quote:Op woensdag 28 september 2022 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
heb al zelfgemaakte advocaat en hagelslag
deze is wel dikke primaquote:Op woensdag 28 september 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
hagelslag
lust geen advocaat
proost dan maarquote:Op woensdag 28 september 2022 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze is wel dikke prima
maak ik altijd samen met m'n ma
veel lekkerder dan die flessenmeuk
Tsja, soms is dat even nodig zodat iedereen tot bezinning kan komenquote:
moordenaarquote:Op woensdag 28 september 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kill dit topic echt heel erg deze avond of zit iedereen weer in het tuinhuisje?
RoddelPraat aan het kijken.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kill dit topic echt heel erg deze avond of zit iedereen weer in het tuinhuisje?
Lust Dick Advocaat? @Haagsquote:Op woensdag 28 september 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
hagelslag
lust geen advocaat
Ken ik niet, kijk dat nooit.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
RoddelPraat aan het kijken.
Hoe 8s het met mevrouw liefbaarquote:
Goed hoorquote:Op donderdag 29 september 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, hoe is t met meneertje dud0r ?
Je bent zelfquote:
ga je er aan doen danquote:
altijdquote:
hallo olijk maatjequote:
Kom dan jonge hou me tegen gek!quote:Op donderdag 29 september 2022 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga je er aan doen dan
[..]
altijd
[..]
hallo olijk maatje
Arib >>>>>>>>>>>> kneusje bergkampquote:Op donderdag 29 september 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
was jij de anonieme tipgever inzake Arib
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |