abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206125391
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:29 schreef sp3c het volgende:

[..]
Op zich wel mee eens hoor en bijna iedereen spreekt toch Engels maar dat je er gezeik mee kunt krijgen lijkt me wat voor de hand liggen dus om daar nu helemaal verbaasd over te doen ...

BOOS worden ze, BOOS!!!
die arme meid!
Oke bijzonder beeld van mensen heb je
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 28 september 2022 @ 07:35:42 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206125392
quote:

[..]
Op zich wel mee eens hoor en bijna iedereen spreekt toch Engels maar dat je er gezeik mee kunt krijgen lijkt me wat voor de hand liggen dus om daar nu helemaal verbaasd over te doen ...

BOOS worden ze, BOOS!!!
die arme meid!
Het is toch ook zielig voor dat meisje? Ze doet haar best en is beleefd. En dan doen mensen zo stom tegen haar ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206125398
quote:
84s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
In Frankrijk werken ook Engelssprekende studenten hoor ;) Toegegeven. Het is niet zoals in bijvoorbeeld in Amsterdam.
Amsterdam is ook geen Nederland meer. ;) Maar ik moet toegeven dat ik de Spanjaarden, Italianen, Fransen of Duitsers om waardeer. Jij komt daar wonen dus leer je de taal maar.

Maar die meid kan natuurlijk eens in de vrije dagen de menukaart gaan bestuderen om te kijken wat al die woorden betekenen. Desnoods vraag je je baas of een collega om je daarmee te helpen. Op die manier leer je het ook en laat je zien dat je gemotiveerd genoeg bent.

Dat zou mijn aanpak zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator woensdag 28 september 2022 @ 07:37:01 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206125402
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Oke bijzonder beeld van mensen heb je
Valt wel mee denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206125415
quote:
:')
En je weet dat een oorlog schrijnend en bruut is maar dit slaat echt alles.
Kan wel janken.
Go hard or go home
pi_206125416
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er staat nergens dat ze dat niet wil.
Oooh, ze is te dom
pi_206125420
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:39 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Oooh, ze is te dom
Ze is niet te dom. Er staat dat ze wil alleen ze heeft het nog niet onder de knie.
pi_206125433
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:40 schreef HSG het volgende:

[..]
Ze is niet te dom. Er staat dat ze wil alleen ze heeft het nog niet onder de knie.
Beter gaat ze terug naar Oekraïne.
pi_206125435
twitter
pi_206125436
Waarschijnlijk kan één van die gasten gewoon geen nederlands en vraagt of ze niet normaal nederlands kan praten waardoor éen iemand gelijk boos op Twitter kan gaan janken dat Nederlanders zoooo kut zijn.
Op Twitter moet je verontwaardigd en boos zijn anders kun je je account wel opdoeken. Gelukkig zijn er dan ook weer boze verontwaardige mensen die het de moeite vinden om te herposten want dit kan toch allemaal niet zomaar, vakantieman?
Go hard or go home
pi_206125440
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:44 schreef grrrrg het volgende:
[ twitter ]
Moet die het raam vast openzetten?
Go hard or go home
pi_206125441
quote:

[..]

BOOS worden ze, BOOS!!!
die arme meid!
Haha precies ja.

Verder domme tweet en kansloze discussie.
Vakman pur sang
  woensdag 28 september 2022 @ 07:46:17 #138
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206125444
Die leidingen liggen op "maar" 70 meter. Relatief makkelijk te fixen. Maar dat gaat niet gebeuren want sancties en Rusland terecht boos. :( Goede afleiding van het mobilisatie-wonder en toffe referenda, en de briljante zetten van de Russische militairen aan het front in het bijzonder.

Moet wel een CIA klus zijn. :)

En nu ook nog Engelstalige bediening.

Godverdomme :(

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 28-09-2022 08:43:56 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206125447
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:44 schreef Noek het volgende:

[..]
Moet die het raam vast openzetten?
Voorlopig niet lijkt me. Maar Poetin heeft bijna geen vriendjes meer over.
pi_206125452
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:47 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Voorlopig niet lijkt me. Maar Poetin heeft bijna geen vriendjes meer over.
Dan is FOK! vast een warm bad voor hem.
Go hard or go home
pi_206125458
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:48 schreef Noek het volgende:

[..]
Dan is FOK! vast een warm bad voor hem.
@poetin
pi_206125461
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:23 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik snap die mensen ook wel. In mijn stad wordt het ook steeds erger dat bediening geen Nederlands spreekt en ik verwacht ook niet dat je na een paar weken dat wel kan maar "2 koffie alstublieft" of "een biertje" is toch na een paar weken niet zo moeilijk te onthouden.

Om het nog leuker te maken... er komen steeds meer horecagelegenheden waar ze alleen nog maar een menukaart in het Engels hebben. Ik vind dat respectloos naar onze land en taal.
Ik heb echt een grafhekel aan die hele verengelsing. Als je in Utrecht of Amsterdam naar een kledingzaak of brasserie gaat, is de kans meer dan aanwezig dat het personeel geen Nederlands spreekt.

Dat mensen het (nog) niet kunnen à la, maar je zou in principe overal terecht moeten kunnen met de officiële landstaal.

Overigens hebben we dit wel grotendeels zelf veroorzaakt. Zodra er 1 buitenlander in het gezelschap is wordt gelijk overgeschakeld op Engels. Dat stimuleert het leren van Nederlands ook niet echt.
  woensdag 28 september 2022 @ 07:51:18 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206125462
Held op sokken in een Dr. Evil pak hoor, die Solovyov.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206125471
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 06:48 schreef byah het volgende:

[..]
Wajongers gaan voorop, net als in 1940
Meer is ook niet nodig tegen de Russen, die lui kunnen de achterkant van de voorkant van hun AK niet eens onderscheiden.
pi_206125482
quote:
[ twitter ]
Lukashenko weet ook wel dat als Putin valt, hij meegaat. Misschien onderhandelt hij over een vrije aftocht/politiek asiel.

Zou wel een enorme middelvinger richting Tsikhanouskaya en de rest van de Wit-Russische oppositie zijn want die vent hoort levenslang achter de deur opgeborgen te worden.
pi_206125484
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:43 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Beter gaat ze terug naar Oekraïne.
Er is een grote kans dat ze dat ook wil wanneer de oorlog voorbij is.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik heb echt een grafhekel aan die hele verengelsing. Als je in Utrecht of Amsterdam naar een kledingzaak of brasserie gaat, is de kans meer dan aanwezig dat het personeel geen Nederlands spreekt.

Dat mensen het (nog) niet kunnen à la, maar je zou in principe overal terecht moeten kunnen met de officiële landstaal.

Overigens hebben we dit wel grotendeels zelf veroorzaakt. Zodra er 1 buitenlander in het gezelschap is wordt gelijk overgeschakeld op Engels. Dat stimuleert het leren van Nederlands ook niet echt.
Mee eens. Ik heb er ook een enorme hekel aan Bovendien... ik weiger het in mijn eigen land te spreken tenzij het bijvoorbeeld een toerist is die de weg vraagt.

Ook hebben wij het inderdaad zelf veroorzaakt. Dan krijg je burgers die na 20 jaar nog geen woord Nederlands kunnen....omdat mensen hier "wij kunnen allemaal Engels" mentaliteit hebben.
pi_206125485
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Het is natuurlijk allemaal toneel.
Maar wat ze zeggen is best schokkend.
Wie er dan wél de gehaktmolen in moeten:
Waardeloze figuren als perverselingen, pedofielen, straatmuzikanten, kunststudenten en etnische minderheden.
pi_206125487
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:44 schreef Noek het volgende:
Waarschijnlijk kan één van die gasten gewoon geen nederlands en vraagt of ze niet normaal nederlands kan praten waardoor éen iemand gelijk boos op Twitter kan gaan janken dat Nederlanders zoooo kut zijn.
Op Twitter moet je verontwaardigd en boos zijn anders kun je je account wel opdoeken. Gelukkig zijn er dan ook weer boze verontwaardige mensen die het de moeite vinden om te herposten want dit kan toch allemaal niet zomaar, vakantieman?
Zal inderdaad zo’n figuur zijn waarvan zijn eigen familie hier als gastarbeiders is gekomen uit een niet nader te noemen noord Afrikaans land.

Dat of een Turk.

Ik durf dit te stellen op basis van het feit dat het over Nijmegen gaat, dat is een en al allochtoon en zo radicaal links als het maar kan in het gemeentehuis.
pi_206125490
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Net als de rest van het land dus. Allemaal prima en Russia Strong, totdat het jezelf raakt en dan vol apeshit gaan :')
  woensdag 28 september 2022 @ 07:56:56 #150
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206125493
quote:
[ twitter ]
Misschien kunnen ze dan de gemobiliseerde Russische POWs + trauma en de realiteit via Wit Rusland over de grens zetten naar Rusland. Lukashenko heeft al ervaring met het over de grens zetten van vluchtelingen en dan hebben ze echt een uitdaging in Rusland.

Wat veilige landers erbij waar we een bak ellende van hebben waar je u tegen zegt en hoppetee... opgelost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')