Ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:45 schreef Paul het volgende:
Wie heeft er tot nu toe deze herfst de kachel nog niet aangehad hee
Het was zelfs warm in de zonquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:26 schreef aloa het volgende:
Vandaag was wel een mooie dag.Genoeg zon gezien.
Dit. Morgen gelukkig weer de zon aan.quote:
Ja, alles is en blijft 5 maanden zeiknat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou je bekquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:05 schreef Haags het volgende:
Tijd voor wekenlang grijs en grauw regenachtig weer.
Beter gewoon verhuizenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:05 schreef Haags het volgende:
Tijd voor wekenlang grijs en grauw regenachtig weer.
Omdat ik energie krijg van grijs weer (ja apart 😉 voor de meesten werkt het precies andersom)quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:01 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom zou je 0-6 graden en grijs weer willen als dit ook kan
Zolang het niet stormt en regent vind ik het primaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:55 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Omdat ik energie krijg van grijs weer (ja apart 😉 voor de meesten werkt het precies andersom)
dan kan net zo goed de zon schijnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Zolang het niet stormt en regent vind ik het prima
Why? Wordt niet heel koud, zelfs temperaturen boven normaal komende tijd. Prima uitzingweer vind ikquote:
volgens mij wil hij juist dat het kouder gaat worden denk ik lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Why? Wordt niet heel koud, zelfs temperaturen boven normaal komende tijd. Prima uitzingweer vind ik
Je bent dan ook een vreemde vogel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:55 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Omdat ik energie krijg van grijs weer (ja apart 😉 voor de meesten werkt het precies andersom)
Iedere tien jaar ongeveer een graad erbij. Aarde warmt dus wel opquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:06 schreef DemonRage het volgende:
Zo werd o.a. op 31 oktober 2005 in Eindhoven een temperatuur van 21,1°C gemeten en op 1 november 2014 in Ell een temperatuur van 22°C.
Dus het kan gewoon.
Wat heb je dan precies? Windmolentje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:55 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Regen regen regen regenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Why? Wordt niet heel koud, zelfs temperaturen boven normaal komende tijd. Prima uitzingweer vind ik
Valt reuze mee, zeker in de nieuwe werkweek: relatief droog en 16-18 graden.quote:
3,5 uur zon per dag gemiddeldquote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
Deze werd net op weerwoord gedeeld. Top 10 somberste jaren kwa gemeten zonuren:
[ afbeelding ]
Holy shitballs zeg, rond de 1200u zon in 1988.![]()
Zou vast een TOP energiejaar geweest zijn voor mevrouw Kanarie
Maar wel Europees Kampioen, topjaar!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Poh, wat een ellendig deprimerende treurnis is ditquote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, het was gewoon een topzomer!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar wel Europees Kampioen, topjaar!
Niks mis mee idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, het was gewoon een topzomer!
Voor koutisten is zo'n frisse en sombere juni juist prachtig.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:00 schreef INViCTuS het volgende:
Prima pluim dit. Voor juni zou ik het karig vinden
[ twitter ]
Koutistenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor koutisten is zo'n frisse en sombere juni juist prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |