abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2022 @ 07:56:57 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206125494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:55 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Het is natuurlijk allemaal toneel.
Maar wat ze zeggen is best schokkend.
Wie er dan wél de gehaktmolen in moeten:
Waardeloze figuren als perverselingen, pedofielen, straatmuzikanten, kunststudenten en etnische minderheden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206125500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:55 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Het is natuurlijk allemaal toneel.
Maar wat ze zeggen is best schokkend.
Wie er dan wél de gehaktmolen in moeten:
Waardeloze figuren als perverselingen, pedofielen, straatmuzikanten, kunststudenten en etnische minderheden.
- Edit - Toch maar Russisch leren. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206125503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik heb echt een grafhekel aan die hele verengelsing. Als je in Utrecht of Amsterdam naar een kledingzaak of brasserie gaat, is de kans meer dan aanwezig dat het personeel geen Nederlands spreekt.

Dat mensen het (nog) niet kunnen à la, maar je zou in principe overal terecht moeten kunnen met de officiële landstaal.

Overigens hebben we dit wel grotendeels zelf veroorzaakt. Zodra er 1 buitenlander in het gezelschap is wordt gelijk overgeschakeld op Engels. Dat stimuleert het leren van Nederlands ook niet echt.
Amsterdam bestaat, volgens het cbs, uit bijna 60% (58.x%) uit niet-westerse allochtonen, voeg daar dan nog elke andere soort buitenlander aan toe, Fransen, Engelsen, maar ook russen etc, dan krijg je dit dus.

Amsterdam is de hoofdstad, een voorbeeld hoe het zal gaan worden overal in het land want zo werkt het.
  woensdag 28 september 2022 @ 08:02:28 #154
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206125523
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Perrin het volgende:
Held op sokken in een Dr. Evil pak hoor, die Solovyov.
[ twitter ]
Als dit echt goed vertaald is, is die kerel met die rode stropdas wel echt een baas :D _O- .
  woensdag 28 september 2022 @ 08:03:03 #155
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206125528
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat vermoeden had ik al :P .
pi_206125531
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Amsterdam bestaat, volgens het cbs, uit bijna 60% (58.x%) uit niet-westerse allochtonen, voeg daar dan nog elke andere soort buitenlander aan toe, Fransen, Engelsen, maar ook russen etc, dan krijg je dit dus.

Amsterdam is de hoofdstad, een voorbeeld hoe het zal gaan worden overal in het land want zo werkt het.
Ik weet niet waar je deze cijfers van bij elkaar fantaseert, maar de Amsterdamse bevolking bestaat niet voor 'bijna 60% uit niet-westerse allochtonen', maar pakweg 40% (bron). Daarbij bestaat die groep hoofdzakelijk uit mensen van Surinaamse, Turkse en Marokkaanse afkomst die doorgaans gewoon Nederlands als voertaal hanteren in plaats van Engels.
pi_206125565
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:55 schreef HSG het volgende:

[..]
Er is een grote kans dat ze dat ook wil wanneer de oorlog voorbij is.
Ja, ja, dat heb ik eerder gehoord.
Grootste deel van Oekraïne is veilig.
  woensdag 28 september 2022 @ 08:10:52 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_206125567
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:02 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Als dit echt goed vertaald is, is die kerel met die rode stropdas wel echt een baas :D _O- .
De ondertiteling is nep. Ze zeggen iets heel anders.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206125570
Amsterdam :r
Als Rusland dan toch zo graag een tactisch kernwapen op Nederland wil gooien............
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206125573
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 00:49 schreef BMW1993 het volgende:

Toen de Krim werd ingenomen was er niets aan de hand
Er was heel wat aan de hand, maar Oekraïne was toen niet bij machte om die annexatie te voorkomen.

quote:
, en nu hebben ze nog wat kleine stukjes grond erbij ingenomen helemaal in het Oosten van Oekraïne en nu wil de EU een kernoorlog riskeren.
Je bedoelt Rusland.

quote:
Oost Oekraïne is een arm gebied, met een hele hoop oude flats, ik vind het enorm erg voor die mensen die moesten vluchten, maar bied ze kan op een nieuw leven aan in Polen Duitsland etc. en laten we dat stukje grond (wat economisch toch niet veel waard is) maar schieten net zoals toen met de krim..
Ik vind dit een heel vreemde redenatie. Wat heeft economische waarde van oost Oekraïne hiermee te maken en hoezo moeten Polen en Duitsland land afstaan aan vluchtelingen, en hoezo hebben ze enkel recht op een woonomgeving met een lage economische waarde hebben

quote:
Rusland heeft toch niet de manschappen om door te stoten tot Kiev of Lviv.

Dus dan heb je West Oekraine dat pro Westers is, en Oost Oekraïne dat net zoals Wit Rusland aan de kant van Rusland staat.

Dat lijkt mij beter dan 2 vechtende honden, die aan het einde van het gevecht beide zwaar verzwakt zijn.

Rusland heeft Oekraïne zo'n 2 eeuwen bezet gehouden, genocide gepleegd, getracht de taal en cultuur uit te wissen, etc. In die tijd zijn veel Russen naar Oekraïne verhuisd, die dat als Russisch grondgebied beschouwden. Die hebben generaties lang geen moeite gedaan zich te integreren Oekraïne.

Dan verlaten Rusland en Oekraïne de Sovjet Unie, en wordt Oekraïne onafhankelijk.
Opeens wonen die Russen niet langer in 'rusland', maar Oekraïne.
Normaliter als je dat overkomt, dan pas je je aan, aan het land waarin je woont, of je emigreert terug naar je land van herkomst.
De Russen in Oekraïne, maar ook in andere gebieden, deden geen van beide. Daaruit ontstonden spanningen, waar Rusland handig gebruik van maakt, door dergelijke gebieden terug te pakken.
In Moldavië, Georgië, Oekraïne...
In die laatste verslikken ze zich nu.
Jij wilt dat Rusland toch zijn zin krijgt.
Maar dat schept een precedent.
Dan kan Rusland ook gebieden in andere voormalige Sovjet republieken en Warsaw Pact landen annexeren, onder het dreigement van een nucleaire winter.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206125576
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:10 schreef speknek het volgende:

[..]
De ondertiteling is nep. Ze zeggen iets heel anders.
Het erge is dat ik er nog intrapte ook omdat het niet veel afwijkt van de gebruikelijke retoriek in dat soort programma's.
pi_206125581
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:12 schreef Wantie het volgende:

Ik vind dit een heel vreemde redenatie. Wat heeft economische waarde van oost Oekraïne hiermee te maken en hoezo moeten Polen en Duitsland land afstaan aan vluchtelingen, en hoezo hebben ze enkel recht op een woonomgeving met een lage economische waarde hebben
Ik blijf in herhaling vallen, maar dat 'ge-we' is echt volkomen kolderiek. Nederlanders die niet doen of Nederland wel even gaat bepalen wat er in de wereld gebeurt en we daar als Nederland een enorme impact op hebben. Hou toch op joh.
pi_206125594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 00:49 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb al sinds 2011 een wajong uitkering, dus als dienstplicht ingesteld gaat worden verwacht ik niet dat mensen zoals ik opgeroepen gaan worden.

Maar ik blijf het allemaal wel heftig vinden deze escalaties.

Toen de Krim werd ingenomen was er niets aan de hand, en nu hebben ze nog wat kleine stukjes grond erbij ingenomen helemaal in het Oosten van Oekraïne en nu wil de EU een kernoorlog riskeren.

Oost Oekraïne is een arm gebied, met een hele hoop oude flats, ik vind het enorm erg voor die mensen die moesten vluchten, maar bied ze kan op een nieuw leven aan in Polen Duitsland etc. en laten we dat stukje grond (wat economisch toch niet veel waard is) maar schieten net zoals toen met de krim..

Rusland heeft toch niet de manschappen om door te stoten tot Kiev of Lviv.

Dus dan heb je West Oekraine dat pro Westers is, en Oost Oekraïne dat net zoals Wit Rusland aan de kant van Rusland staat.

Dat lijkt mij beter dan 2 vechtende honden, die aan het einde van het gevecht beide zwaar verzwakt zijn.

Welja joh, geef een agressor en een oorlogsmisdadiger gewoon zijn zin, alle lafbekjes blij. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_206125596
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:44 schreef grrrrg het volgende:
[ twitter ]
Belarus volgend jaar ook EU-kandidaat :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206125646
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:12 schreef Wantie het volgende:
Rusland heeft Oekraïne zo'n 2 eeuwen bezet gehouden, genocide gepleegd, getracht de taal en cultuur uit te wissen, etc. In die tijd zijn veel Russen naar Oekraïne verhuisd, die dat als Russisch grondgebied beschouwden. Die hebben generaties lang geen moeite gedaan zich te integreren Oekraïne.
Zo lang bestaat Oekraïne nog niet.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 28 september 2022 @ 08:24:03 #166
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206125653
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:16 schreef Aether het volgende:

[..]
Belarus volgend jaar ook EU-kandidaat :+
Pas als Loeki is opgerot
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206125751
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:23 schreef HSG het volgende:

[..]
Zo lang bestaat Oekraïne nog niet.
Hoelang dan wel volgens jou?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_206125766
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:13 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik blijf in herhaling vallen, maar dat 'ge-we' is echt volkomen kolderiek. Nederlanders die niet doen of Nederland wel even gaat bepalen wat er in de wereld gebeurt en we daar als Nederland een enorme impact op hebben. Hou toch op joh.
Nouja... Rutte is volgens mij qua invloed wel een aardig grote speler op Europees toneel toch?
pi_206125781
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Hoelang dan wel volgens jou?
Sinds 1917.
pi_206125804
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:41 schreef HSG het volgende:

[..]
Sinds 1917.
Het is net als Polen. Heeft niet altijd bestaan maar het volk bestaat weldegelijk. Dan zou Oekraïne ouder zijn dan 1917. Vanaf 1917 is er ook zoveel gebeurd dat je ook kan bewerken dat de oprichting was bij de val van de USSR.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_206125823
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Het is net als Polen. Heeft niet altijd bestaan maar het volk bestaat weldegelijk. Dan zou Oekraïne ouder zijn dan 1917. Vanaf 1917 is er ook zoveel gebeurd dat je ook kan bewerken dat de oprichting was bij de val van de USSR.
Het gebied viel daarvoor onder het Russische rijk en daarvoor onder het Poolse-Litouwse federatie. Heel lang gelden had je het rijk van Kiev maar dat was op den duur uit elkaar gevallen.
pi_206125844
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:46 schreef HSG het volgende:

[..]
Het gebied viel daarvoor onder het Russische rijk en daarvoor onder het Poolse-Litouwse federatie. Heel lang gelden had je het rijk van Kiev maar dat was op den duur uit elkaar gevallen.
Natiestaten zijn dan ook vrij nieuw. Duitsland en italie zijn ook niet veel ouder. Die landen hebben neem ik aan ook bestaansrecht.
  woensdag 28 september 2022 @ 08:49:28 #173
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206125845
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:41 schreef HSG het volgende:

[..]
Sinds 1917.
Los van dat hier wel iets op af te dingen valt, is dat niet eens zoveel korter dan bijvoorbeeld Duitsland of Italie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206125848
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Nouja... Rutte is volgens mij qua invloed wel een aardig grote speler op Europees toneel toch?
Nee joh.
Vakman pur sang
pi_206125854
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:49 schreef Adames het volgende:

[..]
Natiestaten zijn dan ook vrij nieuw. Duitsland en italie zijn ook niet veel ouder. Die landen hebben neem ik aan ook bestaansrecht.
Eigenlijk niets aan toe te voegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')