Ook daarom gewoon winter- en zomertijd aan houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is rot maar dat het vervolgens om half vier am begint te schemeren
Uch de "dat heurt zo" kliek ja..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook daarom gewoon winter- en zomertijd aan houden
Wat was er hier aan de hand? Ik kreeg steeds de melding dit topic bestaat niet of de gekozen weergave bevat geen posts oid. Alsof ik een wkn ban hadquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Uch de "dat heurt zo" kliek ja..
Heb ik eerder vandaag ook gehad..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat was er hier aan de hand? Ik kreeg steeds de melding dit topic bestaat niet of de gekozen weergave bevat geen posts oid. Alsof ik een wkn ban had
Iets met eerste post aan het begin van een nieuwe pagina.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat was er hier aan de hand? Ik kreeg steeds de melding dit topic bestaat niet of de gekozen weergave bevat geen posts oid. Alsof ik een wkn ban had
Straatcommando heeft weer verkeerde knoppen gebruikt denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bedoel wel zoals we het nu doenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Uch de "dat heurt zo" kliek ja..
Zou niet durvenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 17:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Straatcommando heeft weer verkeerde knoppen gebruikt denk ik
Nou, wat was dan wel het probleem?quote:
Ik heb echt geen idee.. Dat lijkt me iets vanuit backend.quote:
Op het moment dat het probleem optrad had @INViCTuS als laatste gepost. Even daarna, toen het probleem verholpen was, had jij de laatste post. Het leek er op dat de post van invictidinges malafide was en voor problemen zorgde.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.. Dat lijkt me iets vanuit backend.
Maar weinig mensen lijken te snappen dat dat het beste van beide werelden is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook daarom gewoon winter- en zomertijd aan houden
Klinkt als een soort rollbackquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op het moment dat het probleem optrad had @:INViCTuS als laatste gepost. Even daarna, toen het probleem verholpen was, had jij de laatste post. Het leek er op dat de post van invictidinges malafide was en voor problemen zorgde.
Zie DM.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klinkt als een soort rollback
Nogmaals, probeer eens een daglichtlamp. Het kan écht verschil maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar weinig mensen lijken te snappen dat dat het beste van beide werelden is.
Neemt niet weg dat ik een pleurishekel aan wintertijd heb, maar in december is er sowieso geen redden meer aan zo kort als de dagen zijn
Dan kan ik mijn hele raam wel bedekken met die dingen. Buiten is al helemaal lastig. Het is symptoombestrijding.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nogmaals, probeer eens een daglichtlamp. Het kan écht verschil maken.
Vitamine D tekort?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn hele raam wel bedekken met die dingen. Buiten is al helemaal lastig. Het is symptoombestrijding.
En zelfs met een felle zomerzon in mijn bakkes ben ik niet wakker te krijgen, dus wat dat betreft ben ik sowieso al een hopeloos geval.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn hele raam wel bedekken met die dingen. Buiten is al helemaal lastig. Het is symptoombestrijding.
En zelfs met een felle zomerzon in mijn bakkes ben ik niet wakker te krijgen, dus wat dat betreft ben ik sowieso al een hopeloos geval.
Of een gebrek aan ijzer. Een serieus bloedonderzoek zou geen kwaad kunnen bij @Nattekat heb ik zomaar het idee.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op het moment dat het probleem optrad had @:INViCTuS als laatste gepost. Even daarna, toen het probleem verholpen was, had jij de laatste post. Het leek er op dat de post van invictidinges malafide was en voor problemen zorgde.
Òf, gewoon naar het zuiden vluchten tijdens de wintermaanden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nogmaals, probeer eens een daglichtlamp. Het kan écht verschil maken.
Moet je wel geld voor hebben. En toestemming van de gemeente als je een uitkering hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Òf, gewoon naar het zuiden vluchten tijdens de wintermaanden.
Kan geen daglichtlamp tegenop kan ik melden
Ah... jah dat maakt het wel iets lastiger ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet je wel geld voor hebben. En toestemming van de gemeente als je een uitkering hebtDie wilden al geen bijzondere bijstand verlenen voor lichttherapie, laat staan dat ik drie maanden op hun kosten naar het zuiden kan
Ik kan het natuurlijk altijd proberenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah... jah dat maakt het wel iets lastiger ja.
Je hebt een hekel aan de winter, maar ook aan een felle zomerzon?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon een hekel aan.
Mja, ik heb helaas een leven dat ik niet zomaar een paar maanden achter kan latenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
malafide praktijkenquote:
zie mezelf nog wel een keer naar het buitenland verhuizen. of een 2e woning als toevluchtsoordquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dutch Escapes during winter @ @dick_laurentquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zie mezelf nog wel een keer naar het buitenland verhuizen. of een 2e woning als toevluchtsoord
WKN meet @dick_laurentquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dutch Escapes during winter @ @:dick_laurent
Dj heneywell, welk genre draait ie?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:00 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder te stoken, 24 graden. Puur doordat ik de hele dag de zon op de woonkamer heb staan
LOL.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dj heneywell, welk genre draait ie?
Behoorlijk jaquote:
En de relevantie is…?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest plots weer denken aan die keer dat ze Pinkpop door lieten gaan terrwijl er een weeralarm was. Sukkels
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De atmosfeer stond op ontploffen toen.
Krijgen in november en december toch 190 per huishouden terugquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Dit is mijn laatste maand goedkoop stoken en ik heb heel die verwarming nog geen tel nodig gehad, en ik ga mezelf echt niet in de kou zetten als dat nog niet nodig is
Vorig jaar was het allang feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |