Oke bijzonder beeld van mensen heb jequote:Op woensdag 28 september 2022 07:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens hoor en bijna iedereen spreekt toch Engels maar dat je er gezeik mee kunt krijgen lijkt me wat voor de hand liggen dus om daar nu helemaal verbaasd over te doen ...
BOOS worden ze, BOOS!!!
die arme meid!
Het is toch ook zielig voor dat meisje? Ze doet haar best en is beleefd. En dan doen mensen zo stom tegen haarquote:Op woensdag 28 september 2022 07:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens hoor en bijna iedereen spreekt toch Engels maar dat je er gezeik mee kunt krijgen lijkt me wat voor de hand liggen dus om daar nu helemaal verbaasd over te doen ...
BOOS worden ze, BOOS!!!
die arme meid!
Amsterdam is ook geen Nederland meer.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In Frankrijk werken ook Engelssprekende studenten hoorToegegeven. Het is niet zoals in bijvoorbeeld in Amsterdam.
Valt wel mee denk ikquote:Op woensdag 28 september 2022 07:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oke bijzonder beeld van mensen heb je
quote:
Oooh, ze is te domquote:Op woensdag 28 september 2022 07:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ze dat niet wil.
Ze is niet te dom. Er staat dat ze wil alleen ze heeft het nog niet onder de knie.quote:
Beter gaat ze terug naar Oekraïne.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze is niet te dom. Er staat dat ze wil alleen ze heeft het nog niet onder de knie.
Haha precies ja.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
BOOS worden ze, BOOS!!!
die arme meid!
Voorlopig niet lijkt me. Maar Poetin heeft bijna geen vriendjes meer over.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet die het raam vast openzetten?
Dan is FOK! vast een warm bad voor hem.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:47 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Voorlopig niet lijkt me. Maar Poetin heeft bijna geen vriendjes meer over.
@poetinquote:Op woensdag 28 september 2022 07:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is FOK! vast een warm bad voor hem.
Ik heb echt een grafhekel aan die hele verengelsing. Als je in Utrecht of Amsterdam naar een kledingzaak of brasserie gaat, is de kans meer dan aanwezig dat het personeel geen Nederlands spreekt.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik snap die mensen ook wel. In mijn stad wordt het ook steeds erger dat bediening geen Nederlands spreekt en ik verwacht ook niet dat je na een paar weken dat wel kan maar "2 koffie alstublieft" of "een biertje" is toch na een paar weken niet zo moeilijk te onthouden.
Om het nog leuker te maken... er komen steeds meer horecagelegenheden waar ze alleen nog maar een menukaart in het Engels hebben. Ik vind dat respectloos naar onze land en taal.
Meer is ook niet nodig tegen de Russen, die lui kunnen de achterkant van de voorkant van hun AK niet eens onderscheiden.quote:Op woensdag 28 september 2022 06:48 schreef byah het volgende:
[..]
Wajongers gaan voorop, net als in 1940
Lukashenko weet ook wel dat als Putin valt, hij meegaat. Misschien onderhandelt hij over een vrije aftocht/politiek asiel.quote:
Er is een grote kans dat ze dat ook wil wanneer de oorlog voorbij is.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:43 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Beter gaat ze terug naar Oekraïne.
Mee eens. Ik heb er ook een enorme hekel aan Bovendien... ik weiger het in mijn eigen land te spreken tenzij het bijvoorbeeld een toerist is die de weg vraagt.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan die hele verengelsing. Als je in Utrecht of Amsterdam naar een kledingzaak of brasserie gaat, is de kans meer dan aanwezig dat het personeel geen Nederlands spreekt.
Dat mensen het (nog) niet kunnen à la, maar je zou in principe overal terecht moeten kunnen met de officiële landstaal.
Overigens hebben we dit wel grotendeels zelf veroorzaakt. Zodra er 1 buitenlander in het gezelschap is wordt gelijk overgeschakeld op Engels. Dat stimuleert het leren van Nederlands ook niet echt.
Het is natuurlijk allemaal toneel.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Perrin het volgende:
Held op sokken in een Dr. Evil pak hoor, die Solovyov.
[ twitter ]
Zal inderdaad zo’n figuur zijn waarvan zijn eigen familie hier als gastarbeiders is gekomen uit een niet nader te noemen noord Afrikaans land.quote:Op woensdag 28 september 2022 07:44 schreef Noek het volgende:
Waarschijnlijk kan één van die gasten gewoon geen nederlands en vraagt of ze niet normaal nederlands kan praten waardoor éen iemand gelijk boos op Twitter kan gaan janken dat Nederlanders zoooo kut zijn.
Op Twitter moet je verontwaardigd en boos zijn anders kun je je account wel opdoeken. Gelukkig zijn er dan ook weer boze verontwaardige mensen die het de moeite vinden om te herposten want dit kan toch allemaal niet zomaar, vakantieman?
Net als de rest van het land dus. Allemaal prima en Russia Strong, totdat het jezelf raakt en dan vol apeshit gaanquote:Op woensdag 28 september 2022 07:51 schreef Perrin het volgende:
Held op sokken in een Dr. Evil pak hoor, die Solovyov.
[ twitter ]
Misschien kunnen ze dan de gemobiliseerde Russische POWs + trauma en de realiteit via Wit Rusland over de grens zetten naar Rusland. Lukashenko heeft al ervaring met het over de grens zetten van vluchtelingen en dan hebben ze echt een uitdaging in Rusland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |