | |
the-eye | vrijdag 30 september 2022 @ 07:38 |
Vreewijk is nou niet echt, wat je noemt, een Yuppenwijk ![]() Misschien in het omgebouwde Zuiderziekenhuis maar niet in de oude wijk | |
Wereldgozer | vrijdag 30 september 2022 @ 07:49 |
Check deze fluitketel ![]() | |
skysherrif | vrijdag 30 september 2022 @ 07:50 |
Als ajacied kan ik toch niet anders dan bevestigen helaas dat Rotterdam de mooiste stad is van Nederland. | |
skysherrif | vrijdag 30 september 2022 @ 08:26 |
verkeerde topic | |
VEM2012 | vrijdag 30 september 2022 @ 08:34 |
Doen met uitgestelde betalingen. Dan kun je met de inflatie over 10 jaar het betalen door 1 wethouder minder te nemen. | |
VEM2012 | vrijdag 30 september 2022 @ 08:35 |
Nou bewijs je dubbel dat er iets aan je ogen mankeert. | |
Gunner | vrijdag 30 september 2022 @ 08:37 |
logisch toch? waarom zou je gaan voetballen op een station. | |
Sunshine1982 | vrijdag 30 september 2022 @ 08:55 |
Klopt. Lekker volks waar ik van hou. Maar Zuid is meer dan Vreewijk. | |
KingRoland | vrijdag 30 september 2022 @ 08:57 |
@fetX @RamboDirk @timmmmm | |
maily | vrijdag 30 september 2022 @ 09:00 |
Een trein koppen? ![]() | |
Jan_Onderwater | vrijdag 30 september 2022 @ 09:16 |
In Maastricht hebben ze een stevige ondergrond, Rotterdamse bodem heeft de structuur van Brinta | |
Jan_Onderwater | vrijdag 30 september 2022 @ 09:23 |
Was het doortrekken van Isolatorweg naar Centraal en van Gein naar Gaasperplas niet slimmer geweest? Dan had je een 8 gehad | |
raptorix | vrijdag 30 september 2022 @ 09:27 |
Isolatorweg/Centraal is natuurlijk al goed te doen per trein, dat word pas interessant als men Westpoort zou veranderen in een leefkern. Veel interessanter is een Oost-West lijn want dat is een veel drukkere route en nu erg onhandig, hij zou via een alternatieve route kunnen, de geplande route kan niet meer omdat er allemaal gebouwen staan met palen door het traject heen. De plannen waren destijds zo concreet dat de metrostations van ik meen Waterloo en Weesperplein er op voorbereid zijn, op opendagen kun je ze bezichtigen ![]() | |
herverwijderd | vrijdag 30 september 2022 @ 09:31 |
Oeh, ik ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien. | |
RamboDirk | vrijdag 30 september 2022 @ 10:18 |
Monaco aan de maas ![]() @Wereldgozer @Erasmus | |
Jan_Onderwater | vrijdag 30 september 2022 @ 10:20 |
Punt is dat de metro dan door rijdt en je niet over hoeft te stappen op de trein. | |
raptorix | vrijdag 30 september 2022 @ 10:23 |
Ware het niet dat het Forens technisch geen interessante lijn is, de meeste mensen die reizen vanaf sloterdijk moeten in West of Zuid (Oost) zijn. De mensen die naar het Centrum moeten komen doorgaans vanuit de richting Zaandam en die reizen al gewoon door met de trein. Toevallig heb ik tijdje in buurt van Sloterdijk gewoont, als ik dan naar het centrum moet is een Tram veel sneller. Overigens is door de Noord-Zuid lijn het OV veel slechter geworden in Amsterdam, je word als ware gedwongen vaker over te stappen, en overstappen op Noord Zuidlijn is helemaal niet zo handig omdat je relatief veel tijd kwijt bent, stap ik op Vijzelgracht over, dan kost me dat al bijna 5 minuten om op het perron te komen, en dan moet ik meestal ook nog 5 minuten op de metro wachten. | |
Glazenmaker | vrijdag 30 september 2022 @ 10:24 |
Volgend jaar betalen we een miljard voor een brood, dus dit is een goede deal. | |
FL_Freak | vrijdag 30 september 2022 @ 10:37 |
Net zoals al die projecten die je op de discovery channel/national geographic ziet. Allemaal klaar over tientallen jaren. | |
Red_85 | vrijdag 30 september 2022 @ 10:40 |
Inclusief een nieuwe tramlijn dus. Maar waarom nog 8 jaar wachten? Waarom niet morgen beginnen? Gaat natuurlijk weer helemaal nergens over dit ambtenaren gebral. | |
Farenji | vrijdag 30 september 2022 @ 14:45 |
Nou het zal me verbazen als het met 8 jaar lukt. Kraakhelder rapport na tientallen simulaties: schepen kunnen voorgestelde stadsbrug niet veilig en vlot passeren https://nos.nl/regio/zh-r(...)lig-en-vlot-passeren | |
maily | vrijdag 30 september 2022 @ 14:53 |
![]() ![]() | |
Weltschmerz | vrijdag 30 september 2022 @ 14:58 |
Nee, ze gaan hem met miljonairs bouwen. | |
ACT-F | vrijdag 30 september 2022 @ 17:45 |
Nu niet nee, maar we zitten ondanks de hoge inflatie nog in hoogconjunctuur. Ze hebben nog 8 jaar om personeel te sprokkelen. | |
KingRoland | vrijdag 30 september 2022 @ 17:52 |
Verbinding van Kralingse Zoom (erasmus universiteit) naar Zuidplein is eigenlijk net zoals de verbinding in Amsterdam was van Noord naar Zuid en die metrolijn rijdt altijd heel fijn (om de 5 minuten als ik die lijn moet nemen) en altijd. Alleen zou ik het misschien beter willen vergelijken als je van de UvA naar Zuidoost moet gaan. Fijn dat je gewoon de metro kan nemen bij Weesperplein. Daarom is een metrolijn beter. Misschien wel iets van Rotterdam wel nodig heeft. Die brug is gewoon kut. [ Bericht 8% gewijzigd door KingRoland op 30-09-2022 17:57:47 ] | |
KingRoland | vrijdag 30 september 2022 @ 17:54 |
Gaat leuk worden als Feyenoord op een donderdag of vrijdag speelt. heb je zo een tram vol met studenten en hooligans. Die tram van beverwaard is nu al tyfusdruk altijd wanneer feyenoord speelt. | |
KingRoland | vrijdag 30 september 2022 @ 17:54 |
Dit dus. | |
Bart2002 | vrijdag 30 september 2022 @ 17:55 |
Het werd wel tijd mensen. Zag er beetje armoedig uit. Zal opknappen met zo'n dure brug. Met de uitstraling komt het dan in orde en met de rest ook vanzelf. ![]() ![]() | |
KingRoland | vrijdag 30 september 2022 @ 17:56 |
Ik heb juist wel een goede ervaring ermee. Vooral al ik naar de pijp moet of snel naar centraal vanaf zuid moet gaan. | |
KingRoland | vrijdag 30 september 2022 @ 17:59 |
En 5 minuten op de metro 52 wachten is gewoon helemaal prima. De rest van de metro's in Amsterdam moet je 10-15 minuten wachten (Gein/Gaasperplas/Isolatorweg) | |
thedeedster | vrijdag 30 september 2022 @ 18:02 |
Ik constateer een tikkeltje sarcasme. ![]() | |
Bart2002 | vrijdag 30 september 2022 @ 18:10 |
In deze tijden is het ook voor een gemeentebestuur misschien verstandig om even pas op de plaats te maken. In plaats van miljarden over de balk te gooien voor een fucking brug. | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2022 @ 18:23 |
Een beetje een vreemde reactie, in Nederland worden dit soort projecten tegenwoordig aardig op tijd geleverd, soms zelfs sneller dan geraamd. De constructie van de nieuwe tunnel (Blankenburgverbinding) bij de Europoort ligt gewoon op schema, volgens mij. | |
thedeedster | vrijdag 30 september 2022 @ 18:23 |
Precies. Deze Amsterdammer weet dat de Noord-Zuid lijn veel en veel duurder is uitgevallen. Dus oppassen geblazen. | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2022 @ 18:25 |
Ja, dat is Amsterdam. Dit gaat om Rotterdam, daar kunnen ze dat wel ![]() | |
rosita1 | vrijdag 30 september 2022 @ 19:08 |
De Erasmusbrug is zeker weer niet goed genoeg. | |
tong80 | vrijdag 30 september 2022 @ 19:16 |
Die beweegt als je er over heen rijdt net als Catherine Keijjl. De Kuip beweegt ook. Die verzuipt straks in betonrot. Heerlijk. Rotterdam ![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2022 @ 19:20 |
Nee, die is niet genoeg, deze brug komt er bij om de anderen te ontlasten. De Maastunnel zal nooit meer de oude verkeershoeveelheden kunnen verwerken. | |
voetbalmanager2 | vrijdag 30 september 2022 @ 19:23 |
Zo'n ellende om daar met je fiets doorheen te gaan ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2022 @ 19:27 |
Vind je? Ik vond het altijd wel gaaf, althans, naar beneden was altijd gaaf ![]() | |
voetbalmanager2 | vrijdag 30 september 2022 @ 19:32 |
Eerste 2 keer dat ik er met mijn fiets door moest waren spannend. Telkens twijfelen of je je wiel wel goed schuin hebt gezet en die niet gaat vallen enzo. Daarna wordt het gedoe met die roltrappen als snel een nodeloos langdurende klus. Ik heb een paar jaartjes bijna dagelijks door die tunnel moeten gaan. | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2022 @ 19:34 |
Ik ook! ![]() | |
Sunshine1982 | vrijdag 30 september 2022 @ 19:35 |
Ik heb met mijn fiets een rechtsomkeer gemaakt toen ik de diepte in keek bij de roltrappen. Ik durfde gewoon echt niet ![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2022 @ 19:37 |
Ja, de roltrappen was wel een dingetje...daar had wel iets moderners voor verzonnen kunnen worden in de 80 jaar dat die tunnel er ligt. | |
Fugazi_ | zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:52 |
Kun je het niet alleen af pikkie? | |
the-eye | zaterdag 1 oktober 2022 @ 01:00 |
Ik vond het met de brommer (Honda-MB5) altijd wel tricky en dat is nog wat meer gewicht dan een fiets | |
Kapitein_Scheurbuik | zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:40 |
Zoals een lift? Die is er. | |
Kapitein_Scheurbuik | zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:42 |
Hoe kan die wachttijd zo lang zijn? In Rotterdam rijdt de metro iedere 2 minuten in de spits. | |
Molo | zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:43 |
Niet elke metro in Rotterdam rijdt elke 2 minuten, alleen centrum | |
Twiitch | zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:47 |
Als we nou slaven gebruiken dan is het vast goedkoper. | |
thedeedster | zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:55 |
Levert wel veel meer gezeik op. | |
StateOfMind | zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:07 |
Na gebruik in de Maas dumpen ![]() | |
voetbalmanager2 | vrijdag 22 december 2023 @ 11:21 |
1,6 miljard nu ![]() Maar Rotterdam zelf betaald daarvan nog geen 500 miljoen. De rest word de Nederlander betaald. ![]() | |
Farenji | vrijdag 22 december 2023 @ 11:27 |
Altijd nog een stuk goedkoper dan de noord/zuidlijn in 020. | |
The-BFG | vrijdag 22 december 2023 @ 11:53 |
Veel lelijker kan het niet worden. Maar dat komt door mijn voorliefde voor oude steden zoals Amsterdam en Utrecht bijv. En ja ik weet waarom Rotterdam dat niet heeft.. | |
tong80 | vrijdag 22 december 2023 @ 12:07 |
Dan kun je nog wel mooie architectuur maken. ![]() ![]() | |
Pleun2011 | vrijdag 22 december 2023 @ 12:27 |
Een brug te ver. Heel begrijpelijk dat de omwonenden hier niet op zitten te wachten. Maar ach, waar hebben we het over.. Rotterdam.. Rijnmond.. het poepgat van Nederland. Dat mag ik zeggen want ik ben er geboren en getogen (in de buurt van Rotterdam) | |
monkyyy | vrijdag 22 december 2023 @ 12:31 |
Hopelijk wordt die niet opgeblazen ![]() https://www.rijnmond.nl/n(...)-in-de-regio-in-2023 | |
The-BFG | vrijdag 22 december 2023 @ 13:16 |
Naja ik vind de Markthal bijv wel mooi. Maar de rest... Maar goed ieder zijn smaak. | |
#ANONIEM | vrijdag 22 december 2023 @ 13:33 |
Vijf jaar geleden hebben ze in Assen een nieuwe brug opgeblazen.
| |
Weltschmerz | vrijdag 22 december 2023 @ 14:02 |
Het mag wat kosten als het maar verbindend is. | |
#ANONIEM | vrijdag 22 december 2023 @ 14:40 |
Zelfs bruggen zijn woke tegenwoordig. | |
Gajes_Octavianus | vrijdag 22 december 2023 @ 14:47 |
Na gebruik in de fundering gooien, beton eroverheen ![]() | |
Gajes_Octavianus | vrijdag 22 december 2023 @ 14:47 |
Dat is vaak wel zo met bruggen ![]() De ene kant met de overkant ![]() | |
Cockwhale | vrijdag 22 december 2023 @ 14:52 |
Maar eigen risico verlagen kan echt niet zonder flink bij te dokken ![]() | |
junkiesietze | vrijdag 22 december 2023 @ 15:02 |
Hoog tijd voor bindende referenda, dit slaat nergens op | |
zakjapannertje | vrijdag 22 december 2023 @ 15:24 |
Dan zal daar wel een tol op komen | |
voetbalmanager2 | vrijdag 22 december 2023 @ 15:33 |
Mijn stem zouden ze krijgen. De brug word nog mooier dan de Erasmus en ik ben straks in 20 minuten bij Zuidplein terwijl ik nu eerst helemaal naar Oostplein moet en over moet stappen op Beurs om bij Zuidplein te komen. | |
#ANONIEM | vrijdag 22 december 2023 @ 15:58 |
Ik blijf het dom vinden dat metrolijn F (voormalig projectnaam in de vorige era van de Rotterdamse metro: de Coen Moulijn ![]() De tram is veel minder toekomstbestendig en zal bij een eventuele ontwikkeling in De Esch/op Zuid als gevolg van die brug weer hartstikke vol worden, en komt die metro er alsnog. Zit je daar dan met extra kosten. [ Bericht 16% gewijzigd door Erasmus op 22-12-2023 15:59:54 ] | |
michaelmoore | vrijdag 22 december 2023 @ 16:10 |
30 miljard voor stikstof en geen geld voor een tunnel ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Elan | donderdag 25 januari 2024 @ 12:48 |
https://nos.nl/artikel/25(...)re-kans-op-storingen Wellicht handig om eerst het bestaande spul op orde te brengen ![]() | |
voetbalmanager2 | vrijdag 7 februari 2025 @ 16:30 |
Nog steeds is de gemeenteraad er niet over uit of die brug er wel komt: |