Missquote:
Ik mis @Dven ookquote:Op woensdag 28 september 2022 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
@:m1st1g komt niet meer op FOK! vanwege bepaalde users hier.
Een eeuwig gemis
HaagsGodquote:Op woensdag 28 september 2022 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Een eeuwig gemis
Ik ookquote:
Ik niet, hou niet zo van mensen die alleen maar kunnen schelden.quote:
Hij was daar wel goed in iddquote:Op woensdag 28 september 2022 10:04 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik niet, hou niet zo van mensen die alleen maar kunnen schelden.
Heb ik hem nog nooit op betraptquote:Op woensdag 28 september 2022 10:04 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik niet, hou niet zo van mensen die alleen maar kunnen schelden.
Ja heel erg jammerquote:Op woensdag 28 september 2022 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Een eeuwig gemis
quote:
Hele lange vakantiequote:Op woensdag 28 september 2022 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is al met een lange vakantie
Als je woorden als 'mongool' niet als schelden ziet, dan kan dat kloppen.quote:
heb ik hem nog nooit zien zeggenquote:Op woensdag 28 september 2022 12:12 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Als je woorden als 'mongool' niet als schelden ziet, dan kan dat kloppen.
VOCHTIG POESJEquote:Op woensdag 28 september 2022 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs al een flink stuk richting een volledig jaar.
Dat het gebeurt is wil niet zeggen dat ik het gezien heb.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Maar nu heb je het wel gezien, dus kan je niet meer zeggen dat je hem dat nooit heb zien zeggenquote:Op woensdag 28 september 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het gebeurt is wil niet zeggen dat ik het gezien heb.
Ik zeg nergens dat ik hij dat nooit deed.
ik heb nog nooit zo vaak het woord mongool gezien bij 1 userquote:Op woensdag 28 september 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het gebeurt is wil niet zeggen dat ik het gezien heb.
Ik zeg nergens dat ik hij dat nooit deed.
quote:Op woensdag 28 september 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sjakiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
de zon schijntquote:
ik heb niet geklikt.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:21 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Maar nu heb je het wel gezien, dus kan je niet meer zeggen dat je hem dat nooit heb zien zeggen
af en toe op Twitchquote:
weet je toevallig of hij zijn kookboek al klaar heeft?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef Haags het volgende:
Misschien kan @:danny of @:yvonne wel gratie verlenen aan @:dven
Is al aardig lang foetsie
@Dven ? Dan kom je eerder uit bij een coke- boek denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je toevallig of hij zijn kookboek al klaar heeft?
@m1st1g natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dven ? Dan kom je eerder uit bij een coke- boek denk ik.
Ik geef het een 8,43875 op de schaal van Haags @FranticDJquote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dven ? Dan kom je eerder uit bij een coke- boek denk ik.
ik ken @Dven hier niet goed genoeg voor, maar ik keur het goedquote:Op woensdag 28 september 2022 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik geef het een 8,43875 op de schaal van Haags @:Franticdj
Soak up the sunquote:Op woensdag 28 september 2022 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
De zon schijnt, dus ik ga ff wat zonnestralen pakken
ik had last van een lokale aardverschuivingquote:Op woensdag 28 september 2022 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
Heb net nog een lokale onweeralarm afgegeven
Update van @m1st1gquote:
quote:Het is klaar maar ik breng het niet uit. De uitgever wilde het contract openbreken en mij een borg laten betalen van 7 euro per boek. Dat zou bij de 1e oplage van 1000 boeken zijn.
Dat was een half uur geleden verleden tijd hierquote:Op woensdag 28 september 2022 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
Het is vandaag verdacht droog weer idd
Vvd wil onze grote vriend - de niet werkende coronapas - terug in de gereedschapskist.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx 👍
Jammer dat de uitgever zo’n lul is
Kutzooiquote:Op woensdag 28 september 2022 16:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Vvd wil onze grote vriend - de niet werkende coronapas - terug in de gereedschapskist.
Ophoeren!
Totaal van het padje die luiquote:Op woensdag 28 september 2022 16:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Vvd wil onze grote vriend - de niet werkende coronapas - terug in de gereedschapskist.
Ophoeren!
Ik zie een gouden toekomst voor de opzout-pas. Gegarandeerd effectief en ik moet toch iets doen met die 450 DTIS bolkpassen die nu onbruikbaar zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Totaal van het padje die lui
Lekker allemaal opzouten
Met Voldemort voorop
Dev God Genotquote:Op woensdag 28 september 2022 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
De John Holmes van de Viva Slowchat
quote:Op woensdag 28 september 2022 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
heb al zelfgemaakte advocaat en hagelslag
deze is wel dikke primaquote:Op woensdag 28 september 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
hagelslag
lust geen advocaat
proost dan maarquote:Op woensdag 28 september 2022 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze is wel dikke prima
maak ik altijd samen met m'n ma
veel lekkerder dan die flessenmeuk
Tsja, soms is dat even nodig zodat iedereen tot bezinning kan komenquote:
moordenaarquote:Op woensdag 28 september 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kill dit topic echt heel erg deze avond of zit iedereen weer in het tuinhuisje?
RoddelPraat aan het kijken.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kill dit topic echt heel erg deze avond of zit iedereen weer in het tuinhuisje?
Lust Dick Advocaat? @Haagsquote:Op woensdag 28 september 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
hagelslag
lust geen advocaat
Ken ik niet, kijk dat nooit.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
RoddelPraat aan het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |