abonnement Unibet Coolblue
pi_206125857
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Nouja... Rutte is volgens mij qua invloed wel een aardig grote speler op Europees toneel toch?
Absoluut.
  woensdag 28 september 2022 @ 08:51:31 #177
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206125860
https://www.reddit.com/r/(...)ficer_says_putin_is/
[Business Insider] Ex-CIA officer says Putin is 'completely cornered' and the chances of his using tactical nuclear weapons in Ukraine are increasing 'by the day
pi_206125886
twitter


Laatste 20 minuten gaan de socials helemaal los met het nieuws dat de Russen Lyman zouden ehbben verlaten. De oekraiense accounts die russische telegram berichten rapporteren zegmaar.

Voorlopig nog niet al te serieus nemen, al zou het niet meer dan logisch zijn.
pi_206125894
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:55 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]

Laatste 20 minuten gaan de socials helemaal los met het nieuws dat de Russen Lyman zouden ehbben verlaten. De oekraiense accounts die russische telegram berichten rapporteren zegmaar.

Voorlopig nog niet al te serieus nemen, al zou het niet meer dan logisch zijn.
Jammer. Die troepen wil je wel gevangen nemen
pi_206125900
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Perrin het volgende:
Held op sokken in een Dr. Evil pak hoor, die Solovyov.
[ twitter ]
Het is fake. De ondertiteling.
Definitely not CIA
pi_206125907
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:02 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Als dit echt goed vertaald is, is die kerel met die rode stropdas wel echt een baas :D _O- .
Ondertiteling is fake.
Definitely not CIA
pi_206125912
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:56 schreef Adames het volgende:

[..]
Jammer. Die troepen wil je wel gevangen nemen
Ja daarom zei ik gisteravond dat ik hoopte dat we lyman de komende 2/3 dagen nog niet zien opgeven, 4/5000 man minder.

Ze gaan in ieder geval nooit al hun artillerie, radars,tanks, mobiele commandoposten etc daar weg kunnen krijgen.

En het is nog maar de vraag hoe georganiseerd ze hun terugtrekking kunnen uitvoeren in een 15km wijde safezone.
  woensdag 28 september 2022 @ 08:59:31 #184
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206125917
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Ondertiteling is fake.
Ja, dat had ik binnen een minuut na mijn post al door (zie post daaronder).

Maar toch bedankt ^O^ .
pi_206125939
Gewoon nog eens het laatst geupdate kaartje erbij pakken:

Als ze zich terugtrekken gaan 4 a 5000 man plus al hun artilerie, tanks etc hier doorheen moeten:



Succes Rusland.
pi_206125977
Topic 500.
Ik vrees dat we richting #1000 gaan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206126000
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:03 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon nog eens het laatst geupdate kaartje erbij pakken:

Als ze zich terugtrekken gaan 4 a 5000 man plus al hun artilerie, tanks etc hier doorheen moeten:

[ afbeelding ]

Succes Rusland.
Daarbij trouwens, het regent (net als hier) enorm daar de laatste dagen en gaat het ook de komende dagen doen. Maakt oekraiense opmars iets lastiger, maar maakt het terugtrekken van de Russen helemaal moeilijk.

Worden nog meer genoodzaakt die grote wegen te gebruiken en zorgt er dus voor dat ze een nog beter doelwit zijn voor Oekraine.
  woensdag 28 september 2022 @ 09:25:02 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206126086
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:10 schreef superniger het volgende:
Topic 500.
Ik vrees dat we richting #1000 gaan.
Misschien kan deze reeks overgaan in een WO3-reeks. Kan veel kanten op momenteel. Kan ook rustiger worden als Rusland verlies neemt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206126088
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:03 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je deze cijfers van bij elkaar fantaseert, maar de Amsterdamse bevolking bestaat niet voor 'bijna 60% uit niet-westerse allochtonen', maar pakweg 40% (bron). Daarbij bestaat die groep hoofdzakelijk uit mensen van Surinaamse, Turkse en Marokkaanse afkomst die doorgaans gewoon Nederlands als voertaal hanteren in plaats van Engels.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-wonen-in-nederland-

Zelfs al zou je gelijk hebben, 40%.. over een paar jaar 50% dus.
pi_206126091
Kan het ook zo zijn wanneer Russische troepen massaal een gebied verlaten, dat een voorbode kan zijn voor een tactisch nucleair wapen? Of gaat Putin zijn militairen ook blootstellen aan straling....
pi_206126102
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:25 schreef Dutch_view het volgende:
Kan het ook zo zijn wanneer Russische troepen massaal een gebied verlaten, dat een voorbode kan zijn voor een tactisch nucleair wapen? Of gaat Putin zijn militairen ook blootstellen aan straling....
Alles kan. Zelfs koffiekan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206126103
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:25 schreef Dutch_view het volgende:
Kan het ook zo zijn wanneer Russische troepen massaal een gebied verlaten, dat een voorbode kan zijn voor een tactisch nucleair wapen? Of gaat Putin zijn militairen ook blootstellen aan straling....
Nee.
  woensdag 28 september 2022 @ 09:32:55 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_206126140
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:03 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon nog eens het laatst geupdate kaartje erbij pakken:

Als ze zich terugtrekken gaan 4 a 5000 man plus al hun artilerie, tanks etc hier doorheen moeten:

[ afbeelding ]

Succes Rusland.
twitter

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206126141
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:46 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

En nu ook nog Engelstalige bediening.

Godverdomme :(
_O-
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206126153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:25 schreef Dutch_view het volgende:
Kan het ook zo zijn wanneer Russische troepen massaal een gebied verlaten, dat een voorbode kan zijn voor een tactisch nucleair wapen? Of gaat Putin zijn militairen ook blootstellen aan straling....
Dat was in de vorige gebieden die de Russen halsoverkop verlieten ook niet het geval. Overigens heb ik niet de indruk dat Rusland zich sowieso nou veel bekommert om de gezondheid van de manschappen, bij wat theoretische straling zal die houding niet heel anders zijn denk ik.
pi_206126155
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Perrin het volgende:
Held op sokken in een Dr. Evil pak hoor, die Solovyov.
[ twitter ]
Arjan Lubach, kijk je mee? Dit is nou wél een leuk filmpje!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 28 september 2022 @ 09:36:44 #197
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206126157
Amerikaanse versies van Israelische anti drone wapens zijn geleverd aan Ukraine

https://www.reddit.com/r/(...)s_already_receiving/
By Israeli agreement, Ukraine is already receiving from U.S. what it needs to fight Iranian drones - Ambassador Korniychuk

As agreed by Israel, Ukraine is already getting what it needs from the U.S. to combat Iranian kamikaze drones.

This was stated by the Ambassador of Ukraine to Israel Yevhen Korniychuk, reports Censor.NЕТ with reference to Іnterfax-Ukraine.

The ambassador responded to a question about whether Israel could help Ukraine fight Iranian drones, which the Russian army has begun using at the front.

"Actually the Iranian drones are copies of American drones that were shot down by Iran in Syria. They made as similar a copy as possible. But, of course, that Israeli industry working in that sector, it's actually an entire joint venture with the United States. And, to my information, it is from the United States that we are already getting what we need. Again, not without Israel's consent," Korniychuk said.

The diplomat explained that, as a rule, all know-how and patented developments require permission from the producer or developer country.

"That is, if in a joint venture with the Americans a part is developed by Israel or it is an Israeli development that is produced in Britain or other European countries, Israel will grant such permission through third countries. Today, I believe that this is the most important shift that has occurred in recent months thanks to to our endless pressure on the Israeli side," Korniychuk said.
  woensdag 28 september 2022 @ 09:37:38 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_206126163
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 09:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat was in de vorige gebieden die de Russen halsoverkop verlieten ook niet het geval. Overigens heb ik niet de indruk dat Rusland zich sowieso nou veel bekommert om de gezondheid van de manschappen, bij wat theoretische straling zal die houding niet heel anders zijn denk ik.
Waarvan akte

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206126168
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:23 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik snap die mensen ook wel. In mijn stad wordt het ook steeds erger dat bediening geen Nederlands spreekt en ik verwacht ook niet dat je na een paar weken dat wel kan maar "2 koffie alstublieft" of "een biertje" is toch na een paar weken niet zo moeilijk te onthouden.

Om het nog leuker te maken... er komen steeds meer horecagelegenheden waar ze alleen nog maar een menukaart in het Engels hebben. Ik vind dat respectloos naar onze land en taal.
Onze land ja!
pi_206126189
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Prima. Blijf maar lekker lachen en jutten tot het zover is.
Ik ben er klaar voor met mijn opleiding en huidige fysiek.
De rest van NL mag nog wel wat trainen stel ik voor. Dat
Als de NAVO ingrijpt dan zal er geen soldaat voet aan de grond zetten daar. Kruisraketten en stealth bommenwerpers vernietigen de volledige anti luchtdoelcapaciteit van de Russen waarna vervolgens conventionele bommenwerpers de rest van het materieel wegvaagt.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')