quote:
Hele lange vakantiequote:Op woensdag 28 september 2022 10:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is al met een lange vakantie
Als je woorden als 'mongool' niet als schelden ziet, dan kan dat kloppen.quote:
heb ik hem nog nooit zien zeggenquote:Op woensdag 28 september 2022 12:12 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Als je woorden als 'mongool' niet als schelden ziet, dan kan dat kloppen.
VOCHTIG POESJEquote:Op woensdag 28 september 2022 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs al een flink stuk richting een volledig jaar.
Dat het gebeurt is wil niet zeggen dat ik het gezien heb.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Maar nu heb je het wel gezien, dus kan je niet meer zeggen dat je hem dat nooit heb zien zeggenquote:Op woensdag 28 september 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het gebeurt is wil niet zeggen dat ik het gezien heb.
Ik zeg nergens dat ik hij dat nooit deed.
ik heb nog nooit zo vaak het woord mongool gezien bij 1 userquote:Op woensdag 28 september 2022 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het gebeurt is wil niet zeggen dat ik het gezien heb.
Ik zeg nergens dat ik hij dat nooit deed.
quote:Op woensdag 28 september 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sjakiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
de zon schijntquote:
ik heb niet geklikt.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:21 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Maar nu heb je het wel gezien, dus kan je niet meer zeggen dat je hem dat nooit heb zien zeggen
af en toe op Twitchquote:
weet je toevallig of hij zijn kookboek al klaar heeft?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef Haags het volgende:
Misschien kan @:danny of @:yvonne wel gratie verlenen aan @:dven
Is al aardig lang foetsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |