@Dven ? Dan kom je eerder uit bij een coke- boek denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je toevallig of hij zijn kookboek al klaar heeft?
@m1st1g natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dven ? Dan kom je eerder uit bij een coke- boek denk ik.
Ik geef het een 8,43875 op de schaal van Haags @FranticDJquote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dven ? Dan kom je eerder uit bij een coke- boek denk ik.
ik ken @Dven hier niet goed genoeg voor, maar ik keur het goedquote:Op woensdag 28 september 2022 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik geef het een 8,43875 op de schaal van Haags @:Franticdj
Soak up the sunquote:Op woensdag 28 september 2022 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
De zon schijnt, dus ik ga ff wat zonnestralen pakken
ik had last van een lokale aardverschuivingquote:Op woensdag 28 september 2022 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
Heb net nog een lokale onweeralarm afgegeven
Update van @m1st1gquote:
quote:Het is klaar maar ik breng het niet uit. De uitgever wilde het contract openbreken en mij een borg laten betalen van 7 euro per boek. Dat zou bij de 1e oplage van 1000 boeken zijn.
Dat was een half uur geleden verleden tijd hierquote:Op woensdag 28 september 2022 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
Het is vandaag verdacht droog weer idd
Vvd wil onze grote vriend - de niet werkende coronapas - terug in de gereedschapskist.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx 👍
Jammer dat de uitgever zo’n lul is
Kutzooiquote:Op woensdag 28 september 2022 16:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Vvd wil onze grote vriend - de niet werkende coronapas - terug in de gereedschapskist.
Ophoeren!
Totaal van het padje die luiquote:Op woensdag 28 september 2022 16:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Vvd wil onze grote vriend - de niet werkende coronapas - terug in de gereedschapskist.
Ophoeren!
Ik zie een gouden toekomst voor de opzout-pas. Gegarandeerd effectief en ik moet toch iets doen met die 450 DTIS bolkpassen die nu onbruikbaar zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Totaal van het padje die lui
Lekker allemaal opzouten
Met Voldemort voorop
Dev God Genotquote:Op woensdag 28 september 2022 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
De John Holmes van de Viva Slowchat
quote:Op woensdag 28 september 2022 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
heb al zelfgemaakte advocaat en hagelslag
deze is wel dikke primaquote:Op woensdag 28 september 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
hagelslag
lust geen advocaat
proost dan maarquote:Op woensdag 28 september 2022 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze is wel dikke prima
maak ik altijd samen met m'n ma
veel lekkerder dan die flessenmeuk
Tsja, soms is dat even nodig zodat iedereen tot bezinning kan komenquote:
moordenaarquote:Op woensdag 28 september 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kill dit topic echt heel erg deze avond of zit iedereen weer in het tuinhuisje?
RoddelPraat aan het kijken.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kill dit topic echt heel erg deze avond of zit iedereen weer in het tuinhuisje?
Lust Dick Advocaat? @Haagsquote:Op woensdag 28 september 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
hagelslag
lust geen advocaat
Ken ik niet, kijk dat nooit.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
RoddelPraat aan het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |